Vergeet niet dat de auto’s veel meer meerwaartse druk hebben door de diffusersquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef vosss het volgende:
Even wat anders:
[..]
Wat vreemd. Bijna geen aanpassing aan de banden en dan rijdt hij ze binnen 10 rondjes finaal op de sokken? Is die auto dan wel goed genoeg gebouwd, of rijdt hij er te ruw mee?
Vooralsnog is hij iig de enige zo te zien die er problemen mee heeft.
Dan komt F1.2009 voor de Wii alsnog realistisch over.. daar is de tirewear ook zo dramatischquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef vosss het volgende:
Whoeps, ik had niet gezien dat ik de laatste post had anders had ik wel even een nieuwe gemaakt
Anyway, ik vind 2 seconde per ronde ook behoorlijk.
En als ie het maar 10 rondjes vol gaan houden die banden en het regent een hele race, dan krijgen we een stuk of 6 pitstops per wagen of wat?
Dat weet ik, maar zou het echt zo veel meer zijn dan afgelopen jaar? En als het zoveel meer is, waarom is dat vanuit die teams niet in overleg met Bridgestone gegaan zovan hoi Bridgestone, we moeten betere banden hebben want onze auto's hebben nu zoveel meer neerwaartse druk dat we jullie banden binnen 8 rondjes finaal aan gort rijden dus doe daar eens wat aan anders hebben we straks 6 pitstops per auto per race!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de auto’s veel meer meerwaartse druk hebben door de diffusers
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan komt F1.2009 voor de Wii alsnog realistisch over.. daar is de tirewear ook zo dramatisch
Ik dacht dat dat DLR was. Maar inderdaad Hockenheim 2000.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat was Verstappen... die heeft de helft van de race zonder engine-cover gereden en ook uitgereden. Jos ging tijdens die race ook wel lekker... Was de GP van Hockenheim in 2000 geloof ik.
Nicht mehrquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef TJDoornbos het volgende:
jawel op de helmen zag ik ze nog vandeweek
Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens?quote:
Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:25 schreef vosss het volgende:
Ik blijf de helm van Vettel geniaal vinden
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Button gaat vandaag ook lekker
Schaalmodel?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar)
leuke site, maar betaal jij?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Schaalmodel?
http://www.f1fanstore.com/category/283418
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. J. Button McLaren MP4-25 1:20.618 +0.592 29 pit 3. N. Hülkenberg Williams FW32 1:20.637 +0.611 42 4. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:21.907 +1.881 68 pit 5. F. Alonso Ferrari F10 1:21.928 +1.902 79 pit 6. R. Kubica Renault R30 1:22.129 +2.103 55 7. V. Liuzzi Force India VJM-03 1:22.886 +2.860 45 pit 8. M. Webber Red Bull Racing RB6 1:23.164 +3.138 60 pit 9. K. Kobayashi Sauber C29 1:23.190 +3.164 46 pit 10. T. Glock Virgin Racing VR-01 1:29.964 +9.938 11 pit |
Te koop bij elke supermarkt...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Absoluut, wil graag schaalmodel van die helm (mits betaalbaar)
Zijn die ook te gebruiken voor Karting of Scooter?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Schaalmodel?
http://www.f1fanstore.com/category/283418
quote:It is intended only for exhibition, and do not offer real protection against crashes
neem Albers dan krijg je steevast een blauwe vlagquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zijn die ook te gebruiken voor Karting of Scooter?
De mijne is inmiddels te klein en wil toch graag iets voor recreatie karting!
Zou ik ook graag willen zien Porschequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Mr_Moon het volgende:
TVauP...
Met wel merk zou VW in de F1 komen volgend jaar als ze Campos overnemen?
Seat?Skoda
? Volkswagen?
... Ik denk Audi, maar ik hoop:
[ afbeelding ]
het is maar een geruchtquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen zien Porsche, toch vind het vreemd omdat Volkswagen niet zo lang geleden liet weten alleen in F1 te willen als motoren leverancier en dan per 2012 omdat dan de regels weer veranderen ten aanzien van de motoren.
Wat opstart problemen dus... hoop voor ze dat ze genoeg onderdelen gaan hebben als ze stuk blijven gaan om nog iets aan de tests te gaan hebben...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Virgin Racing komt vandaag niet meer in actie. Ze hebben geen reservedelen genoeg bij zich.
Het probleem betrof de ophanging van de voorvleugel.
Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG. Als het team flopt, dan is dat minder erg dan wanneer dat gebeurt bij een merk als Porsche. Het jongste F1-avontuur van Jaguar is ook gruwelijk geflopt, en dat heeft het merk geen goed gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Mr_Moon het volgende:
TVauP...
Met wel merk zou VW in de F1 komen volgend jaar als ze Campos overnemen?
Seat?Skoda
? Volkswagen?
... Ik denk Audi, maar ik hoop:
[ afbeelding ]
http://www.f1times.co.uk/(...)cue-rumour-1817.htmlquote:Volkswagen and Colin Kolles on Thursday denied reports they are part of a package to rescue the beleaguered Campos team.
Earlier Spanish reports said Campos team president Jose Ramon Carabante had joined forces with Bernie Ecclestone to get the team running in 2010 ahead of a Volkswagen takeover for 2011.
More rumours on Thursday said both Adrian Campos and commercial boss Daniele Audetto will be departing, with former Force India team chief Kolles taking over at the helm.
"I do not work for Campos," the German-Romanian said.
"I know who I work for, what I do and why I do it," Kolles, who has also been linked with the hopeful Serbian entrant Stefan GP, added.
When also asked by the German website motorsport-total.com, Volkswagen's motor sport representative Hans-Joachim Stuck also denied the report of the Spanish newspaper Diario AS.
"That is complete nonsense," he said.
"We are flattered about such rumours, but Formula One at the moment is not at all a topic for us.
"If it should ever become a topic, then it will be surely on the basis of a world engine," the German former F1 driver added.
http://www.f1times.co.uk/(...)by-porsche-1818.htmlquote:The flywheel-based KERS system developed by Williams for Formula One will instead be fitted to Porsche's new 911 GT3 R Hybrid road car.
The Grove based team told the media on Thursday that its energy recovery system, developed throughout 2009 but disallowed as part of a FOTA agreement this year, will be unveiled in the Porsche at the Geneva Motor Show next month.
"We hope that this will be just the start of the evolution of hybrid systems developed for Formula One moving across to applications where they can contribute to cleaner and more powerful vehicles," said Williams' chief operating officer Alex Burns.
Williams said the technology will also be available to buses, trains, ships and wind power generation.
Aboard the Porsche 911, however, Williams' KERS will see some racing action, with the German carmaker announcing it will contest May's Nurburgring 24 hour race.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 1. Kobayashi BMW-Sauber (B) 1:19.950 103 2. Buemi Toro Rosso Ferrari (B) 1:20.026 121 3. Button McLaren-Mercedes (B) 1:20.618 83 4. Hulkenberg Williams-Cosworth (B) 1:20.629 67 5. Liuzzi Force India- Mercedes (B) 1:20.754 80 6. M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:21.083 124 7. Alonso Ferrari (B) 1:21.424 129 8. Kubica Renault (B) 1:22.003 103 9. Webber Red Bull-Renault (B) 1:22.043 99 10. Glock Virgin-Cosworth (B) 1:29.964 11 All Timing Unofficial |
Dat wordt hem niet helemaal als je de officiele site bekijktquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:51 schreef Atreidez het volgende:
Weet nog niet wat ik moet vinden van het nieuwe Silverstone circuit, ziet eruit als wel een mooie plek om m ergens naast een ander te krijgen of een aanloop te nemen voor op het rechte stuk![]()
[ afbeelding ]
Zal ook wel minder rondjes worden per race.
"Lotusen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:56 schreef Red_85 het volgende:
Lotus. Maakt me niets uit hoe traag ze vooruit gaan, het is mijn favo team voor het komende jaar.
Weird idd, die op hun site is heel andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet helemaal als je de officiele site bekijkt
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/2/10426.html
Het rechte stuk gaat nu naar het rechte stuk tussen Club en Abbey ipv tussen Woodcote en Copse. En Abbey wordt een snelle rechter ipv een langzame zoals zoals op die afbeelding.
Silverstone is altijd al snel geweest maar ik denk dat de gemiddelde snelheid toch nog iets omhoog zal gaan. Ik kijk wel naar deze GP uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Het is iig mijn favoriete nieuwe teamquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:56 schreef Red_85 het volgende:
Lotus. Maakt me niets uit hoe traag ze vooruit gaan, het is mijn favo team voor het komende jaar.
De Zippercarquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
zou niet gek staan trouwens. Ze moeten dan wel een van de twee kleurenschema's kiezen. Beide binnen één team zijn niet toegestaan. Daar kwam BAR in 1999 ook achter
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vind de Audi's uit het vorige topic wel tof![]()
Vandaar nog maar eens dat plaatje posten
[ afbeelding ]Overigens is het de Renault van 2006 (qua bolideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Volgens mij moeten F1 wagens voor een groot % overeenkomen qua livery!
Die zipperwagen is wel een legend! Heb 'm op 1:18 heheheFrits van Eerd 1:1
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
BAR probeerde het in 1999, maar de FIA schoot dat proefbalonnetje meteen af. Oh.. dat staat ook op de pagina hiervoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef vosss het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben.
Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm.
Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag
Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG.
Gewoon niet sterk genoegquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef vosss het volgende:
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf.
Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten
Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon niet sterk genoegTerug naar het tekenbord!
VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).
Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken.
VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken.
Ik volg al die regeltjes niet zo, maar zijn er nu dan echt 26 plekjes beschikbaar op de startgrid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.
Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen
Nog niet gezien. Heb t in Praag wel gekocht en het was niet te zuipen. En dat terwijl ik gek ben op zowel cola als Red Bull.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens?
De Zippercar is echt 1 van me favo f1 auto's gewoon omdat ie bijzonder is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De ZippercarZo'n gedrocht en toch cool
![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef k_man het volgende:
[..]
VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.
Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.
ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari.
Die was vet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De ZippercarZo'n gedrocht en toch cool
![]()
[ afbeelding ]
Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Iemand anders de weblog van Olav nog gelezen, waar hij verwijst naar ontwerper Nick Wirth en het loslaten van vleugels op zijn auto..
Ik ben het wel eens met de 107% regel, maar dan moet de kwalificatie weer een uur worden zonder opdelingen. Anders is het gewoon niet te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben.
Daarom lijkt het mij noodzakelijk dat de FIA de 107% regel weer invoert
Hij doelt meer op het feit dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben.
Daarom lijkt het mij noodzakelijk dat de FIA de 107% regel weer invoert
ja dat begrijp ik maar Virgin is als enige nieuweling op de baan en kan dit nog herstellen voor de eerste GP, de andere nieuwe teams, zeker Campos en USF1 hebben voor de eerste GP eigenlijk geen of nauwelijks tijd om dit soort kinderziektes uit de auto te halen en zijn dus een gevaar en de kans dat ze de snelheid niet hebben wordt alleen maar groter.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij doelt meer op het fout dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....
snelheid /= veiligheid/sterktequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik maar Virgin is als enige nieuweling op de baan en kan dit nog herstellen voor de eerste GP, de andere nieuwe teams, zeker Campos en USF1 hebben voor de eerste GP eigenlijk geen of nauwelijks tijd om dit soort kinderziektes uit de auto te halen en zijn dus een gevaar en de kans dat ze de snelheid niet hebben wordt alleen maar groter.
Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij doelt meer op het feit dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....
in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...?
Ik doelde op de crash van Ratzenberger. Zijn voorvleugel was al beschadigd voordat hij in die fatale ronde tegen de muur reed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout)
Dat de andere nieuwe teams nog niet getest hebben en dat in het kader van de veiligheid is wel een goeie. Hebben Campos en USF1 wel een windtunnel? En houdt CFD wel rekening met de sterkte van de materialen?
Nee maar wel tegen rijdende chicanesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef kepler het volgende:
[..]
snelheid /= veiligheid/sterkte
Die 107% regel zal natuurlijk niet helpen tegen het afbreken van vleugels
oh my badquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik doelde op de crash van Ratzenberger. Zijn voorvleugel was al beschadigd voordat hij in die fatale ronde tegen de muur reed.
CFD houdt, zover ik weet, geen echte rekening met de sterkte van de materialen. Dan kom je weer in het FEM-gedeelte. Je kan wel de krachten uitrekenen in CFD, en dan gebruiken in FEMquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout)
Dat de andere nieuwe teams nog niet getest hebben en dat in het kader van de veiligheid is wel een goeie. Hebben Campos en USF1 wel een windtunnel? En houdt CFD wel rekening met de sterkte van de materialen?
Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau.
Bugatti kan ook nog...
Hmm, waarschijnlijk niet dan. Toch zal die even terug hebben moeten denken aan dat momentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...?
Inderdaad, dus het zal niet Bugatti of Lamborghini worden en ik twijfel zelfs over Porsche. Ik geef Audi of Seat de meeste kans... hoewel een Skoda F1 ook wel cool zou zijn...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen.
Dan ga je niet de merknaam Bugatti gebruiken lijkt me.
of je probeert met de naam Bugatti sponsors aan te trekken, want Bugatti is natuulijk stoerder dan VW, en plempt net als Ferrari met Fiat heel groot Volkswagen op de neusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen.
Dan ga je niet de merknaam Bugatti gebruiken lijkt me.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 2. P. de la Rosa Sauber C29 1:20.736 +0.817 34 pit 3. A. Sutil Force India VJM-03 1:21.428 +1.509 34 pit 4. F. Massa Ferrari F10 1:21.603 +1.684 35 5. S. Vettel Red Bull Racing RB6 1:21.783 +1.864 37 pit 6. V. Petrov Renault R30 1:22.000 +2.081 37 pit 7. N. Rosberg Mercedes GP W01 1:22.820 +2.901 20 pit 8. R. Barrichello Williams FW32 1:23.217 +3.298 59 9. L. Hamilton McLaren MP4-25 1:23.985 +4.066 42 |
Die was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef Mr_Moon het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de Lotus Launch?
5PM volgens NobleF1 op Twitter - da's Engelse tijd dan denk ik.quote:
Er wordt het laatste halfuur weinig actie meer verwacht omdat de baan erg nat is.quote:14:46 Massa chases down and passes di Grassi. The Ferrari is lapping in the 1m27s and the Virgin in the 1m37s
quote:Rubens on the radio saying the track is like a river and un-driveable.
toen gingen ze ook al voor de diffuser zitten!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:45 schreef Mr_Moon het volgende:
in afwachting van de Lotus Launch, een golden oldie...
[ afbeelding ]
Senna met z'n Lotus 97T, een dag voor z'n eerste F1 overwinning op Estoril...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | de la Rosa BMW-Sauber (B) 1:20.736 58 Sutil Force India-Mercedes (B) 1:21.428 48 Massa Ferrari (B) 1:21.603 72 Vettel Red Bull-Renault (B) 1:21.783 59 Petrov Renault (B) 1:22.000 68 Rosberg Mercedes GP (B) 1:22.820 53 Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:23.217 120 Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:23.985 68 di Grassi Virgin-Cosworth (B) 1:37.107 8 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |