Heb er gekeken, maar zag t daar ook niet hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Schijnt niet waar te zijn, zie Ferrari topic.
Maar nu staat ie stilquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:43 schreef Mikkie het volgende:
Schumacher gaat lekker in Jerez.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Adrian Sutil Force India 1m20.180s + 0.597s 83 Rubens Barrichello Williams 1m20.341s + 0.758s 90 Robert Kubica Renault 1m20.358s + 0.775s 85 Michael Schumacher Mercedes 1m20.613s + 1.030s 83 Sebastian Vettel Red Bull 1m21.203s + 1.620s 89 Felipe Massa Ferrari 1m21.485s + 1.902s 160 Pedro de la Rosa Sauber 1m22.134s + 2.551s 105 Lucas di Grassi Virgin 1m22.912s + 3.329s 63 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1m24.072s + 4.489s 98 |
Dat is elk jaar slimpiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Stiggie het volgende:
Nu moet ik wel zeggen.... ik weet toch na al deze testdagen nog steeds niet hoe de teams er voor staan
![]()
Nog een maand tot de seizoensopener!
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/02/13/jerez-test-1-statistics/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef k_man het volgende:
Is ook ergens een totaaloverzicht te vinden van de tijden? Of alleen per afzonderlijke dag?
Ligt aan jou denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef nils7 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de Mac niet symmetrisch?
[ afbeelding ]
Ligt aan jou, a symetrisch is verboden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef nils7 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de Mac niet symmetrisch?
[ afbeelding ]
Hij was niet de ontwerper van de gloriejaren van Renault met Alonso!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:49 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
De Jordan was van zijn hand en hij was daarna technisch directeur van Renault. De Force India van afgelopen jaar is volgens mij ook grotendeels van zijn hand.
autosport.comquote:Teams had limited dry running during last week's four-day test and the weather for this week's second test at the Spanish circuit is expected to be much the same.
The worst of the rain is expected on Thursday, but forecasts predict a threat of showers on Wednesday, Friday and Saturday as well.
AUTOSPORT understands that the teams looked into the possibility of relocating the test to Portimao or Barcelona, but abandoned the idea because of the logistical challenges involved.
Lotus is due to test for the first time this week, while fellow new team Virgin is eager for more dry mileage after its running was limited last week due a problem with its front wing mounting.
The test begins at Jerez on Wednesday.
Hopelijk valt het meequote:Op maandag 15 februari 2010 15:10 schreef Tarado het volgende:
More rain forecast for second Jerez test
By Steven English Monday, February 15th 2010, 13:54 GMT
Formula 1 testing at Jerez is expected to be hit by rain again this week.
[..]
autosport.com
gpupdate.nlquote:Michelin overweegt terugkeer in Formule 1
15 februari 2010
Bandenfabrikant Michelin keert volgend jaar mogelijk terug in de Formule 1. Dit heeft Michelin-directeur Jean Dominique Senard bevestigd. De Franse onderneming voert hier momenteel gesprekken over met de internationale autosportbond FIA.
"We nemen het misschien in overweging", zei Senard tegen Bloomberg. "Er zijn echter enkele strenge voorwaarden verbonden aan een eventuele terugkeer. Zo moeten de bandenregels zo veranderd worden dat duidelijker naar voren komt wat de voordelen zijn van goede banden, zoals een lager brandstofverbruik en minder CO2-uitstoot."
Michelin stopt eind 2006 met het leveren van banden aan de Formule 1, omdat zij het niet eens wat met de bandenmonopolie die in 2008 werd ingevoerd. Sinds 2007 is Bridgestone de enige bandenleverancier, maar het Japanse bedrijf stopt hier na 2010 mee omdat het meer geld wil gaan steken in 'research and development'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |