Oh, dat is dan wel beter dan ik dachtquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze gewoon Red, Teal etc. en is wat erachter staat een uitleg over naar welk onderzoek de opbrengst gaat.
Leuke kleurtjes!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn nieuwe rekje is binnen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel erg lastig om te kiezen welke kleurtjes op de display mogen, de rest zit verstopt in de bovenste lade van het dressoir..
9 is Grape Pop CGquote:Op zondag 7 februari 2010 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Leuke kleurtjes!
Welke zijn 9, 51, 69 en 71?
Leuk jaquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind die Shrek collectie echt heel leuk eruit zien. Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn, want OPI is niet zo goed met kleur accurate promo pics.
Heb ook nieuwe Show Your Feetjes gespot, wat een schatjes:
http://essenceadicta.blog(...)show-your-feets.html
Volgens mij zit er iets antibacterieels in , zal wel iets met schimmelnagels te maken hebben ofzoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Leuk jaWat is nou zo anders aan nagellak voor teennagels?
* noteert*quote:Op zondag 7 februari 2010 12:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
9 is Grape Pop CG
51 is Dorothy Who? CG
69 Something Sweet CG
71 is Good Witch? CG
Briljant!!! Waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel erg lastig om te kiezen welke kleurtjes op de display mogen, de rest zit verstopt in de bovenste lade van het dressoir..
Wat is die op je middelvinger? Of is dat een CG OMG?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
En mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
Is een CG OMG idd volgens my 2Nitequote:Op zondag 7 februari 2010 12:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant!!! Waar heb je die vandaan?
[..]
Wat is die op je middelvinger? Of is dat een CG OMG?
Oh leuk!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik vind die Shrek collectie echt heel leuk eruit zien. Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn, want OPI is niet zo goed met kleur accurate promo pics.
Ja het lijkt zoquote:Op zondag 7 februari 2010 12:56 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam; Een Helmer biedt ontzettend veel plaats aan nagellak en alle aanverwante spullen.. De meeste flesjes passen er perfect in (alleen die van Claire's en eentje van Bourjois passen er bij mij niet in) en je kunt er eventueel ook andere dingen instoppen als je ruimte overhebtWaar blijven je foto's van je Oblinagels? :p
@ snkr! Zie ik het goed, zit er een groene/teal lak tussen?
*duimt*quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja het lijkt zoHopelijk komen ze hierheen
aah tof! jij hebt er ook 1!quote:Op zondag 7 februari 2010 06:54 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow die zijn leuk,die gele is echt leuk voor de zomer in m'n open schoentjesquote:Op zondag 7 februari 2010 12:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ah thanks! leuke dingen heeft zequote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb ze hier vandaan:
]http://cgi.ebay.nl/48-x-2-Way-False-Nail-Art-Brush-Pen-Varnish-Polish-W8z_W0QQitemZ250522681103QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA?hash=item3a5450bf0f
(sorry, lukt me nog niet een linkje te maken, dus even kopieren en plakken)
Vind het echt leuk, je kunt superdunne lijntjes maken. Sommige kleuren lijken wel veel op elkaar, maar in de 24 serie miste ik oranje, en wit.![]()
Wow Anini, ziet er gaaf uit zeg in dat rek, mooi! Jij hebt ook al een gave collectie bij elkaar![]()
Ik vind dat Marblen echt wel gaaf! Ziet er waanziniig mooi uit!
whoa!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh leuk!![]()
@Mirjam: in een helmer passen ongeveer 600 lakjes. Dan kan je dus wel even vooruit.
Ik heb het er al weer af hoor, dat was mijn over the top valentijn nageldesign.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:39 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vind ze leuk Nune
Had de hartjes zelf misschien niet op iedere nagel gedaan, maar ik vind het toch echt wel leuk gelukt!
oh, hij's toch goed gelukt he?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag dames!
Heb alweer heel veel voorbij zien komen...
Heb ook nog wat in de aanbieding:
Heb My Private Jet gepimpd!![]()
Wat nou geen holo...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen een konad erover heen geplakt...![]()
[ afbeelding ]
Afschuwelijke plate, maar goed..
china glaze LOL over een laag dieppaars van diamond cosmetics (naam kwijtquote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef PeRi het volgende:
Obli en Mir, erg mooi! Welke kleur heb je daar op Mir?
Oh, dat is echt ontzettend mooi gedaan!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo, fotospam
mnijn nageltjes waren door de laatste nageldame heel erg mishandeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar: obli heeft ze gefixt!
en meteen wat moois ervan gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu heb ik dus oblinageltjes
helaas moest wel alles eraf gehaald worden, en dat was jammer, want mijn eigen nagels waren net zo lang als het acryl
Mooi hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo, fotospam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas moest wel alles eraf gehaald worden, en dat was jammer, want mijn eigen nagels waren net zo lang als het acryl
het acryl er héél lelijk opzetten, en de vorm van mijn nagel totaal verpestenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:35 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Wat had ze gedaan dat ze zo mishandeld waren?
Ik heb net zoals jij ook van die kleine nagelbedjes!
Pak een van je untrieds. Ik zou bij god niet weten wat jij in je helmer hebt, maar er zal wel een untried bij zitten toch?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam dat ziet er goed uit! Obli heeft dat mooi voor je gedaanOblinagels!
Ik weet niet wat ik met mijn nagels wil.. Qua kleur dan
Ja zover was ik zelf ook al, maar ik weet niet welke untriedquote:Op zondag 7 februari 2010 17:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Pak een van je untrieds. Ik zou bij god niet weten wat jij in je helmer hebt, maar er zal wel een untried bij zitten toch?
Lievquote:
Mooi, zo subtiel ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:36 schreef kieskleurig het volgende:
Ff snel voor ik zo wegga nieuwe marble nagels gemaakt.
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
met flits
Tof juist!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag dames!
Wat nou geen holo...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooh wat een stomme nagelmevrouw is dat geweest! Lang leve nagelgodin Obliquote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo, fotospam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:12 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
P2 Gorgeous! met Matte Magic.
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroevenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aah tof! jij hebt er ook 1!
waar heb jij hem vandaan? ik wil zo'n grote muur rek want dan kan ik hem boven me dressoir hangen alleen vraag me af hoe dat verzonden word, en of dat ding 1 geheel is
Waar weet ik niet maar Nails Inc. Models Own, BarryM, Diamond Cosmetics, Illamasqua en Ciaté!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
Waar koop je P2 dan?![]()
Heeft iemand nagellaktips voor als ik in Londen ben?Ik bedoel, waar je nog toffe dingen kunt kopen
mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die hartjes hierboven zijn ook lief![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
ik heb dit lijstje doorgegeven:quote:Op zondag 7 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook weer P2tjesWelke krijg je Mirjam?
quote:249 dangerous
013 stylish
014 heartbeat
200 rebel
146 soulful
171 gorgeous
248 rich
209 spacy
240 Joyful
140 diva
017 elegant
Goede keuzes heurr!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dit lijstje doorgegeven:
[..]
Ik zal de logo's opzoeken en mijn ogen open houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar weet ik niet maar Nails Inc. Models Own, BarryM, Diamond Cosmetics, Illamasqua en Ciaté!
Wat een mooie kleurquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 18:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh die hartjes hierboven zijn ook lief![]()
Mijn nagels:
[afbeelding]
toch wel???quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroeven
vind dat juist een geweldige plate, lekker retroquote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Goedemiddag dames!
Wat nou geen holo...?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeeukquote:
mooie collectie!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit is momenteel mijn oplossing, van die houten wijnkistjes. Heb een open kast met kralengordijntje als een soort van kaptafel
op de onderste planken staan m'n make-uppies en haardingen en grote spiegel. Op de bovenste plank staan daar dus nu de nagellakken in houten wijnkisten. Voorheen in een grote koffer,zo
[ afbeelding ]
maar ik kon de kleuren niet eens zien en hij werd wat vol en zwaar, dus nu zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de koffer zitten nu base- en topcoat, stempellak en veeeeel nailart
Welke is het op de site?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroeven
Welke is die 3e van rechts op de eerste plank, laatste foto? Dat blauwpaarsige!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit is momenteel mijn oplossing, van die houten wijnkistjes. Heb een open kast met kralengordijntje als een soort van kaptafel
op de onderste planken staan m'n make-uppies en haardingen en grote spiegel. Op de bovenste plank staan daar dus nu de nagellakken in houten wijnkisten. Voorheen in een grote koffer,zo
[ afbeelding ]
maar ik kon de kleuren niet eens zien en hij werd wat vol en zwaar, dus nu zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de koffer zitten nu base- en topcoat, stempellak en veeeeel nailart
mega schattig!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
Leuke oplossing buzzwheedle!
Super verzamelingen weer.. erg leuk om te zien.
Had vandaag zin in iets liefs.. dus ik heb een vogel fimo en een gedroogd bloemetje gedaan. En pareltjes..[ afbeelding ]
Hiervoor had ik rood (china glaze - red stallion). wat een bitch om weg te krijgen.Wel een mooie kleur rood.
![]()
Awww die vogeltjesquote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
Leuke oplossing buzzwheedle!
Super verzamelingen weer.. erg leuk om te zien.
Had vandaag zin in iets liefs.. dus ik heb een vogel fimo en een gedroogd bloemetje gedaan. En pareltjes..[ afbeelding ]
Hiervoor had ik rood (china glaze - red stallion). wat een bitch om weg te krijgen.Wel een mooie kleur rood.
![]()
Die is ook erg mooiquote:
gewoon je allerliefste ogen opzettenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Swap je alleen die of?
Ik heb inmiddels afgesproken om SH Grape Going the ruilen voor CG TTYL dus ben benieuwd.
Kleintje, wauw wat tof! Ik ga morgen ook even navragen of vriendlief dit voor mij wil maken in het wit. Zou ook perfect zijn voor al m'n verzorgingsproducten hoewel ik niet zeker ben of ik het daarvoor ga gebruiken. En een stuk kleiner, dat wel. Afijn, nu maar eerst die poef breien want ik wil volgens mij teveel in 1 keer.
Juud, zulke kleuren zijn!!
Daar sluit ik me volledig bij aan!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gewoon je allerliefste ogen opzetten![]()
ik wil wel een enormeen dan voor in me nieuwe huisje
Ooh nee voor op mijn nagels hahaquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Swap je alleen die of?
Ik heb inmiddels afgesproken om SH Grape Going the ruilen voor CG TTYL dus ben benieuwd.
Kleintje, wauw wat tof! Ik ga morgen ook even navragen of vriendlief dit voor mij wil maken in het wit. Zou ook perfect zijn voor al m'n verzorgingsproducten hoewel ik niet zeker ben of ik het daarvoor ga gebruiken. En een stuk kleiner, dat wel. Afijn, nu maar eerst die poef breien want ik wil volgens mij teveel in 1 keer.
Juud, zulke kleuren zijn!!
Verzendkosten voor het rek en 2 lakjes was 30 dollar voor mij, en dat was binnen de USquote:Op zondag 7 februari 2010 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
toch wel???
ik wil namelijk deze:
[ afbeelding ]
maar het ziet er naar uit dat dat in 1 gedeelte komten dán wil ik niet weten wat de verzendkosten zijn, maar als ik mail word er nooit gereageerd
![]()
Heb al in NL gezocht maar of ze vragen er een fortuin voor, of ze zijn er gewoon niet.
Oh wat een uniek idee!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb de liefste stiefpapa in de hele wereld.
ik ging eensch googlen op zo'n rek om zelf te maken![]()
ik bouw namelijk meestal alles zelf... en toen... zag ik...
[ afbeelding ]
![]()
maar geen haar op me hoofd die daar 400 dollar aan gaat uitgeven, ik ben dus met me allerliefste puppyogen naar beneden gegaan en gevraagd of hij dit samen met mij wilde bouwen![]()
en dat wilde hij wel maar wel pas als het wat warmer is![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |