Leeeukquote:
mooie collectie!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit is momenteel mijn oplossing, van die houten wijnkistjes. Heb een open kast met kralengordijntje als een soort van kaptafel
op de onderste planken staan m'n make-uppies en haardingen en grote spiegel. Op de bovenste plank staan daar dus nu de nagellakken in houten wijnkisten. Voorheen in een grote koffer,zo
[ afbeelding ]
maar ik kon de kleuren niet eens zien en hij werd wat vol en zwaar, dus nu zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de koffer zitten nu base- en topcoat, stempellak en veeeeel nailart
Welke is het op de site?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Die van mij kwam van Trans Design, heb m zelf in elkaar moeten schroeven
Welke is die 3e van rechts op de eerste plank, laatste foto? Dat blauwpaarsige!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit is momenteel mijn oplossing, van die houten wijnkistjes. Heb een open kast met kralengordijntje als een soort van kaptafel
op de onderste planken staan m'n make-uppies en haardingen en grote spiegel. Op de bovenste plank staan daar dus nu de nagellakken in houten wijnkisten. Voorheen in een grote koffer,zo
[ afbeelding ]
maar ik kon de kleuren niet eens zien en hij werd wat vol en zwaar, dus nu zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de koffer zitten nu base- en topcoat, stempellak en veeeeel nailart
mega schattig!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
Leuke oplossing buzzwheedle!
Super verzamelingen weer.. erg leuk om te zien.
Had vandaag zin in iets liefs.. dus ik heb een vogel fimo en een gedroogd bloemetje gedaan. En pareltjes..[ afbeelding ]
Hiervoor had ik rood (china glaze - red stallion). wat een bitch om weg te krijgen.Wel een mooie kleur rood.
![]()
Awww die vogeltjesquote:Op zondag 7 februari 2010 20:08 schreef Franneh het volgende:
Leuke oplossing buzzwheedle!
Super verzamelingen weer.. erg leuk om te zien.
Had vandaag zin in iets liefs.. dus ik heb een vogel fimo en een gedroogd bloemetje gedaan. En pareltjes..[ afbeelding ]
Hiervoor had ik rood (china glaze - red stallion). wat een bitch om weg te krijgen.Wel een mooie kleur rood.
![]()
Die is ook erg mooiquote:
gewoon je allerliefste ogen opzettenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Swap je alleen die of?
Ik heb inmiddels afgesproken om SH Grape Going the ruilen voor CG TTYL dus ben benieuwd.
Kleintje, wauw wat tof! Ik ga morgen ook even navragen of vriendlief dit voor mij wil maken in het wit. Zou ook perfect zijn voor al m'n verzorgingsproducten hoewel ik niet zeker ben of ik het daarvoor ga gebruiken. En een stuk kleiner, dat wel. Afijn, nu maar eerst die poef breien want ik wil volgens mij teveel in 1 keer.
Juud, zulke kleuren zijn!!
Daar sluit ik me volledig bij aan!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gewoon je allerliefste ogen opzetten![]()
ik wil wel een enormeen dan voor in me nieuwe huisje
Ooh nee voor op mijn nagels hahaquote:Op zondag 7 februari 2010 20:43 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Swap je alleen die of?
Ik heb inmiddels afgesproken om SH Grape Going the ruilen voor CG TTYL dus ben benieuwd.
Kleintje, wauw wat tof! Ik ga morgen ook even navragen of vriendlief dit voor mij wil maken in het wit. Zou ook perfect zijn voor al m'n verzorgingsproducten hoewel ik niet zeker ben of ik het daarvoor ga gebruiken. En een stuk kleiner, dat wel. Afijn, nu maar eerst die poef breien want ik wil volgens mij teveel in 1 keer.
Juud, zulke kleuren zijn!!
Verzendkosten voor het rek en 2 lakjes was 30 dollar voor mij, en dat was binnen de USquote:Op zondag 7 februari 2010 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
toch wel???
ik wil namelijk deze:
[ afbeelding ]
maar het ziet er naar uit dat dat in 1 gedeelte komten dán wil ik niet weten wat de verzendkosten zijn, maar als ik mail word er nooit gereageerd
![]()
Heb al in NL gezocht maar of ze vragen er een fortuin voor, of ze zijn er gewoon niet.
Oh wat een uniek idee!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb de liefste stiefpapa in de hele wereld.
ik ging eensch googlen op zo'n rek om zelf te maken![]()
ik bouw namelijk meestal alles zelf... en toen... zag ik...
[ afbeelding ]
![]()
maar geen haar op me hoofd die daar 400 dollar aan gaat uitgeven, ik ben dus met me allerliefste puppyogen naar beneden gegaan en gevraagd of hij dit samen met mij wilde bouwen![]()
en dat wilde hij wel maar wel pas als het wat warmer is![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |