ga je die na verloop van tijd mailen naar kruidvat met een uitleg erbij ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi we hebben al 33 handtekeningen
http://www.ipetitions.com/petition/essence/signatures
Jawel, heb de link net gepost op de we (L) essence make-up hyvesquote:
Jupquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga je die na verloop van tijd mailen naar kruidvat met een uitleg erbij ofzo?
Haha, nou, we zullen zien!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel, heb de link net gepost op de we (L) essence make-up hyves.
Waarom? Ze is zo mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Garnet LapisDie heb ik ook, na twee weken op eBay struinen vond ik hem eindelijk! En inmiddels is ze er al bijna twee maanden en nog steeds untried
Mooi zeg!quote:
Tjongejonge! Wat ben jij erg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Garnet LapisDie heb ik ook, na twee weken op eBay struinen vond ik hem eindelijk! En inmiddels is ze er al bijna twee maanden en nog steeds untried
Hihihi ik heb alle andere hyves die met Essence te maken hebben ook gespamdquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi zeg!![]()
[..]
Tjongejonge! Wat ben jij erg!![]()
Anders kan je ook nog Hart van Nederland bellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihi ik heb alle andere hyves die met Essence te maken hebben ook gespamd.
Welke wil je? Ben morgen in de buurt van de GROTE kruidvat hier, dus als je vanavond roept kan ik misschien iets voor je meenemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef RenRen- het volgende:
En pf, mooie Essencelakken die eruit gaanHier zijn een aantal ervan nergens te vinden, jammer genoeg.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
Ik heb de laatste Mad about you bij h&m in Den Haag gescoord![]()
Heb ook gevraagd naar You rock my world, maar die hadden ze niet meer en die mevrouw zei ook dat er geen nieuwe meer komen omdat het oude collectie is![]()
Daph, jij was gisteren in Amsterdam bij de h&m toch, heb jij die daar wel gezien?
't gaat om deze (foto van internet geplukt):
[ afbeelding ]
Als je dat zou willen doen.... héééél erg graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:15 schreef Daph_ het volgende:
Moet ik 'm voor je meenemen als ik 'm zie?
Dat moet ik ook even in gaan slaan dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:20 schreef PeRi het volgende:
Dit is dus niet cool hè, nail & cuticle oil gaat er ook uit bij essence! WHHYYYYYYYYYYYYYYYYY.
Dit ga ik inslaan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |