Je hebt er een volger bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:35 schreef Linnie20v het volgende:
http://linnieke.blogspot.com/
Zo simpele naam ja I know!!
Je hebt pm!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een paar merkloze stempelplates te koop.... Dubbel besteld op eBay. Ze kosten 2 euro per stuk incl verzendkosten (en stevig dichtgemaakte envelop zodat ze er niet uit kunnen). Zonder schrapers of stempels, alleen de plates. Interesse? Stuur een pm'metje! (meerdere plates zijn goedkoper). heb van allemaal dus 1 stuk!
nr 1
[ afbeelding ]
nr 2
[ afbeelding ]
nr3
[ afbeelding ]
nr4
[ afbeelding ]
nr5
[ afbeelding ]
nr6
[ afbeelding ]
whoa!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt pm!
ivm werken en kado's inpakken morgen heb ik toch maar even valentijnsnagels gedaan. absolutely alice moet nog heel even wachten.
Het is mijn eerste OPI lakje maar wat smeert Thanks So Muchness! fijn zeg![]()
[ link | afbeelding ]
ik wilde nr. 5quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik heb een paar merkloze stempelplates te koop.... Dubbel besteld op eBay. Ze kosten 2 euro per stuk incl verzendkosten (en stevig dichtgemaakte envelop zodat ze er niet uit kunnen). Zonder schrapers of stempels, alleen de plates. Interesse? Stuur een pm'metje! (meerdere plates zijn goedkoper). heb van allemaal dus 1 stuk!
Ze zijn allemaal verkocht!
nr 1 - verkocht
[ afbeelding ]
nr 2 - verkocht
[ afbeelding ]
nr3 - verkocht
[ afbeelding ]
nr4 - verkocht
[ afbeelding ]
nr5 - verkocht
[ afbeelding ]
nr6 - verkocht
[ afbeelding ]
Oepsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whoa!
tip: als je een foto nou ff kleiner maakt (610 pixels breed 't liefst) dan past hij in de layout en is hij niet zo onwijs groot
dankjewelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef kieskleurig het volgende:
Ooh leuk princess-a erg mooi voorbeeld van valentijnsnagels zonder hartjes!
Je trekt een blauwpaarse veeg in de lucht!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
Ieuw!! Ik zit hier in half schemerlicht te lakken, en ik dacht ik doe leuk overlopende nagels... lekker lakken, *pomtiedom pomtiedom*, maak een foto en![]()
![]()
LELIJK!!!
Dit gaat er dus weer af:
[ afbeelding ]
Dat is de reflectie van de glitters!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je trekt een blauwpaarse veeg in de lucht!
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=14quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:
Hoe zit het met de verzendkosten bij Aliceblabla?
Ik wil er zo graag kopen, maar dan weer verzenden enzo. Maar ze zijn niet duur, dus misschien doe ik het gewoon maar.quote:
Ik wil ook bestellen daar, had al lakjes uitgezocht maar goed, no work no nailpolish!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil er zo graag kopen, maar dan weer verzenden enzo. Maar ze zijn niet duur, dus misschien doe ik het gewoon maar.
Ze gaan je gewoon binnenkort ergens aannemen bij een niet-heel-erg-kut-baantje en dan kun je veel kopen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook bestellen daar, had al lakjes uitgezocht maar goed, no work no nailpolish!
Van? Wie is Van en waar is David?quote:Hi,
We have received your payment.
It has cleared. Your order is in process.
Thank you,
Van
lievigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
een beetje slordig maar voor bij mijn carnavals outfit in exact de zelfde kleuren
en natuurlijk ook een heeel klein beetje voor valentijn.
h[ afbeelding ]
leuk he, complimentjes!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ha!
eindelijk mn inlogtroep gevonden.
no thaqnks to flickr
anyway, mjijn konadontmaagding
mijn duim is nogal gefaald:
[ afbeelding ]
maarf de rest ging voor een eerste keer aardig goed heur
[ afbeelding ]
kreeg veel complimentjes vandaag, en de buschauffeur was enorm verbaasd
ik heb nr 1 tot en met 4 ook nog te koopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn allemaal verkocht!
nr 1 - verkocht
[ afbeelding ]
nr 2 - verkocht
[ afbeelding ]
nr3 - verkocht
[ afbeelding ]
nr4 - verkocht
[ afbeelding ]
nr5 - verkocht
[ afbeelding ]
nr6 - verkocht
[ afbeelding ]
ik ga zondag met amnabaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:21 schreef miss--moana het volgende:
Wie gaat er van jullie aankomende week naar de huishoudbeurs??
Konad staat er met een kraampje en hoop echt dat ze een leuke actie hebben.
Natuurlijk ga ik verders op die beurs geen nagellakjes kopenOf toch wel.......ben nou al benieuwd waar ik mee thuis kom....
Netjes!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ha!
no thaqnks to flickr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Tammymara het volgende:
Nune!!!
Hij was vandaag al binnen!!! En hij is mooooooooooooooooi ! (Nee dames, geen lakje maar een beeldje dat Nune me heeft helpen bestellen! )
Dat was nog eens service ! Nogmaals bedankt!
leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essence All Acces met Essie Mint Candy Apple. Nog lastig om alles op dezelfde plek te krijgen zeg!
Eerste gedachte: Wat schattig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essence All Acces met Essie Mint Candy Apple. Nog lastig om alles op dezelfde plek te krijgen zeg!
Slordig of niet, ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
een beetje slordig maar voor bij mijn carnavals outfit in exact de zelfde kleuren
en natuurlijk ook een heeel klein beetje voor valentijn.
h[ afbeelding ]
wat schattig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! En netjes gestempeld ook!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, de duim!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:14 schreef Mirjam het volgende:
ha!
no thaqnks to flickr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
senksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, de duim!![]()
Altijd vervelend, ik doe vaak gewoon een andere iets erop.![]()
En het dan gewoon maar niet op de foto zetten.
Of in de breedte van de nagel, 2 keer.
Mooie poging, voor de eerste keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |