quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
De postbode stond net aan de deur dus ik keihard rennen want ik dacht 'YES YES YES TD!!!' , keiharde fail want het waren gewoon reisfolders (ook leuk hoor daar niet van)
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef PeRi het volgende:
De postbode stond net aan de deur dus ik keihard rennen want ik dacht 'YES YES YES TD!!!' , keiharde fail want het waren gewoon reisfolders (ook leuk hoor daar niet van)
.
Dat had ik ook laatst bij twee pakketjes, heb er toen zes dagen op zitten wachten ofzo. Maar toen het eenmaal door was ging het ook heel snel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:07 schreef Tammymara het volgende:
Voor mij is ook de vierde dag sinds mijn "betaling voltooid"is bij TD, ik heb ook nog helemaal geen bericht gehad,Status is nog steeds "awaiting payment"
pleur je ze tijdelijk op de FOK!serverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:19 schreef Mirjam het volgende:
nou, flickr heeft me nog steeds niet teruggemaild, en ik kan maar niet bij m'n account om foto's te posten
stomme flickr.
Leuke bestelling!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
Mooie nagels voorbij zien komen! Die roze van de Hema uit het vorige topic:![]()
En ik heb gefaaldGisteravond bij Transdesign besteld
Jullie schuld!
![]()
![]()
M'n bestelling:
Opi - Parlez-vous OPI?
Opi - You don't know Jacques
Opi - Mod about you
Opi - Princesses rule
China Glaze - Ruby Pumps
China Glaze - Awaken
China Glaze - Millennium
China Glaze - 2030
Orly - Iron Butterfly![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
Mooie nagels voorbij zien komen! Die roze van de Hema uit het vorige topic:![]()
Jullie schuld!
![]()
![]()
M'n bestelling:
Opi - Parlez-vous OPI?
Opi - Mod about you
Opi - Princesses rule
China Glaze - Ruby Pumps
China Glaze - Awaken
China Glaze - Millennium
China Glaze - 2030
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur je ze tijdelijk op de FOK!server
whihihi, another one downquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi!![]()
Jullie schuld!
![]()
![]()
M'n bestelling:
Opi - Parlez-vous OPI?
Opi - Mod about you
Opi - Princesses rule
China Glaze - Ruby Pumps
China Glaze - Awaken
China Glaze - Millennium
China Glaze - 2030
![]()
Wij wachten nog steeds he fiets...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pleur je ze tijdelijk op de FOK!server
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:37 schreef Oblivion het volgende:
Parouscha: Bij de drogist heb ik met Miss Sporty in mijn handen gestaan, ook zo'n blauwe.
Kosten geloof ik 1,99 Dus best te doen.![]()
En wel als je de laatste post hebt, een nieuwe openen!
ik pleur alles op de serverquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die is daar toch helemaal niet voor bedoeld?
grote mond, klein nageltje...quote:
ah, goed om te weten, maar ik heb toch liever alles bij elkaar op flickr. stomme flickrquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik pleur alles op de serverer is een categorie 'crew crap'
Bijnaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja.
het jij je nagels al gepost fiets?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bijna![]()
voorjaarsvakantie! echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Etosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?Bij welke drogisten kun je ze halen?
iswear!quote:
jij woont toch in endhovuh?quote:
Eindhoven en leuke winkeltjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij woont toch in endhovuh?
ik ga daar over 2 weken heen, weet jij nog leuke winkeltjes waar je leuk kunt shoppen voor nagellakjes?
oh, okquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven en leuke winkeltjes
Ga maar nagellak shoppen in Leie en kom hier de kroegen inDebsterrr en ik gaan wel mee
De H&M in de Piazza (is bij de Bijenkorf) heeft nagellak, er zit een Claire's in de lange winkelstraat. daar zit ook de grote Kruidvat met multiple displays.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij woont toch in endhovuh?
ik ga daar over 2 weken heen, weet jij nog leuke winkeltjes waar je leuk kunt shoppen voor nagellakjes?
aah, h&m met lakjes i9s altijd leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De H&M in de Piazza (is bij de Bijenkorf) heeft nagellak, er zit een Claire's in de lange winkelstraat. daar zit ook de grote Kruidvat met multiple displays.
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven en leuke winkeltjes
Ga maar nagellak shoppen in Leie en kom hier de kroegen inDebsterrr en ik gaan wel mee
Oef, daar vraag je me wat... Volgens mij was ik in een DA...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van miss sporty altijd veel duurder waren?Bij welke drogisten kun je ze halen?
Kun je daar die link niet spammen van die petitiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
essence post btw op facebook allemaal foto's van de nieuwe collectie, zit wel veel leuks tussen, veel kleurtjes ook
oh, hey, da's een goed idee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en Mirjam, ff in de gaten houden dan, als de Dollarnailart bestelling dan binnen is kunnen we misschien ff snel ergens meeten, hoeft het niet met de post!
ga je vrijwillig 4 dagen naar Lampegat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, hey, da's een goed idee!
misschien is t handig als we tegen die tijd ff telefoonnummers uitwisselen?
ik ga de 25e en blijf er 4 dagen
mierlo, to be more precisequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je vrijwillig 4 dagen naar Lampegat?
Nu ben ik wel benieuwd naar de reden
whoa gertjuh! De Mierloose bossen in!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mierlo, to be more precise
maar da's in de buurt, dus we komen vaak in eindhoven
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whoa gertjuh! De Mierloose bossen in!
Misschien kun je inhelmond
wel leuk winkelen voor nagellak
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:56 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan opeens ook een eightieskind?
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtzquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja inHelmond
zit namelijk in de Elzas passage een drogist die OPI verkoopt en De Stadskappers zou ze als het goed is ook hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]nee wacht, dit is een slechte foto, ik heb een betereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan opeens ook een eightieskind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Staat juist leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wacht, dit is een slechte foto, ik heb een betere
[afbeelding]
Overvallen die handelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtz
http://www.opi.nl/site/consument/index.php
Ja, maar tis niet alsof hier een grote winkel zit ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtz
http://www.opi.nl/site/consument/index.php
nee dat niet, maar wat Sjeen zegt, er zou ergens een opslag moeten zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, maar tis niet alsof hier een grote winkel zit ofzo
ja dat probleem heb ik ook altijd als het langer wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat juist leuk!
Ik moet ook weer, mijn krullen zakken uit.
Ja die weet ik wel te zitten denk ik, we zouden een ninja groepje kunnen samenstellenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wat Sjeen zegt, er zou ergens een opslag moeten zitten![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja die weet ik wel te zitten denk ik, we zouden een ninja groepje kunnen samenstellen
Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg dames, worden er ook nog nagels gepost? Ik wil nagels ziehien!![]()
*het goede voorbeeld geeft*:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar, jamaar, jamaar...ok, zal ut niet meer doen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi hoorNette nagels!
kan iedereen es ophouden met dat excuseren voor randjes, nagelriemen, webcamkwaliteiten en stompnagels bij elke foto die men post? negen van de tien keer zie je de flaws niet eens![]()
cool! hij lijkt heel erg op mijn zelfgemaakte lakjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Tvp
Debster & Nune kan helaas pas het pakje morgen op de bus doen, dan hebben jullie het maandag
Geeft niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En AmyGrace, mooi kleurtje! Lakken die Herome's fijn? Ik heb niet zo'n goede ervaring met spullen van Herome namelijk, behalve de wonderpen en de glasvijl. De basecoat en ridgefiller van Herome word echt heel snel klonterig en dik bij mij.![]()
Maar m'n nagels zijn nog hetzelfdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
hee dat heb ik ook... Weet iemand of je ridgefiller ook mag verdunnen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
En AmyGrace, mooi kleurtje! Lakken die Herome's fijn? Ik heb niet zo'n goede ervaring met spullen van Herome namelijk, behalve de wonderpen en de glasvijl. De basecoat en ridgefiller van Herome word echt heel snel klonterig en dik bij mij.
ohh dies tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Het lakje van vriendjelief. Ik vind hem mooi!
zolang er staat dat het pakketje is aangekomen bij het postkantoor ofzo is er niks aan de handquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar m'n nagels zijn nog hetzelfde![]()
Mooi kleurtje!
En statusupdates van pakketjes van TD was meestal geen goed nieuws wat douane betreft toch?
Mooi kleurtje is dat ja!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
WOW!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, of mijn instellingen staan hier verkeerd, of er zijn 2 versies van dat lakje, of jouw foto is niet kleurgetrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Hij valt op de foto wel inderdaad anders dan op mijn nagels dus het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wow, of mijn instellingen staan hier verkeerd, of er zijn 2 versies van dat lakje, of jouw foto is niet kleurgetrouw.
Ja hoor. Alleen niet te dun maken want dan filled het geen ridges meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hee dat heb ik ook... Weet iemand of je ridgefiller ook mag verdunnen?
Thanks! Dan ga ik er straks eens een drupje ingooien, hij is nu wel heel erg dik nl...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen niet te dun maken want dan filled het geen ridges meer.![]()
Topcoat, versterker etc. kan je ook allemaal verdunnen.
Qua verkoopprijs en normale tnt verzendtarievenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
China Glaze Speciaal ¤ 5.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
Ik smeer er allemaal krullenspul in en feun het droog omdat het anders al helemaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook altijd als het langer wordtVolgens de kapster komt dat omdat ik te weinig zooi in m'n haar smeer
En tnx
Mooooi Tquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sounds good, mits je er zelf ook nog iets aan overhoudtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
tuurlijk is het ontopic, je nagels moeten immers wel matchen bij je haarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik smeer er allemaal krullenspul in en feun het droog omdat het anders al helemaalis.
Wat doe jij er in dan?
(Het is hartstikke ontopic dit)
Mooie makeup!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk is het ontopic, je nagels moeten immers wel matchen bij je haar
Ik doe er dus helemaal niks in, da's het probleemMaar van de kapper moet ik er krullenspul in spuiten en dan diffusen, ik weet wel dat het zo moet maar ben er te lui voor. Nu heb ik heel veel laagjes en een mat, dus zou het weer goed moeten gaan.
Met make-up is het trouwens toffer
[ afbeelding ]
die mag wel zonder spoilert
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef AmyGrace het volgende:
Even het vorige topic doorgespit:
@ Obli: Uit de reeks foto's die je plaatste in het vorige topic, die laatste lichtroze: waar is tie van? Erg lief kleurtje...
En mooie konad kwam ik ook nog van je tegen! Zo netjes aangebracht ook... Nog tips? Ik krijg altijd van die bibberhanden en dan zit het overal behalve waar het moest komen![]()
Geniet ervan!quote:
Iedereen gehad?? Pfoei.. Nu even lekker een kopje thee zetten
Ga jij een eigen webshop maken?? Ben je die aan het maken??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat vinden jullie van
China Glaze gewoon ¤ 4.5
Color Club ¤ 4
Opi ¤ 6
??
truequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie makeup!Doeiknietaan
Maar alleen krullenspul erin spuiten is toch zo gedaan?Dan heb je geen excuus om lui te doen, de volgende keer dat je de kruidvat inloopt om nagellak te kijken, busje haarspul mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |