abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77954719
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Zeg... ik ga morgen met Carnaval als Anita... (ik heb net een meesterlijk lelijk trainingspak gescoord!!) En nou zit ik me af te vragen: wat hebben die op hun nagels??
Iemand een ideetje?
Ik denk heel rood of knalroze. Met combi trainingspak is dat denk ik wel het beste.
(Ik draag het ook (De nagellak), ik ben een Anita, booh )
pi_77954725
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn TD pakje maar nu zit er ipv Chin Glaze Flirty Feminity, CG Stroll in . Zal ik ze mailen? Heeft iemand dit al eens gehad?
gewoon mailen ja
heb dat nog niet gehad overigens.

heb wel m'n missende plate van ocnailart binnen, zónder extratje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77954753
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn TD pakje maar nu zit er ipv Chin Glaze Flirty Feminity, CG Stroll in . Zal ik ze mailen? Heeft iemand dit al eens gehad?
Die Van doet het niet helemaal goed dan, gewoon mailen. Ik zal voor je duimen, dat je antwoord krijgt
pi_77954790
Nune,mooie combi zeg!!!!
Mirjam, nice try met de Konad !
princess-a, schattig .
Obli ook weer zo mooi .
Loqi, gave zebra's !
Whatever I want.
pi_77954807
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

gewoon mailen ja
heb dat nog niet gehad overigens.

heb wel m'n missende plate van ocnailart binnen, zónder extratje
Niks extra? Oh valt weer tegen .
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Die Van doet het niet helemaal goed dan, gewoon mailen. Ik zal voor je duimen, dat je antwoord krijgt
Ik baal er zo van, dit verpest echt heel mn pakket , . Ga straks maar ff mailen. Buhhhh.
Whatever I want.
pi_77954833
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:10 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik baal er zo van, dit verpest echt heel mn pakket , . Ga straks maar ff mailen. Buhhhh.
Ja natuurlijk, en het is echt heel slordig van ze Het is een fout die bij hun ligt, de namen en kleuren (Voor zover ik zie op google) lijken niet eens op elkaar.

Wanneer heb je de bestelling geplaatst?

Heb je wel pics van de rest zometeen?
pi_77954856
Nee ze lijken echt absoluut niet op elkaar . 5 februari besteld, 8 feb geshipped, vandaag binnen. Post straks wel ff wat pics .

Oh en de Primark hier heeft dus geen lakjes, ik herhaal; (nog) geen lakjes.
Whatever I want.
pi_77954877
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:12 schreef PeRi het volgende:
Nee ze lijken echt absoluut niet op elkaar . Post straks wel ff wat pics .

Nee, klopt. Maaaaar ik ga in Maart naar Londen.
pi_77955001
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Zeg... ik ga morgen met Carnaval als Anita... (ik heb net een meesterlijk lelijk trainingspak gescoord!!) En nou zit ik me af te vragen: wat hebben die op hun nagels??
Iemand een ideetje?
Ik heb geen idee hoe je in je plates zit, maar ik zou denken aan roze panterprint Donkerroze met felroze panter oid.... Of donkeroranje met felroze panter. Weet niet welke kleur je trainingspak is, maar ook daarvan zou je een kleur erin terug kunnen laten komen!
I had a signature once. It was awful.
pi_77955020
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:18 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe je in je plates zit, maar ik zou denken aan roze panterprint Donkerroze met felroze panter oid.... Of donkeroranje met felroze panter. Weet niet welke kleur je trainingspak is, maar ook daarvan zou je een kleur erin terug kunnen laten komen!
Neeee, juist laten vloeken! Omdat ze het niet snappen. Dat vloeken een no-go is.
pi_77955100
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:12 schreef PeRi het volgende:
Nee ze lijken echt absoluut niet op elkaar . 5 februari besteld, 8 feb geshipped, vandaag binnen. Post straks wel ff wat pics .

Dan zou de mijne er ook eigenlijk al moeten zijn, met dat je het 5 feb hebt besteld, heb ik ook. Maar er staat nogsteeds niets over shippen. Stom.
pi_77955175
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Neeee, juist laten vloeken! Omdat ze het niet snappen. Dat vloeken een no-go is.
Mintgroen met felroze kan ook een optie zijn
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:25:11 #268
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77955187
Ben druk aan het bijlezen maar wou dit ff laten zien. Mijn nieuwe regenlaarzen

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77955196
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mintgroen met felroze kan ook een optie zijn
Jaaa.
Dit aspect van carnaval vind ik wel leuk
pi_77955706
heeft iemand enig idee hoe het betalen bij boozyshop in z'n werk gaat?
pi_77955714
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Puckzzz het volgende:

[ afbeelding ]
whehe, tof
pi_77955778
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee hoe het betalen bij boozyshop in z'n werk gaat?
Je krijgt een mail met een rekeningnr en daar moet je het eindbedrag naar overmaken ovv je ordernr. Je bestelling wordt verwerkt zodra ze het binnen hebben. Ik had het de 2x dat ik bestelde, binnen 5 dgn binnen!
Whatever I want.
pi_77955792
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je krijgt een mail met een rekeningnr en daar moet je het eindbedrag naar overmaken ovv je ordernr. Je bestelling wordt verwerkt zodra ze het binnen hebben. Ik had het de 2x dat ik bestelde, binnen 5 dgn binnen!
ah, ok, dan zal die mail wel vanavond of maandag komen, ik wacht ff af
pi_77956442
Mijn bestelling van TD dus;

VLNR: Seche Vite valentijnseditie met gratis hartjes-nagelstickers, CH - Good Witch, OPI - Silenct Mauvie, OPI - I'm fondue of you

VLNR: OPI - Suzi Says Feng Shui, OPI - Jade is the New Black, CG - Happy Go Lucky, allen niet voor mij maar voor een vriendin

De bastaard uit het pakket , CG - Stroll ipv Flirty Feminity die ik had besteld .
Whatever I want.
pi_77956969
Ik heb een mailtje gestuurd naar sales@td met de vraag wat de gang van zaken is als zoiets gebeurd is. Ben benieuwd. Ik heb namelijk geen zin om het terug te sturen (hállo verzendkosten), maar ik vind de kleur niet zo leuk dus ik wil 'm niet zomaar aannemen eigenlijk.
Whatever I want.
pi_77958164
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:28 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar sales@td met de vraag wat de gang van zaken is als zoiets gebeurd is. Ben benieuwd. Ik heb namelijk geen zin om het terug te sturen (hállo verzendkosten), maar ik vind de kleur niet zo leuk dus ik wil 'm niet zomaar aannemen eigenlijk.
hoop dat ze snel reageren
ik vind het wel een mooi kleurtje
maarja als je het niet bestelt hebt is dat

ik heb idd een mail gekregen van boozyshop, maar er staan 2 prijzen bij die niet kloppen. heb ze teruggemaild, hoop dat ze het aanpassen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:10:53 #277
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77958307
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Hahaha!! Dank jullie voor de tips!!
In mijn trainingspak zit zwart wit en groen (ja, seriously... ), en ik heb al roze veters voor in mijn witte schoenen. Maar een panterprintje vind ik wel wat ja! Ik heb nog wel action-oranje, en daar kan ik wel een mooi panterprintje op maken
Don't come closer, I might hurt you
pi_77958310
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoop dat ze snel reageren
ik vind het wel een mooi kleurtje
maarja als je het niet bestelt hebt is dat

ik heb idd een mail gekregen van boozyshop, maar er staan 2 prijzen bij die niet kloppen. heb ze teruggemaild, hoop dat ze het aanpassen.
Ik heb al al een aantal kleuren die heel erg op Stroll lijken . Ik vind het niet erg om er een extra te hebben, maar ik heb 'm gewoon niet besteld , ff aankijken wat ze bij TD zeggen. Die andere kan ik opzich volgende keer weer bestellen.

Vreemd van die prijzen? Heb ik nog nooit gehad .
Whatever I want.
pi_77958785
Joehoe, ik heb net een paar nieuwe stamping plates gekocht bij Chez-Delaney.

Dit zijn ze

pi_77959117
Dem 73 heb ik ook
Wel lastig op te brengen vind ik die grootte afbeeldingen.

Tot hoe ver loopt een topic btw ongeveer door? Tot pagina 13?
pi_77959214
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:34 schreef parouscha het volgende:
Dem 73 heb ik ook
Wel lastig op te brengen vind ik die grootte afbeeldingen.

Tot hoe ver loopt een topic btw ongeveer door? Tot pagina 13?
Tot post 300 (Aangezien iedereen andere paginainstellingen heeft). Bij post 300 gaat hij op slot, en als je het topic sluit, kun je dat zien aan het feit dat je niet meer kunt reageren En dan open je een nieuwe.

Pas wel op met de topictitel, die kun je na het aanmaken van je topic niet meer wijzigen
pi_77959297
Ik was net even bij de DA maar wat is die HK collectie leuk! Gelukkig heb ik Suzi Says Feng Shui, Jade is the New Black en Meet me on the Star Ferry al besteld bij TD.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:47:48 #283
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_77959428
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Puckzzz het volgende:

[ afbeelding ]
Intratuin Veghel? Ben ik net geweest en ik zag ze ook staan
Leuk!

Pfoe ben flink aan het carnavallen maar even geen tijd/zin om aan mijn nageltjes te denken..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_77959546
Mijn aanwinsten van vandaag
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:05:39 #285
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77959880
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn aanwinsten van vandaag
[ afbeelding ]
Goede vangst! Waar ben je geweest?
pi_77959898
P2 Waar ben je geweest ja .
Whatever I want.
pi_77959926
Peri mooie kleuren heb je besteld! En Puckzz, omg vette regenlaarzen.
Heb weer veel leuke foto's bekeken.. vanavond weer ff zelf aan de slag en wanneer mijn salaris er is, weer even Essence inslaan en ga ik ook maar eens bestellen via TD.. als ik er ooit wat van ga begrijpen. (ben best wel blond weet je )
pi_77960189
Gekocht bij DM in Duitsland, 1,55 per lakje. China glaze en de rhinestones in NL.
Dat hele kleine flesje is trouwens nagellakverdunner van P2.
pi_77960729
Oh even de namen erbij natuurlijk...van links naar rechts. p2 spacy, p2 gracious, p2 elegant, p2 dangerous..de verdunner en china glaze passion in the pacific.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:51:09 #290
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77961192
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:36 schreef kieskleurig het volgende:
Oh even de namen erbij natuurlijk...van links naar rechts. p2 spacy, p2 gracious, p2 elegant, p2 dangerous..de verdunner en china glaze passion in the pacific.
Ik heb ze allemaal ook (incl de verdunner)
Vroeg het me af, omdat ik idd alleen maar wist dat je P2 bij de DM kon krijgen. En ik dacht even dat je ze ergens anders vandaan had, omdat die CG er ook bij stond.. dus toen dacht ik: WAAR??!!
Maar gewoon uit Duitsland dus
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 19:19:36 #291
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77962038
Ik heb een collection 2000 lakje op, nr 29 ofwel Big Hair! Vond dit rooie wel puik voor Valentijn morgen
Kwam dit plaatje tegen, mijn nagels zien er veul mooier uit hoor en ik heb ze mooi ontdaan van nare lakresten! Heb geen goed licht voor een eigen foto
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:10:27 #292
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_77963413
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een collection 2000 lakje op, nr 29 ofwel Big Hair! Vond dit rooie wel puik voor Valentijn morgen
Kwam dit plaatje tegen, mijn nagels zien er veul mooier uit hoor en ik heb ze mooi ontdaan van nare lakresten! Heb geen goed licht voor een eigen foto
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren dat je Collection 2000 vroeger bij de Kruidvat kon halen heel goedkoop. Ik krijg ze alleen nu nergens meer gevonden, zijn ze nog wel ergens te koop en zo ja, waar?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 20:19:09 #293
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77963663
Ik heb ze vorig jaar in Engeland gekocht . Zag ze vorig maand ook nog in de drogisterijen daar staan.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_77964614
dames met konad, hoe bevallen die neppe plates?
ik begreep dat fauxnad (die plates met al die hoekjes) aardig acceptabel is?
pi_77964735
Waar kan je Rescue Beauty Louonge cheap krijgen .
Whatever I want.
pi_77964753
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:47 schreef Mirjam het volgende:
dames met konad, hoe bevallen die neppe plates?
ik begreep dat fauxnad (die plates met al die hoekjes) aardig acceptabel is?
Ik weet het niet, heb alleen konad.
Whatever I want.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:32:34 #297
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77966142
Ik ben vooral door dit topic heel erg geinspireerd, en heb nu al verschillende soorten nagellak gekocht en nail-art spullen. Toch heb ik wat vraagjes. Waarschijnlijk hebben jullie het hier vast wel een keertje over gehad maar om nou al die 76 voorgaande topics door te lezen vond ik een beetje te veel van het goede, dus bij deze mijn vraagjes:

1. Welke nagellakverwijderaar gebruiken jullie?
2. Ik heb gelezen dat als je vaak nagellak gebruikt je nagels hier geel van worden, ik gebruik een basecoat maar zijn er ook nog andere tips die jullie hebben om dit te voorkomen?
3. Ik zat net het allereerste topic door te lezen en daar had iemand geschreven dat een nagelverharder een kuur is. Nu zit er in de nagellak van China Glaze ook een verharder, is dit anders?
4. hebben jullie nog andere tips die je als ''beginner'' moet weten.
pi_77966374
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:11 schreef PeRi het volgende:
Ik heb al al een aantal kleuren die heel erg op Stroll lijken . Ik vind het niet erg om er een extra te hebben, maar ik heb 'm gewoon niet besteld , ff aankijken wat ze bij TD zeggen. Die andere kan ik opzich volgende keer weer bestellen.
Ik hoop voor je dat ze reageren!
bij mijn 1e bestelling bij TD had ik er ook 1 niet besteld lakje bij ipv 1 die ik wél besteld had. Heb toen paar keer gemaild maar heb nooit antwoord ontvangen..
Gelukkig vond ik het verkeerd ontvangen lakje ook best prima hoor, maar toch, was leuk geweest als ze gewoon reageren
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77966391
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben vooral door dit topic heel erg geinspireerd, en heb nu al verschillende soorten nagellak gekocht en nail-art spullen. Toch heb ik wat vraagjes. Waarschijnlijk hebben jullie het hier vast wel een keertje over gehad maar om nou al die 76 voorgaande topics door te lezen vond ik een beetje te veel van het goede, dus bij deze mijn vraagjes:

1. Welke nagellakverwijderaar gebruiken jullie?
2. Ik heb gelezen dat als je vaak nagellak gebruikt je nagels hier geel van worden, ik gebruik een basecoat maar zijn er ook nog andere tips die jullie hebben om dit te voorkomen?
3. Ik zat net het allereerste topic door te lezen en daar had iemand geschreven dat een nagelverharder een kuur is. Nu zit er in de nagellak van China Glaze ook een verharder, is dit anders?
4. hebben jullie nog andere tips die je als ''beginner'' moet weten.
Ik gebruik nagellakremover van de DA. Verder kan ik je niet helpen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:43:50 #300
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77966614
Vooruit dan...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:44:01 #301
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77966623
Dicht