Oh dat lijkt wel chocola!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo nog veel cooler![]()
[ afbeelding ]
heb je de stempel opgeruwd?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
Zo, goedenavond dames!! Heb gister en vanmorgen eens zitten prutten met konad. Heb nu toch echt de goede lakjes, maar het hecht al nauwelijks aan de stempel, dus komt ook niet goed op de nagels. Heb er echt zo de balen van!! Wilde zo graag wat leuks maken en ook nieuwe bestellen om french te stempelen, maar denk dat ik dat toch maar niet doe nu.
Iemand enig idee waarom het niet goed op de stempel komt??
Ik weet dat de Essence setjes in de winkels te koop zijn maar de Konad plates ben ik nergens tegengekomen, misschien in DLD wel? Bij DM misschien? Ik/wij kopen ze voornamelijk online - ocnailart.com is een goede site waar ook veel kortingscodes voor te vinden zijn, boozyshop.nl, enchantra ook geloof ik (MiMu heeft daar ook een kortingscode voor geloof ik op dr blog).quote:Op zondag 21 februari 2010 20:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat lijkt wel chocola!![]()
Ik ben ook gek op zwart, had ze gister zwart en vanmiddag er een transparant glittertje overheen gegooid, zo'n simpele van de hema, maar staat wel leuk
PeRi: gewoon bestellen en proberen dus? Is niet in de winkel verkrijgbaar dan?
quote:
Gewoon heel zachtjes met een vijl eventjes over je stempel heen gaan. Niet te vaak en niet te hard, maar gewoon zodat hij wat ruwer is en de afbeelding makkelijker kan oppakkenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Uh, nee dus, haha. Hoe doe ik dat? Dat had dat verkoopstertje in de VS die het mij demonstreerde niet verteld.
Ok, dank je wel!! Ga het meteen even proberenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewoon heel zachtjes met een vijl eventjes over je stempel heen gaan. Niet te vaak en niet te hard, maar gewoon zodat hij wat ruwer is en de afbeelding makkelijker kan oppakken
Ow cool,ga ik ook doen met de zwart.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo nog veel cooler![]()
[ afbeelding ]
china glazequote:Op zondag 21 februari 2010 21:19 schreef kieskleurig het volgende:
Wauw Mirjam, dat is echt ontzettend mooi!!
Strawberry fields van welk merk? Ik vind dat echt een erg mooie kleur
China Glazequote:Op zondag 21 februari 2010 21:19 schreef kieskleurig het volgende:
Wauw Mirjam, dat is echt ontzettend mooi!!
Strawberry fields van welk merk? Ik vind dat echt een erg mooie kleur
Ben er super blij meequote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
mijn zusje was geweest, en die heb ik gelijk maar konadverslaafd gemaakt![]()
![]()
eerst strawberry fields erop, en daarna heb ik er een stylish zwarte konad opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
en de mooie shimmer:
[ afbeelding ]
Whoeeei, Strawberry Fields!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Mirjam het volgende:
mijn zusje was geweest, en die heb ik gelijk maar konadverslaafd gemaakt![]()
![]()
eerst strawberry fields erop, en daarna heb ik er een stylish zwarte konad opgemaakt![]()
[ afbeelding ]
en de mooie shimmer:
[ afbeelding ]
Vertelvertel!!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Whoeeei, Strawberry Fields!
(Heel stiekem heb ik net een iets mooiere roze gevonden, maar hij blijft wel heel fijn!)
Hoi zussie van Mirjam!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Ben er super blij mee![]()
![]()
![]()
* gaat heel snel Konad bestellen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |