is er ergens een swatch te vinden van ORLY Quintessential Crimson ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI You Don't Know Jacques! suede, OPI Suzi Skis in the Pyrenees suede, ORLY Iron Butterfly
[ afbeelding ]
OPI Magnifico Mexico, ORLY Quintessential Crimson, ORLY Midnight Star
[ afbeelding ]
Essie Mint Candy Apple, ORLY Cashmere Cardigan, China Glaze Snowglobe
Die ziet er mooi uit. Wat is een CVS?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:37 schreef Ainnir het volgende:
Zo het gaat snel met deze topics zeg!
Anyway, ik was gisteren bij CVS, blijkt dat ORLY ook een valentijnscollectie heeft. 6 kleurtjes, saai roze en rood, maar 1 zag er wel erg interessant uit: Star Spangled. Deed me een beetje denken aan Ruby Pumps maar iets feller rood nog.
Geen idee! Als je hem niet kunt vinden wil ik hem wel swatchen voor je.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er ergens een swatch te vinden van ORLY Quintessential Crimson ?
ik kan idd niks vinden, dus graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Geen idee! Als je hem niet kunt vinden wil ik hem wel swatchen voor je.
Ik heb geen idee hoe dat gaat bij de douane...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je het wel erg bont makenVolgens mij houdt echt niemand zich aan de invoerlimiet; iedereen shopt zich suf in New York!
CVS is een grote Amerikaanse drogisterijketen, verkoopt o.a. ORLY, Barielle, Poshe, Sally Hansen, Milani enz.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die ziet er mooi uit. Wat is een CVS?
Hier verkopen ze alleen ergens Essie, en ook maar 8 kleurtjes of iets.
Volgens mij pikken ze je er alleen maar uit als je je echt heel verdacht gedraagt. Hier in Brussel, iig. 't Is niet zo makkelijk te controleren wat je hebt gekocht, dan moet je echt bankgegevens enzo erbijhalen, toch? Als jij met een paar Abercrombie-truien, een goedkope Levi's, een paar schoenen en 20 potjes nagellak door de douane gaat, ben je helemaal geen interessante vangst. Dat wordt natuurlijk anders als je heel veel Apple-spul meeneemt voor anderen, oid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat gaat bij de douane...checken ze echt alles en iedereen, of is het net pech hebben als ze je eruit pikken?
Jaa als het gaat om spullen die je kan doorverkopen voor veel geld dan mag het niet, ik heb toevallig gisteren ook een programma op tv gezien die ging over de douanen op een vliegveld. Zo mag je ook niet veel voeding meenemen uit een ander land.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij pikken ze je er alleen maar uit als je je echt heel verdacht gedraagt. Hier in Brussel, iig. 't Is niet zo makkelijk te controleren wat je hebt gekocht, dan moet je echt bankgegevens enzo erbijhalen, toch? Als jij met een paar Abercrombie-truien, een goedkope Levi's, een paar schoenen en 20 potjes nagellak door de douane gaat, ben je helemaal geen interessante vangst. Dat wordt natuurlijk anders als je heel veel Apple-spul meeneemt voor anderen, oid.
Oh en Mirjam, volgens mij hebben ze in het Vlaamse niet veel anders dan in NL. Misschien in de echt grote warenhuizen in Antwerpen en Brussel, maar niet bij de drogist.
hema, 3 enveloppen voor 1,25quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef Loqi het volgende:
Gekke vraag hoor, maar waar halen jullie altijd bubbelenveloppen en bubbelfolie om lakjes te verzenden? T kleine postkantoor bij mij in de wijk verkoopt echt niks
Dus niet voor alle dames hier nagellak meebrengenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa als het gaat om spullen die je kan doorverkopen voor veel geld dan mag het niet, ik heb toevallig gisteren ook een programma op tv gezien die ging over de douanen op een vliegveld. Zo mag je ook niet veel voeding meenemen uit een ander land.
Onder andere All Access (die donkergroene) gaat eruit, maar schijnbaar gaan alle Multidimensionlakken eruitquote:***produkt-update-liste*** diese produkte nehmen wir aus dem standard-sortiment raus: http://www.mini-url.de/1ztby
dan verwacht ik dus wel een geweldig fantastisch spiksplinternieuw assortiment.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Van Twitter door Essence_DE:
[..]
Onder andere All Access (die donkergroene) gaat eruit, maar schijnbaar gaan alle Multidimensionlakken eruit
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi we hebben al 33 handtekeningen
http://www.ipetitions.com/petition/essence/signatures
ga je die na verloop van tijd mailen naar kruidvat met een uitleg erbij ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:23 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi we hebben al 33 handtekeningen
http://www.ipetitions.com/petition/essence/signatures
Jawel, heb de link net gepost op de we (L) essence make-up hyvesquote:
Jupquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga je die na verloop van tijd mailen naar kruidvat met een uitleg erbij ofzo?
Haha, nou, we zullen zien!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel, heb de link net gepost op de we (L) essence make-up hyves.
Waarom? Ze is zo mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Garnet LapisDie heb ik ook, na twee weken op eBay struinen vond ik hem eindelijk! En inmiddels is ze er al bijna twee maanden en nog steeds untried
Mooi zeg!quote:
Tjongejonge! Wat ben jij erg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Garnet LapisDie heb ik ook, na twee weken op eBay struinen vond ik hem eindelijk! En inmiddels is ze er al bijna twee maanden en nog steeds untried
Hihihi ik heb alle andere hyves die met Essence te maken hebben ook gespamdquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi zeg!![]()
[..]
Tjongejonge! Wat ben jij erg!![]()
Anders kan je ook nog Hart van Nederland bellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihi ik heb alle andere hyves die met Essence te maken hebben ook gespamd.
Welke wil je? Ben morgen in de buurt van de GROTE kruidvat hier, dus als je vanavond roept kan ik misschien iets voor je meenemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:44 schreef RenRen- het volgende:
En pf, mooie Essencelakken die eruit gaanHier zijn een aantal ervan nergens te vinden, jammer genoeg.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
Ik heb de laatste Mad about you bij h&m in Den Haag gescoord![]()
Heb ook gevraagd naar You rock my world, maar die hadden ze niet meer en die mevrouw zei ook dat er geen nieuwe meer komen omdat het oude collectie is![]()
Daph, jij was gisteren in Amsterdam bij de h&m toch, heb jij die daar wel gezien?
't gaat om deze (foto van internet geplukt):
[ afbeelding ]
Als je dat zou willen doen.... héééél erg graagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:15 schreef Daph_ het volgende:
Moet ik 'm voor je meenemen als ik 'm zie?
Dat moet ik ook even in gaan slaan dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:20 schreef PeRi het volgende:
Dit is dus niet cool hè, nail & cuticle oil gaat er ook uit bij essence! WHHYYYYYYYYYYYYYYYYY.
Dit ga ik inslaan dus.
die holo's zijn toch nieuwe collectie, of bedoel je andere?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
Ik heb de laatste Mad about you bij h&m in Den Haag gescoord![]()
Heb ook gevraagd naar You rock my world, maar die hadden ze niet meer en die mevrouw zei ook dat er geen nieuwe meer komen omdat het oude collectie is![]()
Daph, jij was gisteren in Amsterdam bij de h&m toch, heb jij die daar wel gezien?
't gaat om deze (foto van internet geplukt):
[ afbeelding ]
*schrijft op lijstje*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen.... héééél erg graag![]()
Lief van je
Volgens mij zijn de holo's oud, snkr zei dat ze er van de zomer al hingenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die holo's zijn toch nieuwe collectie, of bedoel je andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |