quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
De postbode stond net aan de deur dus ik keihard rennen want ik dacht 'YES YES YES TD!!!' , keiharde fail want het waren gewoon reisfolders (ook leuk hoor daar niet van)
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
De postbode stond net aan de deur dus ik keihard rennen want ik dacht 'YES YES YES TD!!!' , keiharde fail want het waren gewoon reisfolders (ook leuk hoor daar niet van)
.
Dat had ik ook laatst bij twee pakketjes, heb er toen zes dagen op zitten wachten ofzo. Maar toen het eenmaal door was ging het ook heel snel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef Tammymara het volgende:
Voor mij is ook de vierde dag sinds mijn "betaling voltooid"is bij TD, ik heb ook nog helemaal geen bericht gehad,Status is nog steeds "awaiting payment"
pleur je ze tijdelijk op de FOK!serverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:19 schreef Mirjam het volgende:
nou, flickr heeft me nog steeds niet teruggemaild, en ik kan maar niet bij m'n account om foto's te posten
stomme flickr.
Leuke bestelling!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
Mooie nagels voorbij zien komen! Die roze van de Hema uit het vorige topic:![]()
En ik heb gefaaldGisteravond bij Transdesign besteld
Jullie schuld!
![]()
![]()
M'n bestelling:
Opi - Parlez-vous OPI?
Opi - You don't know Jacques
Opi - Mod about you
Opi - Princesses rule
China Glaze - Ruby Pumps
China Glaze - Awaken
China Glaze - Millennium
China Glaze - 2030
Orly - Iron Butterfly![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
Mooie nagels voorbij zien komen! Die roze van de Hema uit het vorige topic:![]()
Jullie schuld!
![]()
![]()
M'n bestelling:
Opi - Parlez-vous OPI?
Opi - Mod about you
Opi - Princesses rule
China Glaze - Ruby Pumps
China Glaze - Awaken
China Glaze - Millennium
China Glaze - 2030
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur je ze tijdelijk op de FOK!server
whihihi, another one downquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
Jullie schuld!
![]()
![]()
M'n bestelling:
Opi - Parlez-vous OPI?
Opi - Mod about you
Opi - Princesses rule
China Glaze - Ruby Pumps
China Glaze - Awaken
China Glaze - Millennium
China Glaze - 2030
![]()
Wij wachten nog steeds he fiets...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur je ze tijdelijk op de FOK!server
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Oblivion het volgende:
Parouscha: Bij de drogist heb ik met Miss Sporty in mijn handen gestaan, ook zo'n blauwe.
Kosten geloof ik 1,99 Dus best te doen.![]()
En wel als je de laatste post hebt, een nieuwe openen!
ik pleur alles op de serverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die is daar toch helemaal niet voor bedoeld?
grote mond, klein nageltje...quote:
ah, goed om te weten, maar ik heb toch liever alles bij elkaar op flickr. stomme flickrquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik pleur alles op de serverer is een categorie 'crew crap'
Bijnaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja.
het jij je nagels al gepost fiets?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bijna![]()
voorjaarsvakantie! echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Etosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?Bij welke drogisten kun je ze halen?
iswear!quote:
jij woont toch in endhovuh?quote:
Eindhoven en leuke winkeltjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij woont toch in endhovuh?
ik ga daar over 2 weken heen, weet jij nog leuke winkeltjes waar je leuk kunt shoppen voor nagellakjes?
oh, okquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven en leuke winkeltjes
Ga maar nagellak shoppen in Leie en kom hier de kroegen inDebsterrr en ik gaan wel mee
De H&M in de Piazza (is bij de Bijenkorf) heeft nagellak, er zit een Claire's in de lange winkelstraat. daar zit ook de grote Kruidvat met multiple displays.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij woont toch in endhovuh?
ik ga daar over 2 weken heen, weet jij nog leuke winkeltjes waar je leuk kunt shoppen voor nagellakjes?
aah, h&m met lakjes i9s altijd leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De H&M in de Piazza (is bij de Bijenkorf) heeft nagellak, er zit een Claire's in de lange winkelstraat. daar zit ook de grote Kruidvat met multiple displays.
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven en leuke winkeltjes
Ga maar nagellak shoppen in Leie en kom hier de kroegen inDebsterrr en ik gaan wel mee
Oef, daar vraag je me wat... Volgens mij was ik in een DA...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?Bij welke drogisten kun je ze halen?
Kun je daar die link niet spammen van die petitiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
essence post btw op facebook allemaal foto's van de nieuwe collectie, zit wel veel leuks tussen, veel kleurtjes ook
oh, hey, da's een goed idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en Mirjam, ff in de gaten houden dan, als de Dollarnailart bestelling dan binnen is kunnen we misschien ff snel ergens meeten, hoeft het niet met de post!
ga je vrijwillig 4 dagen naar Lampegat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, hey, da's een goed idee!
misschien is t handig als we tegen die tijd ff telefoonnummers uitwisselen?
ik ga de 25e en blijf er 4 dagen
mierlo, to be more precisequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je vrijwillig 4 dagen naar Lampegat?
Nu ben ik wel benieuwd naar de reden
whoa gertjuh! De Mierloose bossen in!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mierlo, to be more precise
maar da's in de buurt, dus we komen vaak in eindhoven
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whoa gertjuh! De Mierloose bossen in!
Misschien kun je inhelmond
wel leuk winkelen voor nagellak
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:56 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan opeens ook een eightieskind?
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtzquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja inHelmond
zit namelijk in de Elzas passage een drogist die OPI verkoopt en De Stadskappers zou ze als het goed is ook hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]nee wacht, dit is een slechte foto, ik heb een betereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan opeens ook een eightieskind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Staat juist leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wacht, dit is een slechte foto, ik heb een betere
[afbeelding]
Overvallen die handelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtz
http://www.opi.nl/site/consument/index.php
Ja, maar tis niet alsof hier een grote winkel zit ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtz
http://www.opi.nl/site/consument/index.php
nee dat niet, maar wat Sjeen zegt, er zou ergens een opslag moeten zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, maar tis niet alsof hier een grote winkel zit ofzo
ja dat probleem heb ik ook altijd als het langer wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat juist leuk!
Ik moet ook weer, mijn krullen zakken uit.
Ja die weet ik wel te zitten denk ik, we zouden een ninja groepje kunnen samenstellenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wat Sjeen zegt, er zou ergens een opslag moeten zitten![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja die weet ik wel te zitten denk ik, we zouden een ninja groepje kunnen samenstellen
Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg dames, worden er ook nog nagels gepost? Ik wil nagels ziehien!![]()
*het goede voorbeeld geeft*:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar, jamaar, jamaar...ok, zal ut niet meer doen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi hoorNette nagels!
kan iedereen es ophouden met dat excuseren voor randjes, nagelriemen, webcamkwaliteiten en stompnagels bij elke foto die men post? negen van de tien keer zie je de flaws niet eens![]()
cool! hij lijkt heel erg op mijn zelfgemaakte lakjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Tvp
Debster & Nune kan helaas pas het pakje morgen op de bus doen, dan hebben jullie het maandag
Geeft niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En AmyGrace, mooi kleurtje! Lakken die Herome's fijn? Ik heb niet zo'n goede ervaring met spullen van Herome namelijk, behalve de wonderpen en de glasvijl. De basecoat en ridgefiller van Herome word echt heel snel klonterig en dik bij mij.![]()
Maar m'n nagels zijn nog hetzelfdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
hee dat heb ik ook... Weet iemand of je ridgefiller ook mag verdunnen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
En AmyGrace, mooi kleurtje! Lakken die Herome's fijn? Ik heb niet zo'n goede ervaring met spullen van Herome namelijk, behalve de wonderpen en de glasvijl. De basecoat en ridgefiller van Herome word echt heel snel klonterig en dik bij mij.
ohh dies tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Het lakje van vriendjelief. Ik vind hem mooi!
zolang er staat dat het pakketje is aangekomen bij het postkantoor ofzo is er niks aan de handquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar m'n nagels zijn nog hetzelfde![]()
Mooi kleurtje!
En statusupdates van pakketjes van TD was meestal geen goed nieuws wat douane betreft toch?
Mooi kleurtje is dat ja!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
WOW!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, of mijn instellingen staan hier verkeerd, of er zijn 2 versies van dat lakje, of jouw foto is niet kleurgetrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij valt op de foto wel inderdaad anders dan op mijn nagels dus het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wow, of mijn instellingen staan hier verkeerd, of er zijn 2 versies van dat lakje, of jouw foto is niet kleurgetrouw.
Ja hoor. Alleen niet te dun maken want dan filled het geen ridges meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hee dat heb ik ook... Weet iemand of je ridgefiller ook mag verdunnen?
Thanks! Dan ga ik er straks eens een drupje ingooien, hij is nu wel heel erg dik nl...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen niet te dun maken want dan filled het geen ridges meer.![]()
Topcoat, versterker etc. kan je ook allemaal verdunnen.
Qua verkoopprijs en normale tnt verzendtarievenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
China Glaze Speciaal ¤ 5.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
Ik smeer er allemaal krullenspul in en feun het droog omdat het anders al helemaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook altijd als het langer wordtVolgens de kapster komt dat omdat ik te weinig zooi in m'n haar smeer
En tnx
Mooooi Tquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sounds good, mits je er zelf ook nog iets aan overhoudtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
tuurlijk is het ontopic, je nagels moeten immers wel matchen bij je haarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik smeer er allemaal krullenspul in en feun het droog omdat het anders al helemaalis.
Wat doe jij er in dan?
(Het is hartstikke ontopic dit)
Mooie makeup!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk is het ontopic, je nagels moeten immers wel matchen bij je haar
Ik doe er dus helemaal niks in, da's het probleemMaar van de kapper moet ik er krullenspul in spuiten en dan diffusen, ik weet wel dat het zo moet maar ben er te lui voor. Nu heb ik heel veel laagjes en een mat, dus zou het weer goed moeten gaan.
Met make-up is het trouwens toffer
[ afbeelding ]
die mag wel zonder spoilert
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef AmyGrace het volgende:
Even het vorige topic doorgespit:
@ Obli: Uit de reeks foto's die je plaatste in het vorige topic, die laatste lichtroze: waar is tie van? Erg lief kleurtje...
En mooie konad kwam ik ook nog van je tegen! Zo netjes aangebracht ook... Nog tips? Ik krijg altijd van die bibberhanden en dan zit het overal behalve waar het moest komen![]()
Geniet ervan!quote:
Iedereen gehad?? Pfoei.. Nu even lekker een kopje thee zetten
Ga jij een eigen webshop maken?? Ben je die aan het maken??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
truequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie makeup!Doeiknietaan
Maar alleen krullenspul erin spuiten is toch zo gedaan?Dan heb je geen excuus om lui te doen, de volgende keer dat je de kruidvat inloopt om nagellak te kijken, busje haarspul mee
Mooie kleur!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd goed!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Even nog een fotootje van mijn nagels, omdat het lakje zo mooi is in de zon![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga jij een eigen webshop maken?? Ben je die aan het maken??
(heeeel nieuwsgierig is!)
Mooie lak hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Even nog een fotootje van mijn nagels, omdat het lakje zo mooi is in de zon![]()
[ afbeelding ]
hoe ga je de inkoop enzo regelen? Wat zijn je kosten ongeveer, wat ben je zelf kwijt aan geld en tijd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jaik wil niet te veel spammen maar prijsstelling vind ik ene beetje moeilijk.
Ik vind OPI voor ¤6 toch echt niet verkeerd als je kijkt naar de DA prijzen en zulks. Hetzelfde voor de CG en CC. Maar verdien je er zelf dan wel op, of doe je het puur voor nagellakliefhebbers?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel erg leuk lijkt me. Jammer dat ik binnenkort niet meer zoveel tijd heb..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor de liefhebbers en ander publieken wil zelf wel verdienen maar niet extreem ofzo ik heb tijd zat.
Vergeet niet dat je met dat soort prijzen binnen no-time een fulltime baan eraan hebt en of die prijzen dan zijn vol te houden...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor de liefhebbers en ander publieken wil zelf wel verdienen maar niet extreem ofzo ik heb tijd zat.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen CG gewoon en speciaal? Ik vind het redelijke prijzen, maar wel afhankelijk van je verzendkosten. Ik stuur je wel ff een pb'tje....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef Linnie20v het volgende:
TVP ziek thuis, yugh
Nog geen H&M MAY binnen....hoop dat ik zo nog post krijg
dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, Thanks
Over Valentijn, doe ik niets aan ,nooit gedaan ook!
Hypocriet overcommercieel gedoe
Speciaal zijn de OMG serie en de kaleidoscope serie die zijn bij TD etc ook duurder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen CG gewoon en speciaal? Ik vind het redelijke prijzen, maar wel afhankelijk van je verzendkosten. Ik stuur je wel ff een pb'tje....
Yaay, ik hou mn rekening in de gaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb net geld overgemaakt naar CrientjEn dan dinsdag of woensdag hopelijk die H&Mlak binnen
Meiden, wat zijn jullie plannen voor valentijn?
Jij hebt dus geen ing?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef Crientj het volgende:
Mooie lakjes weer dames!
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik ook een webshop ga starten. Aan de ene kant lijkt het mij wel erg leuk, makkelijk te combineren met school/werk enzovoort. Alleen dan het startkapitaal wat nodig is voor de voorraad enzovoort. Hoop dat ik dat binnenkort bij elkaar heb, evenals oscommerce goed ingesteld en de rest uitgerekend.
[..]
Yaay, ik hou mn rekening in de gaten.
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk voor carnaval (cowgirl kostuum met veel verschillende dierenprint), maar ik zou het ook normaal dragen denk ik
Nee. Ik zat bij mijn laatste TD order te twijfelen, zowel Scrangie als Lotta Lackoholic heeft daar leuke plaatjes van...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er iemand ervaring met CND Effects nagellak?
Erg leuk gedaan! Heb je zelf de plate afbeelding aangevuld?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk voor carnaval (cowgirl kostuum met veel verschillende dierenprint), maar ik zou het ook normaal dragen denk ik
ik heb nu een NL webshop die ze voor 6,50 verkoopt maar wel met vaste evrzendkosten van 7,50 per bestelling... Lotta lackoholic zei je? Op scrangie vond ik maar 1 foto namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee. Ik zat bij mijn laatste TD order te twijfelen, zowel Scrangie als Lotta Lackoholic heeft daar leuke plaatjes van...
Vet !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb wel ing! Dus dan zal ie dr nu opstaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen ing?Jammer, dan zal het er na het weekend pas zijn.
Overigens wel gaaf dat je dat wilt proberen
Leeeuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Oh, yay! Happy panda here.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb wel ing! Dus dan zal ie dr nu opstaan.
Oh, heb jij geluk. Als ik thuis ben zal ik de boel inpakken en snel naar de brievenbus brengen.
Dubbel gestempeld en foutjes en lege plekken met striper aangevultquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan! Heb je zelf de plate afbeelding aangevuld?
http://www.daisybeauty.com/web/lackoholic/bloggquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu een NL webshop die ze voor 6,50 verkoopt maar wel met vaste evrzendkosten van 7,50 per bestelling... Lotta lackoholic zei je? Op scrangie vond ik maar 1 foto namelijk
Het ziet er echt heel gaaf uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
[..]
Dubbel gestempeld en foutjes en lege plekken met striper aangevult
Erg netjes gedaan hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
[..]
Dubbel gestempeld en foutjes en lege plekken met striper aangevult
ik vind het prima prijzen, veel dames voor girlscene bijvoorbeeld willen opi maar vinden 15 euro waaay to duur en in het buitenland bestellen mogen ze niet, dus zo'n shop is dan handigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
en veel sneller is het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, bij transdesign kun je nu de small flat rate box als verzendoptie aanklikken i.p.v. dat moeilijke gedoe. Veel bestellingen uit Nederland natuurlijk, lately
Sorry, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Oblivion het volgende:
Parouscha: Bij de drogist heb ik met Miss Sporty in mijn handen gestaan, ook zo'n blauwe.
Kosten geloof ik 1,99 Dus best te doen.![]()
En wel als je de laatste post hebt, een nieuwe openen!
welke kapper ?????quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja inHelmond
zit namelijk in de Elzas passage een drogist die OPI verkoopt en De Stadskappers zou ze als het goed is ook hebben.
Welkom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef parouscha het volgende:
[..]
Sorry, dat wist ik niet.
Net nieuw
hmm okee, vaag... ik ga maandag ook mailen... dan is het een week geleden en dan vind ik het wel weer lang zatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, ik heb David ook al gemaild...de 5e heb ik al een bevestiging gekregen van de bestelling maar er blijft 'in process' staan....
Nee, die bedoelde ik niet..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, ik denk van art de lautrec....?
[ afbeelding ]
Deze? Dat is nummer: 409.
De tip die ik je kan geven, ontspannen!
Echt met alles wat je doet met konad, schrapen, drukken en nog eens drukken. Relaxed doen.![]()
Oefen eens lekker op je blote nagel. Gaat het fout dan is het woesj even wegvegen en weer beginnen.
[..]
Geniet ervan!
die onderste zijn echt supergaaf!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom niet meer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:12 schreef liiszle het volgende:
goed. geen carnaval voor lis meer.
en nu ga ik fin in bed liggen en hopen dat t weekend heel snel voorbij is..
Die is van magnetic, die is al meer dan 10 jaar oud.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik niet..ik bedoelde eigenlijk dees:
[ afbeelding ]
En thnx voor de tips!
vertel het wel op msn wanneer ik daar weer ben.quote:
Is goed, ik zocht je al op msn, maar zag je niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
vertel het wel op msn wanneer ik daar weer ben.
Is gewoon ander lichtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:59 schreef AmyGrace het volgende:
Op de website van alicejohavesentials ziet nr. 409 er zo uit..:
[ afbeelding ]
Da's toch wel een heel verschil met jouw nagels ObliWelke kleur klopt het meest?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
klopt. emoties lagen even te hoog om gesprekken te voren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is goed, ik zocht je al op msn, maar zag je niet.
Less is more!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:35 schreef Linnie20v het volgende:
http://linnieke.blogspot.com/
Zo simpele naam ja I know!!
Jammur! Ik dacht al zoiets...gezien de afgebladderde lettertjes op het potje..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die is van magnetic, die is al meer dan 10 jaar oud.
Is ook niet meer te krijgen.
Oh ik ga gelijk even kijken...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef Linnie20v het volgende:
MAAR!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:41 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jammur! Ik dacht al zoiets...gezien de afgebladderde lettertjes op het potje..
Cashmere Cardigan vind ik toch eerder lila dan blauwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:35 schreef Linnie20v het volgende:
Héél mooi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh ik ga gelijk even kijken...![]()
Andere creatie:
[afbeelding]
niet elk lakje dekt even fijn, zoiezo wel 2 a 3 laagjes nodig, de paarse en de donkerroze zijn wel gaaf, maar die lichte kleurtjes niet zo bijzonder. (Ik heb een tic, dat ik dan een rijtje nummers compleet wil hebben, dus heb er niet 1, maar ze gelijk alle 11 meegenomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef liiszle het volgende:
Tevens, hoe lakken de lakjes van de Action? dekken ze een beetje?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cashmere Cardigan vind ik toch eerder lila dan blauwEcht paars ook niet, maar ook zeker geen blauw.
ooooooh, mooooooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Andere creatie:
[ afbeelding ]
dit is toch wel echt heel erg mooi hooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Andere creatie:
[ afbeelding ]
Mooie creatie!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Andere creatie:
[ afbeelding ]
Dankjewel! weet ik gelijk voor welke ik nog moet kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef AmNaBa het volgende:
Even gefotood
bij deze een nailwheel van de action lakjes,
nummers corresponderen met de laknummers onderop, en die zonder nummer zijn die 6 kleurtjes uit het pakje.
[ afbeelding ]
2, 5, 9, 10 en 11 zijn wel oke, maar die hele lichte kleurtjes zijn wat slechter van dekking.
8 is wit, handig voor stamping.
Er staat dat 'ie nu de VS uit is. Ik hoop maar dat de douane 'm niet boeiend gaat vinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
zolang er staat dat het pakketje is aangekomen bij het postkantoor ofzo is er niks aan de handWat staat er bij jou?
Ik zit hier met mijn bek open..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dit is toch wel echt heel erg mooi hooi
Dankje!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef parouscha het volgende:
Netjes Lindytje , hoe lang doe jij het al het acryllen?
Cherry Tobacco van Diamonds Cosmetic.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat dat 'ie nu de VS uit is. Ik hoop maar dat de douane 'm niet boeiend gaat vinden.
@ Obli - Welke is die bruin? Echt mooi die
Die hebben ze bij www.boozyshop.nlquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Cherry Tobacco van Diamonds Cosmetic.
Ik heb alleen geen idee meer waar ik die besteld heb..
Ziet er netjes uit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa, acryl af!
Er waren er twee op mijn linkerhand met lucht er onder, dus die moesten er af...
[ afbeelding ]
Tips op mijn rechterhand... zo laten maar??(oh, en de internetprimeur van mijn rechterhand
)
[ afbeelding ]
Allebei de handjes klaar![]()
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Ik heb ze expres zo bescheiden/kort gehouden... ze groeien vanzelf verder uit en dus langer..
Een complimentje van de acrylspecialiste van het nageltopic!quote:
Ja, daar twijfelde ik dus over, maar heb even gechecked en het klopt!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die hebben ze bij www.boozyshop.nl
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Cherry Tobacco van Diamonds Cosmetic.
Ik heb alleen geen idee meer waar ik die besteld heb..
Merci!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die hebben ze bij www.boozyshop.nl
Zit er over na te denken om over te gaan met Gel en een cursus te gaan doen voor acryl.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje!
Dit was mijn tweede keer..
Je moet het niet smeren!quote:
Wist even niet hoe ik het anders moest formulerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je moet het niet smeren!![]()
Maar boetseren.
Ooooh wat keurig gedaan, ik wou dat ik ze zo mooi had zeg!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa, acryl af!
Er waren er twee op mijn linkerhand met lucht er onder, dus die moesten er af...
[ afbeelding ]
Tips op mijn rechterhand... zo laten maar??(oh, en de internetprimeur van mijn rechterhand
)
[ afbeelding ]
Allebei de handjes klaar![]()
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Ik heb ze expres zo bescheiden/kort gehouden... ze groeien vanzelf verder uit en dus langer..
Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ooooh wat keurig gedaan, ik wou dat ik ze zo mooi had zeg!!!
Bij mij waren ze juist eerder te zacht... en 'smeerde' het daardoor soms wel...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:01 schreef parouscha het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om over te gaan met Gel en een cursus te gaan doen voor acryl.
Acryl hard zo snel uit!
En zelf heb ik wel moeite om de juiste balletjes acryl op te pikken, soms is het op de nagel net gewoon poeder en smeert het niet fijn uit zeg maar.
Frustratie
Ik denk dat ik dat soms ook gedaan heb ja...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef parouscha het volgende:
Dat kan ook nog ja, ik gebruikte te veel liquid en toen kreeg je het weer wat te waterig...
Je hebt er een volger bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef Linnie20v het volgende:
Je hebt pm!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een paar merkloze stempelplates te koop.... Dubbel besteld op eBay. Ze kosten 2 euro per stuk incl verzendkosten (en stevig dichtgemaakte envelop zodat ze er niet uit kunnen). Zonder schrapers of stempels, alleen de plates. Interesse? Stuur een pm'metje! (meerdere plates zijn goedkoper). heb van allemaal dus 1 stuk!
nr 1
[ afbeelding ]
nr 2
[ afbeelding ]
nr3
[ afbeelding ]
nr4
[ afbeelding ]
nr5
[ afbeelding ]
nr6
[ afbeelding ]
whoa!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt pm!
ivm werken en kado's inpakken morgen heb ik toch maar even valentijnsnagels gedaan. absolutely alice moet nog heel even wachten.
Het is mijn eerste OPI lakje maar wat smeert Thanks So Muchness! fijn zeg![]()
[ link | afbeelding ]
ik wilde nr. 5quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een paar merkloze stempelplates te koop.... Dubbel besteld op eBay. Ze kosten 2 euro per stuk incl verzendkosten (en stevig dichtgemaakte envelop zodat ze er niet uit kunnen). Zonder schrapers of stempels, alleen de plates. Interesse? Stuur een pm'metje! (meerdere plates zijn goedkoper). heb van allemaal dus 1 stuk!
Ze zijn allemaal verkocht!
nr 1 - verkocht
[ afbeelding ]
nr 2 - verkocht
[ afbeelding ]
nr3 - verkocht
[ afbeelding ]
nr4 - verkocht
[ afbeelding ]
nr5 - verkocht
[ afbeelding ]
nr6 - verkocht
[ afbeelding ]
Oepsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whoa!
tip: als je een foto nou ff kleiner maakt (610 pixels breed 't liefst) dan past hij in de layout en is hij niet zo onwijs groot
dankjewelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef kieskleurig het volgende:
Ooh leuk princess-a erg mooi voorbeeld van valentijnsnagels zonder hartjes!
Je trekt een blauwpaarse veeg in de lucht!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
Ieuw!! Ik zit hier in half schemerlicht te lakken, en ik dacht ik doe leuk overlopende nagels... lekker lakken, *pomtiedom pomtiedom*, maak een foto en![]()
![]()
LELIJK!!!
Dit gaat er dus weer af:
[ afbeelding ]
Dat is de reflectie van de glitters!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je trekt een blauwpaarse veeg in de lucht!
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=14quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:
Hoe zit het met de verzendkosten bij Aliceblabla?
Ik wil er zo graag kopen, maar dan weer verzenden enzo. Maar ze zijn niet duur, dus misschien doe ik het gewoon maar.quote:
Ik wil ook bestellen daar, had al lakjes uitgezocht maar goed, no work no nailpolish!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil er zo graag kopen, maar dan weer verzenden enzo. Maar ze zijn niet duur, dus misschien doe ik het gewoon maar.
Ze gaan je gewoon binnenkort ergens aannemen bij een niet-heel-erg-kut-baantje en dan kun je veel kopen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook bestellen daar, had al lakjes uitgezocht maar goed, no work no nailpolish!
Van? Wie is Van en waar is David?quote:Hi,
We have received your payment.
It has cleared. Your order is in process.
Thank you,
Van
lievigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
een beetje slordig maar voor bij mijn carnavals outfit in exact de zelfde kleuren
en natuurlijk ook een heeel klein beetje voor valentijn.
h[ afbeelding ]
leuk he, complimentjes!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ha!
eindelijk mn inlogtroep gevonden.
no thaqnks to flickr
anyway, mjijn konadontmaagding
mijn duim is nogal gefaald:
[ afbeelding ]
maarf de rest ging voor een eerste keer aardig goed heur
[ afbeelding ]
kreeg veel complimentjes vandaag, en de buschauffeur was enorm verbaasd
ik heb nr 1 tot en met 4 ook nog te koopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn allemaal verkocht!
nr 1 - verkocht
[ afbeelding ]
nr 2 - verkocht
[ afbeelding ]
nr3 - verkocht
[ afbeelding ]
nr4 - verkocht
[ afbeelding ]
nr5 - verkocht
[ afbeelding ]
nr6 - verkocht
[ afbeelding ]
ik ga zondag met amnabaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef miss--moana het volgende:
Wie gaat er van jullie aankomende week naar de huishoudbeurs??
Konad staat er met een kraampje en hoop echt dat ze een leuke actie hebben.
Natuurlijk ga ik verders op die beurs geen nagellakjes kopenOf toch wel.......ben nou al benieuwd waar ik mee thuis kom....
Netjes!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ha!
no thaqnks to flickr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Tammymara het volgende:
Nune!!!
Hij was vandaag al binnen!!! En hij is mooooooooooooooooi ! (Nee dames, geen lakje maar een beeldje dat Nune me heeft helpen bestellen! )
Dat was nog eens service ! Nogmaals bedankt!
leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essence All Acces met Essie Mint Candy Apple. Nog lastig om alles op dezelfde plek te krijgen zeg!
Eerste gedachte: Wat schattig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essence All Acces met Essie Mint Candy Apple. Nog lastig om alles op dezelfde plek te krijgen zeg!
Slordig of niet, ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
een beetje slordig maar voor bij mijn carnavals outfit in exact de zelfde kleuren
en natuurlijk ook een heeel klein beetje voor valentijn.
h[ afbeelding ]
wat schattig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! En netjes gestempeld ook!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, de duim!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ha!
no thaqnks to flickr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
senksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, de duim!![]()
Altijd vervelend, ik doe vaak gewoon een andere iets erop.![]()
En het dan gewoon maar niet op de foto zetten.
Of in de breedte van de nagel, 2 keer.
Mooie poging, voor de eerste keer!
Ik denk heel rood of knalroze. Met combi trainingspak is dat denk ik wel het beste.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Zeg... ik ga morgen met Carnaval als Anita... (ik heb net een meesterlijk lelijk trainingspak gescoord!!) En nou zit ik me af te vragen: wat hebben die op hun nagels??
Iemand een ideetje?
gewoon mailen jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn TD pakje maar nu zit er ipv Chin Glaze Flirty Feminity, CG Stroll in. Zal ik ze mailen? Heeft iemand dit al eens gehad?
Die Van doet het niet helemaal goed dan, gewoon mailen. Ik zal voor je duimen, dat je antwoord krijgtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn TD pakje maar nu zit er ipv Chin Glaze Flirty Feminity, CG Stroll in. Zal ik ze mailen? Heeft iemand dit al eens gehad?
Niks extra? Oh valt weer tegenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon mailen ja![]()
heb dat nog niet gehad overigens.
heb wel m'n missende plate van ocnailart binnen, zónder extratje
Ik baal er zo van, dit verpest echt heel mn pakketquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die Van doet het niet helemaal goed dan, gewoon mailen. Ik zal voor je duimen, dat je antwoord krijgt
Ja natuurlijk, en het is echt heel slordig van zequote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik baal er zo van, dit verpest echt heel mn pakket,
. Ga straks maar ff mailen. Buhhhh.
Nee, klopt. Maaaaar ik ga in Maart naar Londen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:12 schreef PeRi het volgende:
Nee ze lijken echt absoluut niet op elkaar. Post straks wel ff wat pics
.
Oh en de Primark hier heeft dus geen lakjes, ik herhaal; (nog) geen lakjes.
Ik heb geen idee hoe je in je plates zit, maar ik zou denken aan roze panterprintquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Zeg... ik ga morgen met Carnaval als Anita... (ik heb net een meesterlijk lelijk trainingspak gescoord!!) En nou zit ik me af te vragen: wat hebben die op hun nagels??
Iemand een ideetje?
Neeee, juist laten vloeken!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je in je plates zit, maar ik zou denken aan roze panterprintDonkerroze met felroze panter oid.... Of donkeroranje met felroze panter. Weet niet welke kleur je trainingspak is, maar ook daarvan zou je een kleur erin terug kunnen laten komen!
Dan zou de mijne er ook eigenlijk al moeten zijn, met dat je het 5 feb hebt besteld, heb ik ook. Maar er staat nogsteeds niets over shippen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:12 schreef PeRi het volgende:
Nee ze lijken echt absoluut niet op elkaar. 5 februari besteld, 8 feb geshipped, vandaag binnen. Post straks wel ff wat pics
.
Oh en de Primark hier heeft dus geen lakjes, ik herhaal; (nog) geen lakjes.
Mintgroen met felroze kan ook een optie zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeee, juist laten vloeken!Omdat ze het niet snappen. Dat vloeken een no-go is.
Jaaa.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mintgroen met felroze kan ook een optie zijn
whehe, tofquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ben druk aan het bijlezen maar wou dit ff laten zien. Mijn nieuwe regenlaarzen
[ afbeelding ]
Je krijgt een mail met een rekeningnr en daar moet je het eindbedrag naar overmaken ovv je ordernr. Je bestelling wordt verwerkt zodra ze het binnen hebben. Ik had het de 2x dat ik bestelde, binnen 5 dgn binnen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee hoe het betalen bij boozyshop in z'n werk gaat?
ah, ok, dan zal die mail wel vanavond of maandag komen, ik wacht ff afquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je krijgt een mail met een rekeningnr en daar moet je het eindbedrag naar overmaken ovv je ordernr. Je bestelling wordt verwerkt zodra ze het binnen hebben. Ik had het de 2x dat ik bestelde, binnen 5 dgn binnen!
hoop dat ze snel reagerenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar sales@td met de vraag wat de gang van zaken is als zoiets gebeurd is. Ben benieuwd. Ik heb namelijk geen zin om het terug te sturen (hállo verzendkosten), maar ik vind de kleur niet zo leuk dus ik wil 'm niet zomaar aannemen eigenlijk.
Hahaha!! Dank jullie voor de tips!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeee, juist laten vloeken!Omdat ze het niet snappen. Dat vloeken een no-go is.
Ik heb al al een aantal kleuren die heel erg op Stroll lijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoop dat ze snel reageren
ik vind het wel een mooi kleurtje
maarja als je het niet bestelt hebt is dat
ik heb idd een mail gekregen van boozyshop, maar er staan 2 prijzen bij die niet kloppen. heb ze teruggemaild, hoop dat ze het aanpassen.
Tot post 300 (Aangezien iedereen andere paginainstellingen heeft). Bij post 300 gaat hij op slot, en als je het topic sluit, kun je dat zien aan het feit dat je niet meer kunt reagerenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:34 schreef parouscha het volgende:
Dem 73 heb ik ook
Wel lastig op te brengen vind ik die grootte afbeeldingen.
Tot hoe ver loopt een topic btw ongeveer door? Tot pagina 13?
Intratuin Veghel? Ben ik net geweest en ik zag ze ook staanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ben druk aan het bijlezen maar wou dit ff laten zien. Mijn nieuwe regenlaarzen
[ afbeelding ]
Goede vangst! Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn aanwinsten van vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb ze allemaal ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:36 schreef kieskleurig het volgende:
Oh even de namen erbij natuurlijk...van links naar rechts. p2 spacy, p2 gracious, p2 elegant, p2 dangerous..de verdunner en china glaze passion in the pacific.
Ik kan me nog herinneren dat je Collection 2000 vroeger bij de Kruidvat kon halen heel goedkoop. Ik krijg ze alleen nu nergens meer gevonden, zijn ze nog wel ergens te koop en zo ja, waar?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een collection 2000 lakje op, nr 29 ofwel Big Hair! Vond dit rooie wel puik voor Valentijn morgen
Kwam dit plaatje tegen, mijn nagels zien er veul mooier uit hoor en ik heb ze mooi ontdaan van nare lakresten! Heb geen goed licht voor een eigen foto
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, heb alleen konad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:47 schreef Mirjam het volgende:
dames met konad, hoe bevallen die neppe plates?
ik begreep dat fauxnad (die plates met al die hoekjes) aardig acceptabel is?
Ik hoop voor je dat ze reageren!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:11 schreef PeRi het volgende:
Ik heb al al een aantal kleuren die heel erg op Stroll lijken. Ik vind het niet erg om er een extra te hebben, maar ik heb 'm gewoon niet besteld
, ff aankijken wat ze bij TD zeggen. Die andere kan ik opzich volgende keer weer bestellen.
Ik gebruik nagellakremover van de DA. Verder kan ik je niet helpenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben vooral door dit topic heel erg geinspireerd, en heb nu al verschillende soorten nagellak gekocht en nail-art spullen. Toch heb ik wat vraagjes. Waarschijnlijk hebben jullie het hier vast wel een keertje over gehad maar om nou al die 76 voorgaande topics door te lezen vond ik een beetje te veel van het goede, dus bij deze mijn vraagjes:
1. Welke nagellakverwijderaar gebruiken jullie?
2. Ik heb gelezen dat als je vaak nagellak gebruikt je nagels hier geel van worden, ik gebruik een basecoat maar zijn er ook nog andere tips die jullie hebben om dit te voorkomen?
3. Ik zat net het allereerste topic door te lezen en daar had iemand geschreven dat een nagelverharder een kuur is. Nu zit er in de nagellak van China Glaze ook een verharder, is dit anders?
4. hebben jullie nog andere tips die je als ''beginner'' moet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |