Erg leuk gedaan! Heb je zelf de plate afbeelding aangevuld?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk voor carnaval (cowgirl kostuum met veel verschillende dierenprint), maar ik zou het ook normaal dragen denk ik
ik heb nu een NL webshop die ze voor 6,50 verkoopt maar wel met vaste evrzendkosten van 7,50 per bestelling... Lotta lackoholic zei je? Op scrangie vond ik maar 1 foto namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee. Ik zat bij mijn laatste TD order te twijfelen, zowel Scrangie als Lotta Lackoholic heeft daar leuke plaatjes van...
Vet !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk voor carnaval (cowgirl kostuum met veel verschillende dierenprint), maar ik zou het ook normaal dragen denk ik
Ik heb wel ing! Dus dan zal ie dr nu opstaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen ing?Jammer, dan zal het er na het weekend pas zijn.
Overigens wel gaaf dat je dat wilt proberen
Leeeuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Oh, yay! Happy panda here.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb wel ing! Dus dan zal ie dr nu opstaan.
Oh, heb jij geluk. Als ik thuis ben zal ik de boel inpakken en snel naar de brievenbus brengen.
Dubbel gestempeld en foutjes en lege plekken met striper aangevultquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Erg leuk gedaan! Heb je zelf de plate afbeelding aangevuld?
http://www.daisybeauty.com/web/lackoholic/bloggquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu een NL webshop die ze voor 6,50 verkoopt maar wel met vaste evrzendkosten van 7,50 per bestelling... Lotta lackoholic zei je? Op scrangie vond ik maar 1 foto namelijk
Het ziet er echt heel gaaf uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
[..]
Dubbel gestempeld en foutjes en lege plekken met striper aangevult
Erg netjes gedaan hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:40 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
[..]
Dubbel gestempeld en foutjes en lege plekken met striper aangevult
ik vind het prima prijzen, veel dames voor girlscene bijvoorbeeld willen opi maar vinden 15 euro waaay to duur en in het buitenland bestellen mogen ze niet, dus zo'n shop is dan handigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor de liefhebbers en ander publieken wil zelf wel verdienen maar niet extreem ofzo ik heb tijd zat.
en veel sneller is het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, bij transdesign kun je nu de small flat rate box als verzendoptie aanklikken i.p.v. dat moeilijke gedoe. Veel bestellingen uit Nederland natuurlijk, lately
Sorry, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Oblivion het volgende:
Parouscha: Bij de drogist heb ik met Miss Sporty in mijn handen gestaan, ook zo'n blauwe.
Kosten geloof ik 1,99 Dus best te doen.![]()
En wel als je de laatste post hebt, een nieuwe openen!
welke kapper ?????quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja inHelmond
zit namelijk in de Elzas passage een drogist die OPI verkoopt en De Stadskappers zou ze als het goed is ook hebben.
Welkom!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef parouscha het volgende:
[..]
Sorry, dat wist ik niet.
Net nieuw
hmm okee, vaag... ik ga maandag ook mailen... dan is het een week geleden en dan vind ik het wel weer lang zatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, ik heb David ook al gemaild...de 5e heb ik al een bevestiging gekregen van de bestelling maar er blijft 'in process' staan....
Nee, die bedoelde ik niet..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, ik denk van art de lautrec....?
[ afbeelding ]
Deze? Dat is nummer: 409.
De tip die ik je kan geven, ontspannen!
Echt met alles wat je doet met konad, schrapen, drukken en nog eens drukken. Relaxed doen.![]()
Oefen eens lekker op je blote nagel. Gaat het fout dan is het woesj even wegvegen en weer beginnen.
[..]
Geniet ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |