ach, als hij heel erg leuk isquote:
Ik wilde net commenten, wat een heerlijke lak zeg.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Whoohoo!
Dames die gek zijn op glitter, LET OP!
Barry M - Blue Glitters:
[ afbeelding ]
De glitters zijn eerder tukoois dan blauw, echt prachtig! Maar moeilijk op de plaat vast te leggen.
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's doen de nagellak geen recht.
Onder de glitters heb ik Barry M - Cobalt Blue zitten, 1 laagje.
Zeker!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:52 schreef liiszle het volgende:
Jeetje Obli! wat een prachtige kleur! sowieso wel gek op blauw.
zijn die Barry M lakjes een beetje betaalbaar?
Als je de naam die erbij staat, plus het merk intikt op google, krijg je hele mooie plaatjesquote:Op zondag 7 februari 2010 @ 23:51 schreef Mss het volgende:
Dames, misschien even een stomme vraag, maar ik ben op TD aan het rondneuzen voor een wishlist, maar ik vind de afbeeldingen van de kleurtjes niet echt duidelijk, en met name bij de gliiters niet zo. Staan er ergens duidelijke afbeeldingen van die kleurtjes?
Mooi!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zie zoveel leuks hier weer!![]()
En 17-20, ach, over een paar jaar stelt dat verschil niks meer voor.![]()
En over hysterische glitters, die heb ik vandaag toevallig op! Moet alleen wel een beetje wennen aan MAAH![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef Nieners het volgende:
Thanks Obli, lijkt die een beetje op Chanel Jade of is Dreamcatcher dan een betere optie?
Snkr, ik vind jouw foto's altijd zo mooi. Wat voor camera gebruik je? En wordt steeds meer verliefd op MAAH, denk dat ik hem ook maar bestel!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Mooi!Ik heb m hier ook al een weekje staan maar nog niet uitgeprobeerd, toch maar eens doen deze week
Ben vandaag vanwege het werk aan een wat neutrale kleur, maar kan niet wachten tot ik er weer glitters op kan knallen haha.
Paar dagen geleden kwam ik deze tegen bij Ulta, complete display gewijd alleen aan dit lakje, dus maar even meegenomen:
[ afbeelding ]
Die van MPquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 00:46 schreef liiszle het volgende:
iemand enig idee welke lakken dit zijn?
[afbeelding]
en die Magnetic, zijn dat beetje fijne lakken?
Dat is een 7,2 MP toch... zoiets?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ik pik altijd de camera van m'n moeder, het is een Sony Cybershot w120, een compact, maar hij doet het prima!
true.. even zien of t de moeite waard isquote:Op maandag 8 februari 2010 00:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van MPIk weet het niet, succes
Who cares, als je het wilt. Wat ze hier op fok zeggen over het MBO is ook niet echt representatief, de helft heeft MBO gedaan of heeft helemaal niets gedaan. En buiten fok. Tsja. Moet je je ook niet te veel van aantrekken, het gaat vaak om de types die naar het MBO gaan ("Negers en die steken elkaar alleen maar neer." om maar wat te noemen), kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 00:52 schreef Nieners het volgende:
[..]
Dat is een 7,2 MP toch... zoiets?. Echt mooie foto's maak je ermee,
ik heb hier thuis ook een camera rond de 7 MP liggen maar die doet het helaas iets minder goed.
Pfff dilemma hier. Ik wil een niveau lager studeren maar ben een beetje bang voor de reacties.
Vooral omdat het MBO is en mensen nogal gehaast zijn met conclusies trekken.
Jep, sinds vorig jaar. Mijn collectie lakjes is enorm gegroeid sindsdienquote:Op maandag 8 februari 2010 00:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ulta? Je woont dus niet in NL, maar in het nagellakparadijs? Nice!
Die linker lijkt op Flying Dragon, en de middelste is volgens mij OMGquote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die tegenkom in Londen gaat ie mee, heeel hysterisch maar heel mooi! Kun jij er al aan wennen nu je em op hebt? hahaquote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef snkr-xxx het volgende:
En over hysterische glitters, die heb ik vandaag toevallig op! Moet alleen wel een beetje wennen aan MAAH![]()
[ afbeelding ]
Magnetic is fantastisch! Is een merk dat alleen aan nagelstylisten verkocht wordt. Obli heeft er heel veel van.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Moooooiquote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Whoohoo!
Dames die gek zijn op glitter, LET OP!
Barry M - Blue Glitters:
[ afbeelding ]
De glitters zijn eerder tukoois dan blauw, echt prachtig! Maar moeilijk op de plaat vast te leggen.
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's doen de nagellak geen recht.
Onder de glitters heb ik Barry M - Cobalt Blue zitten, 1 laagje.
gewoon doen hoor als jij je daar prettiger bij voelt, schijt aan alle negatieve reacties! Ik weet het, is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het gaat echt alleen om wat voor jou beter is hoor. Als andere mensen die niet willen begrijpen dan zijn ze jouw vriendschap niet waard.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef Nieners het volgende:
Pfff dilemma hier. Ik wil een niveau lager studeren maar ben een beetje bang voor de reacties.
Ik ben niet zo'n glittertypjequote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Betekent het dat je er normaal niet mee gevonden wilt worden?
schijt aan de wereld meis, met MBO krijg je altijd de stempel hersenloos maar dat is echt niet zoquote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef Nieners het volgende:
[..]
Dat is een 7,2 MP toch... zoiets?. Echt mooie foto's maak je ermee,
ik heb hier thuis ook een camera rond de 7 MP liggen maar die doet het helaas iets minder goed.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:37 schreef Daph_ het volgende:
Snkr oh ik dacht dat je echt een superdure camera had ofzo, maar dan is er nog hoop voor mij met mijn cameraatje![]()
Zometeen boodschapjes doen, daarna naar de stad voor H&M nagellak en daarna naar de kittehs![]()
Morning trouwens!
wat voor licht en instelling gebruik je dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Ik pik altijd de camera van m'n moeder, het is een Sony Cybershot w120, een compact, maar hij doet het prima!
Klinkt allemaal ontzettend bekend.. Alleen: iso 100? *Iz n00b*quote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Je moet gewoon weten welke knopjes je in moet drukken
en ik wil alleen maar fotos maken in helder daglicht anders heb ik al geen zin meer!
En het liefst zet ik de camera op een statief, en dan iso op 100.. en macro stand natuurlijk. En dan 50 fotos maken, dan zit er vast wel een scherpe tussen
een hoge iso zorgt voor ruis, maar met een hoge iso kan je wel fotograferen in een donkere omgeving, niet alle compact camera's hebben datquote:Op maandag 8 februari 2010 09:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt allemaal ontzettend bekend.. Alleen: iso 100? *Iz n00b*
Ik maak ook altijd tientallen foto's, is er vast wel minstens ééntje 'raak'
Volgens internet zou mijn camera dat wel moeten hebben maar ik zou niet weten waar ik het kan vindenquote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
een hoge iso zorgt voor ruis, maar met een hoge iso kan je wel fotograferen in een donkere omgeving, niet alle compact camera's hebben dat
Haha ik ben geen fotograaf, (puckzzz where are youuuu)quote:Op maandag 8 februari 2010 09:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt allemaal ontzettend bekend.. Alleen: iso 100? *Iz n00b*
Ik maak ook altijd tientallen foto's, is er vast wel minstens ééntje 'raak'
Ah okeequote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik ben geen fotograaf, (puckzzz where are youuuu)
maar door je ISO hoger te zetten kun je in een slecht verlichte ruimte nog aardig foto's maken zonder dat het 1 grote blur is, alleen wat je dan krijgt is heel veel ruis. Als ik dus met de camera een foto ga maken in de huiskamer voor het raam dan heb ik altijd wel een beetje ruis, als ik de ISO op auto laat staan. Maar door de ISO zo laag mogelijk te houden, heb je dat een stuk minder. Alleen ISO 100 in slecht licht kun je niet met de losse hand, vandaar het statief
Periwinkle? Secret Periwinkle van ChG of een andere?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Kleintje19 het volgende:
jeej nog maar 6 uur verveling tegemoet!er is al een uur voorbij
![]()
*proest*
snkr, heb je een basislak onder MAAH? of gewoon alleen MAAH?
ik zit te denken een wit mee te bestellen van transdesigniemand die trouwens mijn vraag op periwinkle nog weet?
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:04 schreef Kleintje19 het volgende:
Secret peri winkle, alleen zag ik op scrangie dat ie meer naar blauw neigt?
kan iemand mij vertellen bij welke hij het meest in de buurt komt?
Ik vind 'm veel meer op de bovenste foto lijken, hij is misschien iets lichter maar zeker niet gewoon blauw. Het is net als cashmere cardigan van Orly denk ik moeilijk op de foto te krijgen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |