Ligt aan jou, a symetrisch is verboden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef nils7 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de Mac niet symmetrisch?
[ afbeelding ]
Hij was niet de ontwerper van de gloriejaren van Renault met Alonso!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:49 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
De Jordan was van zijn hand en hij was daarna technisch directeur van Renault. De Force India van afgelopen jaar is volgens mij ook grotendeels van zijn hand.
autosport.comquote:Teams had limited dry running during last week's four-day test and the weather for this week's second test at the Spanish circuit is expected to be much the same.
The worst of the rain is expected on Thursday, but forecasts predict a threat of showers on Wednesday, Friday and Saturday as well.
AUTOSPORT understands that the teams looked into the possibility of relocating the test to Portimao or Barcelona, but abandoned the idea because of the logistical challenges involved.
Lotus is due to test for the first time this week, while fellow new team Virgin is eager for more dry mileage after its running was limited last week due a problem with its front wing mounting.
The test begins at Jerez on Wednesday.
Hopelijk valt het meequote:Op maandag 15 februari 2010 15:10 schreef Tarado het volgende:
More rain forecast for second Jerez test
By Steven English Monday, February 15th 2010, 13:54 GMT
Formula 1 testing at Jerez is expected to be hit by rain again this week.
[..]
autosport.com
gpupdate.nlquote:Michelin overweegt terugkeer in Formule 1
15 februari 2010
Bandenfabrikant Michelin keert volgend jaar mogelijk terug in de Formule 1. Dit heeft Michelin-directeur Jean Dominique Senard bevestigd. De Franse onderneming voert hier momenteel gesprekken over met de internationale autosportbond FIA.
"We nemen het misschien in overweging", zei Senard tegen Bloomberg. "Er zijn echter enkele strenge voorwaarden verbonden aan een eventuele terugkeer. Zo moeten de bandenregels zo veranderd worden dat duidelijker naar voren komt wat de voordelen zijn van goede banden, zoals een lager brandstofverbruik en minder CO2-uitstoot."
Michelin stopt eind 2006 met het leveren van banden aan de Formule 1, omdat zij het niet eens wat met de bandenmonopolie die in 2008 werd ingevoerd. Sinds 2007 is Bridgestone de enige bandenleverancier, maar het Japanse bedrijf stopt hier na 2010 mee omdat het meer geld wil gaan steken in 'research and development'.
Owh dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:33 schreef Peterselieman het volgende:
oud nieuws, want voor het weekend was dit al bekend
De rechterkant lijkt veel boller inderdaad, maar zoals eerder gezegd zal dat gezichtsbedrog zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef nils7 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is de Mac niet symmetrisch?
[ afbeelding ]
Dit is wat Ferrari schrijft:quote:
Ik las het net. De teams wilde ook proberen om de test van deze week ergens anders te houden, maar dat zat er om verschillende redenen niet in.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is wat Ferrari schrijft:
The weather wasn't good and it is getting worse. Next year it would be more efficient to go in another warmer and drier country for testing.
http://twitter.com/InsideFerrari
lullig als je een eigen testbaan in Italië hebt.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:57 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik las het net. De teams wilde ook proberen om de test van deze week ergens anders te houden, maar dat zat er om verschillende redenen niet in.
Een rondje voordat Ratzenberger dodelijk verongelukte ging hij van de baan af, dus ik denk niet dat je het ontwerp de schuld kan geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij doelt meer op het feit dat de ontwerper van de Virgin auto, ook de ontwerper was van de SImtek van Ratzenberger... En die is verongelukt omdat de voorvleugel afbrak....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |