Klopt. Vanmiddag was er idd nog een ander design live. Dat was trouwens al het tweede design van de sitequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sterker nog: die is hooguit 2 uurtjes online. Vanmiddag zag ie er nog niet zo mooi uit.
strakke wagen..beetje "hoekig", niet te veel poespas. erg mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:32 schreef ElmarO het volgende:
Drie wat grotere plaatjes van de Lotus T127:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
British racing green en een gele streep. aaah.. gelukkig zijn er nog mensen die heel goed weten hoe het moetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:32 schreef ElmarO het volgende:
Drie wat grotere plaatjes van de Lotus T127:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik zeg: Hou het lekker op 1 bandenleverancier.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:46 schreef ElmarO het volgende:
En nog wat nieuws op het bandenfront:
[..]
Schijnt niet waar te zijn, zie Ferrari topic.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik las ergens over een Massa vs. Alonso fitti nadat Massa een interview had gegeven aan een spaanse krant? Kan het nergens meer terugvinden
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
British racing green en een gele gouden streep. aaah.. gelukkig zijn er nog mensen die heel goed weten hoe het moet![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:46 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Hele mooie en nette auto. Nu afwachten wie stewardesje mag spelen.
Van mij mag het beginnen.
Niet echt helemaal mee eens. Ik had toch wel het idee dat er vaker wat spektakel was in de jaren toen er bridgestone en michelin waren. De banden waren veel meer op hun limiet in tegen stelling tot vandaag de dag. Je ziet nooit meer een band klappen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zeg: Hou het lekker op 1 bandenleverancier.
Een extra leverancier voegt voor ons als kijkers geen hol toe, behalve dat we weer krankzinnige situaties gaan krijgen zoals in Indianapolis '05.
Dat laatste vind ik wel vaag... noem eens 1 auto van 'm op die een WK heeft gewonnen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik vind het geen mooie auto. Het ding ziet er wat plomp en zwaar uit, maar oke dat hoeft niks te zeggen. Het is wel een auto die in ieder geval in de windtunnel heeft gestaan en Gascoyne is een gerespecteerd ontwerper.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wel vaag... noem eens 1 auto van 'm op die een WK heeft gewonnen!
Volgens mij was de Jordan of Stewart van '99 uit zijn hand die het redelijk deed maar meer ook niet!
Bridgestone stopt er aan het eind van 2010 mee. Dus we blijven er gewoon één houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zeg: Hou het lekker op 1 bandenleverancier.
Een extra leverancier voegt voor ons als kijkers geen hol toe, behalve dat we weer krankzinnige situaties gaan krijgen zoals in Indianapolis '05.
Heb er gekeken, maar zag t daar ook niet hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Schijnt niet waar te zijn, zie Ferrari topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |