Ik laat het je wel even wetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ookMaar weet niet of ze nagellak verkopen. Ben er nooit binnen geweest.
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
ORLY - Quintessential Crimson, 3 laagjes. In het echt wat dieper rood.
Beterschap!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
TVP...ben druk en ziek
en met naakte nagels op mijn werk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
2x Nfu Oh 54 over 2 laagjes OPI No room for the blues!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, mooie diepe kleur rood.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
Voor mij Bella's Choice, en ik geloof dat Daph er twee van wilde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
ik ga zo wel naar de h&m, voor wie moest ik nou wat kijken
Naar welke ga je?Als ik vragen magquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
Mooi blauwquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb paypal met een gewone rekening, stuur mij maar een berichtje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:09 schreef Tammymara het volgende:
Dit is even heel OT maar ik zoek iemand die paypal en een gewone bankrekening heeft, en die mij wil en kan helpen.... Ik kan het allemaal uitleggen via PM,Niet hier want er lezen mensen mee voor wie het dus een verrassing moet zijn, dus als je dat wil, dan stuur me die even! (niks met nagellak te maken maar ik weet even nergens anders waar ik iemand kan vinden die paypal heeft!)
thanks!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Nune het volgende:
Mirjam, de swatch!![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 02:24 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Sally Beauty Supply voor o.a. China Glaze, ORLY, Fingerpaints.. CND en Mango Mend
http://www.sallybeauty.com/
Erg goedkoop en nog goedkoper als je eenmalig $5 neertelt voor een clubkaart. Daarbovenop geven ze ook vaak nog kassakorting voor grotere hoeveelheden. Heb hier vorige week 5 China Glaze lakjes gescoord voor $18
Verder is het ook handig om in de omgeving bij Google Maps te zoeken op "beauty supply". Je krijgt dan vaak de wat kleinere shops die vaak voordelige prijzen hebben. Mijn lokale beauty supply bijvoorbeeld verkoopt Zoya voor $5 en heeft regelmatig een bak met oude OPIs voor $1.99 per stuk.
Mad about You voor mij graagquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef Kleintje19 het volgende:
puckz![]()
hee, die hebben ze bij de Schleckerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens wat mijn super lieve moeder vandaag voor mij mee bracht uit DuitslandZe wilde eigenlijk nog wat P2 zoeken maar die kon ze niet vinden, dus zijn het super cute mini 5ml flesjes Basic geworden. Ik ken het merk niet maar ze zien er iig lief uit.
[ afbeelding ]
Roze, goud, blauw en groen, allemaal frost denk ik (mijn minst favo finish, maar de kleurtjes zijn zo mooi dat ik toch wel heel benieuwd ben)
SQ! Ik mis jou nagelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, die hebben ze bij de Schlecker
SQ!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik miste je nagels wel! Overigens begrijpelijk hoor, ben blij dat ik vandaag start met nieuwe stage, anders blijf ik ook maar plakken achter de laptop.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie veel over me geroddeld?
Nee gekheid, ik ben ff aan het minderen aangezien ik op een gegeven moment 10 uur per dag achter de laptop zat, dus vandaar de radiostilte
He, SQtjequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD-tje danChG L8R G8R met een konadje ChG BFF
[ afbeelding ]
Nice goed je weer te ' zien'quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD-tje danChG L8R G8R met een konadje ChG BFF
[ afbeelding ]
Welkom terug! =]quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
tnx!
Ik heb vorige week mijn hele stash eens op de kiek gezet, zijn er mensen die daar behoefte aan hebben?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dan he, komt ieIk heb ze per kleurgroep gesorteerd en de laatste zijn top-, base-, en nailart lakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben bij die op de steenweg geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef Crientj het volgende:
[..]
Naar welke ga je?Als ik vragen mag
Wow.quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:16 schreef Crientj het volgende:
Vanmiddag maar weer eens een foto maken van mijn nagels. Al wil ik uitproberen of het aan mijn topcoat ligt dat de boel er zo gemakkelijk eraf gaat.
En even op alle prachtige lakken reageren;
@Loqi: Erg mooi, zo'n brons/rode kleur door het groen. Mooie lakjes ook die andere twee!
Op de sollicitatie; Ik zou geen knalkleuren dragen, maar dan ook geen donkere kleuren.
Misschien zacht roze of iets, niet al te hysterisch.
@Nune: Mooie lakjes! Die paarse (rechts op de tweede foto) lijkt mij erg mooi staan.
@buzzwheedle: Gaaaaf!Echt valentijn.
(Heeft het lang geduurd voor de topcoat was uitgehard? ;o)
@Ooi86: Hoe lievvv
@Linnie20v: Mooie stash! En veeeeeel ;o
@Loqi: Bubbelenveloppen haal ik bij de action. Of stevige enveloppen kopen en bubbelplastic. Dat kan ook bijvoorbeeld.
Essence; Waardeloos dat er nu al zoveel kleurtjes eruit gaan.![]()
Dan moeten ze wel gewoon een nieuw assortiment erin doen. Of iets.
Weet iemand waar die donkerblauwe van Colour & Go te vinden is?
@Nieners: Moooi *Kwijlt
@Daph_ Hoeveel lakjes heb jij gekocht en nog nooit gedragen?
@liiszle: Ziet er goed gelukt uit! ^^
@AmNaBa Is zo'n nagelwiel handig? Misschien ook eens voor kijken; Mooie collectie!
@Loqi Lief van je moeder zeg. Mag die van mij ook wel eens doen haha
Ah, zelfde als waar ik gister was dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:10 schreef Kleintje19 het volgende:
SQ I like your stash![]()
![]()
[..]
ik ben bij die op de steenweg geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jade met essie mat..
Mijn nieuwe aankopen![]()
de extra aankopen MAY gaat naar debster... Sinfull zoekt nog een eigenaar
Ik zie op google dat ik Sinful heel mooi vind, dus ik zou er wel een willen. Als het kan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef Crientj het volgende:
Mocht er nog iemand MAY of Sinful zoeken, ik heb er 2 van elk.. ;o
Dat is die roze.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
Welke is Sinful? Die roze vind ik helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |