donequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/essence/
Misschien dat de dames met blogs deze link daar ok op willen zetten?
Inderdaad, geniaal!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:27 schreef Nune het volgende:
Ik moest zo lachen om PeRi! Verloedering van, helemaal gelijk.
Spannend!!! Ik krijg hopelijk straks mijn NFu Oh'squote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Nune het volgende:
Vandaag komt misschien mijn TD pakketje..
Ook heel leuk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Spannend!!! Ik krijg hopelijk straks mijn NFu Oh's
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Ehm, ik wil die Essence petitie wel tekenen, maar ik ga er niet voor betalen hoor....
Nee hoor, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik de enige die ook rustig YDKJ zou dragen naar een sollicitatie als het bij mijn kleren pastte?
Ik zou geen glitter, nail-art of knalgroen dragen maar verder zou het mij weinig uitmaken als het in het totaalplaatje past.
Zodra ik mn naam invul kom ik op een site uit waar ik minstens 2 dollar moet betalen?quote:
Leuk hoor! Waar zat dat winkeltje in Nijmegen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
Bijna 2 topics gemist in 3 drukke dagen!
Ik draag nu Nubar Wildlife, maar ik krijg haar niet op de foto zoals Purple Beach want het is hier donker prutweer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren in Nijmegen een winkeltje gevonden waar ze zowel China Glaze als verschillende nailart dingen verkochtenmaar niks gekocht.
En 20 minuten later toch gezondigd bij 't Kruidvat en de Douglas![]()
[ afbeelding ]
Een stoffige groen van Herome (wel wat feller dan op de foto) en Essence 'spot on', mijn eerste 'dit kan ik wel op naar een serieuze gelegenheid zoals een sollicitatie ofzo' lakje (bruin/rozig/berry)
Gewoon wegklikken, je hoeft niet te betalen. Dacht ik ook, maar dan heb je dus al getekend als je zo'n betaalscherm krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zodra ik mn naam invul kom ik op een site uit waar ik minstens 2 dollar moet betalen?
Nee hoor, dat zou ik ook wel omschrijven als een 'sollicitatie ok lak'quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik de enige die ook rustig YDKJ zou dragen naar een sollicitatie als het bij mijn kleren pastte?
Ik zou geen glitter, nail-art of knalgroen dragen maar verder zou het mij weinig uitmaken als het in het totaalplaatje past.
Bijna aan plein 1944, de straat die daar op aansluitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Leuk hoor! Waar zat dat winkeltje in Nijmegen?
Oké! Even onthouden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bijna aan plein 1944, de straat die daar op aansluit
Nee hoor. Ik zou idd geen knalkleuren of glitter/holo's dragen, maar verder heb ik genoeg wat ik wel kan dragen wat géén nude lak is ofzo.Op kantoor draag ik gewoon alles btwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is de PAK drogist, zit ook in Wijchen bij de Hema. Echt een rommelwinkel maar idd CG!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Het is een soort rommeldrogist/haarproducten chaoswinkeltje
ik draag op kantoor ook allesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou idd geen knalkleuren of glitter/holo's dragen, maar verder heb ik genoeg wat ik wel kan dragen wat géén nude lak is ofzo.Op kantoor draag ik gewoon alles btw
Nope, en dan liever verzorgde nagels met glitter dan lelijke nagels!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik voor aan het kijkenquote:alle leukde dingen idd ik wil een nederlandse transdesign, zelfde prijs lakjes, minder verzendkosten en grotere bestellingen
Ik heb een collega die regelmatig opstaat om te kijken wat voor nagellak ik dit keer weer op hebquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik draag op kantoor ook alles![]()
Die opmerkingen soms van collega's... whehe kennen jullie dat?
"oooooow blauwe nagellak, maar wel mooi hoor"
"woow mooie kleur nagellak" (over de mintgroene van claire's)
Zag net vandaag dat collega die naast mij zit ook ineens haar nagels heeft gelakt. Leuk is dat, zeker inspiratie opgedaan door mij denk ik dan gelijk
Welke straat? Want er sluiten 6 straten aan vastquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou ik ook wel omschrijven als een 'sollicitatie ok lak'Maar die heb ik gewoon niet, vandaar dat dit mijn eerste 'nette' lakje is, ik heb bijna alleen maar felle/te opvallende lak
![]()
[..]
Bijna aan plein 1944, de straat die daar op aansluit
ik zit sinds kwart over 8 op kantoor en ik heb: gefokt, 1 opdracht gemaakt en ik zit nu weer met me vinger zo diep in me neus dat ik me hersens kan voelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef PeRi het volgende:
Ik ben al sinds kwart voor 9 op het werk en heb tot nu toe alleen nagels bekeken, de petitie getekend en vliegtickets geboekt. Leuk hč als er niks belangrijks te doen is.
Ga je een Nederlandse TD starten? ;oquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik kan gewoon geen goede naam verzinnen voor mijn webshop-to-be argh
Proberenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ga je een Nederlandse TD starten? ;o
*Nieuwsgierig is.
Gaaf!quote:
Iets duurder maar minder verzendkosten maar moet nog een hoop uitzoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met (ongeveer) dezelfde prijzen voor de lakjes? gaat dat wel lukken dan hier in nederland?
Hebben ze bij de PAK china glaze?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is de PAK drogist, zit ook in Wijchen bij de Hema. Echt een rommelwinkel maar idd CG!
21 century (outlet),maar kijk ook bij Walgreens enzo,vaak ook goedkopere/onbekende merken maar wel veel mooie kleurtjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:57 schreef Linnie20v het volgende:
Iemand nog tips waar ik per se heen moet in New York??
Ik heb al de big ass Macy, Sephora, Claire's en MAC![]()
Ben even een lijstje aan het opstellen!
Die had ik al op mn lijstje staan! Zo cheap!! Walgreens moet ik nog ff googlemappenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:52 schreef Guess. het volgende:
[..]
21 century (outlet),maar kijk ook bij Walgreens enzo,vaak ook goedkopere/onbekende merken maar wel veel mooie kleurtjes
New YorkWanneer ga je?
Oeeh..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, Ulta zit niet in New York CityWel in de staat NY
Edit: Er zit er wel een in de buurteven kijken hoe ik daar kom!!
Noesquote:
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:20 schreef Linnie20v het volgende:
Ah, dat moet ik even onthouden!
Weet nog steeds niet hoeveel nagellakjes mee terugnemen naar Nederland legaal is
Ik zie mezelf al bij de douane staan met té veel lakjes....jaahaaa dat is allemaal voor mij, meneer de douanier!!
Komt er allemaal aan hoor, eerst even snel frutselen en trutten ermee.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
FOTO!
ben benieuwd of de mijne ook vandaag bezorgd wordt![]()
Maar denk morgen, want mijn invoice was 1 dag later dan die van jou
niet mijn smaak, maar wel enorm goed gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:49 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn m'n pre valentijnsnagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
milkyway van gosh gesponged met cg revolution en cheap ass glittercoat, 3d acrylhartjes, homemade, en heel veel seche vite
ik heb dat sowieso, ben zo blij als t weer zomer is, buiten foto's maken! ik werk tot half 7 en elke keer als ik nu me nagels heb gedaan is het pikdonker en met een lamp krijg ik het al helemaal niet mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb weer eens een kleur op mijn nagels waarvan de kleur onmogelijk op foto's is vast te leggen
Toffe bestelling, vooral de suedes en die van essiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI You Don't Know Jacques! suede, OPI Suzi Skis in the Pyrenees suede, ORLY Iron Butterfly
[ afbeelding ]
OPI Magnifico Mexico, ORLY Quintessential Crimson, ORLY Midnight Star
[ afbeelding ]
Essie Mint Candy Apple, ORLY Cashmere Cardigan, China Glaze Snowglobe
tof! iron butterfly komt ook hierheen, ik vind cashmere cardigan echt super tof! *krabbelt iets op lijstje*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI You Don't Know Jacques! suede, OPI Suzi Skis in the Pyrenees suede, ORLY Iron Butterfly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohhh wat knap!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:49 schreef buzzwheedle het volgende:
dit zijn m'n pre valentijnsnagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
milkyway van gosh gesponged met cg revolution en cheap ass glittercoat, 3d acrylhartjes, homemade, en heel veel seche vite
Oiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb dat sowieso, ben zo blij als t weer zomer is, buiten foto's maken! ik werk tot half 7 en elke keer als ik nu me nagels heb gedaan is het pikdonker en met een lamp krijg ik het al helemaal niet mooi
Ik ben al een paar keer naar Wijchen geweest om daar te kijken, maar had steeds pech, ze zijn steeds dicht (vakantie, of ik ben er te vroeg enzo)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben ze bij de PAK china glaze?De laatste keer dat ik er was hadden ze niets. Nu voel ik me verplicht om deze week de trein te pakken
Je hebt er inderdaad een in Wijchen zitten maar ook een in Beuningen.
dat heb ik met midnight passion, die is toch echt paarsblauw, meer paars dan blauw en op de foto is ie knalblauwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oi
Nou normaal heb ik er niet zo'n probeleem mee, maar nu kan de kleur niet worden gefotografeerd en dat is ontzettend irritant, want nu lijkt het net een lichtroze lak - en dat is het niet
Nee, heb net een comparison gemaakt! Zal die straks op m'n blog posten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toffe bestelling, vooral de suedes en die van essie
Maar zijn suzi skies in the pyrenees en iron butterfly niet hetzelfde?
Oh dat is ook balen! Die in Wijchen kom ik nooit, wel in Nijmegen, ga deze week maar eens kijken ook al stelt het niet veel voor ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer naar Wijchen geweest om daar te kijken, maar had steeds pech, ze zijn steeds dicht (vakantie, of ik ben er te vroeg enzo)
Verder moet je je niet te veel voorstellen van wat ze hebben van GC, een rekje prijs volgens mij 6,95 Ik heb daar ook hele mooie hologlitters gevonden. Ze hebben er trouwens veel nagellak dingen staan, maar omdat het in een kast staat is het lastig om goed te bekijken.
Sommige vrouwen (en mannenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:57 schreef Linnie20v het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd wel iets koop hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is ook balen! Die in Wijchen kom ik nooit, wel in Nijmegen, ga deze week maar eens kijken ook al stelt het niet veel voor ben wel benieuwd
Hun paperware (opschrijfboekjes etc) vond ik echt prachtig. Maar verschrikkelijk duur allemaal...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dit vond ik ook een heerlijke winkel: www.anthropologie.com.
Ik las pauperwarequote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:34 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hun paperware (opschrijfboekjes etc) vond ik echt prachtig. Maar verschrikkelijk duur allemaal...
Nee. Mijn nagels vinden het leuk om mee te doen met afhalen. Even pic maken, want ik leg het vaag uit :")quote:
Kom jij ook uit de buurt van Nijmegen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er altijd wel iets koop hoor
Spaceje, doe eens je inbox niet delen met mij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag morgen weer lekker mn acrylnagels bij laten werken.
Denk dat ik voor een zwarte french ga![]()
Heb bijna toch altijd nagellak op, dus als het er niet uitziet maakt t niet uit
Alle suggesties zijn welkom!!quote:
Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Spaceje, doe eens je inbox niet delen met mij?
Valt mee iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Alle suggesties zijn welkom!!![]()
Dus bedankt![]()
Oh ja, heb even mijn stuff op de foto gezet
http://nagelmutsen.blogspot.com/2010/02/my-collection.html
Zo, lijkt het helemaal niet zoveel![]()
Weer een excuus om dingen te kopen....
ja dat probleem had ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus niet de nagellak die afchipt, maar mijn nagel.
Buigt je nagel om dan? Ik snap het niet helemaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus niet de nagellak die afchipt, maar mijn nagel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toffe bestelling, vooral de suedes en die van essie
Maar zijn suzi skies in the pyrenees en iron butterfly niet hetzelfde?
Dan moet je het wel erg bont makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:20 schreef Linnie20v het volgende:
Ah, dat moet ik even onthouden!
Weet nog steeds niet hoeveel nagellakjes mee terugnemen naar Nederland legaal is
Ik zie mezelf al bij de douane staan met té veel lakjes....jaahaaa dat is allemaal voor mij, meneer de douanier!!
Neu, het gebeurt gewoon. Mijn lagen laten los, ookal doe ik de hele dag niets. Ookal slaap ik alleen maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Buigt je nagel om dan? Ik snap het niet helemaal?
is er ergens een swatch te vinden van ORLY Quintessential Crimson ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ziet er mooi uit. Wat is een CVS?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:37 schreef Ainnir het volgende:
Zo het gaat snel met deze topics zeg!
Anyway, ik was gisteren bij CVS, blijkt dat ORLY ook een valentijnscollectie heeft. 6 kleurtjes, saai roze en rood, maar 1 zag er wel erg interessant uit: Star Spangled. Deed me een beetje denken aan Ruby Pumps maar iets feller rood nog.
Geen idee! Als je hem niet kunt vinden wil ik hem wel swatchen voor je.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er ergens een swatch te vinden van ORLY Quintessential Crimson ?
ik kan idd niks vinden, dus graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Geen idee! Als je hem niet kunt vinden wil ik hem wel swatchen voor je.
Ik heb geen idee hoe dat gaat bij de douane...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je het wel erg bont makenVolgens mij houdt echt niemand zich aan de invoerlimiet; iedereen shopt zich suf in New York!
CVS is een grote Amerikaanse drogisterijketen, verkoopt o.a. ORLY, Barielle, Poshe, Sally Hansen, Milani enz.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die ziet er mooi uit. Wat is een CVS?
Hier verkopen ze alleen ergens Essie, en ook maar 8 kleurtjes of iets.
Volgens mij pikken ze je er alleen maar uit als je je echt heel verdacht gedraagt. Hier in Brussel, iig. 't Is niet zo makkelijk te controleren wat je hebt gekocht, dan moet je echt bankgegevens enzo erbijhalen, toch? Als jij met een paar Abercrombie-truien, een goedkope Levi's, een paar schoenen en 20 potjes nagellak door de douane gaat, ben je helemaal geen interessante vangst. Dat wordt natuurlijk anders als je heel veel Apple-spul meeneemt voor anderen, oid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat gaat bij de douane...checken ze echt alles en iedereen, of is het net pech hebben als ze je eruit pikken?
Jaa als het gaat om spullen die je kan doorverkopen voor veel geld dan mag het niet, ik heb toevallig gisteren ook een programma op tv gezien die ging over de douanen op een vliegveld. Zo mag je ook niet veel voeding meenemen uit een ander land.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij pikken ze je er alleen maar uit als je je echt heel verdacht gedraagt. Hier in Brussel, iig. 't Is niet zo makkelijk te controleren wat je hebt gekocht, dan moet je echt bankgegevens enzo erbijhalen, toch? Als jij met een paar Abercrombie-truien, een goedkope Levi's, een paar schoenen en 20 potjes nagellak door de douane gaat, ben je helemaal geen interessante vangst. Dat wordt natuurlijk anders als je heel veel Apple-spul meeneemt voor anderen, oid.
Oh en Mirjam, volgens mij hebben ze in het Vlaamse niet veel anders dan in NL. Misschien in de echt grote warenhuizen in Antwerpen en Brussel, maar niet bij de drogist.
hema, 3 enveloppen voor 1,25quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef Loqi het volgende:
Gekke vraag hoor, maar waar halen jullie altijd bubbelenveloppen en bubbelfolie om lakjes te verzenden? T kleine postkantoor bij mij in de wijk verkoopt echt niks
Dus niet voor alle dames hier nagellak meebrengenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa als het gaat om spullen die je kan doorverkopen voor veel geld dan mag het niet, ik heb toevallig gisteren ook een programma op tv gezien die ging over de douanen op een vliegveld. Zo mag je ook niet veel voeding meenemen uit een ander land.
Onder andere All Access (die donkergroene) gaat eruit, maar schijnbaar gaan alle Multidimensionlakken eruitquote:***produkt-update-liste*** diese produkte nehmen wir aus dem standard-sortiment raus: http://www.mini-url.de/1ztby
dan verwacht ik dus wel een geweldig fantastisch spiksplinternieuw assortiment.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Van Twitter door Essence_DE:
[..]
Onder andere All Access (die donkergroene) gaat eruit, maar schijnbaar gaan alle Multidimensionlakken eruit
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi we hebben al 33 handtekeningen
http://www.ipetitions.com/petition/essence/signatures
ga je die na verloop van tijd mailen naar kruidvat met een uitleg erbij ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi we hebben al 33 handtekeningen
http://www.ipetitions.com/petition/essence/signatures
Jawel, heb de link net gepost op de we (L) essence make-up hyvesquote:
Jupquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga je die na verloop van tijd mailen naar kruidvat met een uitleg erbij ofzo?
Haha, nou, we zullen zien!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel, heb de link net gepost op de we (L) essence make-up hyves.
Waarom? Ze is zo mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Garnet LapisDie heb ik ook, na twee weken op eBay struinen vond ik hem eindelijk! En inmiddels is ze er al bijna twee maanden en nog steeds untried
Mooi zeg!quote:
Tjongejonge! Wat ben jij erg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Garnet LapisDie heb ik ook, na twee weken op eBay struinen vond ik hem eindelijk! En inmiddels is ze er al bijna twee maanden en nog steeds untried
Hihihi ik heb alle andere hyves die met Essence te maken hebben ook gespamdquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi zeg!![]()
[..]
Tjongejonge! Wat ben jij erg!![]()
Anders kan je ook nog Hart van Nederland bellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihi ik heb alle andere hyves die met Essence te maken hebben ook gespamd.
Welke wil je? Ben morgen in de buurt van de GROTE kruidvat hier, dus als je vanavond roept kan ik misschien iets voor je meenemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef RenRen- het volgende:
En pf, mooie Essencelakken die eruit gaanHier zijn een aantal ervan nergens te vinden, jammer genoeg.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
Ik heb de laatste Mad about you bij h&m in Den Haag gescoord![]()
Heb ook gevraagd naar You rock my world, maar die hadden ze niet meer en die mevrouw zei ook dat er geen nieuwe meer komen omdat het oude collectie is![]()
Daph, jij was gisteren in Amsterdam bij de h&m toch, heb jij die daar wel gezien?
't gaat om deze (foto van internet geplukt):
[ afbeelding ]
Als je dat zou willen doen.... héééél erg graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:15 schreef Daph_ het volgende:
Moet ik 'm voor je meenemen als ik 'm zie?
Dat moet ik ook even in gaan slaan dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:20 schreef PeRi het volgende:
Dit is dus niet cool hč, nail & cuticle oil gaat er ook uit bij essence! WHHYYYYYYYYYYYYYYYYY.
Dit ga ik inslaan dus.
die holo's zijn toch nieuwe collectie, of bedoel je andere?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
Ik heb de laatste Mad about you bij h&m in Den Haag gescoord![]()
Heb ook gevraagd naar You rock my world, maar die hadden ze niet meer en die mevrouw zei ook dat er geen nieuwe meer komen omdat het oude collectie is![]()
Daph, jij was gisteren in Amsterdam bij de h&m toch, heb jij die daar wel gezien?
't gaat om deze (foto van internet geplukt):
[ afbeelding ]
*schrijft op lijstje*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen.... héééél erg graag![]()
Lief van je
Volgens mij zijn de holo's oud, snkr zei dat ze er van de zomer al hingenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die holo's zijn toch nieuwe collectie, of bedoel je andere?
Mooie nagels!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef liiszle het volgende:
die gradient is zo slecht vast te leggenhij is zo mooi in het eggie
wel gaat het er vanavodn of morgen vanaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze kon ik niet laten staan bij de Etos
[ afbeelding ]
tevens errrrrrg mooie Nieners
Yep, die holo's zijn oude collectie zei de dame die achter de kassa stond bij de lingerie-h&m in Den Haag. Bizar dat ik ze nooit eerder gezien heb, maar goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de holo's oud, snkr zei dat ze er van de zomer al hingen
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet gewoon een maand geen nagellak dragen. Vind ik. Maar dat hou ik nooit vol
Omdat als ik mijn nagels niet lak, mijn nagels veel minder kapot gaan. En als ik dat wel doe, gelijk na een dag. Misschien hebben ze lucht en rust nodig of zo.quote:
Je mag roepen als ik morgen iets mee moet nemen, heur!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Mirjam het volgende:
oh, als die holo's oud zijn, hoef ik niet te gaan kijken, want ik ga altijd naar den haag
Kweenie welke je wil, maar in Den Haag (bij de lingerie h&m) hadden ze nog wel heel veel van die roze en goude holo's!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Mirjam het volgende:
oh, als die holo's oud zijn, hoef ik niet te gaan kijken, want ik ga altijd naar den haag
Het is even wennen, ik vind hem wel mooi, maar je moet echt heel veel hele dunne laagjes aanbrengen. Ik had er nog geen gekleurde onderlaag onder gedaan, dus voordat het zo was als in de OP was ik een kwart potje verderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mooie nagels!
Ik wil je pret niet bederven, maar ik vind die Effect nagellak echt helemaal niks..
De ene lak is te dik en de andere druipt van je nagels af, bij wijze van.
Kan je de foto wat groter uploaden? kan het niet echt goed zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef AmNaBa het volgende:
Wat een gedoe zeg met dat Essence, heb ik een verslaving en een betaalbaar merk, krijg je dit![]()
Maar voor iedereen die swatches wil zien, ik heb de nailwheel al af, maar dan ga ik op verzoek nog wel wat vingers met bepaalde kleuren lakken en op de foto zetten hoor, was toch al mijn plan, een blog maken met essence swatches.
Dus een voorproefje met het nailwheel.
[ afbeelding ]
Heb trouwens wel gezien bij de voorproefjes dat er van de color en go collectie een gele aan gaat komen.
dat zou ik ook graag willen wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand trouwens welke H&M in Rotterdam nagellak verkoopt? Ik ga morgen naar Rotterdam, dus vandaar. Kan ik mooie lakjes scoren.
Leuk! Ik heb ook een Basic lakje, maar ik dacht dus dat hij gewoon shimmer was. Was hij sheer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens wat mijn super lieve moeder vandaag voor mij mee bracht uit DuitslandZe wilde eigenlijk nog wat P2 zoeken maar die kon ze niet vinden, dus zijn het super cute mini 5ml flesjes Basic geworden. Ik ken het merk niet maar ze zien er iig lief uit.
[ afbeelding ]
Roze, goud, blauw en groen, allemaal frost denk ik (mijn minst favo finish, maar de kleurtjes zijn zo mooi dat ik toch wel heel benieuwd ben)
Bij deze een mega foto op aanvraagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je de foto wat groter uploaden? kan het niet echt goed zien
Thanksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Bij deze een mega foto op aanvraag![]()
[ afbeelding ]
Heb trouwens nog een wenslijstje van de colour & go lakjes die eruit zijn, maar mocht je hem hebben liggen en er niets mee doen, houd ik me aanbevolen.
nummer 13 shocking blue
nummer 15 party on
nummer 16 sexy in black
Oeh, zeer mooi. Maar ik heb al zoveel paars!! Aarghquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:52 schreef AmNaBa het volgende:
nummer 50 heet hottie, een mooie paarse kleur.
[ afbeelding ]
bij deze een swatch
![]()
die lakjes heb ik oook, van de schleckerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens wat mijn super lieve moeder vandaag voor mij mee bracht uit DuitslandZe wilde eigenlijk nog wat P2 zoeken maar die kon ze niet vinden, dus zijn het super cute mini 5ml flesjes Basic geworden. Ik ken het merk niet maar ze zien er iig lief uit.
[ afbeelding ]
Roze, goud, blauw en groen, allemaal frost denk ik (mijn minst favo finish, maar de kleurtjes zijn zo mooi dat ik toch wel heel benieuwd ben)
Sally Beauty Supply voor o.a. China Glaze, ORLY, Fingerpaints.. CND en Mango Mendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:57 schreef Linnie20v het volgende:
Ze hebben alleen sinful senorita & mad about you. Helaas ook niet die blauwe. (Tenminste, bij die op de steenweg. BIj de rest ben ik niet geweest.)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:53 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ga morgen naar de h&m![]()
hmm ik heb de zwarte van multidimension (essence) en die is echt ontzettend goed...
maar ik weet de naam niet..
Toch maar even nr 53 gaan halen dan, daar heb ik al zo vaak mee in handen gestaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Bij deze een mega foto op aanvraag![]()
Heb trouwens nog een wenslijstje van de colour & go lakjes die eruit zijn, maar mocht je hem hebben liggen en er niets mee doen, houd ik me aanbevolen.
nummer 13 shocking blue
nummer 15 party on
nummer 16 sexy in black
Heb je toevallig een op foto gemaakt? Ik wil die namelijk vandaag gaan halen maar twijfel!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:17 schreef Skaai het volgende:
Ik heb in Duitsland gezocht naar die P2 lakjes maar niks gevonden!.
.
Wel een Catrice lakje gescoord, een Nude Sensation kleur Coral Pink, linksboven dus. Heel fijn lakje
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit joh, ga maar lekker bakken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:15 schreef Daph_ het volgende:
Ladies ik weet niet of ik wel naar H&M ga heur, de hele ring A10 staat vastIk weet niet eens of ik wel naar mijn werk kan om te babbelen en muffins te brengen, maar ik ga lekker toch bakken zo..
MinderMutsig heeft ze alle vier op haar blog staanquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je toevallig een op foto gemaakt? Ik wil die namelijk vandaag gaan halen maar twijfel!
Doe ik ook wel, maar als het morgen nou ook sneeuwt zit ik met 30 muffinsquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit joh, ga maar lekker bakken.
Ohja,quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
MinderMutsig heeft ze alle vier op haar blog staan
Mwhehe dan kom ik wel langs met de trein.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar als het morgen nou ook sneeuwt zit ik met 30 muffins!
Foto met flits, zo ziet ie er voor mij het beste uitquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je toevallig een op foto gemaakt? Ik wil die namelijk vandaag gaan halen maar twijfel!
Daar ziet hij er weer heel anders uit dan op de foto van mindermutsigquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Foto met flits, zo ziet ie er voor mij het beste uit
[ afbeelding ]
Foto zonder flits, hij lijkt wat meer oranje maar dat is ie niet vind ik.
[ afbeelding ]
2 laagjes, geen topcoat. Wil vandaag nog een laagje doen zodat ie er echt heel mooi op zit.
is niet erg hoor! Komt andere keer welquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:15 schreef Daph_ het volgende:
Ladies ik weet niet of ik wel naar H&M ga heur, de hele ring A10 staat vastIk weet niet eens of ik wel naar mijn werk kan om te babbelen en muffins te brengen, maar ik ga lekker toch bakken zo..
Ja, bij de koopgoot. Niet er in, er boven. En ook niet die in de V&D. Maar die een stukje verder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:44 schreef MissJ het volgende:
wie weet of er in Rotterdam een "lingerie-H&M" is?
Dus zeg maar een h&m vestiging die alleen maar lingerie, haardingen, sieraden en make-up en lakjes verkoopt?
Ok top, dan ga ik daar vandaag na mijn werk denk ik even heenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, bij de koopgoot. Niet er in, er boven. En ook niet die in de V&D. Maar die een stukje verder.
(3 vestigingen in een straal van een paar meter)
Ik wil ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok top, dan ga ik daar vandaag na mijn werk denk ik even heen
Ik weet welke je bedoeld! Thanks, ga ik vanmiddag even kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, bij de koopgoot. Niet er in, er boven. En ook niet die in de V&D. Maar die een stukje verder.
(3 vestigingen in een straal van een paar meter)
Ik laat het je wel even wetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ookMaar weet niet of ze nagellak verkopen. Ben er nooit binnen geweest.
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
ORLY - Quintessential Crimson, 3 laagjes. In het echt wat dieper rood.
Beterschap!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
TVP...ben druk en ziek
en met naakte nagels op mijn werk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
2x Nfu Oh 54 over 2 laagjes OPI No room for the blues!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, mooie diepe kleur rood.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
Voor mij Bella's Choice, en ik geloof dat Daph er twee van wilde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
ik ga zo wel naar de h&m, voor wie moest ik nou wat kijken
Naar welke ga je?Als ik vragen magquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
Mooi blauwquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb paypal met een gewone rekening, stuur mij maar een berichtje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Tammymara het volgende:
Dit is even heel OT maar ik zoek iemand die paypal en een gewone bankrekening heeft, en die mij wil en kan helpen.... Ik kan het allemaal uitleggen via PM,Niet hier want er lezen mensen mee voor wie het dus een verrassing moet zijn, dus als je dat wil, dan stuur me die even! (niks met nagellak te maken maar ik weet even nergens anders waar ik iemand kan vinden die paypal heeft!)
thanks!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 02:24 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Sally Beauty Supply voor o.a. China Glaze, ORLY, Fingerpaints.. CND en Mango Mend
http://www.sallybeauty.com/
Erg goedkoop en nog goedkoper als je eenmalig $5 neertelt voor een clubkaart. Daarbovenop geven ze ook vaak nog kassakorting voor grotere hoeveelheden. Heb hier vorige week 5 China Glaze lakjes gescoord voor $18
Verder is het ook handig om in de omgeving bij Google Maps te zoeken op "beauty supply". Je krijgt dan vaak de wat kleinere shops die vaak voordelige prijzen hebben. Mijn lokale beauty supply bijvoorbeeld verkoopt Zoya voor $5 en heeft regelmatig een bak met oude OPIs voor $1.99 per stuk.
Mad about You voor mij graagquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
hee, die hebben ze bij de Schleckerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
SQ! Ik mis jou nagelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, die hebben ze bij de Schlecker
SQ!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik miste je nagels wel! Overigens begrijpelijk hoor, ben blij dat ik vandaag start met nieuwe stage, anders blijf ik ook maar plakken achter de laptop.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie veel over me geroddeld?
Nee gekheid, ik ben ff aan het minderen aangezien ik op een gegeven moment 10 uur per dag achter de laptop zat, dus vandaar de radiostilte
He, SQtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD-tje danChG L8R G8R met een konadje ChG BFF
[ afbeelding ]
Nice goed je weer te ' zien'quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD-tje danChG L8R G8R met een konadje ChG BFF
[ afbeelding ]
Welkom terug! =]quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
tnx!
Ik heb vorige week mijn hele stash eens op de kiek gezet, zijn er mensen die daar behoefte aan hebben?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dan he, komt ieIk heb ze per kleurgroep gesorteerd en de laatste zijn top-, base-, en nailart lakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben bij die op de steenweg geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naar welke ga je?Als ik vragen mag
Wow.quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:16 schreef Crientj het volgende:
Vanmiddag maar weer eens een foto maken van mijn nagels. Al wil ik uitproberen of het aan mijn topcoat ligt dat de boel er zo gemakkelijk eraf gaat.
En even op alle prachtige lakken reageren;
@Loqi: Erg mooi, zo'n brons/rode kleur door het groen. Mooie lakjes ook die andere twee!
Op de sollicitatie; Ik zou geen knalkleuren dragen, maar dan ook geen donkere kleuren.
Misschien zacht roze of iets, niet al te hysterisch.
@Nune: Mooie lakjes! Die paarse (rechts op de tweede foto) lijkt mij erg mooi staan.
@buzzwheedle: Gaaaaf!Echt valentijn.
(Heeft het lang geduurd voor de topcoat was uitgehard? ;o)
@Ooi86: Hoe lievvv
@Linnie20v: Mooie stash! En veeeeeel ;o
@Loqi: Bubbelenveloppen haal ik bij de action. Of stevige enveloppen kopen en bubbelplastic. Dat kan ook bijvoorbeeld.
Essence; Waardeloos dat er nu al zoveel kleurtjes eruit gaan.![]()
Dan moeten ze wel gewoon een nieuw assortiment erin doen. Of iets.
Weet iemand waar die donkerblauwe van Colour & Go te vinden is?
@Nieners: Moooi *Kwijlt
@Daph_ Hoeveel lakjes heb jij gekocht en nog nooit gedragen?
@liiszle: Ziet er goed gelukt uit! ^^
@AmNaBa Is zo'n nagelwiel handig? Misschien ook eens voor kijken; Mooie collectie!
@Loqi Lief van je moeder zeg. Mag die van mij ook wel eens doen haha
Ah, zelfde als waar ik gister was dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef Kleintje19 het volgende:
SQ I like your stash![]()
![]()
[..]
ik ben bij die op de steenweg geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jade met essie mat..
Mijn nieuwe aankopen![]()
de extra aankopen MAY gaat naar debster... Sinfull zoekt nog een eigenaar
Ik zie op google dat ik Sinful heel mooi vind, dus ik zou er wel een willen. Als het kan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef Crientj het volgende:
Mocht er nog iemand MAY of Sinful zoeken, ik heb er 2 van elk.. ;o
Dat is die roze.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
Welke is Sinful? Die roze vind ik helemaal.
in dat geval mag je me pmen voor je adres, geld ook voor debsterrquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:26 schreef Nune het volgende:
Ik wil wel de nieuwe eigenaar van Sinful worden hoor.
Eigenlijk is de quote van Buzzwheedle, die heeft hem bedacht hoor, zij is het geniequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, zelfde als waar ik gister was dus.
@AmNaBa Evilbay, haha geniaal
ze zijn tof hequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef Crientj het volgende:
Mocht er nog iemand MAY of Sinful zoeken, ik heb er 2 van elk.. ;o
Dat doe ik vanavond, nu naar stage. Ben rond elf uur / half twaalf terug!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
in dat geval mag je me pmen voor je adres, geld ook voor debsterr
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zie op google dat ik Sinful heel mooi vind, dus ik zou er wel een willen. Als het kan.
Als jullie je adres willen pm'en naar mij, dan geef ik daarna mijn gegevens door.quote:
Yes pleasequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:15 schreef MissJ het volgende:
En zometeen ga ik de h&m's in Rotterdam centrum checken, laat het jullie vanavond weten wat daar te koop is
Merci! En links valt het wel mee, rechts daarentegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
nou ijsdraakje, zoveel zit er niet op je randen hoor. Mooi lakje!
Ik vind het behoorlijk netjes hoor. Mooie kleur!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu eerst even de randjes bijwerken.
Nee, dat kan ECHT nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit kleurtje voor een sollicitatie gesprek?
http://i996.photobucket.c(...)20Small/HPIM1578.jpg
Hij is in het echt iets licht rozer, foto is van mindermutsig.
action 3 voor een euriquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef Loqi het volgende:
Gekke vraag hoor, maar waar halen jullie altijd bubbelenveloppen en bubbelfolie om lakjes te verzenden? T kleine postkantoor bij mij in de wijk verkoopt echt niks
Mooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu eerst even de randjes bijwerken.
Je kan het beter zo naturel mogelijk houden..tenminste vind ik zelf. En vooral in het vak waarin ik zit (Gehandicaptenzorg)quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Close Your Eyes van Orlyquote:
In de zorg hoor je helemaal geen nagellak te dragen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:17 schreef majtje het volgende:
[..]
Je kan het beter zo naturel mogelijk houden..tenminste vind ik zelf. En vooral in het vak waarin ik zit (Gehandicaptenzorg)
Sinful is die roze!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
Welke is Sinful? Die roze vind ik helemaal.
Wat mooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Vet tof!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 51 met verschillende belichtingen.... Had mn handen nog even in moeten smeren, maar dat doe ik pas weer als de lak droog is....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef MissJ het volgende:
mijn nagels vandaag![]()
In het echt is de kleur veel mooier nog, is beetje fuchsia, echt heel bijzondere kleur vind ik.
[ afbeelding ]
en nog 1 die ik van de week op had (een h&m-tje, weet de naam ff niet uit mijn hoofd)
[ afbeelding ]
Bij welke heb je die gevonden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:59 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag bij de H&M geweest in Rotterdam, 4 lakjes gescoord! Sinful senorita, My favourite jeans, Blue my mind en Liberty Girl.Van deze allemaal hingen er heel veel nog
. Kon alleen helaas in alle H&M's in Rotterdam geen Bella's choice vinden... Grrr. Ga straks even swatchen.
Wat tof!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Leuk gedaan zeg!!!! Daar wordt een mens vrolijk van!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Vlindertjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
51 is tofquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 51 met verschillende belichtingen.... Had mn handen nog even in moeten smeren, maar dat doe ik pas weer als de lak droog is....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef MissJ het volgende:
mijn nagels vandaag![]()
In het echt is de kleur veel mooier nog, is beetje fuchsia, echt heel bijzondere kleur vind ik.
[ afbeelding ]
en nog 1 die ik van de week op had (een h&m-tje, weet de naam ff niet uit mijn hoofd)
[ afbeelding ]
H&M Beursplein, 1e verdieping. Dus H&M koopgoot ingaan, en dan met de lift naar boven, en dan sta je er.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij welke heb je die gevonden dan?
Op wat voor soort baan ga je solliciteren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |