gebruik je wel een topcoat? deed ik altijd wel met die OMG lakjes.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik overweeg mn China Glaze OMG lakjes weg te doen. De kleuren zijn ZO mooi maar ik kan die lak niet langer dan een paar uur op mijn vingers houden, dan zijn ze alweer helemaal afgebladdert.Iemand tips en adviezen, of is daar geen verbetering meer mogelijk?
Hij lakt gewoon kut.quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 15:48 schreef Tammykok het volgende:
Niet met lichaamsdelen gaan schelden hé...:)
te dik of zoquote:
Heb op de konad plates zelf nog geen plakplastic gehad, maar wel op de nepperds. Het plasticje is ook bijna niet te zien, beetje friemelen aan de randjes met een nagel/schrapertje. Dat witte achterop zit bij de konad's dan heb je de real deal. suc6quote:Op zondag 21 februari 2010 16:00 schreef princess-a het volgende:
Dames met Konad ervaring; zit er altijd plastic om de plate? Ik heb er nu 1 waarbij ik zo weinig relief voel dat ik denk dat er nog plastic over heen zit maar ik zie echt niks! kan ook voor geen meter stempelen zo
alleen op de achterkant zit een wit plaatje met konad all over, of hoort dat zo?
Fiets is een manquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:14 schreef Tammykok het volgende:
Scheld dan met het mannelijke geslacht... die zijn hier toch niet te vinden![]()
Wat is er met je lakje dan?
Dankjewel! Met de white pearl kan ik de plate, m77, niet stempelen. Met witte konad lukt het gelukkig wel. Ik ga er dan maar vanuit dat er geen plastig overheen zit, heb al 2 nagels verknald door het peuteren aan de platequote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Heb op de konad plates zelf nog geen plakplastic gehad, maar wel op de nepperds. Het plasticje is ook bijna niet te zien, beetje friemelen aan de randjes met een nagel/schrapertje. Dat witte achterop zit bij de konad's dan heb je de real deal. suc6
mijn zusje geeft die als het goed is zo voor mequote:Op zondag 21 februari 2010 16:22 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind die SYF blauw echt supermooi!
Heyyy had je het vorige topic nog gelezen? We kunnen niet reageren op je blog :-Pquote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks for the tip, al gebruik ik meestal wel basecoat xD
Ik heb het hele vorige topic gemistquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Heyyy had je het vorige topic nog gelezen? We kunnen niet reageren op je blog :-P
Oh jeetjequote:
Maar hij lakt verschrikkelijkquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh jeetjeHij is wel heel mooi
Omdat 13.gif?quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:38 schreef progje het volgende:
zo en weer terug uit Enschede..
mooie nagels komen er voorbij
En RenRen ik moest wel lachen om je foto
Doet het!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
http://lclacquers.blogspot.com > Kan iemand reageren bij de comments?
quote:
Ik stempel nooitquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 16:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer want is inderdaad erg mooie kleur. Misschien geschikt als stempellak?
ik heb totaal geen problemen met die lakquote:
Ik gebruik zowel een basecoat als een topcoat. Ik vind het heel raar, en óntzettend irritant omdat je meteen je hele nagel opnieuw moet doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:29 schreef Crientj het volgende:
@Mss Raar dat het bij jou gebeurd terwijl je een basecoat op hebt..
Ik heb het namelijk ook, maar meestal is het bij mij als ik er een topcoat op doe. Die trekt vervolgens de hele lak van mijn nagel af. Gebruik geen basecoat overigens.
@Stormqueen Auwwwerop.
@Ainnir Omg, die is mooi gedaan. Ook nice met die OMG stempel erop!
Heeft Revvvolution een holo of is dat een gewone zwarte lak?
@ De nieuwe essence kleurtjes; ze zien er leuk uit! Weet alleen niet of ik ze zou gaan dragen, wellicht de paarse ofzo.
@Ruiltopic, ben er voor! Anders zie je misschien door de vele nagels het lakje niet meer
@Stormqueen Hihi, clowntje.Geniaaaal.
Niet, hij lakt bij jou wel lekker?quote:Op zondag 21 februari 2010 @ 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb totaal geen problemen met die lak
dus nou niet iedereen meteen die lak afschrijven
ik heb niet zo snel problemen met een lak. Behalve bij GOSHquote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, hij lakt bij jou wel lekker?Want ik heb nou nog nooit zo'n moeite gehad.
Ik ook niet, tot nuquote:Op zondag 21 februari 2010 @ 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb niet zo snel problemen met een lak. Behalve bij GOSH
Gewoon een stempelsetje (Essence) of Konadplates online kopen en aan de gangquote:Op zondag 21 februari 2010 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha die stempels zijn wel übertof zeg![]()
Help me, ik ben een nagelmaagd, hoe doe ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |