nils7 | donderdag 11 februari 2010 @ 12:52 | |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 |64 | 65 | 66 | 67 | Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz: - Christijan Albers - Robert Doornbos - Giedo van der Garde Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Scuderia Toro Rosso - Red Bull Racing - Williams - Brawn GP - Force India - Campos Meta 1 - Lotus F1 Racing - Virgin Racing - US F1 Team Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site [PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations [PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 Technical Regulations 2009/2010 [PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application [PDF] 2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations Testschema ![]() ![]() ![]() McLaren 01. Jenson Button WDC 2009 02. Lewis Hamilton Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP 03. Michael Schumacher 04. Nico Rosberg Red Bull Racing 05. Sebastian Vettel 06. Mark Webber Ferrari 07. Felipe Massa 08. Fernando Alonso Williams 09. Rubens Barrichello 10. Nico Hülkenberg Renault 11. Robert Kubica 12. Vitaly Petrov Force India 14. Adrian Sutil 15. Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso 16. Sébastien Buemi 17. Jaime Alguersuari Lotus F1 Racing 18. Jarno Trulli 19. Heikki Kovalainen Campos Meta 1 20. TBA 21. Bruno Senna US F1 Team 22. José Maria López 23. TBA Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Lucas Di Grassi Sauber 26. Kamui Kobayashi 27. Pedro de la Rosa Stefan GP ??(/20) Kaizuki Nakajima ? ??(/21) Ralf Schumacher ? Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA. De kalender voor 2010 met 19 races ![]() Eindstanden 2009 Eindstanden F1-kampioenschap Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikel 1 Artikel 2 (in het Duits) Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. ![]() FOK!sport F1-site De OP is hier te vinden Bolides ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Schumi ![]() Live timing: http://www.f1today.nl/live-update/2010/02/11/circuito-de-jerez/ [ Bericht 0% gewijzigd door nils7 op 11-02-2010 14:14:37 ] | ||
sanger | donderdag 11 februari 2010 @ 12:53 | |
quote:Vergeet niet dat de auto’s veel meer meerwaartse druk hebben door de diffusers ![]() | ||
kepler | donderdag 11 februari 2010 @ 12:55 | |
2 seconden per rondje, dat is wel heel rap naar beneden ![]() | ||
Peterselieman | donderdag 11 februari 2010 @ 12:59 | |
Buemi heeft er vandaag zin in zeg | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 13:00 | |
Whoeps, ik had niet gezien dat ik de laatste post had anders had ik wel even een nieuwe gemaakt ![]() Anyway, ik vind 2 seconde per ronde ook behoorlijk. En als ie het maar 10 rondjes vol gaan houden die banden en het regent een hele race, dan krijgen we een stuk of 6 pitstops per wagen of wat? ![]() | ||
nils7 | donderdag 11 februari 2010 @ 13:03 | |
quote:Dan komt F1.2009 voor de Wii alsnog realistisch over.. daar is de tirewear ook zo dramatisch ![]() | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 13:04 | |
quote:Dat weet ik, maar zou het echt zo veel meer zijn dan afgelopen jaar? En als het zoveel meer is, waarom is dat vanuit die teams niet in overleg met Bridgestone gegaan zovan hoi Bridgestone, we moeten betere banden hebben want onze auto's hebben nu zoveel meer neerwaartse druk dat we jullie banden binnen 8 rondjes finaal aan gort rijden dus doe daar eens wat aan anders hebben we straks 6 pitstops per auto per race!! | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 13:04 | |
quote: ![]() | ||
nils7 | donderdag 11 februari 2010 @ 13:09 | |
Sponsort Trust Red Bull niet meer? | ||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 13:13 | |
jawel op de helmen zag ik ze nog vandeweek | ||
Disavowed | donderdag 11 februari 2010 @ 13:14 | |
quote:Ik dacht dat dat DLR was. Maar inderdaad Hockenheim 2000. | ||
nils7 | donderdag 11 februari 2010 @ 13:15 | |
quote:Nicht mehr ![]() ![]() | ||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 13:17 | |
quote:oh wacht wellicht oude foto. Heb er beetje f*cking veel op pc ![]() | ||
LeXX | donderdag 11 februari 2010 @ 13:19 | |
tee vau pee | ||
bodylotion | donderdag 11 februari 2010 @ 13:21 | |
quote:Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens? | ||
Peterselieman | donderdag 11 februari 2010 @ 13:24 | |
Virgin Racing komt vandaag niet meer in actie. Ze hebben geen reservedelen genoeg bij zich. Het probleem betrof de ophanging van de voorvleugel. | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 13:25 | |
Ik blijf de helm van Vettel geniaal vinden ![]() | ||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 13:27 | |
quote:Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar) | ||
Automatic_Rock | donderdag 11 februari 2010 @ 13:30 | |
Button gaat vandaag ook lekker ![]() | ||
sanger | donderdag 11 februari 2010 @ 13:34 | |
quote: ![]() | ||
Automatic_Rock | donderdag 11 februari 2010 @ 13:36 | |
Virgin maakt nog niet veel klaar trouwens. Hoop dat Lotus het beter gaat doen... | ||
Trystar | donderdag 11 februari 2010 @ 13:40 | |
tvp | ||
Disavowed | donderdag 11 februari 2010 @ 13:40 | |
quote:Schaalmodel? http://www.f1fanstore.com/category/283418 | ||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 13:53 | |
quote:leuke site, maar betaal jij? | ||
sasquatsch | donderdag 11 februari 2010 @ 13:54 | |
Even de tijden tot dusver van vandaag:
En Kubica rijdt voor Petrov omdat er morgen en overmorgen regen wordt verwacht en ze een ervaren rijder de droge testen willen laten doen. | ||
#ANONIEM | donderdag 11 februari 2010 @ 13:55 | |
quote:Te koop bij elke supermarkt... ![]() Is het overigens een ideetje om Stefan GP ook in de OP op te nemen? Tussen haakjes ofzo. | ||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 14:05 | |
quote:Ja ok die maar bedoelde de helm zelf niet het blikje? | ||
Mr_Moon | donderdag 11 februari 2010 @ 14:06 | |
TVauP... Met wel merk zou VW in de F1 komen volgend jaar als ze Campos overnemen? Seat? ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
nils7 | donderdag 11 februari 2010 @ 14:10 | |
quote:Zijn die ook te gebruiken voor Karting of Scooter? De mijne is inmiddels te klein en wil toch graag iets voor recreatie karting! | ||
Mr_Moon | donderdag 11 februari 2010 @ 14:13 | |
![]() quote: | ||
UnoclaM | donderdag 11 februari 2010 @ 14:18 | |
tvp | ||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 14:33 | |
quote:neem Albers dan krijg je steevast een blauwe vlag ![]() | ||
ArcticBlizzard | donderdag 11 februari 2010 @ 14:33 | |
Gaat lekker met virgin! | ||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 14:35 | |
quote:Zou ik ook graag willen zien Porsche ![]() | ||
bodylotion | donderdag 11 februari 2010 @ 14:36 | |
quote:het is maar een gerucht | ||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 14:42 | |
quote:ja weet ik, maar ik vond TVP zo lullig staan ![]() | ||
Aresdreams | donderdag 11 februari 2010 @ 14:50 | |
quote:Wat opstart problemen dus... hoop voor ze dat ze genoeg onderdelen gaan hebben als ze stuk blijven gaan om nog iets aan de tests te gaan hebben... | ||
Disavowed | donderdag 11 februari 2010 @ 14:53 | |
quote:Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG. Als het team flopt, dan is dat minder erg dan wanneer dat gebeurt bij een merk als Porsche. Het jongste F1-avontuur van Jaguar is ook gruwelijk geflopt, en dat heeft het merk geen goed gedaan. | ||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 14:57 | |
Volkswagen deny Campos rescue rumour 11/02/2010 quote:http://www.f1times.co.uk/(...)cue-rumour-1817.html Williams KERS to be used by Porsche 11/02/2010 quote:http://www.f1times.co.uk/(...)by-porsche-1818.html | ||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 17:09 | |
LATEST TIMES 1 Kobayashi Sauber 1m19.950s 2 Buemi Toro Rosso 1m20.026s +0.076 3 Button McLaren 1m20.618s +0.668 4 Hulkenberg Williams 1m20.629s +0.679 5 Liuzzi Force India 1m20.754s +0.804 6 Schumacher Mercedes 1m21.083s +1.133 7 Alonso Ferrari 1m21.424s +1.474 8 Kubica Renault 1m22.003s +2.053 9 Webber Red Bull 1m22.043s +2.093 10 Glock Virgin 1m29.964s +10.014 All timing unofficial. Updated: 16:06 GMT Laps: Kamui 103, Buemi 121, Button 83, the Hulk 67, Liuzzi 80, Schumi 124, Alonso 129, Kubica 103, Webber 99, Glock 11 | ||
ElmarO | donderdag 11 februari 2010 @ 17:40 | |
En de tijden van vandaag:
| ||
Atreidez | donderdag 11 februari 2010 @ 18:51 | |
Weet nog niet wat ik moet vinden van het nieuwe Silverstone circuit, ziet eruit als wel een mooie plek om m ergens naast een ander te krijgen of een aanloop te nemen voor op het rechte stuk ![]() ![]() Zal ook wel minder rondjes worden per race. | ||
Red_85 | donderdag 11 februari 2010 @ 18:56 | |
Lotus. Maakt me niets uit hoe traag ze vooruit gaan, het is mijn favo team voor het komende jaar. Nieuwe Silverstone is goedgekeurd vandaag. Twijfelgevalletje. Zonde dat er wordt afgeweken van de oude lay-out maar er zijn wel een paar snelle stukken bij. | ||
Red_85 | donderdag 11 februari 2010 @ 19:00 | |
quote:Dat wordt hem niet helemaal als je de officiele site bekijkt http://www.formula1.com/news/headlines/2010/2/10426.html Het rechte stuk gaat nu naar het rechte stuk tussen Club en Abbey ipv tussen Woodcote en Copse. En Abbey wordt een snelle rechter ipv een langzame zoals zoals op die afbeelding. Silverstone is altijd al snel geweest maar ik denk dat de gemiddelde snelheid toch nog iets omhoog zal gaan. Ik kijk wel naar deze GP uit. | ||
beantherio | donderdag 11 februari 2010 @ 19:17 | |
quote:"Lotusen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst." ![]() | ||
Atreidez | donderdag 11 februari 2010 @ 19:23 | |
quote:Weird idd, die op hun site is heel anders ![]() | ||
Sinister-D- | donderdag 11 februari 2010 @ 19:35 | |
Ik vind de Audi's uit het vorige topic wel tof ![]() Vandaar nog maar eens dat plaatje posten ![]() SPOILER | ||
Automatic_Rock | donderdag 11 februari 2010 @ 19:37 | |
quote:Het is iig mijn favoriete nieuwe team ![]() | ||
Peterselieman | donderdag 11 februari 2010 @ 19:38 | |
zou niet gek staan trouwens. Ze moeten dan wel een van de twee kleurenschema's kiezen. Beide binnen één team zijn niet toegestaan. Daar kwam BAR in 1999 ook achter | ||
Sinister-D- | donderdag 11 februari 2010 @ 19:42 | |
quote:De Zippercar ![]() ![]() ![]() | ||
Burnie88 | donderdag 11 februari 2010 @ 19:43 | |
TVP | ||
4-elements | donderdag 11 februari 2010 @ 19:47 | |
tvp ![]() | ||
nils7 | donderdag 11 februari 2010 @ 20:03 | |
quote:Overigens is het de Renault van 2006 (qua bolide ![]() Volgens mij moeten F1 wagens voor een groot % overeenkomen qua livery! Die zipperwagen is wel een legend! Heb 'm op 1:18 hehehe ![]() ![]() | ||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 20:18 | |
Beelden dag 2 Jerez met het voorvleugel verlies van Virgin ongeveer op 6:05 eerste deel Bekijk deze YouTube-video Bekijk deze YouTube-video na 21 seconden in het derde deel vanuit een andere hoek Bekijk deze YouTube-video [ Bericht 8% gewijzigd door Tarado op 11-02-2010 20:26:07 ] | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 20:35 | |
Of er is voor dat de vleugel eraf knalt al iets gebeurd, of dat complete ding hang veel en veel te laag! Duidelijk te zien als je het mij vraagt op dat derde filmpje, hij rijdt hem gewoon op een lage curb finaal eraf?! ![]() Waarom hangt ie van te voren al zo laag, dat mag toch helemaal niet? ![]() | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 20:38 | |
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf. Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten ![]() | ||
Schunckelstar | donderdag 11 februari 2010 @ 20:40 | |
quote: | ||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 20:45 | |
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben. Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm. Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag ![]() | ||
Tarabass | donderdag 11 februari 2010 @ 20:47 | |
tvp | ||
Kleffe_Dop | donderdag 11 februari 2010 @ 22:04 | |
quote:BAR probeerde het in 1999, maar de FIA schoot dat proefbalonnetje meteen af. Oh.. dat staat ook op de pagina hiervoor. ![]() De regel van verplicht dezelfde liveries zouden ze idd los moeten laten, maakt het voor potentiële sponsoren volgens mij ook een stuk interessanter en toegankelijker. IPV 2 bolides het hele jaar te sponsoren zou men 1 bolide voor 6 Grand Prixs als hoofdsponsor kunnen dienen. [ Bericht 6% gewijzigd door Kleffe_Dop op 11-02-2010 22:18:55 ] | ||
Kleffe_Dop | donderdag 11 februari 2010 @ 22:23 | |
quote:Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma). Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken. VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken. | ||
kepler | donderdag 11 februari 2010 @ 22:31 | |
quote:Gewoon niet sterk genoeg ![]() | ||
Ermanon | donderdag 11 februari 2010 @ 22:51 | |
Ik zou AUDI wel tof vinden met die livery, ben er nu al verliefd op <3. En als ze moeten kiezen, moeten zij de rode versie doen, die's het mooiste in mijn ogen ![]() | ||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 22:56 | |
quote:Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen. Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen | ||
#ANONIEM | donderdag 11 februari 2010 @ 23:28 | |
quote:VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley. ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 11 februari 2010 @ 23:29 | |
quote:Ik volg al die regeltjes niet zo, maar zijn er nu dan echt 26 plekjes beschikbaar op de startgrid? | ||
Waffle | donderdag 11 februari 2010 @ 23:41 | |
ja | ||
Glijdt_licht | vrijdag 12 februari 2010 @ 00:34 | |
quote:Nog niet gezien. Heb t in Praag wel gekocht en het was niet te zuipen. En dat terwijl ik gek ben op zowel cola als Red Bull. | ||
MYM | vrijdag 12 februari 2010 @ 00:46 | |
quote:De Zippercar is echt 1 van me favo f1 auto's gewoon omdat ie bijzonder is. | ||
Glijdt_licht | vrijdag 12 februari 2010 @ 00:57 | |
quote:Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo. ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari. | ||
#ANONIEM | vrijdag 12 februari 2010 @ 08:49 | |
quote:Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau. ![]() Bugatti kan ook nog... | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 09:09 | |
Jerez dag 3 live updates http://live.autosport.com/commentary.php/id/176 Live timing Server kon het niet aan dus Williams heeft deze service geschrapt [ Bericht 22% gewijzigd door Tarado op 12-02-2010 10:10:51 ] | ||
Disavowed | vrijdag 12 februari 2010 @ 10:23 | |
quote:Die was vet! | ||
Atreidez | vrijdag 12 februari 2010 @ 10:35 | |
Iemand anders de weblog van Olav nog gelezen, waar hij verwijst naar ontwerper Nick Wirth en het loslaten van vleugels op zijn auto.. | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 10:47 | |
FIA update sporting & technical regulations | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 10:49 | |
quote:Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben. Daarom lijkt het mij noodzakelijk dat de FIA de 107% regel weer invoert | ||
sasquatsch | vrijdag 12 februari 2010 @ 10:54 | |
quote:Ik ben het wel eens met de 107% regel, maar dan moet de kwalificatie weer een uur worden zonder opdelingen. Anders is het gewoon niet te doen. Of je moet alleen kijken naar de tijden in Q1, maar dan heb je veel te weinig tijd om een goede tijd neer te zetten, zeker als je te maken krijgt met wat tegenslag. | ||
kepler | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:03 | |
quote:Hij doelt meer op het feit dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak.... [ Bericht 0% gewijzigd door kepler op 12-02-2010 11:10:53 ] | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:10 | |
quote:ja dat begrijp ik maar Virgin is als enige nieuweling op de baan en kan dit nog herstellen voor de eerste GP, de andere nieuwe teams, zeker Campos en USF1 hebben voor de eerste GP eigenlijk geen of nauwelijks tijd om dit soort kinderziektes uit de auto te halen en zijn dus een gevaar en de kans dat ze de snelheid niet hebben wordt alleen maar groter. | ||
kepler | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:13 | |
quote:snelheid /= veiligheid/sterkte Die 107% regel zal natuurlijk niet helpen tegen het afbreken van vleugels ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:18 | |
quote:Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...? | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:26 | |
quote:in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout) Dat de andere nieuwe teams nog niet getest hebben en dat in het kader van de veiligheid is wel een goeie. Hebben Campos en USF1 wel een windtunnel? En houdt CFD wel rekening met de sterkte van de materialen? | ||
sasquatsch | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:30 | |
quote:Ik doelde op de crash van Ratzenberger. Zijn voorvleugel was al beschadigd voordat hij in die fatale ronde tegen de muur reed. | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 11:34 | |
quote:Nee maar wel tegen rijdende chicanes ![]() | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 12:02 | |
quote:oh my bad ![]() | ||
kepler | vrijdag 12 februari 2010 @ 12:07 | |
quote:CFD houdt, zover ik weet, geen echte rekening met de sterkte van de materialen. Dan kom je weer in het FEM-gedeelte. Je kan wel de krachten uitrekenen in CFD, en dan gebruiken in FEM | ||
Kleffe_Dop | vrijdag 12 februari 2010 @ 12:07 | |
quote:Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen. Dan ga je niet de merknaam Bugatti gebruiken lijkt me. ![]() | ||
kepler | vrijdag 12 februari 2010 @ 12:10 | |
quote:Hmm, waarschijnlijk niet dan. Toch zal die even terug hebben moeten denken aan dat moment ![]() | ||
Mr_Moon | vrijdag 12 februari 2010 @ 12:14 | |
quote:Inderdaad, dus het zal niet Bugatti of Lamborghini worden en ik twijfel zelfs over Porsche. Ik geef Audi of Seat de meeste kans... hoewel een Skoda F1 ook wel cool zou zijn... Maar persoonlijk zie ik ze nog niet komen... Ik denk dat Campos er niet bij is bij het begin van het seizoen en dat de plek wordt ingenomen door StefanGP. | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51 | |
quote:of je probeert met de naam Bugatti sponsors aan te trekken, want Bugatti is natuulijk stoerder dan VW, en plempt net als Ferrari met Fiat heel groot Volkswagen op de neus ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 12 februari 2010 @ 13:55 | |
De tijden tot dusver, vanochtend gereden op een droge baan.
Toro Rosso en Sauber doen het goed. :) Virgin wordt vanmiddag weer op de baan verwacht! | ||
Mr_Moon | vrijdag 12 februari 2010 @ 13:59 | |
Hoe laat is eigenlijk de Lotus Launch? | ||
Disavowed | vrijdag 12 februari 2010 @ 14:14 | |
quote:Die was ik alweer vergeten ![]() | ||
Disavowed | vrijdag 12 februari 2010 @ 15:44 | |
Moeten ze dat ding nog bouwen? | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 15:55 | |
quote:5PM volgens NobleF1 op Twitter - da's Engelse tijd dan denk ik. | ||
sasquatsch | vrijdag 12 februari 2010 @ 16:31 | |
Virgin is weer op de baan geweest. Ze zijn ca. 10 seconden langzamer dan Massa in de regen:quote:Er wordt het laatste halfuur weinig actie meer verwacht omdat de baan erg nat is. quote: | ||
Mr_Moon | vrijdag 12 februari 2010 @ 16:45 | |
in afwachting van de Lotus Launch, een golden oldie...![]() Senna met z'n Lotus 97T, een dag voor z'n eerste F1 overwinning op Estoril... | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 16:56 | |
quote:toen gingen ze ook al voor de diffuser zitten! ![]() | ||
Trystar | vrijdag 12 februari 2010 @ 17:10 | |
De tijden van vandaag:
| ||
Mr_Moon | vrijdag 12 februari 2010 @ 17:12 | |
Ben toch aangenaam verrast door de snelheid van de Torro Rosso en de Sauber... Het belooft een interessant seizoen te worden... | ||
LeXX | vrijdag 12 februari 2010 @ 17:22 | |
quote:Die belofte hadden we al door de komst van de nieuwe teams, de terugkeer van Schumacher, en de reglementswijzigingen ![]() Bring it on! ![]() | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 17:25 | |
quote:Ze laten inderdaad zien dat er snelheid inzit maar vergeet niet dat de snelste tijd in december tijdens de" Rookie" dagen in de 1:17 was dus als de resultaten van Toro Rosso en Sauber met weinig brandstof zijn gehaald, zijn ze nog niet snel genoeg | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:19 | |
quote:vergeet niet dat de auto's 15kg zwaarder zijn, smallere voorbanden en een langere wielbasis hebben. Oja en ze het risico om een auto plat te rijden niet zullen nemen ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:22 | |
quote: ![]() | ||
bodylotion | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:27 | |
Wat is ie hokkig. Met de Toyota neus van vorig jaar. De voorvleugel is wel een stuk geavanceerder dan die van andere nieuweling Virgin | ||
ElmarO | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:32 | |
Drie wat grotere plaatjes van de Lotus T127: ![]() ![]() ![]() | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:35 | |
quote:nee ![]() | ||
Tarado | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:40 | |
quote:leuke website van Lotus http://www.lotusracing.my/ | ||
ElmarO | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:43 | |
quote:Die hebben ze dan ook veranderd. Eerst was hij nog vrij simpeltjes. | ||
ElmarO | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:46 | |
En nog wat nieuws op het bandenfront: quote: | ||
Disavowed | vrijdag 12 februari 2010 @ 18:46 | |
quote:Hele mooie en nette auto. Nu afwachten wie stewardesje mag spelen ![]() Van mij mag het beginnen. | ||
beantherio | vrijdag 12 februari 2010 @ 19:06 | |
quote:Sterker nog: die is hooguit 2 uurtjes online. Vanmiddag zag ie er nog niet zo mooi uit. | ||
Peterselieman | vrijdag 12 februari 2010 @ 19:24 | |
quote:Klopt. Vanmiddag was er idd nog een ander design live. Dat was trouwens al het tweede design van de site | ||
Atreidez | vrijdag 12 februari 2010 @ 20:24 | |
Ik las ergens over een Massa vs. Alonso fitti nadat Massa een interview had gegeven aan een spaanse krant? Kan het nergens meer terugvinden ![]() | ||
Schunckelstar | vrijdag 12 februari 2010 @ 20:31 | |
quote:strakke wagen..beetje "hoekig", niet te veel poespas. erg mooi ![]() | ||
Red_85 | vrijdag 12 februari 2010 @ 21:44 | |
quote:British racing green en een gele streep. aaah.. gelukkig zijn er nog mensen die heel goed weten hoe het moet ![]() | ||
Kleffe_Dop | vrijdag 12 februari 2010 @ 22:24 | |
quote:Ik zeg: Hou het lekker op 1 bandenleverancier. Een extra leverancier voegt voor ons als kijkers geen hol toe, behalve dat we weer krankzinnige situaties gaan krijgen zoals in Indianapolis '05. | ||
Trystar | vrijdag 12 februari 2010 @ 22:26 | |
quote:Schijnt niet waar te zijn, zie Ferrari topic. | ||
Niek. | vrijdag 12 februari 2010 @ 22:28 | |
quote: ![]() | ||
Big-Ern | vrijdag 12 februari 2010 @ 23:26 | |
quote: Ik vind het geen mooie auto. Het ding ziet er wat plomp en zwaar uit, maar oke dat hoeft niks te zeggen. Het is wel een auto die in ieder geval in de windtunnel heeft gestaan en Gascoyne is een gerespecteerd ontwerper. | ||
Waffle | vrijdag 12 februari 2010 @ 23:56 | |
quote:Niet echt helemaal mee eens. Ik had toch wel het idee dat er vaker wat spektakel was in de jaren toen er bridgestone en michelin waren. De banden waren veel meer op hun limiet in tegen stelling tot vandaag de dag. Je ziet nooit meer een band klappen. | ||
nils7 | zaterdag 13 februari 2010 @ 05:52 | |
quote:Dat laatste vind ik wel vaag... noem eens 1 auto van 'm op die een WK heeft gewonnen! Volgens mij was de Jordan | ||
Big-Ern | zaterdag 13 februari 2010 @ 09:49 | |
quote: De Jordan was van zijn hand en hij was daarna technisch directeur van Renault. De Force India van afgelopen jaar is volgens mij ook grotendeels van zijn hand. | ||
ElmarO | zaterdag 13 februari 2010 @ 10:07 | |
quote:Bridgestone stopt er aan het eind van 2010 mee. Dus we blijven er gewoon één houden. ![]() | ||
Mikkie | zaterdag 13 februari 2010 @ 11:21 | |
Even tvp'en. Krijg weer zin in het nieuwe seizoen ![]() | ||
Tarado | zaterdag 13 februari 2010 @ 11:31 | |
Jerez dag 4 is al een tijdje aan de gang, baan is aan het opdrogen, voor live updates http://live.autosport.com/commentary.php/id/177 | ||
4-elements | zaterdag 13 februari 2010 @ 12:02 | |
Jacques Villeneuve mocht de Olympische vlag tijdens de openingsceremonie dragen (samen met zeven anderen). ![]() Tweede van rechts. | ||
Atreidez | zaterdag 13 februari 2010 @ 12:17 | |
quote:Heb er gekeken, maar zag t daar ook niet hoor ![]() http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=357291&FS=F1 | ||
Big-Ern | zaterdag 13 februari 2010 @ 13:28 | |
Als je dan zo'n Virgin aan ziet modderen met hun provisorische auto dan vraag ik me af waarom ze niet de Toyota auto hebben overgenomen. Dit zou wel eens een rampzalig seizoen voor ze kunnen gaan worden. | ||
Mikkie | zaterdag 13 februari 2010 @ 13:43 | |
Schumacher gaat lekker in Jerez. | ||
Automatic_Rock | zaterdag 13 februari 2010 @ 13:59 | |
quote:Maar nu staat ie stil ![]() dus weer een rode vlag | ||
Atreidez | zaterdag 13 februari 2010 @ 14:04 | |
Waren zeker de benzine peiler aan t testen ![]() | ||
Peterselieman | zaterdag 13 februari 2010 @ 16:20 | |
Die Virgin klokt nu 1:22:9, niet slecht. Al weet je niet wat ze aan het testen zijn | ||
svenistheman | zaterdag 13 februari 2010 @ 17:16 | |
En Hamilton rijdt even de snelste tijd van de week! 1: 19.5! | ||
Trystar | zaterdag 13 februari 2010 @ 17:19 | |
De tijden van vandaag:
| ||
ElmarO | zaterdag 13 februari 2010 @ 17:20 | |
Massa gewoon 160 ronden gereden. ![]() | ||
Peterselieman | zaterdag 13 februari 2010 @ 17:21 | |
Massa rijdt gewoon even 2 1/3 raceafstanden (iets meer dan 700 km dus) ![]() | ||
Stiggie | zaterdag 13 februari 2010 @ 18:14 | |
Nu moet ik wel zeggen.... ik weet toch na al deze testdagen nog steeds niet hoe de teams er voor staan![]() Nog een maand tot de seizoensopener! | ||
#ANONIEM | zaterdag 13 februari 2010 @ 18:19 | |
Is ook ergens een totaaloverzicht te vinden van de tijden? Of alleen per afzonderlijke dag? | ||
vosss | zaterdag 13 februari 2010 @ 18:59 | |
quote:Dat is elk jaar slimpie ![]() | ||
Tarado | zaterdag 13 februari 2010 @ 19:09 | |
quote:http://www.f1fanatic.co.uk/2010/02/13/jerez-test-1-statistics/ | ||
Stiggie | zaterdag 13 februari 2010 @ 19:43 | |
quote:Ieder jaar waag ik weer een poging ![]() | ||
nils7 | zaterdag 13 februari 2010 @ 20:55 | |
Ligt het nou aan mij of is de Mac niet symmetrisch?![]() | ||
kepler | zaterdag 13 februari 2010 @ 21:26 | |
quote:Ligt aan jou denk ik ![]() ![]() | ||
ArcticBlizzard | zaterdag 13 februari 2010 @ 23:09 | |
quote:Ligt aan jou, a symetrisch is verboden. | ||
nils7 | zondag 14 februari 2010 @ 13:10 | |
quote:Hij was niet de ontwerper van de gloriejaren van Renault met Alonso! | ||
Tarado | maandag 15 februari 2010 @ 15:10 | |
More rain forecast for second Jerez test By Steven English Monday, February 15th 2010, 13:54 GMT Formula 1 testing at Jerez is expected to be hit by rain again this week. quote:autosport.com | ||
Trystar | maandag 15 februari 2010 @ 15:13 | |
quote:Hopelijk valt het mee ![]() | ||
Trystar | maandag 15 februari 2010 @ 15:32 | |
quote:gpupdate.nl | ||
Peterselieman | maandag 15 februari 2010 @ 15:33 | |
oud nieuws, want voor het weekend was dit al bekend | ||
Trystar | maandag 15 februari 2010 @ 15:38 | |
quote:Owh dat wist ik niet. | ||
Mikkie | maandag 15 februari 2010 @ 15:50 | |
quote:De rechterkant lijkt veel boller inderdaad, maar zoals eerder gezegd zal dat gezichtsbedrog zijn ![]() | ||
Tarado | maandag 15 februari 2010 @ 17:47 | |
quote:Dit is wat Ferrari schrijft: The weather wasn't good and it is getting worse. Next year it would be more efficient to go in another warmer and drier country for testing. http://twitter.com/InsideFerrari | ||
Trystar | maandag 15 februari 2010 @ 17:57 | |
quote:Ik las het net. De teams wilde ook proberen om de test van deze week ergens anders te houden, maar dat zat er om verschillende redenen niet in. | ||
bodylotion | maandag 15 februari 2010 @ 18:05 | |
quote:lullig als je een eigen testbaan in Italië hebt. ![]() | ||
nils7 | dinsdag 16 februari 2010 @ 06:52 | |
OMG die reclame van Mercedes op de radio "Schumi bladiebla.... C klasse" ![]() | ||
Tarado | dinsdag 16 februari 2010 @ 09:40 | |
This week's Jerez line-up is as follows: McLaren-Mercedes Wednesday: Jenson BUTTON Thursday: Jenson BUTTON Friday: Lewis HAMILTON Saturday: Lewis HAMILTON Mercedes GP Wednesday: Michael SCHUMACHER Thursday: Nico ROSBERG Friday: Michael SCHUMACHER Saturday: Nico ROSBERG Red Bull-Renault Wednesday: Sebastian VETTEL Thursday: Sebastian VETTEL Friday: Mark WEBBER Saturday: Mark WEBBER Ferrari Wednesday: Felipe MASSA Thursday: Felipe MASSA Friday: Fernando ALONSO Saturday: Fernando ALONSO Sauber-Ferrari Wednesday: Pedro DE LA ROSA Thursday: Pedro DE LA ROSA Friday: Kamui KOBAYASHI Saturday: Kamui KOBAYASHI Williams-Cosworth Wednesday: Rubens BARRICHELLO Thursday: Rubens BARRICHELLO Friday: Nico HÜLKENBERG Saturday: Nico HÜLKENBERG Renault Wednesday: Vitaly PETROV Thursday: Vitaly PETROV Friday: Robert KUBICA Saturday: Robert KUBICA Force India-Mercedes Wednesday: Paul DI RESTA (morning) / Adrian SUTIL (afternoon) Thursday: Adrian SUTIL Friday: Vitantonio LIUZZI Saturday: Vitantonio LIUZZI Toro Rosso-Ferrari Wednesday: Sébastien BUEMI Thursday: Sébastien BUEMI Friday: Jaime ALGUERSUARI Saturday: Jaime ALGUERSUARI Lotus-Cosworth Wednesday: Fairuz FAUZY Thursday: Heikki KOVALAINEN Friday: Heikki KOVALAINEN Saturday: Jarno TRULLI Virgin-Cosworth TBC Not attending: - Campos-Cosworth - US F1-Cosworth | ||
#ANONIEM | dinsdag 16 februari 2010 @ 10:08 | |
Campos en US F1 nog steeds niet. Dat wordt een drama bij de eerste race. | ||
Mr_Moon | dinsdag 16 februari 2010 @ 10:41 | |
als ze er bij zijn de eerste race... | ||
SimtekF1 | dinsdag 16 februari 2010 @ 10:58 | |
quote:Een rondje voordat Ratzenberger dodelijk verongelukte ging hij van de baan af, dus ik denk niet dat je het ontwerp de schuld kan geven. | ||
#ANONIEM | dinsdag 16 februari 2010 @ 11:06 | |
quote:Als ze er niet bij zijn is het ook een klein drama. Voor sommigen althans. | ||
Mr_Moon | dinsdag 16 februari 2010 @ 11:12 | |
Vandaag zou Campos volgens geruchten hun investeerder bekend maken... | ||
Mr_Moon | dinsdag 16 februari 2010 @ 11:44 | |
Mmmm, blijkbaar is Geoff Willis (oud technische directeur BAR, Honda en Red Bull) gesignaleerd op de laatste testdagen met een "checklist" met de volgende woorden erop: ![]() Geoff Wills is in het verleden al gelinked aan Prodrive. Zouden zij Campos overnemen? Ze hebben geprobeerd Renault over te kopen afgelopen winter... | ||
ElmarO | dinsdag 16 februari 2010 @ 19:03 | |
Overzicht van de coureurs voor de komende testdagen: ![]() | ||
vosss | dinsdag 16 februari 2010 @ 19:40 | |
Alleen Mercedes en Lotus die het om en om doen ![]() | ||
Gijsje | dinsdag 16 februari 2010 @ 19:48 | |
quote:Is dat niet morgen ? | ||
Trystar | dinsdag 16 februari 2010 @ 19:59 | |
'Teams experiments show what Ferrari’s plan might be' | ||
Ermanon | dinsdag 16 februari 2010 @ 21:45 | |
quote:Link doet het niet ![]() | ||
Burnie88 | dinsdag 16 februari 2010 @ 22:35 | |
Ik ben benieuwd wanneer we eens wat horen uit het kamp van USF1. Duurt wel erg lang. Kan niet goed zijn ook al geloof ik wel dat ze de boel goed op de rit hadden. | ||
Trystar | dinsdag 16 februari 2010 @ 22:46 | |
quote:Site is offline. | ||
Peterselieman | dinsdag 16 februari 2010 @ 23:10 | |
Het komt er in het kort op neer dat Ferrari een kwalificatieauto gebouwd heeft die in het begin van de race mogelijk wat trager is, maar richting einde van de race steeds sneller wordt. De Ferrari zou beter met het zachtere rubber om kunnen gaan, terwijl de Mercedes bijvoorbeeld meer voor de harde banden opgezet is. Hierdoor kan Ferrari beter kwalificeren dan andere teams en moeten de anderen aan het begin van de race maar proberen het Italiaanse team in te halen. | ||
Waffle | woensdag 17 februari 2010 @ 00:20 | |
Als dat soort dingen waar zijn, kan het wel eens een mooi seizoen gaan worden, Met kwalificatie gerichte auto's en race gerichte auto's. | ||
Tarado | woensdag 17 februari 2010 @ 08:16 | |
quote:Hier het verhaal geplakt TEAMS EXPERIMENTS SHOW WHAT FERRARI’S PLAN MIGHT BE Posted on | February 16, 2010 | by James Allen | No Comments quote:http://www.jamesallenonf1.com/ | ||
Tarado | woensdag 17 februari 2010 @ 09:04 | |
Jerez dag 1: live updates http://live.autosport.com/commentary.php/id/178 | ||
Trystar | woensdag 17 februari 2010 @ 09:05 | |
De eerste test dag in Jerez is alweer begonnen voor live updates; http://live.autosport.com/commentary.php/id/178 | ||
Peterselieman | woensdag 17 februari 2010 @ 11:04 | |
Lotus lijkt het redelijk te doen vandaag. Bij Renault hebben ze nog maar weinig gereden na twee uur en van Virgin Racing is nog geen spoor te zien. | ||
Mr_Moon | woensdag 17 februari 2010 @ 11:31 | |
Er lijken zich ook meer en meer donkere wolken te vormen boven het USF1 team; salarissen die niet meer betaald worden, stafleden die het team verlaten... bron | ||
Tarabass | woensdag 17 februari 2010 @ 11:39 | |
10:30 Ferrari doing its best to hide the rear end of the F10![]() ![]() | ||
Tarabass | woensdag 17 februari 2010 @ 11:48 | |
10:42 Unfortunately for Ferrari, we can see the back of its car when it's moving![]() Lol.. | ||
Mr_Moon | woensdag 17 februari 2010 @ 12:12 | |
De indiase GP2 coureur Karun Chandhok lijkt getekend te hebben bij Stefan GP en ze gaan volgende week de wagen testen... bron | ||
TJDoornbos | woensdag 17 februari 2010 @ 12:14 | |
quote:Virgin op de baan. | ||
sasquatsch | woensdag 17 februari 2010 @ 12:37 | |
quote:Sponsoren die overstappen .. YouTube to swap USF1 for Campos? | ||
Ermanon | woensdag 17 februari 2010 @ 13:22 | |
Hamilton en Massa doen wedstrijdje snelste ronde ![]() Lotus en Virgin zijn helemaal triest, bijde 11 seconden langzamer dan Massa of Hamilton....... | ||
vosss | woensdag 17 februari 2010 @ 13:38 | |
Bijde ![]() | ||
beantherio | woensdag 17 februari 2010 @ 13:47 | |
quote:Virgin is sowieso erg weinig op de baan te vinden. ![]() En eigenlijk vind ik de tijden van beide teams nog wel meevallen. Als je compleet vanaf 0 begint dan kun je niet meteen snel zijn: helemaal niet als je ook nog maar weinig test-tijd hebt gehad. | ||
beantherio | woensdag 17 februari 2010 @ 13:54 | |
Inmiddels begin ik te geloven dat Sauber echt snel is. Ze zijn wel heel consequent bij de beste tijden te vinden en ze maken ook veel rondes. | ||
Peterselieman | woensdag 17 februari 2010 @ 13:54 | |
Bovendien hebben ze tot nu toe alleen op de natte baan gereden vandaag | ||
Tarado | woensdag 17 februari 2010 @ 14:18 | |
quote:Het probleem bij Stefan GP is dat ze geen officiële F1 banden kunnen/mogen gebruiken omdat ze (nog) geen officieel F1 team zijn. | ||
Mr_Moon | woensdag 17 februari 2010 @ 14:50 | |
quote:Het gerucht gaat dat ze GP2 banden gaan gebruiken. Ferrari heeft hiermee in het verleden ook al eens getest. | ||
Peterselieman | woensdag 17 februari 2010 @ 14:50 | |
Bij Lotus zijn ze ondanks kleine probleempjes tevreden:quote:Aldus de twitter van teambaas Tony Fernandes http://twitter.com/tonyfernandes | ||
Mr_Moon | woensdag 17 februari 2010 @ 14:52 | |
ik wist niet eens dat een F1 wagen stuurbekrachtiging had... | ||
Peterselieman | woensdag 17 februari 2010 @ 15:58 | |
Sutil rijdt trouwens ook nog ff wat rondjes | ||
ArcticBlizzard | woensdag 17 februari 2010 @ 16:21 | |
Maar nu de vraag; Waarom heeft lotus geen stuurbekrachtiging? | ||
nils7 | woensdag 17 februari 2010 @ 16:23 | |
quote:Zit in een Elise ook niet ![]() ![]() | ||
Mr_Moon | woensdag 17 februari 2010 @ 16:25 | |
quote: | ||
Peterselieman | woensdag 17 februari 2010 @ 16:25 | |
quote:een probleempje met een leverancier staat op autosport | ||
Mr_Moon | woensdag 17 februari 2010 @ 17:03 | |
Tijden voor vandaag: 1 Vettel Red Bull 1m22.593s 2 Hamilton McLaren 1m23.017s +0.424 3 Massa Ferrari 1m23.204s +0.611 4 Buemi Toro Rosso 1m23.322s +0.729 5 De la Rosa Sauber 1m23.651s +1.058 6 Schumacher Mercedes 1m24.271s +1.678 7 Sutil Force India 1m24.281s +1.688 8 Di Resta Force India 1m25.088s +2.495 9 Petrov Renault 1m26.237s +3.644 10 Barrichello Williams 1m28.256s +5.663 11 Fauzy Lotus 1m31.848s +9.255 12 Glock Virgin 1m34.453s +11.860 | ||
Googolplexian | woensdag 17 februari 2010 @ 17:07 | |
Bekijk deze YouTube-video F1 Lotus Racing Team Presentation | ||
Schunckelstar | woensdag 17 februari 2010 @ 18:39 | |
de williams lijkt niet echt heel betrouwbaar te zijn ![]() | ||
ArcticBlizzard | woensdag 17 februari 2010 @ 18:53 | |
quote:Aha, ach bij arrows hadden ze ook pas laat stuurbekrachtiging en hadden ze het daarna maar op 1 auto....... | ||
MoriniStylr | woensdag 17 februari 2010 @ 23:08 | |
'Team US F1 mist mogelijk alle races dit jaar' 17 februari 2010 De Argentijnse media berichten vandaag (woensdag) dat US F1 mogelijk het hele seizoen niet zal racen. Teambaas Peter Windsor zou het nieuws aan Jose Maria Lopez, de vader van de gelijknamige coureur, hebben bevestigd, en de Argentijnse coureur zou inmiddels met Campos om de tafel zitten om te praten over een contract. Al weken gonst het van de geruchten over de financiële problemen bij US F1, iets waar ook Formule 1-baas Bernie Ecclestone zich zorgen over maakt. Bovendien heeft het Amerikaanse team nog steeds geen teamgenoot voor Lopez bevestigd, en is er nog geen meter met de auto gereden. De Formule 1-droom van Lopez is echter niet meteen voorbij met het nieuws. Volgens het Duitse Motorsport Total hebben YouTube-baas Chad Hurley, die betrokken is bij US F1, Jose Ramon Carabante van Campos en Felipe McCough, de manager van Lopez, elkaar vandaag ontmoet in Londen om te praten over een overeenkomst. Het nieuws zou voor Stefan Grand Prix bijzonder goed uitkomen. Het Servische team verwacht dit seizoen nog steeds te kunnen racen, en met het wegvallen van US F1, wordt de kans daarop alleen maar groter. Zat er aan te komen. Stefan GP heeft ook nog eens het lievelingetje van Ecclestone aangenomen, Chandhok. | ||
ArcticBlizzard | woensdag 17 februari 2010 @ 23:13 | |
Meteen een levenslange Ban..... | ||
beantherio | woensdag 17 februari 2010 @ 23:20 | |
Klopt het dat er nog geen zekerheid is over de Nederlandse uitzendrechten van Formule 1? Ik hoorde een gerucht dat zowel RTL als SBS nog in onderhandeling zijn en hier lees ik een bericht van een maandje geleden dat het min of meer bevestigd. Niet dat het me verder veel uitmaakt: ik keek toch al enkel BBC. | ||
MoriniStylr | woensdag 17 februari 2010 @ 23:45 | |
quote:??? | ||
ArcticBlizzard | woensdag 17 februari 2010 @ 23:57 | |
quote:Ze winnen het charter, moet je ook aanwezig zijn bij de start van het seizoen. Lukt dat niet? Waarom heb je je dan ingeschreven en de plek ingenomen van een team wat wel had kunnen starten en waar wij naar hadden kunnen kijken. Ze zijn overal laat mee waardoor (normaal gesproken) een ander team de plek niet kan innemen. Er zijn diverse regels opgesteld zodat juist kleine priveteams kunnen meedoen en nu zit er dus een team wat niet aan zijn verplichtingen kan voldoen. | ||
nils7 | donderdag 18 februari 2010 @ 00:23 | |
En wat heb ik lopen vloeken toen Aston Martin niet mee mocht doen... en heb blijkbaar weer gelijk ![]() Egt een zwaar slappe piem0l gehalte van die Mosley toen weer... blij dat we daar vanaf zijn en dat JT wel een rug heeft voor de sport! | ||
Tarado | donderdag 18 februari 2010 @ 00:31 | |
een wat uitgebreidere versie over USF1 door Adam Cooper The end of the road for USF1 It was all smiles when Peter Windsor and Jose Maria Lopez posed with Argentina's president, Cristina Fernandez de Kirchner, on January 25 The twin sagas of the US F1 and Campos Meta teams have been dragging on for months now, and with FIA technical checks due to take place in Bahrain just three weeks from Thursday, matters have finally reached a head. A source close to the US F1 team has confirmed what we have all suspected for some time, namely that there is no money, the outfit is nowhere close to being ready for the start of the season, and that it has neither complete cars nor engines. Peter Windsor gave the bad news to Jose Maria Lopez, his father and his manager/advisor Felipe McGough this week. Lopez is already in Europe trying to salvage a seat with the help of Bernie Ecclestone. As Argentina’s F1 TV producer, McGough is well connected, and knows Ecclestone well. It’s a complex situation, and Bernie is juggling a lot of balls in the air as he tries to ensure that both Campos and Stefan GP make it to Bahrain in some form or another. Last week at least three potential saviours were in contact with Dallara about taking over the car designed for Campos. They included none other than US F1 investor Chad Hurley, who apparently realised last week that the game was up, and decided to explore other avenues. He sent close associate Parris Mullins – with former Red Bull man Gunther Steiner acting in an advisory role – to check out the Dallara project. The car is nearly complete and is said to have potential, although obviously work has been on hold of late. The Campos Meta team, now led by original investor Jose Ramon Carabante, has since confirmed that it still wants the Dallara, and Hurley and other potential customers have been thanked for their interest. It seems that Hurley is still in the frame, and there remains a scenario where both he and Lopez could get involved with the Campos Meta project. However, sources suggest that although he sees some value in Grand Prix racing Hurley may be so disenchanted after the US F1 debacle that he’s not sure he wants to pursue it. “I think he doesn’t know what to do,” says one insider. Logic suggests that his money might be better spent on a more established outfit, and no doubt several are already chasing him. Meanwhile Stefan GP is waiting in the wings, and the team could yet find its way onto the grid in Bahrain. Two complete cars are in Cologne, awaiting possible shipment to Bahrain, and Kazuki Nakajima has been busy in the Toyota simulator. A test is planned for Portugal later this month, but there are questions marks about whether Bridgestone is willing co-operate with the team, unless it becomes a bona fide entry. While everyone would agree that having 12 or even 13 teams on the grid would be good for the sport – that is after all why the FIA launched its campaign to bring in more entries – the problem now is that if either one or both of the Campos and Stefan teams is to make it to Bahrain, everything is going to have to happen way too fast, and with either insufficient testing, or none at all. It could all be very embarassing for F1, and the FIA will be keen to see that things are done properly. There’s one matter that should not be overlooked. With due respect to car builders Dallara and Toyota, the circumstances may also compromise safety – and no doubt both companies are well aware that their reputations could be at stake. | ||
bodylotion | donderdag 18 februari 2010 @ 07:35 | |
quote:de nieuwe teams hebben iets van 40 mln. aan borg moeten betalen, dat zijn ze dan sowieso al kwijt ![]() | ||
Tarado | donderdag 18 februari 2010 @ 09:24 | |
quote:Dat is toch afgeschaft om nieuwe teams een kans te geven en sowieso met lager budgetten te kunnen werken? Die fee ligt veel lager, zie onder; USF1 submits FIA entry fee 12 November 2009 quote:http://f1.gpupdate.net/en(...)bmits-fia-entry-fee/ | ||
Gijsje | donderdag 18 februari 2010 @ 09:52 | |
Heel jammer van USF1, snap de keus ook niet helemaal waarom juist USF1 gekozen is destijds (ja vanwege de amerikaanse markt). Ik denk dat een Lola of Prodrive een betere keus was geweest, dat zijn toch bedrijven die een rijke race geschiedenis hebben. Hopelijk laat de FIA Stefan GP toe en gaat Campos Meta met steun van de bailouts van USF1 ook serieus aan de slag de komende drie weken. | ||
Tarado | donderdag 18 februari 2010 @ 10:01 | |
quote:Villeneuve linked to Stefan GP return By Pablo Elizalde Thursday, February 18th 2010, 08:51 GMT quote:autosport.com | ||
Atreidez | donderdag 18 februari 2010 @ 10:16 | |
Effe crosspost ![]() [IndyCar] #6 I am Indy, you are Indy, we are Indy | ||
sasquatsch | donderdag 18 februari 2010 @ 10:41 | |
quote:USF1 had al in 2008 aangegeven in de F1 te willen, dus voor de voorgestelde budgetcap en openstelling door de FIA. Dus de keuze van de FIA voor USF1 snap ik wel. Alleen heeft USF1 problemen met het verkrijgen van (Amerikaanse) sponsoren voor het team (uitgezonderd YouTube), waardoor het nu het budget niet rond krijgt. Heel jammer allemaal, maar dat kan je USF1 niet echt verwijten. Dat ligt eerder aan de economie waardoor sponsoren niet echt willen toehappen. Dat probleem heeft Campos ook. Daarnaast vraag ik me af hoe serieus Stefan GP is. Stefanovic bedrijf (AMCO) zou op papier geen geld hebben. Misschien is het eigen geld of worden ze gesteund door de Servische regering, maar hun financiering is niet echt duidelijk. | ||
#ANONIEM | donderdag 18 februari 2010 @ 11:05 | |
quote:Zou Toyota geen due dilligence hebben gedaan voor ze de tent verkochten? | ||
vosss | donderdag 18 februari 2010 @ 11:14 | |
Stukje uit een column van Jos Verstappen:quote: ![]() | ||
Mr_Moon | donderdag 18 februari 2010 @ 11:16 | |
![]() | ||
Trystar | donderdag 18 februari 2010 @ 11:18 | |
quote: ![]() | ||
Atreidez | donderdag 18 februari 2010 @ 11:25 | |
![]() Er was toch maar 1 Red Five ? ![]() | ||
Waffle | donderdag 18 februari 2010 @ 11:26 | |
quote: ![]() | ||
bodylotion | donderdag 18 februari 2010 @ 11:51 | |
quote:Alsof Virgin zelf vliegtuigen bouwt ![]() | ||
#ANONIEM | donderdag 18 februari 2010 @ 11:56 | |
quote:Ach, als Villeneuve en Schumacher terugkeren, kan Mansell niet achterblijven. ![]() | ||
Atreidez | donderdag 18 februari 2010 @ 12:09 | |
quote:Dat zou pas een dream come true zijn ![]() | ||
vosss | donderdag 18 februari 2010 @ 12:21 | |
Het is al een doldwaas seizoen en het is nog niet eens begonnen, dus dat kan er ook nog wel bij ![]() | ||
SimtekF1 | donderdag 18 februari 2010 @ 12:31 | |
Wanneer showt Williams hun nieuwe auto eigenlijk? | ||
Peterselieman | donderdag 18 februari 2010 @ 12:34 | |
quote:Niet. Ze zijn gewoon gaan rijden zonder presentatie. | ||
ArcticBlizzard | donderdag 18 februari 2010 @ 13:28 | |
quote:Volgens mij doen ze de presentatie op het circuit zelf, ze staan tenminste elke keer stil, misschien een foto momentje ![]() | ||
Peterselieman | donderdag 18 februari 2010 @ 13:50 | |
Lotus komt door het foutje van Kovalainen vandaag niet meer in actie. Voorvleugel stuk | ||
sasquatsch | donderdag 18 februari 2010 @ 14:13 | |
quote:Niet alleen de Williams. Ook Virgin en Lotus hebben (dezelfde?) hydraulische problemen. Heeft misschien te maken met de Cosworth motor? | ||
sasquatsch | donderdag 18 februari 2010 @ 14:25 | |
quote:Ik lees net dat Stefan GP Toyota nog niet betaald zou hebben. ![]() [qutoe]Even the usually smug StefanGP’s not having a great time. Despite team owner Zoran Stefanovich saying he’s on the verge of announcing his drivers (he’d do well to get an F1 entry first), we’re hearing he hasn’t paid Toyota for their car yet and as such all of those goodies could be back up for sale soon as well. [/quote] | ||
sasquatsch | donderdag 18 februari 2010 @ 15:25 | |
Blijkbaar eet die oudere Duitser niet alleen bij Ferrari of Mercedes:quote: | ||
Tarado | donderdag 18 februari 2010 @ 17:16 | |
Today's times: Pos Driver Team Time Laps 1. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:27.145 70 2. Petrov Renault (B) 1:27.828 57 3. Vettel Red Bull-Renault (B) 1:28.162 92 4. Rosberg Mercedes GP (B) 1:28.515 57 5. Massa Ferrari (B) 1:28.879 8 6. de la Rosa BMW-Sauber (B) 1:29.691 33 7. di Resta Force India-Mercedes (B) 1:30.344 56 8. Glock Virgin-Cosworth (B) 1:30.476 98 9. Liuzzi Force India-Mercedes (B) 1:30.666 71 10. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:31.633 72 11. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:32.678 24 12. Kovalainen Lotus-Cosworth (B) 1:33.554 30 | ||
Trystar | donderdag 18 februari 2010 @ 17:35 | |
quote:Maar 8 ronden voor Massa ![]() | ||
ElmarO | donderdag 18 februari 2010 @ 18:22 | |
quote:Klopt niet. Hij heeft 92 gereden.
| ||
vosss | donderdag 18 februari 2010 @ 21:00 | |
Hoe zit dat nou met die Petrov? Vorige week was hij nagenoeg exit en vervolgens horen we niets meer en zit hij wel weer in die auto. Iemand die daar meer over weet? ![]() | ||
Schunckelstar | donderdag 18 februari 2010 @ 21:11 | |
quote:als dat toch eens door zou gaan ![]() mijn held weer terug op de grid ![]() | ||
Schunckelstar | donderdag 18 februari 2010 @ 22:44 | |
ik zie dat branson nou weer bij het schaatsen op de tribune zit ![]() wat een leven moet die man hebben ![]() | ||
Tarado | vrijdag 19 februari 2010 @ 09:01 | |
quote:Die geruchten dat de betaling niet in orde was bleken niet juist te zijn. Petrov camp deny funding issues TUESDAY, 09 FEBRUARY 2010 10:41 quote: | ||
vosss | vrijdag 19 februari 2010 @ 09:14 | |
Ok thanks, die had ik dan gemist denk ik ![]() | ||
Automatic_Rock | vrijdag 19 februari 2010 @ 09:41 | |
Weer een rode vlag door Kovalainen ![]() | ||
Mr_Moon | vrijdag 19 februari 2010 @ 10:42 | |
quote: ![]() ![]() ![]() | ||
TJDoornbos | vrijdag 19 februari 2010 @ 11:06 | |
quote:en nu door Kobayashi........... | ||
Active_Topics | vrijdag 19 februari 2010 @ 11:17 | |
quote:Beter dat je de races kan terugzien op internet. ![]() | ||
Mikkie | vrijdag 19 februari 2010 @ 11:18 | |
quote:Zou zomaar betaald kunnen worden, net als de uitzendingen van Dakar dit jaar. | ||
Active_Topics | vrijdag 19 februari 2010 @ 11:26 | |
quote:Als het net zo duur is als de uitzendingen van Dakar (¤ 1,30) heb ik dat er best voor over. | ||
Atreidez | vrijdag 19 februari 2010 @ 11:51 | |
Herhaling van de race is wel mooi, voornl. voor het commentaar van ik neem aan Olav. Betalen zou ik daar niet voor, maar die kans is ook niet echt groot. Er is geen 1 programma op uitzending gemist van welke zender waarvoor je zou moeten betalen ![]() Zou wel betalen voor mogelijkheid trainingen live te kunnen zien dit jaar in goeie kwaliteit. Geen grote bedragen, maar eenmalig 20 eu ofzo vind ik dan echt geen probleem.. Wordt een beetje moe van die brakke streams met exotisch commentaar die je om de 2 min, moet herstarten omdat er teveel viewers zijn. | ||
SimtekF1 | vrijdag 19 februari 2010 @ 12:08 | |
Als ik een race terug wil zien download ik hem wel, en dan heb ik ook nog Engels commentaar. ![]() | ||
sanger | vrijdag 19 februari 2010 @ 12:18 | |
quote:Ja, of iets van een smsje van ¤ 1,50 per weekend ![]() | ||
ArcticBlizzard | vrijdag 19 februari 2010 @ 12:24 | |
Als ik een race terug wil zien, dan check ik gwn de hd recorder waar ik ze altijd op opneem ![]() | ||
Active_Topics | vrijdag 19 februari 2010 @ 12:24 | |
quote:Das niet waar, vaak moet je voor buitenlandse series bij commerciele zenders wel betalen. | ||
Atreidez | vrijdag 19 februari 2010 @ 12:29 | |
quote:Ja, ik had idd moeten specificeren dat ik live uitzendingen en shows bedoelde, zoals X-Factor of de nieuwe Uri ![]() | ||
Mr_Moon | vrijdag 19 februari 2010 @ 13:18 | |
Stefan GP heeft de de eerste auto klaar en draaiende. Tevens worden Nakajima en de geruchten rond Villeneuve bevestigd... Van mij mogen ze komen... | ||
Big-Ern | vrijdag 19 februari 2010 @ 13:28 | |
quote: Ze lijken hun zaakjes goed voor elkaar te hebben en met de voormalige Toyota een redelijk competitieve wagen. Dus ja, van mij mogen ze ook mee doen. | ||
Atreidez | vrijdag 19 februari 2010 @ 13:38 | |
Zaken zijn goed, financien wat minder.. Kan me toch niet voorstellen dat Toyota hun auto's wil laten rondrijden eer ze betaald zijn, of was dat weer zo'n gerucht wat helemaal niet waar is? ![]() | ||
Big-Ern | vrijdag 19 februari 2010 @ 13:41 | |
quote:Ik kan me voorstellen dat er nu heel snel duidelijkheid moet komen omtrent het al dan niet mee doen van Campos en USF1. Wellicht dat Stefan al sponsoren klaar heeft staan die enkel wachten op groen licht van Ecclestone. | ||
nils7 | vrijdag 19 februari 2010 @ 15:09 | |
ooh wacht stond al op de vorige pagina ![]() ![]() | ||
Mr_Moon | vrijdag 19 februari 2010 @ 17:04 | |
Tijden van vandaag: 1 Webber Red Bull 1m19.299s 2 Alonso Ferrari 1m20.115s +0.816 3 Button McLaren 1m20.394s +1.095 4 Hulkenberg Williams 1m21.432s +2.133 5 Schumacher Mercedes 1m21.437s +2.138 6 Kubica Renault 1m21.916s +2.617 7 Sutil Force India 1m21.939s +2.640 8 Kobayashi Sauber 1m22.228s +2.929 9 Alguersuari Toro Rosso 1m22.564s +3.265 10 Di Grassi Virgin 1m23.504s +4.205 11 Kovalainen Lotus 1m23.521s +4.222 | ||
nils7 | vrijdag 19 februari 2010 @ 19:35 | |
Ik heb even de tijden bijgehouden en daar een gemiddelde aangekoppeld. Omdat het toch een redelijk beeld zou moeten geven over de gemiddelde snelheid (de ene dag veel benzine, de andere dag weinig). De volledige tijden (t/m duizendsten zijn ingegeven maar geeft Excel niet weer) Dat resulteerde in de volgende lijst: ![]() Doordat in de bovenstaande lijst de regentijden staan van 18 feb heb ik in de volgende lijst 18 feb weg gehaald: ![]() Deze laatste zal een goed beeld moeten geven over de gemiddelde snelheid van de auto's! | ||
nils7 | vrijdag 19 februari 2010 @ 19:39 | |
PS heb ze geupload met de kikker, dus als jullie die zien kopieer de link dan ffkes! | ||
Burnie88 | vrijdag 19 februari 2010 @ 19:54 | |
Campos gered door Carabante (en Ecclestone)... Ben benieuwd of het nog wat gaat worden daar. Wel nice voor Senna. [ Bericht 0% gewijzigd door Burnie88 op 19-02-2010 20:00:56 ] | ||
ElmarO | vrijdag 19 februari 2010 @ 20:04 | |
quote: | ||
Party_P | zaterdag 20 februari 2010 @ 11:25 | |
Poeh, Campos gaat het moeilijk krijgen, ze hebben nog maar weinig tijd. Ik schat Campos hoger in dan US F1 wat betreft haalbaarheid. Typisch amerikaans, niks zeggen, geheimzinnig doen en met een dosis arrogantie erbij. | ||
Atreidez | zaterdag 20 februari 2010 @ 11:29 | |
Het is vandaag weer lekker droog zo te zien, Button heeft al een 1m18 neergezet. Live timing | ||
TJDoornbos | zaterdag 20 februari 2010 @ 11:48 | |
quote:op www.f1today.nl heb je het ook | ||
vosss | zaterdag 20 februari 2010 @ 11:57 | |
[offtopic]quote:Eerste internationale race winnen op een kletsnatte baan. Ik denk dat hij zn vader achterna gaat en dat we hem over een aantal jaar best wel eens in de F1 zouden kunnen zien ![]() ![]() | ||
Googolplexian | zaterdag 20 februari 2010 @ 12:03 | |
quote:Ik hoop echt dattie z'n vader niet achterna gaat. Ik denk dat Jos daar hetzelfde over denkt. Max Jongste WC F1 everrrr? ![]() | ||
TJDoornbos | zaterdag 20 februari 2010 @ 12:04 | |
Hoop dat die de F1 kan halen, daarna zien we wel. | ||
ElmarO | zaterdag 20 februari 2010 @ 12:46 | |
quote: | ||
Mr_Moon | zaterdag 20 februari 2010 @ 12:57 | |
regels zijn regels... Tijd om Stefan GP er in te brengen... | ||
Burnie88 | zaterdag 20 februari 2010 @ 13:20 | |
Ik had toch wel verwacht dat USF1 de boel goed op orde zou hebben. Ruim op tijd begonnen met het team enz. Wel jammer, weer geen Amerikaans team. | ||
Gijsje | zaterdag 20 februari 2010 @ 13:53 | |
Ze moeten dat USF1 niet meer toelaten, dit is alleen maar tijdrekken zodat bijvoorbeeld een Stefan GP niet mee kan doen. Ook na de eerste 4 races hebben ze niets klaar. Ik hoop dat de FIA kiest voor Stefan GP die tenminste wel wat klaar hebben en zo in kunnen stappen. | ||
Trystar | zaterdag 20 februari 2010 @ 13:57 | |
Als je mee wil doen aan het wereld kampioenschap Formule 1 moet je gewoon vanaf de eerste race mee doen. Lukt dat niet door geld problemen of wat dan ook, dan hoor je simpelweg niet thuis in de Formule 1. | ||
nils7 | zaterdag 20 februari 2010 @ 14:14 | |
Goh... gaat het ze toch lukken om hun licentie door te verkopen, iets wat ze allang van plan waren volgens mij! | ||
Trystar | zaterdag 20 februari 2010 @ 14:27 | |
quote:autosport.com/f1 | ||
Tarado | zaterdag 20 februari 2010 @ 14:32 | |
Wel dom van de FIA ze hadden niet De Bahrein GP als tijdslimiet moeten eisen maar bijvoorbeeld 1 februari van het kalender jaar, als een team dan niet klaar is, controleren en indien eerste GP redelijkerwijs niet meer te halen is startbewijs innemen. | ||
Glijdt_licht | zaterdag 20 februari 2010 @ 14:46 | |
http://www.cliptheapex.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=1426&start=140 Ferrari is echt vreselijk snel op de lange stints.. | ||
Schunckelstar | zaterdag 20 februari 2010 @ 16:34 | |
quote: ![]() laat villeneuve maar komen ![]() | ||
Disavowed | zaterdag 20 februari 2010 @ 16:45 | |
quote:Jammer maar helaas. Ze hebben nota bene twee jaar de tijd gehad om de boel op orde te krijgen. Drie andere teams hebben amper een jaar de tijd gehad en die is het wel gelukt. Tijd om Stefan GP een kans te geven. | ||
ElmarO | zaterdag 20 februari 2010 @ 17:31 | |
Tijden van vandaag (20-02-2010):
| ||
vosss | zaterdag 20 februari 2010 @ 18:44 | |
Ik ben echt benieuwd naar hoe Kamui en die andere Nico het gaat doen komend jaar. Beiden hebben imo laten zien dat ze wel degelijk een potje kunnen sturen ![]() Dat even afgezien van Lewis die de titel terug wil, Massa die wil laten zien dat hij helemaal de oude is, Button die zn titel wil verdedigen, Alonso die zich wil bewijzen bij de rooie, schumacher die wil laten zien dattie het nog niet verleerd is en Rosberg die niet onder wil doen voor hem. En dan heb ik het nog niet eens over de nieuwe teams. Dit gaat een seizoen worden om te smullen en ik lik mijn vingers er nu al bij af ![]() ![]() | ||
bodylotion | zaterdag 20 februari 2010 @ 21:25 | |
quote:ik heb zo'n voorgevoel dat die Sauber retesnel is ![]() | ||
Sally | zaterdag 20 februari 2010 @ 22:41 | |
Vreselijk late tvp, maar dat doet 2 weken vakantie ![]() ![]() En dan nog ben ik nu bij de OP, en daar mis ik Mercedes ![]() Dit staat in de wiki: Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Scuderia Toro Rosso - Red Bull Racing - Williams - Mercedes GP <<<<<<<< - Force India - Campos Meta 1 - Lotus F1 Racing - Virgin Racing - US F1 Team En daar staat ook Stefan GP niet bij, dus. Ff zoeken naar een website. Edit1: Stefan GP ??(/20) ??(/21) Ralf Schumacher ? ?? Jaques Villeneuve Edit2: - http://www.stefangp.com/ - toegevoegd in de wiki van de OP en daar de volgorde omgedraaid, zodat wie aan de start staan nu direct onder de lijst met teams staat. Leek me logischer. [ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 20-02-2010 23:09:38 ] | ||
vosss | zondag 21 februari 2010 @ 02:57 | |
Sally, je bent het enige mokkel wat ik ken die oprecht met interesse Formule 1 volgt. Kudo's daarvoor dus! ![]() ![]() | ||
vosss | zondag 21 februari 2010 @ 02:57 | |
Mokkel is in de positieve zin van het woord zegmaar ![]() | ||
nils7 | zondag 21 februari 2010 @ 03:37 | |
quote:Hehheeh en mijn ouders willen begin juni naar Canada moehahah! Ze/we zitten dan 500km van Montreal vandaan... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Sally | zondag 21 februari 2010 @ 07:23 | |
quote:Ik ken ook nog ene Meike hier op het forum ![]() ![]() ![]() Oh: no offence taken ![]() | ||
ElmarO | zondag 21 februari 2010 @ 09:16 | |
quote: | ||
vosss | zondag 21 februari 2010 @ 12:37 | |
quote:Owja. Dan zijn jullie met zn tweeen ![]() | ||
Mikkie | zondag 21 februari 2010 @ 12:42 | |
Ik ben zo fucking benieuwd waar Schumacher nu uiteindelijk staat over een paar weken... | ||
vosss | zondag 21 februari 2010 @ 12:44 | |
Ik ook ![]() | ||
Googolplexian | zondag 21 februari 2010 @ 12:53 | |
quote:Leuk, dat quote minen ![]() | ||
vosss | zondag 21 februari 2010 @ 12:55 | |
![]() | ||
svenistheman | zondag 21 februari 2010 @ 17:07 | |
quote:Ik gok plek 5/6. Achter Ferrari en McLaren. Ik schat Red Bull op hetzelfde niveau als Mercedes. Ferrari in de long runs is absoluut het beste van het hele veld. | ||
Mikkie | zondag 21 februari 2010 @ 17:08 | |
quote:Dat wordt een bittere pil voor Schumacher dan, die zou het liefst weer meteen vooraan rijden. En ik zou dat ook het liefst hebben ![]() | ||
svenistheman | zondag 21 februari 2010 @ 17:19 | |
quote:Ik denk dat hij met zijn ervaring richting het midden van het seizoen met de top mee zal draaien. Een topseizoen gaat het worden. Alleen moeten de teams nu even een tandje bij gaan zetten die Ferrari willen bestrijden, want de pace van Ferrari is op de long runs indrukwekkend te noemen. | ||
Tarado | zondag 21 februari 2010 @ 18:34 | |
quote:Ik denk Ferrari , Red Bull, McLaren, Mercedes GP, ik schat Red Bull dus wat hoger in, gelukkig weten we dat over 3 weken want het blijft koffiedik kijken | ||
Mikkie | zondag 21 februari 2010 @ 18:38 | |
quote:Tip: als het goed is, zitten in je knoppenbalk twee knoppen waarmee je juist meer of minder decimalen kan laten weergeven. Dit kun je per cel/rij/kolom instellen. ![]() | ||
ElmarO | zondag 21 februari 2010 @ 18:50 | |
quote:Ook nog een artikel van James Allen hierover: quote:Hele korte samenvatting: quote: | ||
sanger | zondag 21 februari 2010 @ 19:50 | |
Ik gin het FI wel ![]() | ||
bodylotion | zondag 21 februari 2010 @ 19:52 | |
quote:Het is altijd vet als een klein team goede resultaten behaald Monza '08 Spa '09 ![]() EDIT Sally had de OP wiki toch gefixt, dus aan jou de eer? ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door bodylotion op 21-02-2010 20:52:10 ] | ||
Schunckelstar | zondag 21 februari 2010 @ 20:03 | |
quote:spa 1998 ![]() ![]() ![]() | ||
#ANONIEM | zondag 21 februari 2010 @ 22:20 | |
quote:Paul Ricard 1990... ![]() |