Vergeet niet dat de auto’s veel meer meerwaartse druk hebben door de diffusersquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef vosss het volgende:
Even wat anders:
[..]
Wat vreemd. Bijna geen aanpassing aan de banden en dan rijdt hij ze binnen 10 rondjes finaal op de sokken? Is die auto dan wel goed genoeg gebouwd, of rijdt hij er te ruw mee?
Vooralsnog is hij iig de enige zo te zien die er problemen mee heeft.
Dan komt F1.2009 voor de Wii alsnog realistisch over.. daar is de tirewear ook zo dramatischquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef vosss het volgende:
Whoeps, ik had niet gezien dat ik de laatste post had anders had ik wel even een nieuwe gemaakt
Anyway, ik vind 2 seconde per ronde ook behoorlijk.
En als ie het maar 10 rondjes vol gaan houden die banden en het regent een hele race, dan krijgen we een stuk of 6 pitstops per wagen of wat?
Dat weet ik, maar zou het echt zo veel meer zijn dan afgelopen jaar? En als het zoveel meer is, waarom is dat vanuit die teams niet in overleg met Bridgestone gegaan zovan hoi Bridgestone, we moeten betere banden hebben want onze auto's hebben nu zoveel meer neerwaartse druk dat we jullie banden binnen 8 rondjes finaal aan gort rijden dus doe daar eens wat aan anders hebben we straks 6 pitstops per auto per race!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de auto’s veel meer meerwaartse druk hebben door de diffusers
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan komt F1.2009 voor de Wii alsnog realistisch over.. daar is de tirewear ook zo dramatisch
Ik dacht dat dat DLR was. Maar inderdaad Hockenheim 2000.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat was Verstappen... die heeft de helft van de race zonder engine-cover gereden en ook uitgereden. Jos ging tijdens die race ook wel lekker... Was de GP van Hockenheim in 2000 geloof ik.
Nicht mehrquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
jawel op de helmen zag ik ze nog vandeweek
Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens?quote:
Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:25 schreef vosss het volgende:
Ik blijf de helm van Vettel geniaal vinden
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Button gaat vandaag ook lekker
Schaalmodel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar)
leuke site, maar betaal jij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Schaalmodel?
http://www.f1fanstore.com/category/283418
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. J. Button McLaren MP4-25 1:20.618 +0.592 29 pit 3. N. Hülkenberg Williams FW32 1:20.637 +0.611 42 4. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:21.907 +1.881 68 pit 5. F. Alonso Ferrari F10 1:21.928 +1.902 79 pit 6. R. Kubica Renault R30 1:22.129 +2.103 55 7. V. Liuzzi Force India VJM-03 1:22.886 +2.860 45 pit 8. M. Webber Red Bull Racing RB6 1:23.164 +3.138 60 pit 9. K. Kobayashi Sauber C29 1:23.190 +3.164 46 pit 10. T. Glock Virgin Racing VR-01 1:29.964 +9.938 11 pit |
Te koop bij elke supermarkt...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar)
Zijn die ook te gebruiken voor Karting of Scooter?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Schaalmodel?
http://www.f1fanstore.com/category/283418
quote:It is intended only for exhibition, and do not offer real protection against crashes
neem Albers dan krijg je steevast een blauwe vlagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn die ook te gebruiken voor Karting of Scooter?
De mijne is inmiddels te klein en wil toch graag iets voor recreatie karting!
Zou ik ook graag willen zien Porschequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Mr_Moon het volgende:
TVauP...
Met wel merk zou VW in de F1 komen volgend jaar als ze Campos overnemen?
Seat?Skoda
? Volkswagen?
... Ik denk Audi, maar ik hoop:
[ afbeelding ]
het is maar een geruchtquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen zien Porsche, toch vind het vreemd omdat Volkswagen niet zo lang geleden liet weten alleen in F1 te willen als motoren leverancier en dan per 2012 omdat dan de regels weer veranderen ten aanzien van de motoren.
Wat opstart problemen dus... hoop voor ze dat ze genoeg onderdelen gaan hebben als ze stuk blijven gaan om nog iets aan de tests te gaan hebben...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Virgin Racing komt vandaag niet meer in actie. Ze hebben geen reservedelen genoeg bij zich.
Het probleem betrof de ophanging van de voorvleugel.
Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG. Als het team flopt, dan is dat minder erg dan wanneer dat gebeurt bij een merk als Porsche. Het jongste F1-avontuur van Jaguar is ook gruwelijk geflopt, en dat heeft het merk geen goed gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Mr_Moon het volgende:
TVauP...
Met wel merk zou VW in de F1 komen volgend jaar als ze Campos overnemen?
Seat?Skoda
? Volkswagen?
... Ik denk Audi, maar ik hoop:
[ afbeelding ]
http://www.f1times.co.uk/(...)cue-rumour-1817.htmlquote:Volkswagen and Colin Kolles on Thursday denied reports they are part of a package to rescue the beleaguered Campos team.
Earlier Spanish reports said Campos team president Jose Ramon Carabante had joined forces with Bernie Ecclestone to get the team running in 2010 ahead of a Volkswagen takeover for 2011.
More rumours on Thursday said both Adrian Campos and commercial boss Daniele Audetto will be departing, with former Force India team chief Kolles taking over at the helm.
"I do not work for Campos," the German-Romanian said.
"I know who I work for, what I do and why I do it," Kolles, who has also been linked with the hopeful Serbian entrant Stefan GP, added.
When also asked by the German website motorsport-total.com, Volkswagen's motor sport representative Hans-Joachim Stuck also denied the report of the Spanish newspaper Diario AS.
"That is complete nonsense," he said.
"We are flattered about such rumours, but Formula One at the moment is not at all a topic for us.
"If it should ever become a topic, then it will be surely on the basis of a world engine," the German former F1 driver added.
http://www.f1times.co.uk/(...)by-porsche-1818.htmlquote:The flywheel-based KERS system developed by Williams for Formula One will instead be fitted to Porsche's new 911 GT3 R Hybrid road car.
The Grove based team told the media on Thursday that its energy recovery system, developed throughout 2009 but disallowed as part of a FOTA agreement this year, will be unveiled in the Porsche at the Geneva Motor Show next month.
"We hope that this will be just the start of the evolution of hybrid systems developed for Formula One moving across to applications where they can contribute to cleaner and more powerful vehicles," said Williams' chief operating officer Alex Burns.
Williams said the technology will also be available to buses, trains, ships and wind power generation.
Aboard the Porsche 911, however, Williams' KERS will see some racing action, with the German carmaker announcing it will contest May's Nurburgring 24 hour race.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1. Kobayashi BMW-Sauber (B) 1:19.950 103 2. Buemi Toro Rosso Ferrari (B) 1:20.026 121 3. Button McLaren-Mercedes (B) 1:20.618 83 4. Hulkenberg Williams-Cosworth (B) 1:20.629 67 5. Liuzzi Force India- Mercedes (B) 1:20.754 80 6. M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:21.083 124 7. Alonso Ferrari (B) 1:21.424 129 8. Kubica Renault (B) 1:22.003 103 9. Webber Red Bull-Renault (B) 1:22.043 99 10. Glock Virgin-Cosworth (B) 1:29.964 11 All Timing Unofficial |
Dat wordt hem niet helemaal als je de officiele site bekijktquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:51 schreef Atreidez het volgende:
Weet nog niet wat ik moet vinden van het nieuwe Silverstone circuit, ziet eruit als wel een mooie plek om m ergens naast een ander te krijgen of een aanloop te nemen voor op het rechte stuk![]()
[ afbeelding ]
Zal ook wel minder rondjes worden per race.
"Lotusen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:56 schreef Red_85 het volgende:
Lotus. Maakt me niets uit hoe traag ze vooruit gaan, het is mijn favo team voor het komende jaar.
Weird idd, die op hun site is heel andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet helemaal als je de officiele site bekijkt
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/2/10426.html
Het rechte stuk gaat nu naar het rechte stuk tussen Club en Abbey ipv tussen Woodcote en Copse. En Abbey wordt een snelle rechter ipv een langzame zoals zoals op die afbeelding.
Silverstone is altijd al snel geweest maar ik denk dat de gemiddelde snelheid toch nog iets omhoog zal gaan. Ik kijk wel naar deze GP uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Het is iig mijn favoriete nieuwe teamquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:56 schreef Red_85 het volgende:
Lotus. Maakt me niets uit hoe traag ze vooruit gaan, het is mijn favo team voor het komende jaar.
De Zippercarquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
zou niet gek staan trouwens. Ze moeten dan wel een van de twee kleurenschema's kiezen. Beide binnen één team zijn niet toegestaan. Daar kwam BAR in 1999 ook achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |