ja dat welquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ik moet m echt hebben dat jurkje, ik ga mn wekker zetten morgen, niet vergeten.
Ik heb maar een b cupje dus dat moet erin passen
Schijnt dat jurkje niet erg door in het wit??
Dat zegt ze ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 08:12 schreef rhubarbje het volgende:
het is ook nog wat vroeg voor de zomer spullen in de sale lijkt me?
Ik vond hem kort en wijd. Ik ben 1m80 en zou hem niet als jurkje gedragen hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:55 schreef Lotteu het volgende:
Nog even een vraagje voor degene die dat witte garden jurkje hebben met die bloemen: is ie echt heel kort of wel te dragen als jurkje als je een beetje lang bent? En valt hij net als andere garden dingen groot? Dus kan ik wel maat 36 nemen als ik normaal vaker 38 heb?
Ik ben beetje bang voor weer een miskoop en terugsturen enz, dus hoop het van te voren een beetje in te kunnen schatten!
iddquote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond hem kort en wijd. Ik ben 1m80 en zou hem niet als jurkje gedragen hebben.
Oke, bedankt. Ik laat m maar zitten dan denk ik. Ik ben net zo lang als jij, heb geen zin in weer een miskoop..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond hem kort en wijd. Ik ben 1m80 en zou hem niet als jurkje gedragen hebben.
dat is de oude manco zeg maarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn bestelling is ook in behandeling![]()
maar als ik op het collonummer druk...staat er op die site al, bestelling voorgemeld...ja wat is t nu?![]()
help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |