quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef miss--moana het volgende:
Oew....die nagellak met die hartjes is zeker heel leuk!Kijken of ze hem hier ook ergens verkopen!
Even een vraagje: Weet iemand of de zet van CG: Wizard of ooh ahz ook ergens in Nederland te verkrijgen is? Ik zag de zet staan op transdesign en vind het een mooie zet maar je bent daar een berg met extra kosten kwijt. Dat houd mijn tegen om het daar te bestellen, aangezien ik ook nog andere lakjes heb gezien wordt het dan helemaal zo te gek duur
Met 15% korting met de code DTCHNLBLGquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
Miss-moana: die is op enchantra.eu ook te koop !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Leuk zo allemaal bij elkaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef AmNaBa het volgende:
joepie, een foto van mij in de opening, nu ben ik echt trotsJammer dat het spons effect niet zo goed te zien is op de foto. Ben echt blij met de gosh silver! Die stempelt heel fijn. (vond hem in het uitverkoop stukje)
Was trouwens in het vorige topic iemand over de ridgefiller van het kruidvat. In Amersfoort staan ze nog gewoon in het schap.Vandaag nog 9 voor de gewone prijs. 2,79.
Had ik trouwens weer een mazzelje, een oud multidimension lakje voor 25 ct, waanzinnig gewoon. Lag onderin bij wat andere spullen. De show your feet collectie is wel mooi, maar de droogtijd is wel een stuk langer dan de gewone lakjes van essence.
[ afbeelding ]
zeker vreemd,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk zo allemaal bij elkaar.![]()
Vreemd trouwens, ik vind ze juist sneller drogen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met 15% korting met de code DTCHNLBLG![]()
Zo tof dat ze daar die oude collecties ook nog allemaal hebben. Ik ga langzaamaan alle OMG en Kaleidoscope bij elkaar sparen denk ik.
Cool nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Heb al 3 x met de eerste in m'n handen gestaan en uiteindelijk weer terug gelegdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef AmNaBa het volgende:
joepie, een foto van mij in de opening, nu ben ik echt trotsJammer dat het spons effect niet zo goed te zien is op de foto. Ben echt blij met de gosh silver! Die stempelt heel fijn. (vond hem in het uitverkoop stukje)
Was trouwens in het vorige topic iemand over de ridgefiller van het kruidvat. In Amersfoort staan ze nog gewoon in het schap.Vandaag nog 9 voor de gewone prijs. 2,79.
Had ik trouwens weer een mazzelje, een oud multidimension lakje voor 25 ct, waanzinnig gewoon. Lag onderin bij wat andere spullen. De show your feet collectie is wel mooi, maar de droogtijd is wel een stuk langer dan de gewone lakjes van essence.
[ afbeelding ]
van links naar rechts op nummer 1 t/m 8
Oh dat zou denk ik wel kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
zeker vreemd,
misschien was het hier wel te warm in huis
Doen! Die is super voor konad!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Nieners het volgende:
[..]
Heb al 3 x met de eerste in m'n handen gestaan en uiteindelijk weer terug gelegd.
Heb nu de 2e op! Die is zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
van links naar rechts op nummer 1 t/m 8
quote:
Ja!!!! Nu alleen hopen dat ik het een béétje kan... want anders loop ik natuurlijk voor lul of kan ik de hele boel er af gaan weken met aceton...quote:
Wat gaaf, die tweede!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef liiszle het volgende:
dit had ik van de week
[ afbeelding ]
nu is het disco shiny
GOSH ocean met blauwe spiegelglitters
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat gaaf, die tweede!!!!![]()
![]()
Koop je die ook gewoon bij kruidvat??!!
thaanksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef miss--moana het volgende:
oeww liiszle Die tweede heb je leuk gedaan!
Wat heb je er allemaal voor gebruikt??
hihi, nee gewoon simpel lak van de kruidvat. zelf beetje oppimpenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Ohhhh, ik dacht dat die glitters in een lak zaten...![]()
![]()
Maar, echt tof!
Die spiegel glitters (zeg ik het zo goed?), waar kan je die halen? Onwijs gaaf!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, nee gewoon simpel lak van de kruidvat. zelf beetje oppimpen
maar echt. wat is het een kut lak om te lakken zeg
die gosh?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, nee gewoon simpel lak van de kruidvat. zelf beetje oppimpen
maar echt. wat is het een kut lak om te lakken zeg
Bizar zo veelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef AmNaBa het volgende:
Ben vandaag druk geweest om mijn stash een handig plekje te geven, heb alles wel in een koffer zitten, maar wordt gek van dat erin eruit gehaal, dus nu een plekje gemaakt in mijn kast en ik had nog een plankje uit mijn dressoir en zie het resultaat:
[ afbeelding ]
bovenop staan mijn pas binnengekomen 2 way stripers (was gezwicht voor de 48 stuks, lekker veel kleurtjes) en onderin 3 bakjes met essence, een bakje cartrice lakken, een bakje action lakken en een paar manhattan en mijn 3 CG en 1 opi lakje.
Leuk trouwens met die glitters in de nagels. Wat voor glitters heb je gebruikt?
Ik vind hem ook ronduit kut. vind het wel een mooie kleur, maar t lakken is drámatisch.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die gosh?
eindelijk iemand die het met me eens is dan, ik heb hier nog een volle ocean staan, vind hem geen zak aan, zonde van me 6,50![]()
en een tvp
*schuifelt weer naar bedje toe..*
What.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef AmNaBa het volgende:
Ben vandaag druk geweest om mijn stash een handig plekje te geven, heb alles wel in een koffer zitten, maar wordt gek van dat erin eruit gehaal, dus nu een plekje gemaakt in mijn kast en ik had nog een plankje uit mijn dressoir en zie het resultaat:
[ afbeelding ]
bovenop staan mijn pas binnengekomen 2 way stripers (was gezwicht voor de 48 stuks, lekker veel kleurtjes) en onderin 3 bakjes met essence, een bakje cartrice lakken, een bakje action lakken en een paar manhattan en mijn 3 CG en 1 opi lakje.
You're joking right?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
EN DAT JAH!!quote:
Die 48 stripers!! Briljant!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt ook veel spullenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 22:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
Bizar zo veelkun je bijna een eigen kamer voor maken.
ik wil dat oooook!
het zijn gewoon knutsel glitters. hele fijne kleine glitters, spiegel glitters, flakes...
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn trouwens gewoon bijvoorbeeld bij de action te halen.. gewoon bij de knutsel spullen.
ik zelf heb een hele partij overgenomen van iemand via MP. 3 euro voor alles
hihi, ja.. dat had ik ook verwacht dat zou gebeuren. maaaar t valt alles meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel spullenIk zou dat ook wel willen, maar ik ken mezelf. Die zijn na 2 keer helemaal leeg omdat ik het laat vallen of zo.
ik poste in het vorige topic een link heb je die gezien ofnietquote:
ik vind het zeker niet misstaan! goed geluktquote:Op zondag 7 februari 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
Dat is een behoorlijke collectie lakjes zeg![]()
Vandaag ben ik gaan klungelen met marble effecten, het is nog niet helemaal wat ik wil, maar voor een eerste x....ach![]()
[ afbeelding ]
Oeh...verleidelijk zeg!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik poste in het vorige topic een link heb je die gezien ofnietme handen begonnen ervan te jeuken
![]()
http://cgi.ebay.de/60-Far(...)?hash=item1c0d7f8f10
![]()
met water?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:49 schreef kieskleurig het volgende:
Dat is een behoorlijke collectie lakjes zeg![]()
Vandaag ben ik gaan klungelen met marble effecten, het is nog niet helemaal wat ik wil, maar voor een eerste x....ach![]()
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op zondag 7 februari 2010 00:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het zeker niet misstaan! goed gelukt
Fijn. nu wil ik ze ook kopen.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik poste in het vorige topic een link heb je die gezien ofnietme handen begonnen ervan te jeuken
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn nieuwe rekje is binnen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super gaaf!! En inderdaad het kiezen, lijkt me oom lastig dan!
En voor degene met de mooie roze marbling, heb je eerst je nagels in 1 kleur gelakt of alleen basecoat?
Het was wel erg lastig om te kiezen welke kleurtjes op de display mogen, de rest zit verstopt in de bovenste lade van het dressoir..
Ik heb ze hier vandaan:quote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziet er netjes uit zeg!quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel erg lastig om te kiezen welke kleurtjes op de display mogen, de rest zit verstopt in de bovenste lade van het dressoir..
Had je mijn PM nog ontvangen gister?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh Linnie, sounds goodBen benieuwd naar Jade, die zou ik ook wel willen hebben!
Die ogre the top lijkt me welquote:Op zondag 7 februari 2010 11:01 schreef Linnie20v het volgende:
OH MY GOD, SHREK!!
http://www.alllacqueredup(...)lection-preview.html
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:01 schreef Linnie20v het volgende:
OH MY GOD, SHREK!!
http://www.alllacqueredup(...)lection-preview.html
Yes, heb ik gehad, sorry voor het niet-reagerenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je mijn PM nog ontvangen gister?
tss dat is echt belachelijk! zullen we met zn alle de beheerder een berichtje sturen ?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:44 schreef tliciouz het volgende:
Zat net even op marktplaats te kijken voor nagellak.
Kom ik dit tegen http://link.marktplaats.nl/319223175Like wtf, dat zijn de lakjes van de action, 8 euro in totaal. Die durven!
Heb al een email gestuurd dat ik geïnteresseerd ben en waar ze ze vandaan hebben. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:24 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
tss dat is echt belachelijk! zullen we met zn alle de beheerder een berichtje sturen ?
Mooie kleurtjes. Het idee is wel mooi, maar als dat echt de namen zijn. Ik weet niet hoe ik het vind om maagkanker op mijn vingers te smerenquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 11:25 schreef bernies het volgende:
China Glaze komt ook met een nieuwe collectie
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind de kleuren niet zo heel erg anders, maar de gedachte erachter is helemaal top, een deel van de opbrengst gaat naar Kanker onderzoek!
dat idee had ik ook, de namen vind ik nou niet zo...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes. Het idee is wel mooi, maar als dat echt de namen zijn. Ik weet niet hoe ik het vind om maagkanker op mijn vingers te smeren
Ik hoop dat ze het nog herzienquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat idee had ik ook, de namen vind ik nou niet zo...
Is het niet zo dat een deel van de opbrengst naar dat goede doel gaat?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat idee had ik ook, de namen vind ik nou niet zo...
Ja! Alles netjes opgeborgen in een Helmer, heerlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:58 schreef Mirjam het volgende:
foto's zal ik straks posten
ik begin te twijfelen of ik mezelf een helmer aan moet schaffen, m'n 2 opbergboxen zijn al vol, en er komt meer bij...
past er echt veel in zo'n helmer?
Dat welquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 11:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
idd, kleurtjes zijn wel mooi...
Nee, tuurlijk niet, maar het kan ook iets subtieler. Die namen schrikken me eerder af. Ik wil het doel wel weten, maar die namenquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 11:40 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Is het niet zo dat een deel van de opbrengst naar dat goede doel gaat?lijkt me in ieder geval wel.. het is niet de bedoeling dat ze voor de gein een flesje zo noemen..
![]()
En welke zijn 24 en 27?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*noteert*quote:Op zondag 7 februari 2010 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
2 is Monarch Masquerade Daimont Cosmetics
4 is Louvre me, louvre me not! Opi
10 is Secrets CG
Graag gedaanquote:*noteert*
thanks .
24 is Head Banging LA Girl Rockstarquote:
Volgens mij heten ze gewoon Red, Teal etc. en is wat erachter staat een uitleg over naar welk onderzoek de opbrengst gaat.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes. Het idee is wel mooi, maar als dat echt de namen zijn. Ik weet niet hoe ik het vind om maagkanker op mijn vingers te smeren
Oh, dat is dan wel beter dan ik dachtquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze gewoon Red, Teal etc. en is wat erachter staat een uitleg over naar welk onderzoek de opbrengst gaat.
Leuke kleurtjes!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 is Grape Pop CGquote:Op zondag 7 februari 2010 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes!
Welke zijn 9, 51, 69 en 71?
Leuk jaquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind die Shrek collectie echt heel leuk eruit zien. Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn, want OPI is niet zo goed met kleur accurate promo pics.
Heb ook nieuwe Show Your Feetjes gespot, wat een schatjes:
http://essenceadicta.blog(...)show-your-feets.html
Volgens mij zit er iets antibacterieels in , zal wel iets met schimmelnagels te maken hebben ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Leuk jaWat is nou zo anders aan nagellak voor teennagels?
* noteert*quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
9 is Grape Pop CG
51 is Dorothy Who? CG
69 Something Sweet CG
71 is Good Witch? CG
Briljant!!! Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is die op je middelvinger? Of is dat een CG OMG?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
En mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
Is een CG OMG idd volgens my 2Nitequote:Op zondag 7 februari 2010 12:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant!!! Waar heb je die vandaan?
[..]
Wat is die op je middelvinger? Of is dat een CG OMG?
Oh leuk!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind die Shrek collectie echt heel leuk eruit zien. Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn, want OPI is niet zo goed met kleur accurate promo pics.
Ja het lijkt zoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam; Een Helmer biedt ontzettend veel plaats aan nagellak en alle aanverwante spullen.. De meeste flesjes passen er perfect in (alleen die van Claire's en eentje van Bourjois passen er bij mij niet in) en je kunt er eventueel ook andere dingen instoppen als je ruimte overhebtWaar blijven je foto's van je Oblinagels? :p
@ snkr! Zie ik het goed, zit er een groene/teal lak tussen?
*duimt*quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja het lijkt zoHopelijk komen ze hierheen
aah tof! jij hebt er ook 1!quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow die zijn leuk,die gele is echt leuk voor de zomer in m'n open schoentjesquote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ah thanks! leuke dingen heeft zequote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb ze hier vandaan:
]http://cgi.ebay.nl/48-x-2-Way-False-Nail-Art-Brush-Pen-Varnish-Polish-W8z_W0QQitemZ250522681103QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA?hash=item3a5450bf0f
(sorry, lukt me nog niet een linkje te maken, dus even kopieren en plakken)
Vind het echt leuk, je kunt superdunne lijntjes maken. Sommige kleuren lijken wel veel op elkaar, maar in de 24 serie miste ik oranje, en wit.![]()
Wow Anini, ziet er gaaf uit zeg in dat rek, mooi! Jij hebt ook al een gave collectie bij elkaar![]()
Ik vind dat Marblen echt wel gaaf! Ziet er waanziniig mooi uit!
whoa!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh leuk!![]()
@Mirjam: in een helmer passen ongeveer 600 lakjes. Dan kan je dus wel even vooruit.
Ik heb het er al weer af hoor, dat was mijn over the top valentijn nageldesign.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind ze leuk Nune
Had de hartjes zelf misschien niet op iedere nagel gedaan, maar ik vind het toch echt wel leuk gelukt!
oh, hij's toch goed gelukt he?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag dames!
Heb alweer heel veel voorbij zien komen...
Heb ook nog wat in de aanbieding:
Heb My Private Jet gepimpd!![]()
Wat nou geen holo...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen een konad erover heen geplakt...![]()
[ afbeelding ]
Afschuwelijke plate, maar goed..
china glaze LOL over een laag dieppaars van diamond cosmetics (naam kwijtquote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef PeRi het volgende:
Obli en Mir, erg mooi! Welke kleur heb je daar op Mir?
Oh, dat is echt ontzettend mooi gedaan!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo, fotospam
mnijn nageltjes waren door de laatste nageldame heel erg mishandeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar: obli heeft ze gefixt!
en meteen wat moois ervan gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu heb ik dus oblinageltjes
helaas moest wel alles eraf gehaald worden, en dat was jammer, want mijn eigen nagels waren net zo lang als het acryl
Mooi hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo, fotospam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas moest wel alles eraf gehaald worden, en dat was jammer, want mijn eigen nagels waren net zo lang als het acryl
het acryl er héél lelijk opzetten, en de vorm van mijn nagel totaal verpestenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:35 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Wat had ze gedaan dat ze zo mishandeld waren?
Ik heb net zoals jij ook van die kleine nagelbedjes!
Pak een van je untrieds. Ik zou bij god niet weten wat jij in je helmer hebt, maar er zal wel een untried bij zitten toch?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam dat ziet er goed uit! Obli heeft dat mooi voor je gedaanOblinagels!
Ik weet niet wat ik met mijn nagels wil.. Qua kleur dan
Ja zover was ik zelf ook al, maar ik weet niet welke untriedquote:Op zondag 7 februari 2010 17:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Pak een van je untrieds. Ik zou bij god niet weten wat jij in je helmer hebt, maar er zal wel een untried bij zitten toch?
Lievquote:
Mooi, zo subtiel ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:36 schreef kieskleurig het volgende:
Ff snel voor ik zo wegga nieuwe marble nagels gemaakt.
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
Tof juist!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag dames!
Wat nou geen holo...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh wat een stomme nagelmevrouw is dat geweest! Lang leve nagelgodin Obliquote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo, fotospam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Gorgeous! met Matte Magic.
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroevenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aah tof! jij hebt er ook 1!
waar heb jij hem vandaan? ik wil zo'n grote muur rek want dan kan ik hem boven me dressoir hangen alleen vraag me af hoe dat verzonden word, en of dat ding 1 geheel is
Waar weet ik niet maar Nails Inc. Models Own, BarryM, Diamond Cosmetics, Illamasqua en Ciaté!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
Waar koop je P2 dan?![]()
Heeft iemand nagellaktips voor als ik in Londen ben?Ik bedoel, waar je nog toffe dingen kunt kopen
mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die hartjes hierboven zijn ook lief![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
ik heb dit lijstje doorgegeven:quote:Op zondag 7 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook weer P2tjesWelke krijg je Mirjam?
quote:249 dangerous
013 stylish
014 heartbeat
200 rebel
146 soulful
171 gorgeous
248 rich
209 spacy
240 Joyful
140 diva
017 elegant
Goede keuzes heurr!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dit lijstje doorgegeven:
[..]
Ik zal de logo's opzoeken en mijn ogen open houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar weet ik niet maar Nails Inc. Models Own, BarryM, Diamond Cosmetics, Illamasqua en Ciaté!
Wat een mooie kleurquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die hartjes hierboven zijn ook lief![]()
Mijn nagels:
[afbeelding]
toch wel???quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroeven
vind dat juist een geweldige plate, lekker retroquote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag dames!
Wat nou geen holo...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeeukquote:
mooie collectie!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit is momenteel mijn oplossing, van die houten wijnkistjes. Heb een open kast met kralengordijntje als een soort van kaptafel
op de onderste planken staan m'n make-uppies en haardingen en grote spiegel. Op de bovenste plank staan daar dus nu de nagellakken in houten wijnkisten. Voorheen in een grote koffer,zo
[ afbeelding ]
maar ik kon de kleuren niet eens zien en hij werd wat vol en zwaar, dus nu zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de koffer zitten nu base- en topcoat, stempellak en veeeeel nailart
Welke is het op de site?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroeven
Welke is die 3e van rechts op de eerste plank, laatste foto? Dat blauwpaarsige!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit is momenteel mijn oplossing, van die houten wijnkistjes. Heb een open kast met kralengordijntje als een soort van kaptafel
op de onderste planken staan m'n make-uppies en haardingen en grote spiegel. Op de bovenste plank staan daar dus nu de nagellakken in houten wijnkisten. Voorheen in een grote koffer,zo
[ afbeelding ]
maar ik kon de kleuren niet eens zien en hij werd wat vol en zwaar, dus nu zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de koffer zitten nu base- en topcoat, stempellak en veeeeel nailart
mega schattig!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
Leuke oplossing buzzwheedle!
Super verzamelingen weer.. erg leuk om te zien.
Had vandaag zin in iets liefs.. dus ik heb een vogel fimo en een gedroogd bloemetje gedaan. En pareltjes..[ afbeelding ]
Hiervoor had ik rood (china glaze - red stallion). wat een bitch om weg te krijgen.Wel een mooie kleur rood.
![]()
Awww die vogeltjesquote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
Leuke oplossing buzzwheedle!
Super verzamelingen weer.. erg leuk om te zien.
Had vandaag zin in iets liefs.. dus ik heb een vogel fimo en een gedroogd bloemetje gedaan. En pareltjes..[ afbeelding ]
Hiervoor had ik rood (china glaze - red stallion). wat een bitch om weg te krijgen.Wel een mooie kleur rood.
![]()
Die is ook erg mooiquote:
gewoon je allerliefste ogen opzettenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Swap je alleen die of?
Ik heb inmiddels afgesproken om SH Grape Going the ruilen voor CG TTYL dus ben benieuwd.
Kleintje, wauw wat tof! Ik ga morgen ook even navragen of vriendlief dit voor mij wil maken in het wit. Zou ook perfect zijn voor al m'n verzorgingsproducten hoewel ik niet zeker ben of ik het daarvoor ga gebruiken. En een stuk kleiner, dat wel. Afijn, nu maar eerst die poef breien want ik wil volgens mij teveel in 1 keer.
Juud, zulke kleuren zijn!!
Daar sluit ik me volledig bij aan!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gewoon je allerliefste ogen opzetten![]()
ik wil wel een enormeen dan voor in me nieuwe huisje
Ooh nee voor op mijn nagels hahaquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Swap je alleen die of?
Ik heb inmiddels afgesproken om SH Grape Going the ruilen voor CG TTYL dus ben benieuwd.
Kleintje, wauw wat tof! Ik ga morgen ook even navragen of vriendlief dit voor mij wil maken in het wit. Zou ook perfect zijn voor al m'n verzorgingsproducten hoewel ik niet zeker ben of ik het daarvoor ga gebruiken. En een stuk kleiner, dat wel. Afijn, nu maar eerst die poef breien want ik wil volgens mij teveel in 1 keer.
Juud, zulke kleuren zijn!!
Verzendkosten voor het rek en 2 lakjes was 30 dollar voor mij, en dat was binnen de USquote:Op zondag 7 februari 2010 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
toch wel???
ik wil namelijk deze:
[ afbeelding ]
maar het ziet er naar uit dat dat in 1 gedeelte komten dán wil ik niet weten wat de verzendkosten zijn, maar als ik mail word er nooit gereageerd
![]()
Heb al in NL gezocht maar of ze vragen er een fortuin voor, of ze zijn er gewoon niet.
Oh wat een uniek idee!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb de liefste stiefpapa in de hele wereld.
ik ging eensch googlen op zo'n rek om zelf te maken![]()
ik bouw namelijk meestal alles zelf... en toen... zag ik...
[ afbeelding ]
![]()
maar geen haar op me hoofd die daar 400 dollar aan gaat uitgeven, ik ben dus met me allerliefste puppyogen naar beneden gegaan en gevraagd of hij dit samen met mij wilde bouwen![]()
en dat wilde hij wel maar wel pas als het wat warmer is![]()
![]()
![]()
ouch!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Verzendkosten voor het rek en 2 lakjes was 30 dollar voor mij, en dat was binnen de US
iets zegt me dat ik er gewoon 2 van moet bestellenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef PeRi het volgende:
MAAH!
Ik ben van de week jarig en weet nu al dat ik die op ga doen.
die zag ik idd, maar ik heb teveel paarsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:09 schreef Daph_ het volgende:
@Kleintje: Color Club Wild at Heart!! Paarse holo![]()
OPI Pearl of Wisdom?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet een parelmoerlak hebben.
[ afbeelding ]
Deze had ik voor mijn moeder gekocht, maar die heeft altijd heel veel last van haar duimen, dus scrobben met nagellakremover omdat die glitters er niet af willen is nogal een hel voor haar. Maar ik heb dus echt geen idee hoe ze dat noemen, heb gekeken bij Scrangie, maar het lijkt wel alsof ze parelmoer in het Engels geen pearl noemen (Als ik kijk naar de tags die Scrangie gebruikt dus). Weet iemand dit?En weet iemand een mooie parelmoerachtige lak die makkelijk van je nagels af gaat?
Mag met een kleurtje, ze houdt alleen wel van het parelmoer.
Dankje!quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:19 schreef Daph_ het volgende:
OPI Sheer Luck zag ik gister langs komen op MUA, die vind ik erg mooi. Essence heeft Diamonds and pearls, dat is een witte parelmoerkleurige lakOPI Pearl of Wisdom is ook een optie. Hoop dat dit een beetje helpt!
quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[afbeelding]
welke is dat?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Nova? Die is ook gaafquote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Betekent het dat je er normaal niet mee gevonden wilt worden?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:36 schreef Sjeen het volgende:
Oh my... zulke lakjes had ik vroeger op met carnavalDit jaar ga ik voor een witte met goolish glow topcoat
Geniaal. Die wil ik ook. Als ik weer een keer geld heb ga ik ook het een en ander bestellen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Wat is dat? Dat een laag van je nagels loslaat?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Geniaal. Die wil ik ook. Als ik weer een keer geld heb ga ik ook het een en ander bestellen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
[afbeelding]
Afteglow van China Glazequote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet een parelmoerlak hebben.
[ afbeelding ]
Deze had ik voor mijn moeder gekocht, maar die heeft altijd heel veel last van haar duimen, dus scrobben met nagellakremover omdat die glitters er niet af willen is nogal een hel voor haar. Maar ik heb dus echt geen idee hoe ze dat noemen, heb gekeken bij Scrangie, maar het lijkt wel alsof ze parelmoer in het Engels geen pearl noemen (Als ik kijk naar de tags die Scrangie gebruikt dus). Weet iemand dit?En weet iemand een mooie parelmoerachtige lak die makkelijk van je nagels af gaat?
Mag met een kleurtje, ze houdt alleen wel van het parelmoer.
Die is glad?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:45 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Afteglow van China Glaze
[afbeelding]
De bovenste laag is ingescheurd. Ik kan er helaas geen scherpere foto's van maken. Hij is dus nog niet helemaal ingescheurd, want het zit nog aan elkaar vast. Maar fijn is anders.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat een laag van je nagels loslaat?
Jij beet toch nagels, net als ik?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
De bovenste laag is ingescheurd. Ik kan er helaas geen scherpere foto's van maken. Hij is dus nog niet helemaal ingescheurd, want het zit nog aan elkaar vast. Maar fijn is anders.
Niet te veel aan zitten en proberen te fixen met een btje nagellijm?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
De bovenste laag is ingescheurd. Ik kan er helaas geen scherpere foto's van maken. Hij is dus nog niet helemaal ingescheurd, want het zit nog aan elkaar vast. Maar fijn is anders.
Ja ik beet inderdaad ook! Ik ben nu ongeveer een maandje gestopt, dus dat is nog niet zo heel lang. Maar mijn nagels zijn nog heel dun, en dan buigen ze als je ze ergens tegenaan stoot. Deze scheur komt van het vele buigen, en ik ben bang dat hij straks helemaal afscheurt.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij beet toch nagels, net als ik?Mijn nagels breken (Denk ik, alleen een vermoeden) omdat ik nog weleens met mijn vingers in mijn mond zit. En het duurt even voor het herstelt
Of was jij al heel lang gestopt en ben ik nu helemaal in de war?
Ik ben nou al écht gestopt sinds ik De Storm heb gezien. En dat was. November? Oktober? Daarvoor beet ik ook al 2 jaar niet echt meer, behalve als ik ergens een haakje had, en nog zijn mijn nagels aan het herstellen.quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik beet inderdaad ook! Ik ben nu ongeveer een maandje gestopt, dus dat is nog niet zo heel lang. Maar mijn nagels zijn nog heel dun, en dan buigen ze als je ze ergens tegenaan stoot. Deze scheur komt van het vele buigen, en ik ben bang dat hij straks helemaal afscheurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdbaarheid is geen probleem met nagellak, volgens mij is er niks dat niet gerepareerd kan worden met Seche Restorequote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie creaties heb ik weer voorbij zien komen... Mooie door-Obli-gemaakte-nageltjes ook! Lijkt me echt vervelend als een nagelstyliste je nagels zo weet te verpesten. Gelukkig zijn er ook nog mensen die je dan uit de brand willen helpen
Wat vinden jullie nu echt musthaves op nagellakgebied?? Ook qua houdbaarheid en prettig lakken enzo...kheb nog maar een heeeel klein duwtje nodig om op transdesign te gaan bestellen![]()
Haha, ik bedoelde eigenlijk houdbaarheid op je nagelsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Houdbaarheid is geen probleem met nagellak, volgens mij is er niks dat niet gerepareerd kan worden met Seche Restore
Het ligt er maar aan van wat voor kleuren je houdt, wat must haves zijn
Euhm.. Daar kan ik je niet zo heel erg bij helpen want ik verander dagelijks van nagellak haha. Wat voor kleuren vind je mooi?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde eigenlijk houdbaarheid op je nagelsDus niet na een dag chippen ook al heb je een goede topcoat...
Dat is wel. Jong. Hoe kwam je daar niet eerder achter dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 22:03 schreef liiszle het volgende:
Oh godkom ik er net achter dat de jongen met wie ik date fucking 17 is.
maar hij is zo leuk..
tevens heb ik een mooie roze gradient op mn nagelsalleen slecht vast te leggen in dit licht. morgen plaats ik wel foto
Ook ik heb dat verschijnsel en nooit nagels gebeten.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, hmm, dan wordt het lastig hequote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euhm.. Daar kan ik je niet zo heel erg bij helpen want ik verander dagelijks van nagellak haha. Wat voor kleuren vind je mooi?
hoe jong ben jij?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef liiszle het volgende:
Oh godkom ik er net achter dat de jongen met wie ik date fucking 17 is.
maar hij is zo leuk..
tevens heb ik een mooie roze gradient op mn nagelsalleen slecht vast te leggen in dit licht. morgen plaats ik wel foto
dat is heel jong.. maar zo komt ie totaaaal niet over. daarom wist ik het ook niet eerder.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is wel. Jong. Hoe kwam je daar niet eerder achter dan?![]()
Ben benieuwd.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:54 schreef Linnie20v het volgende:
Amai, kijk die korte nagelskes!Leuk, helemaal in het grijs! En kort zijn ze niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euhmm... Okee dan ga ik daarvan gewoon mijn favorieten opnoemenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, hmm, dan wordt het lastig heVoor jou weer een probleem minder toch?
![]()
Ik vind cremes en subtiele glitters leuk (dus geen crazyglitters als MAAH en Zoya Astra.. Er is zoveel keus..aah! Ik zie echt door de bomen het bos niet meer..
Aah, das al een heel mooi lijstje!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euhmm... Okee dan ga ik daarvan gewoon mijn favorieten opnoemenGeen kleurvoorkeur?
OPI:
Princesses rule! (lichtroze met microglitter)
You don't know Jacques Suede
Russian Navy Suede
Purple-opolis
Red
China Glaze:
Thunderbird
Grape Juice
Blue Island-Iced Tea
Ruby Pumps
Emerald Sparkle
Orly:
Pixie Dust
Cashmere Cardigan
Enchanted Forest/Wandering Vine
Color Club:
Wild at Heart (paarse holo!)
Tru Passion
Emerald Depths
Misa:
Toxic Seduction
Forbidden Lust
Dirty Sexy Money
Hoop dat dit een beetje helptIk heb de crazyglitters buiten beschouwing gelaten! Wil je ook suggesties voor Nubar/Zoya enz? Dit is een beetje wat bij TD besteld kan worden..
Graag gedaan! Hoop dat je er wat aan hebt.. (oeps, True passion is wel glitterquote:Op zondag 7 februari 2010 22:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Aah, das al een heel mooi lijstje!Bedankt! kGa degene die ik nog niet ken es even opzoeken, maar alle ChinaGlazes die je noemde vind ik alvast supermooi!
ach, als hij heel erg leuk isquote:
Ik wilde net commenten, wat een heerlijke lak zeg.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Whoohoo!
Dames die gek zijn op glitter, LET OP!
Barry M - Blue Glitters:
[ afbeelding ]
De glitters zijn eerder tukoois dan blauw, echt prachtig! Maar moeilijk op de plaat vast te leggen.
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's doen de nagellak geen recht.
Onder de glitters heb ik Barry M - Cobalt Blue zitten, 1 laagje.
Zeker!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef liiszle het volgende:
Jeetje Obli! wat een prachtige kleur! sowieso wel gek op blauw.
zijn die Barry M lakjes een beetje betaalbaar?
Als je de naam die erbij staat, plus het merk intikt op google, krijg je hele mooie plaatjesquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 23:51 schreef Mss het volgende:
Dames, misschien even een stomme vraag, maar ik ben op TD aan het rondneuzen voor een wishlist, maar ik vind de afbeeldingen van de kleurtjes niet echt duidelijk, en met name bij de gliiters niet zo. Staan er ergens duidelijke afbeeldingen van die kleurtjes?
Mooi!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zie zoveel leuks hier weer!![]()
En 17-20, ach, over een paar jaar stelt dat verschil niks meer voor.![]()
En over hysterische glitters, die heb ik vandaag toevallig op! Moet alleen wel een beetje wennen aan MAAH![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef Nieners het volgende:
Thanks Obli, lijkt die een beetje op Chanel Jade of is Dreamcatcher dan een betere optie?
Snkr, ik vind jouw foto's altijd zo mooi. Wat voor camera gebruik je? En wordt steeds meer verliefd op MAAH, denk dat ik hem ook maar bestel!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Mooi!Ik heb m hier ook al een weekje staan maar nog niet uitgeprobeerd, toch maar eens doen deze week
Ben vandaag vanwege het werk aan een wat neutrale kleur, maar kan niet wachten tot ik er weer glitters op kan knallen haha.
Paar dagen geleden kwam ik deze tegen bij Ulta, complete display gewijd alleen aan dit lakje, dus maar even meegenomen:
[ afbeelding ]
Die van MPquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 00:46 schreef liiszle het volgende:
iemand enig idee welke lakken dit zijn?
[afbeelding]
en die Magnetic, zijn dat beetje fijne lakken?
Dat is een 7,2 MP toch... zoiets?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ik pik altijd de camera van m'n moeder, het is een Sony Cybershot w120, een compact, maar hij doet het prima!
true.. even zien of t de moeite waard isquote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van MPIk weet het niet, succes
Who cares, als je het wilt. Wat ze hier op fok zeggen over het MBO is ook niet echt representatief, de helft heeft MBO gedaan of heeft helemaal niets gedaan. En buiten fok. Tsja. Moet je je ook niet te veel van aantrekken, het gaat vaak om de types die naar het MBO gaan ("Negers en die steken elkaar alleen maar neer." om maar wat te noemen), kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 00:52 schreef Nieners het volgende:
[..]
Dat is een 7,2 MP toch... zoiets?. Echt mooie foto's maak je ermee,
ik heb hier thuis ook een camera rond de 7 MP liggen maar die doet het helaas iets minder goed.
Pfff dilemma hier. Ik wil een niveau lager studeren maar ben een beetje bang voor de reacties.
Vooral omdat het MBO is en mensen nogal gehaast zijn met conclusies trekken.
Jep, sinds vorig jaar. Mijn collectie lakjes is enorm gegroeid sindsdienquote:Op maandag 8 februari 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ulta? Je woont dus niet in NL, maar in het nagellakparadijs? Nice!
Die linker lijkt op Flying Dragon, en de middelste is volgens mij OMGquote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die tegenkom in Londen gaat ie mee, heeel hysterisch maar heel mooi! Kun jij er al aan wennen nu je em op hebt? hahaquote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef snkr-xxx het volgende:
En over hysterische glitters, die heb ik vandaag toevallig op! Moet alleen wel een beetje wennen aan MAAH![]()
[ afbeelding ]
Magnetic is fantastisch! Is een merk dat alleen aan nagelstylisten verkocht wordt. Obli heeft er heel veel van.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Moooooiquote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Whoohoo!
Dames die gek zijn op glitter, LET OP!
Barry M - Blue Glitters:
[ afbeelding ]
De glitters zijn eerder tukoois dan blauw, echt prachtig! Maar moeilijk op de plaat vast te leggen.
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's doen de nagellak geen recht.
Onder de glitters heb ik Barry M - Cobalt Blue zitten, 1 laagje.
gewoon doen hoor als jij je daar prettiger bij voelt, schijt aan alle negatieve reacties! Ik weet het, is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het gaat echt alleen om wat voor jou beter is hoor. Als andere mensen die niet willen begrijpen dan zijn ze jouw vriendschap niet waard.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef Nieners het volgende:
Pfff dilemma hier. Ik wil een niveau lager studeren maar ben een beetje bang voor de reacties.
Ik ben niet zo'n glittertypjequote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Betekent het dat je er normaal niet mee gevonden wilt worden?
schijt aan de wereld meis, met MBO krijg je altijd de stempel hersenloos maar dat is echt niet zoquote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef Nieners het volgende:
[..]
Dat is een 7,2 MP toch... zoiets?. Echt mooie foto's maak je ermee,
ik heb hier thuis ook een camera rond de 7 MP liggen maar die doet het helaas iets minder goed.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:37 schreef Daph_ het volgende:
Snkr oh ik dacht dat je echt een superdure camera had ofzo, maar dan is er nog hoop voor mij met mijn cameraatje![]()
Zometeen boodschapjes doen, daarna naar de stad voor H&M nagellak en daarna naar de kittehs![]()
Morning trouwens!
wat voor licht en instelling gebruik je dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ik pik altijd de camera van m'n moeder, het is een Sony Cybershot w120, een compact, maar hij doet het prima!
Klinkt allemaal ontzettend bekend.. Alleen: iso 100? *Iz n00b*quote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Je moet gewoon weten welke knopjes je in moet drukken
en ik wil alleen maar fotos maken in helder daglicht anders heb ik al geen zin meer!
En het liefst zet ik de camera op een statief, en dan iso op 100.. en macro stand natuurlijk. En dan 50 fotos maken, dan zit er vast wel een scherpe tussen
een hoge iso zorgt voor ruis, maar met een hoge iso kan je wel fotograferen in een donkere omgeving, niet alle compact camera's hebben datquote:Op maandag 8 februari 2010 09:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt allemaal ontzettend bekend.. Alleen: iso 100? *Iz n00b*
Ik maak ook altijd tientallen foto's, is er vast wel minstens ééntje 'raak'
Volgens internet zou mijn camera dat wel moeten hebben maar ik zou niet weten waar ik het kan vindenquote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
een hoge iso zorgt voor ruis, maar met een hoge iso kan je wel fotograferen in een donkere omgeving, niet alle compact camera's hebben dat
Haha ik ben geen fotograaf, (puckzzz where are youuuu)quote:Op maandag 8 februari 2010 09:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt allemaal ontzettend bekend.. Alleen: iso 100? *Iz n00b*
Ik maak ook altijd tientallen foto's, is er vast wel minstens ééntje 'raak'
Ah okeequote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik ben geen fotograaf, (puckzzz where are youuuu)
maar door je ISO hoger te zetten kun je in een slecht verlichte ruimte nog aardig foto's maken zonder dat het 1 grote blur is, alleen wat je dan krijgt is heel veel ruis. Als ik dus met de camera een foto ga maken in de huiskamer voor het raam dan heb ik altijd wel een beetje ruis, als ik de ISO op auto laat staan. Maar door de ISO zo laag mogelijk te houden, heb je dat een stuk minder. Alleen ISO 100 in slecht licht kun je niet met de losse hand, vandaar het statief
Periwinkle? Secret Periwinkle van ChG of een andere?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Kleintje19 het volgende:
jeej nog maar 6 uur verveling tegemoet!er is al een uur voorbij
![]()
*proest*
snkr, heb je een basislak onder MAAH? of gewoon alleen MAAH?
ik zit te denken een wit mee te bestellen van transdesigniemand die trouwens mijn vraag op periwinkle nog weet?
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:04 schreef Kleintje19 het volgende:
Secret peri winkle, alleen zag ik op scrangie dat ie meer naar blauw neigt?
kan iemand mij vertellen bij welke hij het meest in de buurt komt?
Ik vind 'm veel meer op de bovenste foto lijken, hij is misschien iets lichter maar zeker niet gewoon blauw. Het is net als cashmere cardigan van Orly denk ik moeilijk op de foto te krijgen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |