Die zijn te cutequote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
Ik lurk af en toe lekker mee en ik ben aantal keren die ruby pumps? nagellakje tegengekomen en dat iedereen er weg van is, nou was ik voor mezelf schoenenaan het checken en ik kwam deze tegen, voor bij het lakje
[afbeelding]
Bijpassende ruby slippers
Je hoeft hem alleen te kopieren en in de OP te plakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:46 schreef mirannie het volgende:
Sorry, ik had 'm dichtgegooid, maar ben zo goed in het maken van OP's
En 40 euro, best duur maar ook weer niet onbetaalbaar met paar maandjes sparenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die zijn te cute![]()
[..]
Je hoeft hem alleen te kopieren en in de OP te plakken
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
Ik lurk af en toe lekker mee en ik ben aantal keren die ruby pumps? nagellakje tegengekomen en dat iedereen er weg van is, nou was ik voor mezelf schoenenaan het checken en ik kwam deze tegen, voor bij het lakje
[ afbeelding ]
opi glow in the darkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Welk lakje was dat glow in the dark lakje aan het eind evan het vporige topic?
Geweldig!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
[ afbeelding ]
Schoenen zoeken bij je nagellak. Zo kan het ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
[ afbeelding ]
Als in gewoon copy-paste?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:46 schreef RenRen- het volgende:
Je hoeft hem alleen te kopieren en in de OP te plakken
Primark ooookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:52 schreef Mirjam het volgende:
diamond cosmetics heeft ook glow in the dark lakjes, en boozy verkoopt ze nu met 15% korting
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als in gewoon copy-paste?
ben nogal een digibeet![]()
Alleen Primark in London hè, misschien handig om te vermelden voor iedereen naar Rotterdam rijdtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Primark ooook![]()
[..]
JaEn natuurlijk de tekst selecteren, ik weet niet in hoeverre je een digibeet bent
Hahaha, dat had ik zelf nog wel kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
JaEn natuurlijk de tekst selecteren, ik weet niet in hoeverre je een digibeet bent
Ohja, dat dus. Ik neem er wat mee, voor mensen die interesse hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen Primark in London hè, misschien handig om te vermelden voor iedereen naar Rotterdam rijdt.
sommige mensen weten dat niet eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik zelf nog wel kunnen verzinnen
Niemand die hier een antwoord op heeft?? Het is allemaal zoveel, zie door de bomen het bos niet meer, hahaha.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef mirannie het volgende:
Welke champagne kleurige lak is de mooiste?? Die van Diamond Cosmetics, of opi glamour game, of opi I only drink champagne, of lippmann nefertiti, of models own champagne???
Ik vind OPI Glamour Game tegen vallen. Bij mij laat het alle oneffenheden zien en het varieert tussen zilver en goud afhankelijk van het licht, niet erg flatteus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niemand die hier een antwoord op heeft?? Het is allemaal zoveel, zie door de bomen het bos niet meer, hahaha.
Ik bestel hier regelmatig, aanrader!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:30 schreef PeRi het volgende:
Ik zoek een ebaystore die oude OPI's heeft, iemand links?.
Thanks! Maar verzend volgens mij niet naar NL (en degenen die ik wil staan er niet bij geloof ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:31 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik bestel hier regelmatig, aanrader!![]()
http://stores.ebay.com/evergreenthumbs
Ik weet alleen niet hoeveel het verzenden naar NL is, hier binnen de US is ze iig heel goedkoop.
Ik heb zelf die van diamond cosmetics en vind hem helemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niemand die hier een antwoord op heeft?? Het is allemaal zoveel, zie door de bomen het bos niet meer, hahaha.
had ik ook altijd, geen idee waardoor het komt.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:16 schreef Mss het volgende:
Die schoenenOverigens heb ik Ruby Ballerina's, ook heel erg leuk
En ik heb iets raar in mijn nagellak. Hij scheurde vandaag tijdens het werken in (de lak, niet de nagel) en dan kan ik gewoon het hele gelakte stuk in één keer eraf halen. Ik dacht dat dit misschien aan mijn basecoat lag, maar nu ik daarin gewisseld ben lijkt dat me sterk. Dit heb ik altijd. Ik kan mijn lak er zo afhalen, heb geen remover nodig.
Misschien is een foto duidelijker.
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar dit door komt?
Die heb ik ook, en je hebt gelijk. ik vind 'm ook wat te dik (of ik haal er nu twee door elkaar dat kan ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:54 schreef CarOnline het volgende:
Mijn nagels zijn zwart![]()
Essence color & go, en dan staat er onder: 1 second per nail.
Nou het is iig niet 1 seconde opbrengen en drogen ook niet.
Het moet wel 2x en dan moet het minstens een kwartier drogen. Dus wat ze dáár nou precies mee bedoelen!
Ik droomde vannacht dat links (mijn foto handquote:Op zondag 21 februari 2010 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kut! Gewoon mijn hele middelvingernagel tot aan nagelbed afgescheurd tijdens het klussen![]()
Whehe die Princesses Rule! lijkt er volgens mij nog best wel op ook.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:17 schreef PeRi het volgende:
Bedoel je deze collectie Amnaba?
De nieuwe Fashionista collectie krijgt er deze lakjes bij;
[ afbeelding ]
En de nieuwe kleurtjes van Colour & Go;
http://www.essence.eu/nl/(...)-go-nail-polish.html
Nieuwe Multi Dimensions
http://www.essence.eu/nl/(...)ion-nail-polish.html
Als je op de getekende kleurtjes gaat staan, krijg je een real life potje te zien.
Bij de nieuwe Multi Dimenions zit een Princesses Rule - afgekeken van OPI?.
Wat zitten daar leuke nieuwe kleurtjes tussen!quote:Op zondag 21 februari 2010 09:17 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Multi Dimensions
Als je op de getekende kleurtjes gaat staan, krijg je een real life potje te zien.
Jij hebt toch Mad as a Hatter?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:14 schreef Debsterr het volgende:
Leuke nieuwe kleuren zeg, van Essence!
Zal ik gewoon alles meenemen zodat je kan kijken of er iets tussenzit wat je wilt testenquote:Op zondag 21 februari 2010 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch Mad as a Hatter?
Zou je die eens mee willen nemen zodat ik kan kijken of ik het wat vind?
Jah!quote:Op zondag 21 februari 2010 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zal ik gewoon alles meenemen zodat je kan kijken of er iets tussenzit wat je wilt testen?
Doe mij eens een minder hip Excel bestand sturen. Zo modern ben ik niet dat ik .xlsx in kan lezenquote:
Heel kansloos jaquote:Op zondag 21 februari 2010 11:42 schreef Lindytje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/323120524
Dat vind ik toch altijd zo sneu.... action-nagellak van 45 cent voor 3 euro op marktplaats zetten...![]()
Puckzzz deze bedoel ik! De Fabuless.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:17 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Multi Dimensions
Alexander hebben ze er heel erg veel.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil nieuwe essencekleurtjesMaar ze verkopen die hier gewoon bij bijna geen enkele kruidvat.
Alexander ja en de kruidvat tussen Blaak en de Koopgoot tegenover de Bram Ladage heeft ook veel altijd.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil nieuwe essencekleurtjesMaar ze verkopen die hier gewoon bij bijna geen enkele kruidvat.
ja, dat had ik van de week ookquote:Op zondag 21 februari 2010 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat links (mijn foto hand) helemaal kort waren afgebroken. Het eerste wat ik deed toen ik half wakker was, was checken of ze er nog waren
Ik heb ze vrijdag gekocht, dus jaquote:Op zondag 21 februari 2010 12:14 schreef Lindytje het volgende:
Zijn al deze nieuwe kleurtjes er dan al??!!
Gaaf!! Ik mag vanaf volgende week weer... dus dan zal ik ook eens gaan kijkenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb ze vrijdag gekocht, dus ja
Oh... toch niet dan.. Bummer...quote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe Essence kleurtjes zijn er volgens mij nog niet hoor, niet hier in NL dacht ik. En de kleuren die jij noemt CarO zijn ook 'oud' geloof ik.
mijne zijn way erger, door de kou blijven ze scheurenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou, stompjesnagels... teveel met acryl gespeeld en toen waren mijn nagels dood..
quote:Op zondag 21 februari 2010 07:08 schreef Ainnir het volgende:
Revvvolution!Hier moet ik maar een backupje van gaan bestellen..
[ afbeelding ]
Maar ik heb helemaal geen witte randjes meer!!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mijne zijn way erger, door de kou blijven ze scheuren![]()
ik zie toffe kleurtjes van essence!!!
iemand trouwens die wil ruilen?
[ afbeelding ]
Opi got a date to knight, ik heb hem één keer opgehad maar gelijk er weer af gehaald, ik ben gek op roze maar vind deze gewoon niet leuk
[ afbeelding ]
de 3de
Laat je het hier weten als ze er zijn?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen of dinsdag even ga kijken.
Dat is verquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 12:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Alexander hebben ze er heel erg veel.
Echt? Van GOSH valt het altijd maar vies tegen. Ik zal er weer kijken van de weekquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 12:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alexander ja en de kruidvat tussen Blaak en de Koopgoot tegenover de Bram Ladage heeft ook veel altijd.
Tuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laat je het hier weten als ze er zijn?
Uhuh, niet de kleine bij de Media Markt he (daar zit ook een bramquote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:
Echt? Van GOSH valt het altijd maar vies tegen. Ik zal er weer kijken van de week
Ahhhhh....quote:Op zondag 21 februari 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
ziehier mijn nageltjefoto's zijn vannacht genomen na 12 bier dus wat onscherp
(charmante clownsbroekmani he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH Die! Daar kijk ik nooit natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 13:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tuurlijk!
[..]
Uhuh, niet de kleine bij de Media Markt he (daar zit ook een bram) maar de Hoogstraat. Die heeft meestal wel veel - ik ben er meestal wel voor 14u en ze vullen altijd wel snel aan.
Van Gosh weet ik niet, daar kijk ik nooit naar in Hoogstraat, maar in Alexandrium is er wel veel Gosh iig.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:50 schreef AmNaBa het volgende:
Jaah, die collectie, er komen gewoon 12 nieuwe kleurtjes bij van colour % go en 6 van multi dimension.
En er zitten gave paarstinten tussen zag ik al![]()
[ afbeelding ]
van l n r nummer 56 t/m 2
[ afbeelding ]
van l n r 22 t/m 33
En ik dacht dat ik alles had, maken ze er gewoon even 20 kleurtjes bij
Sneu ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:42 schreef Lindytje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/323120524
Dat vind ik toch altijd zo sneu.... action-nagellak van 45 cent voor 3 euro op marktplaats zetten...![]()
Oh die is mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
GOSH547-Blue Monday
Vind hem niet echt geweldig, dus gaat er weer af.
Hij is wel mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
GOSH547-Blue Monday
Vind hem niet echt geweldig, dus gaat er weer af.
Dat zou wel gaaf zijn. Ik weet alleen niet welke collecties ze hebben, maar dat bekijk ik evenquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 13:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voor je meenemen maandag bij de bios.
Stuur maar een keer een lijstje ofzo. Dan neem ik ze voor je mee. [Mits ze ze hebben]quote:Op zondag 21 februari 2010 13:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn. Ik weet alleen niet welke collecties ze hebben, maar dat bekijk ik even
Ik kijk wel even op de Essencesitequote:Op zondag 21 februari 2010 @ 13:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stuur maar een keer een lijstje ofzo. Dan neem ik ze voor je mee. [Mits ze ze hebben]
Ja... idd!! Too sad...quote:Op zondag 21 februari 2010 13:21 schreef Crientj het volgende:
[..]
Sneu ja.Maar dan ook; Zwarte nagellak gelijk taggen met gothic emo.
Jaaaquote:Op zondag 21 februari 2010 14:01 schreef Lindytje het volgende:
Leuk dat er animo is voor een ruiltopic!! Dan zal ik er zo eens eentje aanmaken! En dan gewoon in LIF?
Boeboe! Nou ja, wat raar!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe Essence kleurtjes zijn er volgens mij nog niet hoor, niet hier in NL dacht ik. En de kleuren die jij noemt CarO zijn ook 'oud' geloof ik.
ik ben voorquote:Op zondag 21 februari 2010 12:37 schreef Lindytje het volgende:
Zullen we een nagellak-ruil-topic aanmaken?
Volgens mij zie ik steeds vaker ruil-dingen staan, en dan verdwijnen ze niet zo tussen de rest. Ik heb ook nog wel wat dingetjes te ruil...
Ouwe meuk?quote:Op zondag 21 februari 2010 14:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Boeboe! Nou ja, wat raar!
Er staat zelfs NEW op het potje! Afzetters! Gewoon een euro negenentwintig betaalt voor ouwe meuk!!
ik wil hem!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opi got a date to knight, ik heb hem één keer opgehad maar gelijk er weer af gehaald, ik ben gek op roze maar vind deze gewoon niet leuk
[ afbeelding ]
de 3de
Haha die stempels zijn wel übertof zegquote:Op zondag 21 februari 2010 13:59 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
H&M - Boho Chicomania (3 laagjes)
[ afbeelding ]
H&M - Boho Chicomania met Konad m74 (+ Essence - white striper) + Rimmel - Superwear topcoat
Deze H&M lijn heeft leuke kleuren maar ze lakken echt grandioos kut.
Heb je hem al geruild? Anders zou ik hem wel willen ruilenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de 3de
neem het 6e potje van linksquote:Op zondag 21 februari 2010 14:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet lelijke nagellak kopen, wnat ik kan geen keuzes maken
BASECOAT!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 15:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist. Ik ga ook een keer een weekendje weg
.
Anyways, heb weer mooie dingen voor bij zien komen, die nieuwe series van Essence zijn leukmooie kleuren paars gezien. Heb gister in Newcastle ook weer 3 lakjes gekocht, een rode, roze/paarse en parelmoer. Van het merk 2True, ga zo eens lakken. Ben benieuwd.
Hmm, geen last van. Gebruik je wel base en topcoat?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik overweeg mn China Glaze OMG lakjes weg te doen. De kleuren zijn ZO mooi maar ik kan die lak niet langer dan een paar uur op mijn vingers houden, dan zijn ze alweer helemaal afgebladdert.Iemand tips en adviezen, of is daar geen verbetering meer mogelijk?
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xDquote:
ja, je wil geen gele nagelsquote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xD
Nee, ik gebruik geen basecoat, heb er zoveel ongebruikt staan omdat die er stuk voor stuk zorgen dat iedere nagellak snel gaat chippen. Heb gemerkt dat mijn nagellak over het algemeen véél beter blijft zitten zonder basecoat.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm, geen last van. Gebruik je wel base en topcoat?
gebruik je wel een topcoat? deed ik altijd wel met die OMG lakjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik overweeg mn China Glaze OMG lakjes weg te doen. De kleuren zijn ZO mooi maar ik kan die lak niet langer dan een paar uur op mijn vingers houden, dan zijn ze alweer helemaal afgebladdert.Iemand tips en adviezen, of is daar geen verbetering meer mogelijk?
Hij lakt gewoon kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 15:48 schreef Tammykok het volgende:
Niet met lichaamsdelen gaan schelden hé...:)
te dik of zoquote:
Heb op de konad plates zelf nog geen plakplastic gehad, maar wel op de nepperds. Het plasticje is ook bijna niet te zien, beetje friemelen aan de randjes met een nagel/schrapertje. Dat witte achterop zit bij de konad's dan heb je de real deal. suc6quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef princess-a het volgende:
Dames met Konad ervaring; zit er altijd plastic om de plate? Ik heb er nu 1 waarbij ik zo weinig relief voel dat ik denk dat er nog plastic over heen zit maar ik zie echt niks! kan ook voor geen meter stempelen zo
alleen op de achterkant zit een wit plaatje met konad all over, of hoort dat zo?
Fiets is een manquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:14 schreef Tammykok het volgende:
Scheld dan met het mannelijke geslacht... die zijn hier toch niet te vinden![]()
Wat is er met je lakje dan?
Dankjewel! Met de white pearl kan ik de plate, m77, niet stempelen. Met witte konad lukt het gelukkig wel. Ik ga er dan maar vanuit dat er geen plastig overheen zit, heb al 2 nagels verknald door het peuteren aan de platequote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Heb op de konad plates zelf nog geen plakplastic gehad, maar wel op de nepperds. Het plasticje is ook bijna niet te zien, beetje friemelen aan de randjes met een nagel/schrapertje. Dat witte achterop zit bij de konad's dan heb je de real deal. suc6
mijn zusje geeft die als het goed is zo voor mequote:Op zondag 21 februari 2010 16:22 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind die SYF blauw echt supermooi!
Heyyy had je het vorige topic nog gelezen? We kunnen niet reageren op je blog :-Pquote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xD
Ik heb het hele vorige topic gemistquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Heyyy had je het vorige topic nog gelezen? We kunnen niet reageren op je blog :-P
Oh jeetjequote:
Maar hij lakt verschrikkelijkquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh jeetjeHij is wel heel mooi
Omdat 13.gif?quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:38 schreef progje het volgende:
zo en weer terug uit Enschede..
mooie nagels komen er voorbij
En RenRen ik moest wel lachen om je foto
Doet het!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
http://lclacquers.blogspot.com > Kan iemand reageren bij de comments?
quote:
Ik stempel nooitquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer want is inderdaad erg mooie kleur. Misschien geschikt als stempellak?
ik heb totaal geen problemen met die lakquote:
Ik gebruik zowel een basecoat als een topcoat. Ik vind het heel raar, en óntzettend irritant omdat je meteen je hele nagel opnieuw moet doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:29 schreef Crientj het volgende:
@Mss Raar dat het bij jou gebeurd terwijl je een basecoat op hebt..
Ik heb het namelijk ook, maar meestal is het bij mij als ik er een topcoat op doe. Die trekt vervolgens de hele lak van mijn nagel af. Gebruik geen basecoat overigens.
@Stormqueen Auwwwerop.
@Ainnir Omg, die is mooi gedaan. Ook nice met die OMG stempel erop!
Heeft Revvvolution een holo of is dat een gewone zwarte lak?
@ De nieuwe essence kleurtjes; ze zien er leuk uit! Weet alleen niet of ik ze zou gaan dragen, wellicht de paarse ofzo.
@Ruiltopic, ben er voor! Anders zie je misschien door de vele nagels het lakje niet meer
@Stormqueen Hihi, clowntje.Geniaaaal.
Niet, hij lakt bij jou wel lekker?quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb totaal geen problemen met die lak
dus nou niet iedereen meteen die lak afschrijven
ik heb niet zo snel problemen met een lak. Behalve bij GOSHquote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, hij lakt bij jou wel lekker?Want ik heb nou nog nooit zo'n moeite gehad.
Ik ook niet, tot nuquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet zo snel problemen met een lak. Behalve bij GOSH
Gewoon een stempelsetje (Essence) of Konadplates online kopen en aan de gangquote:Op zondag 21 februari 2010 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha die stempels zijn wel übertof zeg![]()
Help me, ik ben een nagelmaagd, hoe doe ik dat?
Hoezo met Gosh?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet zo snel problemen met een lak. Behalve bij GOSH
Dankjequote:Op zondag 21 februari 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
Princess-a: Het is toch leuk voor een eerste keer!!!!![]()
Had ik het nou goed onthouden dat hier ooit werd gezegd dat je de konad stempellak kon verwijderen met alcohol? zodat je niet de hele nagel opnieuw hoeft te doen?
Oh jeetje, dat is echt kut. Misschien had je ff met Debs mee moeten komen, dan had ik er een tip met gel op gedaan. Just to tie you over...quote:Op zondag 21 februari 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
omg, reality bites the next day
de komende maand nude lakjes voor SQ en geen nagelpics
[ afbeelding ]
misschien moet ik maandag maar zo'n doosje plaknagels gaan halen
En zoeper, ik heb er nooit last van, gebruik ook geen base- of topcoat, dus ik kan je niet helpen
ik wist niet van jullie datequote:Op zondag 21 februari 2010 17:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is echt kut. Misschien had je ff met Debs mee moeten komen, dan had ik er een tip met gel op gedaan. Just to tie you over...
Ik ben bang dat het potje springt zoals bij Puckzquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 17:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nagellak verdunner![]()
Dan alllek ze allemaal weer fijn
nee, da's alleen bij Goshquote:Op zondag 21 februari 2010 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het potje springt zoals bij Puckz
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:
Heb net voor het eerst gestempeld met Konad, nadat ik een keer heb geoefend met Essence.
Werkelijk álles zat onder de witte stempellak, mn tafel, mn handen, de plate, mn nagels. Verschrikkelijk
Uit frustratie laat ik mn nagels even zo crappy als ze nu zijnVanavond maar even clean up doen en morgen een 2e poging
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:50 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Opi We'll always have Paris suede
ik zal zo een foto maken, ik heb én geen witte randjes meer én scheurtjes in me nagel en dat doet piijhiiijn!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen witte randjes meer!!![]()
Jij ook niet meer?? Arme nageltjes...
Hmmm dat durf ik niet te proberen haha.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dankje
Volgens mij is het als de onderste laag goed droog is, en je hebt de stempellak er net op gedaan, dat je de stempellak weer snel kan verwijderen met een wattenstaafje met remover. Maar dan wel als de onderlaag goed gedroogd is en de stempellak nog niet helemaal..
http://cgi.ebay.nl/O-P-I-(...)?hash=item45f13035aequote:Weet iemand of er ook nederlandse webshops zijn die OPI (voor minder dan 13.95) verkopen? Ik wil graag een suede proberen maar vind 13.95 wat duur voor een probeerpotje omdat iedereen hier zegt dat het er snel af gaat. Tevens heb ik nog geen Paypal dus Ebay is geen optie
Bij mijn eerste lading zit wat suede maar wanneer ik ze binnen hebquote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand of er ook nederlandse webshops zijn die OPI (voor minder dan 13.95) verkopen? Ik wil graag een suede proberen maar vind 13.95 wat duur voor een probeerpotje omdat iedereen hier zegt dat het er snel af gaat. Tevens heb ik nog geen Paypal dus Ebay is geen optie
Ik merk wel, met schoonpoetsen als ik Konad heb, dat altijd eerst de Konad wegpoetst. Maar ik doe basecoat-lak-topcoat-Konad-topcoat, dat scheelt wel denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmmm dat durf ik niet te proberen haha.
Iemand anders die het toevallig weet van alcohol?
Dat is ook een goede inderdaad om topcoat tussen lak en stempel te doen. Thanks!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik merk wel, met schoonpoetsen als ik Konad heb, dat altijd eerst de Konad wegpoetst. Maar ik doe basecoat-lak-topcoat-Konad-topcoat, dat scheelt wel denk ik.
Ik heb die 3in1 van het plaatje, van de Kruidvat, dus ik denk dat ze binnenkort overal in de winkels liggenquote:Ik hoop dat deze nieuwe lakjes ook bij ons gaan komen![]()
http://www.catrice.eu/?page=products_nails_nail-polish
Dankje!quote:
Dankje! De strikjes zitten schots en scheef, er missen stukjes tussen weg en door mn topcoat enthousiasme heb ik overal stukken uitgeveegd. Daarnaast ben ik een zeikerd en moet het perfectquote:Op zondag 21 februari 2010 18:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zie het mislukte niet hoor, zeker voor een eerste x erg leuk gelukt
Dankje voor de tip! Dus als er overschrijving bijstaat kan het wel?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef veels het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/O-P-I-(...)?hash=item45f13035ae
Kan je ook per bank betalen.![]()
Niet te geloven dat we alweer op deel 83 zitten!!!
Jij ging een webshop starten toch? Ik ga je zeker in de gaten houden en zodra het kan OPI suede bij je bestellen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mijn eerste lading zit wat suede maar wanneer ik ze binnen heb
Aah dat verklaart het!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:00 schreef Debsterr het volgende:
@ Princess-a, ooit was P2 bij de Kruidvat te koop, ik heb namelijk al een jaar of 5 denk ik een flesje P2 Rebel, en die komt echt bij de KV vandaan.
oehh wow, die zwarte is mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind het ook zo jammer dat zwarte nagellak bestempeld word met gothic en emo, terwijl ze in 90210 en gossipgirl (bijvoorbeeld) ook veel zwarte nagellak dragen, en dat zijn toch echt barbies, ik zelf ben ook toch echt meer barbie en i luvvv zwarte lak![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo als er iemand nou nog durft te zeggen ik heb stompies moet éérst kortere nagels hebben dan ik![]()
in mijn wijsvinger zit dus een scheurtje, in t midden ik krijg t niet egaal en ook niet weggeknipt want het doet pijhiiijn...
winter en nagels![]()
mijn nagels met warmer weer::
(vaak nog iets langer)
[ afbeelding ]
zo nog veel coolerquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oehh wow, die zwarte is mooi
oeeh i likequote:Op zondag 21 februari 2010 19:01 schreef Guess. het volgende:
Gisteren nog even bij het kruidvat geweest.Ik vind die Show Your Feet lakjes van Eccense echt fijn super kwaliteit prijs verhouding.Die van catrice was voor 50% korting trouwens.Kartonnen vijlen bij de zeeman voor 0,49![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n tenen zelf doen met baby in de buik is idd niet zo'n suc6 meer en ik had niet de puf meer om nog schoon te maken.Gelukkig is in bad alles wat niet op de nagel zat eraf gegaanDe kleur is L.A.Colors-Atomic
[ afbeelding ]
Ik hoop dat deze nieuwe lakjes ook bij ons gaan komen![]()
http://www.catrice.eu/?page=products_nails_nail-polish
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef princess-a het volgende:
Heb net voor het eerst gestempeld met Konad, nadat ik een keer heb geoefend met Essence.
Werkelijk álles zat onder de witte stempellak, mn tafel, mn handen, de plate, mn nagels. Verschrikkelijk
Uit frustratie laat ik mn nagels even zo crappy als ze nu zijnVanavond maar even clean up doen en morgen een 2e poging
[ link | afbeelding ]
Weet iemand of er ook nederlandse webshops zijn die OPI (voor minder dan 13.95) verkopen? Ik wil graag een suede proberen maar vind 13.95 wat duur voor een probeerpotje omdat iedereen hier zegt dat het er snel af gaat. Tevens heb ik nog geen Paypal dus Ebay is geen optie
omgquote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo nog veel cooler![]()
[ afbeelding ]
Whoeoeoeoe, zwaaaart.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik vind het ook zo jammer dat zwarte nagellak bestempeld word met gothic en emo, terwijl ze in 90210 en gossipgirl (bijvoorbeeld) ook veel zwarte nagellak dragen, en dat zijn toch echt barbies, ik zelf ben ook toch echt meer barbie en i luvvv zwarte lak![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zo als er iemand nou nog durft te zeggen ik heb stompies moet éérst kortere nagels hebben dan ik![]()
in mijn wijsvinger zit dus een scheurtje, in t midden ik krijg t niet egaal en ook niet weggeknipt want het doet pijhiiijn...
winter en nagels![]()
mijn nagels met warmer weer::
(vaak nog iets langer)
[ afbeelding ]
Oh dat lijkt wel chocola!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo nog veel cooler![]()
[ afbeelding ]
heb je de stempel opgeruwd?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
Zo, goedenavond dames!! Heb gister en vanmorgen eens zitten prutten met konad. Heb nu toch echt de goede lakjes, maar het hecht al nauwelijks aan de stempel, dus komt ook niet goed op de nagels. Heb er echt zo de balen van!! Wilde zo graag wat leuks maken en ook nieuwe bestellen om french te stempelen, maar denk dat ik dat toch maar niet doe nu.
Iemand enig idee waarom het niet goed op de stempel komt??
Ik weet dat de Essence setjes in de winkels te koop zijn maar de Konad plates ben ik nergens tegengekomen, misschien in DLD wel? Bij DM misschien? Ik/wij kopen ze voornamelijk online - ocnailart.com is een goede site waar ook veel kortingscodes voor te vinden zijn, boozyshop.nl, enchantra ook geloof ik (MiMu heeft daar ook een kortingscode voor geloof ik op dr blog).quote:Op zondag 21 februari 2010 20:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat lijkt wel chocola!![]()
Ik ben ook gek op zwart, had ze gister zwart en vanmiddag er een transparant glittertje overheen gegooid, zo'n simpele van de hema, maar staat wel leuk
PeRi: gewoon bestellen en proberen dus? Is niet in de winkel verkrijgbaar dan?
quote:
Gewoon heel zachtjes met een vijl eventjes over je stempel heen gaan. Niet te vaak en niet te hard, maar gewoon zodat hij wat ruwer is en de afbeelding makkelijker kan oppakkenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Uh, nee dus, haha. Hoe doe ik dat? Dat had dat verkoopstertje in de VS die het mij demonstreerde niet verteld.
Ok, dank je wel!! Ga het meteen even proberenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewoon heel zachtjes met een vijl eventjes over je stempel heen gaan. Niet te vaak en niet te hard, maar gewoon zodat hij wat ruwer is en de afbeelding makkelijker kan oppakken
Ow cool,ga ik ook doen met de zwart.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo nog veel cooler![]()
[ afbeelding ]
china glazequote:Op zondag 21 februari 2010 21:19 schreef kieskleurig het volgende:
Wauw Mirjam, dat is echt ontzettend mooi!!
Strawberry fields van welk merk? Ik vind dat echt een erg mooie kleur
China Glazequote:Op zondag 21 februari 2010 21:19 schreef kieskleurig het volgende:
Wauw Mirjam, dat is echt ontzettend mooi!!
Strawberry fields van welk merk? Ik vind dat echt een erg mooie kleur
Ben er super blij meequote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
mijn zusje was geweest, en die heb ik gelijk maar konadverslaafd gemaakt![]()
![]()
eerst strawberry fields erop, en daarna heb ik er een stylish zwarte konad opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
en de mooie shimmer:
[ afbeelding ]
Whoeeei, Strawberry Fields!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
mijn zusje was geweest, en die heb ik gelijk maar konadverslaafd gemaakt![]()
![]()
eerst strawberry fields erop, en daarna heb ik er een stylish zwarte konad opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
en de mooie shimmer:
[ afbeelding ]
Vertelvertel!!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Whoeeei, Strawberry Fields!
(Heel stiekem heb ik net een iets mooiere roze gevonden, maar hij blijft wel heel fijn!)
Hoi zussie van Mirjam!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Ben er super blij mee![]()
![]()
![]()
* gaat heel snel Konad bestellen*
Probeer eens ORLY Bonder als basecoat, dat houdt bij echt alles langer dan een week. (In combinatie met Poshe topcoat)quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is een holoquote:Op zondag 21 februari 2010 13:29 schreef Crientj het volgende:
@Ainnir Omg, die is mooi gedaan. Ook nice met die OMG stempel erop!
Heeft Revvvolution een holo of is dat een gewone zwarte lak?
Oeeeh. *Kwijlt.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Probeer eens ORLY Bonder als basecoat, dat houdt bij echt alles langer dan een week. (In combinatie met Poshe topcoat)
[..]
Het is een holo![]()
[ afbeelding ]
Nee, alleen de eerste keer voor je je stempel gaat gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef mirannie het volgende:
Leuk die Konad Mirjam!!
Heb de tip opgevolgd Puckz en Daph en nu ging het stempelen beter. Nu even leukere plaatjes aanschaffen en het gaat helemaal goed komen. En nog een paar kleurtjes erbij, haha.
Moet dat opruwen trouwens elke keer?
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Probeer eens ORLY Bonder als basecoat, dat houdt bij echt alles langer dan een week. (In combinatie met Poshe topcoat)
[..]
Het is een holo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef Blizzie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Onvoorstelbaar wat lak jij ongelovelijk mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
[..]
Het is een holo![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooie lak!!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
[..]
Het is een holo![]()
[ afbeelding ]
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
fotografeer jij btw met een lamp of met nartuurlijk licht bij een raam?
Geen van beide, ik maak mijn kamer zo donker mogelijk en dan gebruik ik alleen de flitser (Canon Speedlite 580EX II met Omnibounce op een Canon EOS 7D)quote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
fotografeer jij btw met een lamp of met nartuurlijk licht bij een raam?
Dank je!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar wat lak jij ongelovelijk mooi
Tja, fijn van die zussen, ben er ook door zuslief (buzzwheedle) mee begonnen en het virus is echt overdraagbaar, eenmaal een besmet lakje en je wilt het ook. (ben benieuwd wanneer mijn vriendin terugkomt voor de volgende stempel avontuur)quote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef Blizzie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb hier helaas niet veel daglicht, tenzij ik op het balkon ga staan. En dan voel ik me ook zo bekeken als ik een rij foto's ga maken van m'n nagelsquote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef Kleintje19 het volgende:
ah okee! als ik flits dan komt de kleur namelijk bijna nooit overeen, maar ik heb me SLR dan ook verkochtik hou het wel op daglicht
Ik vraag me altijd af wat m'n buren wel niet denken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas niet veel daglicht, tenzij ik op het balkon ga staan. En dan voel ik me ook zo bekeken als ik een rij foto's ga maken van m'n nagels
Dit!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat m'n buren wel niet denken.
Heerlijk tochquote:Op zondag 21 februari 2010 22:15 schreef miss--moana het volgende:
Ben vandaag naar de hhb geweest en heb me misdragen daar![]()
Herome was daar heel erg in de aanbieding (laatste dag he:P) 3 producten voor 10 euro![]()
![]()
Dus heb verschillende dingetjes ingeslagen ( 2x basecoat, 1 grote Handcreme en 2 kleine handcreme die is zo lekker he, 1x nagelriemverzorger, 1x nagelolie, 1x sneldroog spray, kleine flesjes remover, kleine vijltjes waaronder 2 glasvijltjes en nagellakjes)
![]()
Verder heb ik nog veel andere nagelspullen gekocht zoals nagellakjes, nail-art pennen, Konad en nail-art penselen.
Maar ik heb helaas niet die nagellak met die vlakjes erin kunnen vindenEn ik heb heeeeeeel goed gezocht.
![]()
pfff....het was me wel het dagje maar heel leuk en lekker veel nieuwe spulletjes, ga morgen lekker klooien en uitpoberen. Eerst morgen met mijn dochtertje naar de dokter daarna werken en dan is het NAILS NAILS NAILS
Ik ook! En als de buurvrouw komt met het hondje duik ik snel weg.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit!!!
Ik sta iedere dag minstens 1 keer voor het raam tig foto's te maken van mijn nagels
Whehehe foei! Ik blijf gewoon staanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ook! En als de buurvrouw komt met het hondje duik ik snel weg.![]()
Ik niet want dan moet ik weer zwaaien, gesprek aanknopen, ben ik weer een uur verder.. Da's die buurvrouw van de was ophangen in de sneeuw, je kent het wel, die mensen praten 5 kwartier in een uur.quote:
Hahahahaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik niet want dan moet ik weer zwaaien, gesprek aanknopen, ben ik weer een uur verder.. Da's die buurvrouw van de was ophangen in de sneeuw, je kent het wel, die mensen praten 5 kwartier in een uur.![]()
Ik ben benieuwd naar je buit miss-moana!
Ik doe het merk, de kleur en de finish.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een vraagje aan de bloggende dames.
als jullie tags toevoegen, wat taggen jullie dan?
alles? dus de kleur(en), het merk, etc. etc. etc.?
of enkel het merk?
of enkel de kleur?
of nog iets anders?
ja, ik ben met m'n eigen blog bezig
wat bedoel je met finish? glanzend/mat?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik doe het merk, de kleur en de finish.
Leeeeuk nog een Dutch Diva!
Shimmer, glitter, foil/frost, creme. En als ik een pakketje heb dan benoem ik dat ook in de tag, dus haul. Ligt er maar net aan waar het stukje over gaat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat bedoel je met finish? glanzend/mat?
ah, zoquote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Shimmer, glitter, foil/frost, creme. En als ik een pakketje heb dan benoem ik dat ook in de tag, dus haul. Ligt er maar net aan waar het stukje over gaat.
Komt vanzelf wel, zit je ook bij blogger? Dat vind ik zelf wel een hele fijne blogsite, ik ben namelijk echt een noob op blog gebied enzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, zo
thanks
heb nog geen idee waar ik op moet taggen, moet sowieso wennen aan alles
bij blogspot, da's hetzelfde toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef Nune het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, zit je ook bij blogger? Dat vind ik zelf wel een hele fijne blogsite, ik ben namelijk echt een noob op blog gebied enzo.
Volgens mij is blogspot wel hetzelfde ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
alleen wel jammer dat blogspot zo ronsd deze tijd héél traag wordt, er is dan geen doorkomen meer aan
ik moet er serieus nog erg aan wennenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is blogspot wel hetzelfde ja.Ik vind het wel heel leuk dat je ook gaat bloggen heur!
waar vind ik die?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk Mirjam!! Heb je meteen even toegevoegd in de alsmaar groeiende Dutch Divas lijst
Oh das een soort blogroll dingetje op m'n blog, meerdere dames hebben die , is wel leuk overzichtjequote:
Ik heb al die blogs maar in een reader gegooid, scheelt klikken.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jullie al die blogs niet beter mergen? T is toch niet meer te volgen zo!![]()
dat principe moet je me eens uitleggenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al die blogs maar in een reader gegooid, scheelt klikken.
Ik plak de urls van de blogs in google reader en het lijkt te werkenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat principe moet je me eens uitleggenmaar bloggers, jullie blijven toch hopelijk wel hier je nagels posten hè?
Waarom is toch alles goedkoper daar.. Gemeen zegquote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Ik zie net dat Ulta nu ook Essence lakjes verkoopt voor 99 cent! Morgen maar eens even langsgaan
Nee, maar ik gebruik hem ook niet als basecoat, en denk ook niet dat het slim is dat te doen, vanwege z'n sneldrogende functie..quote:Op maandag 22 februari 2010 01:09 schreef PartyHardy het volgende:
Ben niet meer zo tevreden met mijn David.. hij bladert gewoon af, er komen zelfs ooit scheuren in de lak![]()
Helemaal als ik hem ook als basecoat op doe.. Hebben jullie dit ook?
Merk, kleur, finish, eventueel of de lak HTF/Discontinued is, eventueel Konad/Nailartquote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een vraagje aan de bloggende dames.
als jullie tags toevoegen, wat taggen jullie dan?
alles? dus de kleur(en), het merk, etc. etc. etc.?
of enkel het merk?
of enkel de kleur?
of nog iets anders?
ja, ik ben met m'n eigen blog bezig
Vertel even welke kleurtjes jullie hebben! Misschien heeft Essence wel weer andere kleurtjes in de VS dan in NL...quote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Ik zie net dat Ulta nu ook Essence lakjes verkoopt voor 99 cent! Morgen maar eens even langsgaan
ik ben wel heel benieuwd naar hoeveel lakken je hebt als al je pakketjes binnen zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef Daph_ het volgende:
De Zoya's uit de sale zijn onderweg naar mijn swappartner uit de VS!! Als ze er zijn gaan er pakketjes verzonden worden
![]()
Veelquote:Op maandag 22 februari 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel heel benieuwd naar hoeveel lakken je hebt als al je pakketjes binnen zijn
welke zoya's krijg je?
het is een amerikaans tracking number, dus je kan alleen zien of ie is opgehaald. Tenzij je pakje bij de douane er uit wordt gepikt, dan zie je dat ook. Je kan het nummer invoeren op de track en trace van www.usps.comquote:Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef Tammymara het volgende:
Hey dames! vraagje, wat kun je met dat trackingnummer van TD? kun je daar aan zien waar je pakje is of zo? en waar kun je dat zien?
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel even welke kleurtjes jullie hebben! Misschien heeft Essence wel weer andere kleurtjes in de VS dan in NL...
Nee daarom.. Op MUA zag ik ook lakken voorbij komen die ik hier nog nooit in de winkel had gezien. STOMME ESSENCE!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee van wel, zag ergens op een oranje die What do U think zou heten en das ongeveer een dupe van Chanel Orange Fizz? Volgens mij hebben ze die hier weer niet..
slecht nieuws:quote:De snelst groeiende vingernagel is de nagel van de middelvinger. Kleine stootjes, zoals typen op een computerkeyboard stimuleert de nagelgroei. Deze stootjes hebben een werking die hetzelfde is als een massage. Bij mensen tussen de 20 en 40 jaar groeien de nagels het snelst.
De prognose: over anderhalve maand is mijn middelvinger weer in orde.quote:Nagels die vaker geknipt worden, groeien sneller dan nagels die minder vaak geknipt worden, hierdoor is het lastig om lange nagels te krijgen! Seizoenen en het weer hebben invloed op de snelheid van de nagelgroei: in warme klimaten en in het daglicht groeien nagels sneller dan in koude klimaten en 's nachts. Nagels snelheid van nagelgroei verschilt per hand. Rechtshandigen zullen merken dat aan de rechterhand de nagels sneller groeien dan aan hun linkerhand en vice versa.
Dat is echt onzinquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nagelsbijten.nl/feiten.html
ik ben in 1 klap weer een heel stuk wijzerGoed nieuws voor mij:
[..]
slecht nieuws:
[..]
De prognose: over anderhalve maand is mijn middelvinger weer in orde.
echt? Voor mij klopt het allemaal namelijkquote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is echt onzinMijn pinken groeien het snelst en de nagels op mijn pinken zijn het sterkst, en ik ben rechtshandig en toch zijn de nagels op mijn linkerhand langer
mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
Ik deel mijn blauw ook hier even:
[ afbeelding ]
Mensen vragen altijd hoe mijn nagels zo lang worden en zo snel groeien, dat komt waarschijnlijk door het vele typen op mijn laptopquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slecht nieuws:
[..]
Ik vind ORLY's heeeeel fijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi!
Ik heb ook orly's onderweg, ben zo benieuwd!
Orly is geweldig! Echt ondergewaardeerd op fora enzo vind ik. Als de Orly Sweet Collection uit komt koop ik hem helemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi!
Ik heb ook orly's onderweg, ben zo benieuwd!
wauw!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Jaaaa ik wil ze ook allemaal!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Orly is geweldig! Echt ondergewaardeerd op fora enzo vind ik. Als de Orly Sweet Collection uit komt koop ik hem helemaal
Bij mij klopt 'ie ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Voor mij klopt het allemaal namelijk
mijn duimnagels scheuren nooit en zijn staalhard, de rest is veel dunner en zachter. Duimen groeien het langzaamst. ik hoop dat m'n middelvingers het snelst groeienquote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij mij klopt 'ie ook niet.![]()
De nagel van mijn ringvinger groeit wel een beetje omhoog lijkt het.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn duimnagels scheuren nooit en zijn staalhard, de rest is veel dunner en zachter. Duimen groeien het langzaamst. ik hoop dat m'n middelvingers het snelst groeien
Ohja, mijn wijsvingernagels groeien krom naar beneden
ja, volgens die site welquote:Op maandag 22 februari 2010 12:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mijn wijsvingernagels ook.. deze zijn ook meestal het kortste en moeilijker recht te vijlen..
Verder zijn mijn duimen het sterkste en groeit mijn rechterpinknagel het hardste, dit vind ik raar, omdat ik deze vinger altijd helemaal kapot bijtMisschien juist daardoor dat het zo'n sterke snelgroeiende nagel is.
Oeh die is echt heul mooiquote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
pics?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef Holyme het volgende:
Kan jullie bijna niet bijhouden met die topics hier
Herkenbaar Stormqueen, en bij mij lijken m'n middelvingers wel vrij hard te gaan, dus hopelijk bij jou ook dan.
Mooi kleurtje Nune! Heb weinig blauw, maar die vind ik wel leuk.
Hier Nfo-Oh 51 erop, da's echt zo'n kleurtje dat je naar je nagels blijft kijkenEn hopelijk komt m'n TD bestelling snel, ben erg benieuwd naar Ruby Pumps in het echt (en ik mag van mezelf niet meer bestellen tot het binnen is
)
Ik ook niet tot de bestellingen van de shop binnen zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics?
Ik mag van mezelf ook echt echt echt niet meer bestellen tot ik een baan heb, verdimmes toch al een paar keer gefaald nu, heb 19 lakken onderweg dus het is klaar!
Dit is totaal niet van toepassing op mij. Ben rechts en links groeit beter (of breken minder snel, zo kun je het ook bekijkenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slecht nieuws:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |