Ik wil ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok top, dan ga ik daar vandaag na mijn werk denk ik even heen
Ik weet welke je bedoeld! Thanks, ga ik vanmiddag even kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, bij de koopgoot. Niet er in, er boven. En ook niet die in de V&D. Maar die een stukje verder.
(3 vestigingen in een straal van een paar meter)
Ik laat het je wel even wetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ookMaar weet niet of ze nagellak verkopen. Ben er nooit binnen geweest.
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
ORLY - Quintessential Crimson, 3 laagjes. In het echt wat dieper rood.
Beterschap!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
TVP...ben druk en ziek
en met naakte nagels op mijn werk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
2x Nfu Oh 54 over 2 laagjes OPI No room for the blues!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, mooie diepe kleur rood.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
Voor mij Bella's Choice, en ik geloof dat Daph er twee van wilde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
ik ga zo wel naar de h&m, voor wie moest ik nou wat kijken
Naar welke ga je?Als ik vragen magquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
Mooi blauwquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb paypal met een gewone rekening, stuur mij maar een berichtje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Tammymara het volgende:
Dit is even heel OT maar ik zoek iemand die paypal en een gewone bankrekening heeft, en die mij wil en kan helpen.... Ik kan het allemaal uitleggen via PM,Niet hier want er lezen mensen mee voor wie het dus een verrassing moet zijn, dus als je dat wil, dan stuur me die even! (niks met nagellak te maken maar ik weet even nergens anders waar ik iemand kan vinden die paypal heeft!)
thanks!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 02:24 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Sally Beauty Supply voor o.a. China Glaze, ORLY, Fingerpaints.. CND en Mango Mend
http://www.sallybeauty.com/
Erg goedkoop en nog goedkoper als je eenmalig $5 neertelt voor een clubkaart. Daarbovenop geven ze ook vaak nog kassakorting voor grotere hoeveelheden. Heb hier vorige week 5 China Glaze lakjes gescoord voor $18
Verder is het ook handig om in de omgeving bij Google Maps te zoeken op "beauty supply". Je krijgt dan vaak de wat kleinere shops die vaak voordelige prijzen hebben. Mijn lokale beauty supply bijvoorbeeld verkoopt Zoya voor $5 en heeft regelmatig een bak met oude OPIs voor $1.99 per stuk.
Mad about You voor mij graagquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
hee, die hebben ze bij de Schleckerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens wat mijn super lieve moeder vandaag voor mij mee bracht uit DuitslandZe wilde eigenlijk nog wat P2 zoeken maar die kon ze niet vinden, dus zijn het super cute mini 5ml flesjes Basic geworden. Ik ken het merk niet maar ze zien er iig lief uit.
[ afbeelding ]
Roze, goud, blauw en groen, allemaal frost denk ik (mijn minst favo finish, maar de kleurtjes zijn zo mooi dat ik toch wel heel benieuwd ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |