Mooie kleur!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg dames, worden er ook nog nagels gepost? Ik wil nagels ziehien!![]()
*het goede voorbeeld geeft*:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Het lakje van vriendjelief. Ik vind hem mooi!
Altijd goed!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Even nog een fotootje van mijn nagels, omdat het lakje zo mooi is in de zon![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga jij een eigen webshop maken?? Ben je die aan het maken??
(heeeel nieuwsgierig is!)
Mooie lak hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Even nog een fotootje van mijn nagels, omdat het lakje zo mooi is in de zon![]()
[ afbeelding ]
hoe ga je de inkoop enzo regelen? Wat zijn je kosten ongeveer, wat ben je zelf kwijt aan geld en tijd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jaik wil niet te veel spammen maar prijsstelling vind ik ene beetje moeilijk.
Ik vind OPI voor ¤6 toch echt niet verkeerd als je kijkt naar de DA prijzen en zulks. Hetzelfde voor de CG en CC. Maar verdien je er zelf dan wel op, of doe je het puur voor nagellakliefhebbers?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wel erg leuk lijkt me. Jammer dat ik binnenkort niet meer zoveel tijd heb..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor de liefhebbers en ander publieken wil zelf wel verdienen maar niet extreem ofzo ik heb tijd zat.
Vergeet niet dat je met dat soort prijzen binnen no-time een fulltime baan eraan hebt en of die prijzen dan zijn vol te houden...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor de liefhebbers en ander publieken wil zelf wel verdienen maar niet extreem ofzo ik heb tijd zat.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen CG gewoon en speciaal? Ik vind het redelijke prijzen, maar wel afhankelijk van je verzendkosten. Ik stuur je wel ff een pb'tje....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
China Glaze Speciaal ¤ 5.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
Beterschap!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:01 schreef Linnie20v het volgende:
TVP ziek thuis, yugh
Nog geen H&M MAY binnen....hoop dat ik zo nog post krijg
dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, Thanks
Over Valentijn, doe ik niets aan ,nooit gedaan ook!
Hypocriet overcommercieel gedoe
Speciaal zijn de OMG serie en de kaleidoscope serie die zijn bij TD etc ook duurder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen CG gewoon en speciaal? Ik vind het redelijke prijzen, maar wel afhankelijk van je verzendkosten. Ik stuur je wel ff een pb'tje....
Yaay, ik hou mn rekening in de gaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb net geld overgemaakt naar CrientjEn dan dinsdag of woensdag hopelijk die H&Mlak binnen
Meiden, wat zijn jullie plannen voor valentijn?
Jij hebt dus geen ing?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef Crientj het volgende:
Mooie lakjes weer dames!
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik ook een webshop ga starten. Aan de ene kant lijkt het mij wel erg leuk, makkelijk te combineren met school/werk enzovoort. Alleen dan het startkapitaal wat nodig is voor de voorraad enzovoort. Hoop dat ik dat binnenkort bij elkaar heb, evenals oscommerce goed ingesteld en de rest uitgerekend.
[..]
Yaay, ik hou mn rekening in de gaten.
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:34 schreef Loqi het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk voor carnaval (cowgirl kostuum met veel verschillende dierenprint), maar ik zou het ook normaal dragen denk ik
Nee. Ik zat bij mijn laatste TD order te twijfelen, zowel Scrangie als Lotta Lackoholic heeft daar leuke plaatjes van...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er iemand ervaring met CND Effects nagellak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |