ouch!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Verzendkosten voor het rek en 2 lakjes was 30 dollar voor mij, en dat was binnen de US
iets zegt me dat ik er gewoon 2 van moet bestellenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef PeRi het volgende:
MAAH!
Ik ben van de week jarig en weet nu al dat ik die op ga doen.
die zag ik idd, maar ik heb teveel paarsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:09 schreef Daph_ het volgende:
@Kleintje: Color Club Wild at Heart!! Paarse holo![]()
OPI Pearl of Wisdom?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet een parelmoerlak hebben.
[ afbeelding ]
Deze had ik voor mijn moeder gekocht, maar die heeft altijd heel veel last van haar duimen, dus scrobben met nagellakremover omdat die glitters er niet af willen is nogal een hel voor haar. Maar ik heb dus echt geen idee hoe ze dat noemen, heb gekeken bij Scrangie, maar het lijkt wel alsof ze parelmoer in het Engels geen pearl noemen (Als ik kijk naar de tags die Scrangie gebruikt dus). Weet iemand dit?En weet iemand een mooie parelmoerachtige lak die makkelijk van je nagels af gaat?
Mag met een kleurtje, ze houdt alleen wel van het parelmoer.
Dankje!quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:19 schreef Daph_ het volgende:
OPI Sheer Luck zag ik gister langs komen op MUA, die vind ik erg mooi. Essence heeft Diamonds and pearls, dat is een witte parelmoerkleurige lakOPI Pearl of Wisdom is ook een optie. Hoop dat dit een beetje helpt!
quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[afbeelding]
welke is dat?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Nova? Die is ook gaafquote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Betekent het dat je er normaal niet mee gevonden wilt worden?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:36 schreef Sjeen het volgende:
Oh my... zulke lakjes had ik vroeger op met carnavalDit jaar ga ik voor een witte met goolish glow topcoat
Geniaal. Die wil ik ook. Als ik weer een keer geld heb ga ik ook het een en ander bestellen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef Kleintje19 het volgende:
het word.....
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
Wat is dat? Dat een laag van je nagels loslaat?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Geniaal. Die wil ik ook. Als ik weer een keer geld heb ga ik ook het een en ander bestellen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
[afbeelding]
Afteglow van China Glazequote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet een parelmoerlak hebben.
[ afbeelding ]
Deze had ik voor mijn moeder gekocht, maar die heeft altijd heel veel last van haar duimen, dus scrobben met nagellakremover omdat die glitters er niet af willen is nogal een hel voor haar. Maar ik heb dus echt geen idee hoe ze dat noemen, heb gekeken bij Scrangie, maar het lijkt wel alsof ze parelmoer in het Engels geen pearl noemen (Als ik kijk naar de tags die Scrangie gebruikt dus). Weet iemand dit?En weet iemand een mooie parelmoerachtige lak die makkelijk van je nagels af gaat?
Mag met een kleurtje, ze houdt alleen wel van het parelmoer.
Die is glad?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:45 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Afteglow van China Glaze
[afbeelding]
De bovenste laag is ingescheurd. Ik kan er helaas geen scherpere foto's van maken. Hij is dus nog niet helemaal ingescheurd, want het zit nog aan elkaar vast. Maar fijn is anders.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat een laag van je nagels loslaat?
Jij beet toch nagels, net als ik?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
De bovenste laag is ingescheurd. Ik kan er helaas geen scherpere foto's van maken. Hij is dus nog niet helemaal ingescheurd, want het zit nog aan elkaar vast. Maar fijn is anders.
Niet te veel aan zitten en proberen te fixen met een btje nagellijm?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
De bovenste laag is ingescheurd. Ik kan er helaas geen scherpere foto's van maken. Hij is dus nog niet helemaal ingescheurd, want het zit nog aan elkaar vast. Maar fijn is anders.
Ja ik beet inderdaad ook! Ik ben nu ongeveer een maandje gestopt, dus dat is nog niet zo heel lang. Maar mijn nagels zijn nog heel dun, en dan buigen ze als je ze ergens tegenaan stoot. Deze scheur komt van het vele buigen, en ik ben bang dat hij straks helemaal afscheurt.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij beet toch nagels, net als ik?Mijn nagels breken (Denk ik, alleen een vermoeden) omdat ik nog weleens met mijn vingers in mijn mond zit. En het duurt even voor het herstelt
Of was jij al heel lang gestopt en ben ik nu helemaal in de war?
Ik ben nou al écht gestopt sinds ik De Storm heb gezien. En dat was. November? Oktober? Daarvoor beet ik ook al 2 jaar niet echt meer, behalve als ik ergens een haakje had, en nog zijn mijn nagels aan het herstellen.quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik beet inderdaad ook! Ik ben nu ongeveer een maandje gestopt, dus dat is nog niet zo heel lang. Maar mijn nagels zijn nog heel dun, en dan buigen ze als je ze ergens tegenaan stoot. Deze scheur komt van het vele buigen, en ik ben bang dat hij straks helemaal afscheurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdbaarheid is geen probleem met nagellak, volgens mij is er niks dat niet gerepareerd kan worden met Seche Restorequote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef AmyGrace het volgende:
Mooie creaties heb ik weer voorbij zien komen... Mooie door-Obli-gemaakte-nageltjes ook! Lijkt me echt vervelend als een nagelstyliste je nagels zo weet te verpesten. Gelukkig zijn er ook nog mensen die je dan uit de brand willen helpen
Wat vinden jullie nu echt musthaves op nagellakgebied?? Ook qua houdbaarheid en prettig lakken enzo...kheb nog maar een heeeel klein duwtje nodig om op transdesign te gaan bestellen![]()
Haha, ik bedoelde eigenlijk houdbaarheid op je nagelsquote:Op zondag 7 februari 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Houdbaarheid is geen probleem met nagellak, volgens mij is er niks dat niet gerepareerd kan worden met Seche Restore
Het ligt er maar aan van wat voor kleuren je houdt, wat must haves zijn
Euhm.. Daar kan ik je niet zo heel erg bij helpen want ik verander dagelijks van nagellak haha. Wat voor kleuren vind je mooi?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde eigenlijk houdbaarheid op je nagelsDus niet na een dag chippen ook al heb je een goede topcoat...
Dat is wel. Jong. Hoe kwam je daar niet eerder achter dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 @ 22:03 schreef liiszle het volgende:
Oh godkom ik er net achter dat de jongen met wie ik date fucking 17 is.
maar hij is zo leuk..
tevens heb ik een mooie roze gradient op mn nagelsalleen slecht vast te leggen in dit licht. morgen plaats ik wel foto
Ook ik heb dat verschijnsel en nooit nagels gebeten.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, hmm, dan wordt het lastig hequote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euhm.. Daar kan ik je niet zo heel erg bij helpen want ik verander dagelijks van nagellak haha. Wat voor kleuren vind je mooi?
hoe jong ben jij?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef liiszle het volgende:
Oh godkom ik er net achter dat de jongen met wie ik date fucking 17 is.
maar hij is zo leuk..
tevens heb ik een mooie roze gradient op mn nagelsalleen slecht vast te leggen in dit licht. morgen plaats ik wel foto
dat is heel jong.. maar zo komt ie totaaaal niet over. daarom wist ik het ook niet eerder.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is wel. Jong. Hoe kwam je daar niet eerder achter dan?![]()
Ben benieuwd.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:54 schreef Linnie20v het volgende:
Amai, kijk die korte nagelskes!Leuk, helemaal in het grijs! En kort zijn ze niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euhmm... Okee dan ga ik daarvan gewoon mijn favorieten opnoemenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, hmm, dan wordt het lastig heVoor jou weer een probleem minder toch?
![]()
Ik vind cremes en subtiele glitters leuk (dus geen crazyglitters als MAAH en Zoya Astra.. Er is zoveel keus..aah! Ik zie echt door de bomen het bos niet meer..
Aah, das al een heel mooi lijstje!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Euhmm... Okee dan ga ik daarvan gewoon mijn favorieten opnoemenGeen kleurvoorkeur?
OPI:
Princesses rule! (lichtroze met microglitter)
You don't know Jacques Suede
Russian Navy Suede
Purple-opolis
Red
China Glaze:
Thunderbird
Grape Juice
Blue Island-Iced Tea
Ruby Pumps
Emerald Sparkle
Orly:
Pixie Dust
Cashmere Cardigan
Enchanted Forest/Wandering Vine
Color Club:
Wild at Heart (paarse holo!)
Tru Passion
Emerald Depths
Misa:
Toxic Seduction
Forbidden Lust
Dirty Sexy Money
Hoop dat dit een beetje helptIk heb de crazyglitters buiten beschouwing gelaten! Wil je ook suggesties voor Nubar/Zoya enz? Dit is een beetje wat bij TD besteld kan worden..
Graag gedaan! Hoop dat je er wat aan hebt.. (oeps, True passion is wel glitterquote:Op zondag 7 februari 2010 22:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Aah, das al een heel mooi lijstje!Bedankt! kGa degene die ik nog niet ken es even opzoeken, maar alle ChinaGlazes die je noemde vind ik alvast supermooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |