Nee, dat kan ECHT nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit kleurtje voor een sollicitatie gesprek?
http://i996.photobucket.c(...)20Small/HPIM1578.jpg
Hij is in het echt iets licht rozer, foto is van mindermutsig.
action 3 voor een euriquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:12 schreef Loqi het volgende:
Gekke vraag hoor, maar waar halen jullie altijd bubbelenveloppen en bubbelfolie om lakjes te verzenden? T kleine postkantoor bij mij in de wijk verkoopt echt niks
Mooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu eerst even de randjes bijwerken.
Je kan het beter zo naturel mogelijk houden..tenminste vind ik zelf. En vooral in het vak waarin ik zit (Gehandicaptenzorg)quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Close Your Eyes van Orlyquote:
In de zorg hoor je helemaal geen nagellak te dragen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:17 schreef majtje het volgende:
[..]
Je kan het beter zo naturel mogelijk houden..tenminste vind ik zelf. En vooral in het vak waarin ik zit (Gehandicaptenzorg)
Sinful is die roze!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef RenRen- het volgende:
Welke is Sinful? Die roze vind ik helemaal.
Wat mooi!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Vet tof!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 51 met verschillende belichtingen.... Had mn handen nog even in moeten smeren, maar dat doe ik pas weer als de lak droog is....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef MissJ het volgende:
mijn nagels vandaag![]()
In het echt is de kleur veel mooier nog, is beetje fuchsia, echt heel bijzondere kleur vind ik.
[ afbeelding ]
en nog 1 die ik van de week op had (een h&m-tje, weet de naam ff niet uit mijn hoofd)
[ afbeelding ]
Bij welke heb je die gevonden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:59 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag bij de H&M geweest in Rotterdam, 4 lakjes gescoord! Sinful senorita, My favourite jeans, Blue my mind en Liberty Girl.Van deze allemaal hingen er heel veel nog
. Kon alleen helaas in alle H&M's in Rotterdam geen Bella's choice vinden... Grrr. Ga straks even swatchen.
Wat tof!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Leuk gedaan zeg!!!! Daar wordt een mens vrolijk van!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
Vlindertjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:55 schreef mmascha het volgende:
SneeuwnagelsLentenagels
![]()
[ afbeelding ]
51 is tofquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Nfu Oh 51 met verschillende belichtingen.... Had mn handen nog even in moeten smeren, maar dat doe ik pas weer als de lak droog is....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef MissJ het volgende:
mijn nagels vandaag![]()
In het echt is de kleur veel mooier nog, is beetje fuchsia, echt heel bijzondere kleur vind ik.
[ afbeelding ]
en nog 1 die ik van de week op had (een h&m-tje, weet de naam ff niet uit mijn hoofd)
[ afbeelding ]
H&M Beursplein, 1e verdieping. Dus H&M koopgoot ingaan, en dan met de lift naar boven, en dan sta je er.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij welke heb je die gevonden dan?
Op wat voor soort baan ga je solliciteren?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |