whoa gertjuh! De Mierloose bossen in!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mierlo, to be more precise
maar da's in de buurt, dus we komen vaak in eindhoven
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whoa gertjuh! De Mierloose bossen in!
Misschien kun je inhelmond
wel leuk winkelen voor nagellak
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:56 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan opeens ook een eightieskind?
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtzquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ja inHelmond
zit namelijk in de Elzas passage een drogist die OPI verkoopt en De Stadskappers zou ze als het goed is ook hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]nee wacht, dit is een slechte foto, ik heb een betereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik dan opeens ook een eightieskind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Staat juist leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee wacht, dit is een slechte foto, ik heb een betere
[afbeelding]
Overvallen die handelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtz
http://www.opi.nl/site/consument/index.php
Ja, maar tis niet alsof hier een grote winkel zit ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OPI Nederland is in Helmond gevestigd jwtz
http://www.opi.nl/site/consument/index.php
nee dat niet, maar wat Sjeen zegt, er zou ergens een opslag moeten zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja, maar tis niet alsof hier een grote winkel zit ofzo
ja dat probleem heb ik ook altijd als het langer wordtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat juist leuk!
Ik moet ook weer, mijn krullen zakken uit.
Ja die weet ik wel te zitten denk ik, we zouden een ninja groepje kunnen samenstellenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wat Sjeen zegt, er zou ergens een opslag moeten zitten![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja die weet ik wel te zitten denk ik, we zouden een ninja groepje kunnen samenstellen
Mooi hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Zeg dames, worden er ook nog nagels gepost? Ik wil nagels ziehien!![]()
*het goede voorbeeld geeft*:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar, jamaar, jamaar...ok, zal ut niet meer doen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi hoorNette nagels!
kan iedereen es ophouden met dat excuseren voor randjes, nagelriemen, webcamkwaliteiten en stompnagels bij elke foto die men post? negen van de tien keer zie je de flaws niet eens![]()
cool! hij lijkt heel erg op mijn zelfgemaakte lakjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
Herome WIC Bogota (gaat gauw randjes bijwerken en nagelriemen int vet zetten..macrostand)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Tvp
Debster & Nune kan helaas pas het pakje morgen op de bus doen, dan hebben jullie het maandag
Geeft niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En AmyGrace, mooi kleurtje! Lakken die Herome's fijn? Ik heb niet zo'n goede ervaring met spullen van Herome namelijk, behalve de wonderpen en de glasvijl. De basecoat en ridgefiller van Herome word echt heel snel klonterig en dik bij mij.![]()
Maar m'n nagels zijn nog hetzelfdequote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
hee dat heb ik ook... Weet iemand of je ridgefiller ook mag verdunnen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
En AmyGrace, mooi kleurtje! Lakken die Herome's fijn? Ik heb niet zo'n goede ervaring met spullen van Herome namelijk, behalve de wonderpen en de glasvijl. De basecoat en ridgefiller van Herome word echt heel snel klonterig en dik bij mij.
ohh dies tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Het lakje van vriendjelief. Ik vind hem mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |