die holo's zijn toch nieuwe collectie, of bedoel je andere?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
Ik heb de laatste Mad about you bij h&m in Den Haag gescoord![]()
Heb ook gevraagd naar You rock my world, maar die hadden ze niet meer en die mevrouw zei ook dat er geen nieuwe meer komen omdat het oude collectie is![]()
Daph, jij was gisteren in Amsterdam bij de h&m toch, heb jij die daar wel gezien?
't gaat om deze (foto van internet geplukt):
[ afbeelding ]
*schrijft op lijstje*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen.... héééél erg graag![]()
Lief van je
Volgens mij zijn de holo's oud, snkr zei dat ze er van de zomer al hingenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die holo's zijn toch nieuwe collectie, of bedoel je andere?
Mooie nagels!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef liiszle het volgende:
die gradient is zo slecht vast te leggenhij is zo mooi in het eggie
wel gaat het er vanavodn of morgen vanaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze kon ik niet laten staan bij de Etos
[ afbeelding ]
tevens errrrrrg mooie Nieners
Yep, die holo's zijn oude collectie zei de dame die achter de kassa stond bij de lingerie-h&m in Den Haag. Bizar dat ik ze nooit eerder gezien heb, maar goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de holo's oud, snkr zei dat ze er van de zomer al hingen
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet gewoon een maand geen nagellak dragen. Vind ik. Maar dat hou ik nooit vol
Omdat als ik mijn nagels niet lak, mijn nagels veel minder kapot gaan. En als ik dat wel doe, gelijk na een dag. Misschien hebben ze lucht en rust nodig of zo.quote:
Je mag roepen als ik morgen iets mee moet nemen, heur!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Mirjam het volgende:
oh, als die holo's oud zijn, hoef ik niet te gaan kijken, want ik ga altijd naar den haag
Kweenie welke je wil, maar in Den Haag (bij de lingerie h&m) hadden ze nog wel heel veel van die roze en goude holo's!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Mirjam het volgende:
oh, als die holo's oud zijn, hoef ik niet te gaan kijken, want ik ga altijd naar den haag
Het is even wennen, ik vind hem wel mooi, maar je moet echt heel veel hele dunne laagjes aanbrengen. Ik had er nog geen gekleurde onderlaag onder gedaan, dus voordat het zo was als in de OP was ik een kwart potje verderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mooie nagels!
Ik wil je pret niet bederven, maar ik vind die Effect nagellak echt helemaal niks..
De ene lak is te dik en de andere druipt van je nagels af, bij wijze van.
Kan je de foto wat groter uploaden? kan het niet echt goed zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:57 schreef AmNaBa het volgende:
Wat een gedoe zeg met dat Essence, heb ik een verslaving en een betaalbaar merk, krijg je dit![]()
Maar voor iedereen die swatches wil zien, ik heb de nailwheel al af, maar dan ga ik op verzoek nog wel wat vingers met bepaalde kleuren lakken en op de foto zetten hoor, was toch al mijn plan, een blog maken met essence swatches.
Dus een voorproefje met het nailwheel.
[ afbeelding ]
Heb trouwens wel gezien bij de voorproefjes dat er van de color en go collectie een gele aan gaat komen.
dat zou ik ook graag willen wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand trouwens welke H&M in Rotterdam nagellak verkoopt? Ik ga morgen naar Rotterdam, dus vandaar. Kan ik mooie lakjes scoren.
Leuk! Ik heb ook een Basic lakje, maar ik dacht dus dat hij gewoon shimmer was. Was hij sheer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens wat mijn super lieve moeder vandaag voor mij mee bracht uit DuitslandZe wilde eigenlijk nog wat P2 zoeken maar die kon ze niet vinden, dus zijn het super cute mini 5ml flesjes Basic geworden. Ik ken het merk niet maar ze zien er iig lief uit.
[ afbeelding ]
Roze, goud, blauw en groen, allemaal frost denk ik (mijn minst favo finish, maar de kleurtjes zijn zo mooi dat ik toch wel heel benieuwd ben)
Bij deze een mega foto op aanvraagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je de foto wat groter uploaden? kan het niet echt goed zien
Thanksquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Bij deze een mega foto op aanvraag![]()
[ afbeelding ]
Heb trouwens nog een wenslijstje van de colour & go lakjes die eruit zijn, maar mocht je hem hebben liggen en er niets mee doen, houd ik me aanbevolen.
nummer 13 shocking blue
nummer 15 party on
nummer 16 sexy in black
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |