abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77894445
TVP
's Avonds een man, overdags rustig an
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:47:30 #52
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_77894590
tvp
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:03:05 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77895178
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vind de Audi's uit het vorige topic wel tof

Vandaar nog maar eens dat plaatje posten
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is het de Renault van 2006 (qua bolide )

Volgens mij moeten F1 wagens voor een groot % overeenkomen qua livery!

Die zipperwagen is wel een legend! Heb 'm op 1:18 hehehe Frits van Eerd 1:1
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:18:36 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77895755
Beelden dag 2 Jerez met het voorvleugel verlies van Virgin ongeveer op 6:05 eerste deel


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


na 21 seconden in het derde deel vanuit een andere hoek


Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 8% gewijzigd door Tarado op 11-02-2010 20:26:07 ]
pi_77896444
Of er is voor dat de vleugel eraf knalt al iets gebeurd, of dat complete ding hang veel en veel te laag!

Duidelijk te zien als je het mij vraagt op dat derde filmpje, hij rijdt hem gewoon op een lage curb finaal eraf?!

Waarom hangt ie van te voren al zo laag, dat mag toch helemaal niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77896523
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf.

Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77896611
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77896753
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben.
Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm.

Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77896852
tvp
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:04:59 #60
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77900633
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef vosss het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben.
Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm.

Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag
BAR probeerde het in 1999, maar de FIA schoot dat proefbalonnetje meteen af. Oh.. dat staat ook op de pagina hiervoor.
De regel van verplicht dezelfde liveries zouden ze idd los moeten laten, maakt het voor potentiële sponsoren volgens mij ook een stuk interessanter en toegankelijker.
IPV 2 bolides het hele jaar te sponsoren zou men 1 bolide voor 6 Grand Prixs als hoofdsponsor kunnen dienen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kleffe_Dop op 11-02-2010 22:18:55 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:56 #61
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77901588
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG.
Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).
Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken.

VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:31:06 #62
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77901956
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef vosss het volgende:
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf.

Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten
Gewoon niet sterk genoeg Terug naar het tekenbord!
The line is a dot to you!
pi_77902954
Ik zou AUDI wel tof vinden met die livery, ben er nu al verliefd op <3.

En als ze moeten kiezen, moeten zij de rode versie doen, die's het mooiste in mijn ogen
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:56:31 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77903180
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef kepler het volgende:

[..]

Gewoon niet sterk genoeg Terug naar het tekenbord!
Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.

Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen
pi_77904617
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).
Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken.

VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken.
VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.
pi_77904647
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.

Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen
Ik volg al die regeltjes niet zo, maar zijn er nu dan echt 26 plekjes beschikbaar op de startgrid?
pi_77905135
ja
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_77906717
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens?
Nog niet gezien. Heb t in Praag wel gekocht en het was niet te zuipen. En dat terwijl ik gek ben op zowel cola als Red Bull.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:46:20 #69
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_77906965
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

De Zippercar Zo'n gedrocht en toch cool
[ afbeelding ]
De Zippercar is echt 1 van me favo f1 auto's gewoon omdat ie bijzonder is.
pi_77907178
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef k_man het volgende:

[..]

VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.
Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.

ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77909491
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:57 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.

ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari.
Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau.

Bugatti kan ook nog...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:09:26 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77909766
Jerez dag 3 live updates

http://live.autosport.com/commentary.php/id/176

Live timing

http://www.attwilliams.com/test-timings

Server kon het niet aan dus Williams heeft deze service geschrapt

[ Bericht 22% gewijzigd door Tarado op 12-02-2010 10:10:51 ]
pi_77911448
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

De Zippercar Zo'n gedrocht en toch cool
[ afbeelding ]
Die was vet!
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77911764
Iemand anders de weblog van Olav nog gelezen, waar hij verwijst naar ontwerper Nick Wirth en het loslaten van vleugels op zijn auto..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:47:27 #75
131800 Tarado
capô de fusca
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:49:56 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77912251
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:35 schreef Atreidez het volgende:
Iemand anders de weblog van Olav nog gelezen, waar hij verwijst naar ontwerper Nick Wirth en het loslaten van vleugels op zijn auto..
Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben.

Daarom lijkt het mij noodzakelijk dat de FIA de 107% regel weer invoert
pi_77912405
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben.

Daarom lijkt het mij noodzakelijk dat de FIA de 107% regel weer invoert
Ik ben het wel eens met de 107% regel, maar dan moet de kwalificatie weer een uur worden zonder opdelingen. Anders is het gewoon niet te doen.

Of je moet alleen kijken naar de tijden in Q1, maar dan heb je veel te weinig tijd om een goede tijd neer te zetten, zeker als je te maken krijgt met wat tegenslag.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:03:45 #78
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77912703
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee maar ik heb wel een soortgelijk artikel gelezen, waar gewezen wordt op het gevaar van de nieuwe teams op gebied van snelheid en veiligheid, zeker als ze voor de eerste GP niet getest hebben.

Daarom lijkt het mij noodzakelijk dat de FIA de 107% regel weer invoert
Hij doelt meer op het feit dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....

[ Bericht 0% gewijzigd door kepler op 12-02-2010 11:10:53 ]
The line is a dot to you!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:10:03 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77912908
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef kepler het volgende:

[..]

Hij doelt meer op het fout dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....
ja dat begrijp ik maar Virgin is als enige nieuweling op de baan en kan dit nog herstellen voor de eerste GP, de andere nieuwe teams, zeker Campos en USF1 hebben voor de eerste GP eigenlijk geen of nauwelijks tijd om dit soort kinderziektes uit de auto te halen en zijn dus een gevaar en de kans dat ze de snelheid niet hebben wordt alleen maar groter.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:13:09 #80
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77913005
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik maar Virgin is als enige nieuweling op de baan en kan dit nog herstellen voor de eerste GP, de andere nieuwe teams, zeker Campos en USF1 hebben voor de eerste GP eigenlijk geen of nauwelijks tijd om dit soort kinderziektes uit de auto te halen en zijn dus een gevaar en de kans dat ze de snelheid niet hebben wordt alleen maar groter.
snelheid /= veiligheid/sterkte

Die 107% regel zal natuurlijk niet helpen tegen het afbreken van vleugels
The line is a dot to you!
pi_77913159
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef kepler het volgende:

[..]

Hij doelt meer op het feit dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....
Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:26:37 #82
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77913369
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...?
in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout)

Dat de andere nieuwe teams nog niet getest hebben en dat in het kader van de veiligheid is wel een goeie. Hebben Campos en USF1 wel een windtunnel? En houdt CFD wel rekening met de sterkte van de materialen?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77913475
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef bodylotion het volgende:

[..]

in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout)

Dat de andere nieuwe teams nog niet getest hebben en dat in het kader van de veiligheid is wel een goeie. Hebben Campos en USF1 wel een windtunnel? En houdt CFD wel rekening met de sterkte van de materialen?
Ik doelde op de crash van Ratzenberger. Zijn voorvleugel was al beschadigd voordat hij in die fatale ronde tegen de muur reed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:34:16 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77913598
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef kepler het volgende:

[..]

snelheid /= veiligheid/sterkte

Die 107% regel zal natuurlijk niet helpen tegen het afbreken van vleugels
Nee maar wel tegen rijdende chicanes
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:02:15 #85
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77914554
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik doelde op de crash van Ratzenberger. Zijn voorvleugel was al beschadigd voordat hij in die fatale ronde tegen de muur reed.
oh my bad
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:07:49 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77914765
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:26 schreef bodylotion het volgende:

[..]

in die video - die inmiddels weg is gehaald door de FOM - is te zien dat hij eerst knakt tijdens het remmen en ater helemaal afbreekt. Dus het is wel een ontwerpfout (of een productiefout)

Dat de andere nieuwe teams nog niet getest hebben en dat in het kader van de veiligheid is wel een goeie. Hebben Campos en USF1 wel een windtunnel? En houdt CFD wel rekening met de sterkte van de materialen?
CFD houdt, zover ik weet, geen echte rekening met de sterkte van de materialen. Dan kom je weer in het FEM-gedeelte. Je kan wel de krachten uitrekenen in CFD, en dan gebruiken in FEM
The line is a dot to you!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:07:50 #87
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77914766
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau.

Bugatti kan ook nog...
Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen.
Dan ga je niet de merknaam Bugatti gebruiken lijkt me.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:10:55 #88
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77914877
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen was die voorvleugel al beschadigd voordat die afbrak. Dus of dat aan het ontwerp lag ...?
Hmm, waarschijnlijk niet dan. Toch zal die even terug hebben moeten denken aan dat moment
The line is a dot to you!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:14:16 #89
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77914983
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen.
Dan ga je niet de merknaam Bugatti gebruiken lijkt me.
Inderdaad, dus het zal niet Bugatti of Lamborghini worden en ik twijfel zelfs over Porsche. Ik geef Audi of Seat de meeste kans... hoewel een Skoda F1 ook wel cool zou zijn...

Maar persoonlijk zie ik ze nog niet komen...

Ik denk dat Campos er niet bij is bij het begin van het seizoen en dat de plek wordt ingenomen door StefanGP.
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51:22 #90
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77918126
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Als VAG de Formule 1 instapt doen ze dat om meer auto's te verkopen.
Dan ga je niet de merknaam Bugatti gebruiken lijkt me.
of je probeert met de naam Bugatti sponsors aan te trekken, want Bugatti is natuulijk stoerder dan VW, en plempt net als Ferrari met Fiat heel groot Volkswagen op de neus
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77918313
De tijden tot dusver, vanochtend gereden op een droge baan.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1.  J. Alguersuari Toro Rosso STR5     1:19.919        34  pit
2.  P. de la Rosa  Sauber C29          1:20.736 +0.817 34  pit
3.  A. Sutil Force India VJM-03        1:21.428 +1.509 34  pit
4.  F. Massa       Ferrari F10         1:21.603 +1.684 35   
5.  S. Vettel      Red Bull Racing RB6 1:21.783 +1.864 37  pit
6.  V. Petrov      Renault R30         1:22.000 +2.081 37  pit
7.  N. Rosberg     Mercedes GP W01     1:22.820 +2.901 20  pit
8.  R. Barrichello Williams FW32       1:23.217 +3.298 59   
9.  L. Hamilton    McLaren MP4-25      1:23.985 +4.066 42    


Toro Rosso en Sauber doen het goed. :)

Virgin wordt vanmiddag weer op de baan verwacht!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:59:30 #92
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77918454
Hoe laat is eigenlijk de Lotus Launch?
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_77919044
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:59 schreef Mr_Moon het volgende:
Hoe laat is eigenlijk de Lotus Launch?
Die was ik alweer vergeten .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77922553
Moeten ze dat ding nog bouwen?
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:55:11 #95
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77922909
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Die was ik alweer vergeten .
5PM volgens NobleF1 op Twitter - da's Engelse tijd dan denk ik.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77924280
Virgin is weer op de baan geweest. Ze zijn ca. 10 seconden langzamer dan Massa in de regen:
quote:
14:46 Massa chases down and passes di Grassi. The Ferrari is lapping in the 1m27s and the Virgin in the 1m37s
Er wordt het laatste halfuur weinig actie meer verwacht omdat de baan erg nat is.
quote:
Rubens on the radio saying the track is like a river and un-driveable.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:45:38 #97
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77924830
in afwachting van de Lotus Launch, een golden oldie...

Senna met z'n Lotus 97T, een dag voor z'n eerste F1 overwinning op Estoril...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:56:39 #98
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77925158
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:45 schreef Mr_Moon het volgende:
in afwachting van de Lotus Launch, een golden oldie...
[ afbeelding ]
Senna met z'n Lotus 97T, een dag voor z'n eerste F1 overwinning op Estoril...
toen gingen ze ook al voor de diffuser zitten!
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77925511
De tijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    (B)  1:19.919   76
 de la Rosa    BMW-Sauber            (B)  1:20.736   58
 Sutil         Force India-Mercedes  (B)  1:21.428   48
 Massa         Ferrari               (B)  1:21.603   72
 Vettel        Red Bull-Renault      (B)  1:21.783   59
 Petrov        Renault               (B)  1:22.000   68
 Rosberg       Mercedes GP           (B)  1:22.820   53
 Barrichello   Williams-Cosworth     (B)  1:23.217  120
 Hamilton      McLaren-Mercedes      (B)  1:23.985   68
 di Grassi     Virgin-Cosworth       (B)  1:37.107    8
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:12:25 #100
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77925561
Ben toch aangenaam verrast door de snelheid van de Torro Rosso en de Sauber... Het belooft een interessant seizoen te worden...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')