nils7 | woensdag 3 februari 2010 @ 15:26 | |||
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 |64 | 65 | 66 | Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz: - Christijan Albers - Robert Doornbos - Giedo van der Garde Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Scuderia Toro Rosso - Red Bull Racing - Williams - Brawn GP - Force India - Campos Meta 1 - Lotus F1 Racing - Virgin Racing - US F1 Team Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site [PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations [PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 Technical Regulations 2009/2010 [PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application [PDF] 2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations Testschema ![]() ![]() ![]() McLaren 01. Jenson Button WDC 2009 02. Lewis Hamilton Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP 03. Michael Schumacher 04. Nico Rosberg Red Bull Racing 05. Sebastian Vettel 06. Mark Webber Ferrari 07. Felipe Massa 08. Fernando Alonso Williams 09. Rubens Barrichello 10. Nico Hülkenberg Renault 11. Robert Kubica 12. Vitaly Petrov Force India 14. Adrian Sutil 15. Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso 16. Sébastien Buemi 17. Jaime Alguersuari Lotus F1 Racing 18. Jarno Trulli 19. Heikki Kovalainen Campos Meta 1 20. TBA 21. Bruno Senna US F1 Team 22. José Maria López 23. TBA Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Lucas Di Grassi Sauber 26. Kamui Kobayashi 27. Pedro de la Rosa Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA. De kalender voor 2010 met 19 races ![]() Eindstanden 2009 Eindstanden F1-kampioenschap Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikel 1 Artikel 2 (in het Duits) Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. [ afbeelding ]*wijzigingen onder voorbehoud FOK!sport F1-site De OP is hier te vinden Bolides ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Schumi ![]() | ||||
vosss | woensdag 3 februari 2010 @ 15:26 | |||
quote:Met andere woorden, Alonso vind pokeren leuk, maar wordt elke keer finaal ingemaakt door Kubica en Fisico ![]() ![]() | ||||
Tarado | woensdag 3 februari 2010 @ 15:27 | |||
Button is on a long run and getting quicker. Just did a 1m13.180 - with a 'green' final sector and purple speed trap figure | ||||
Peterselieman | woensdag 3 februari 2010 @ 15:30 | |||
Brawn heeft toegegeven dat het team een beetje achter ligt | ||||
vosss | woensdag 3 februari 2010 @ 15:33 | |||
quote: quote: | ||||
vosss | woensdag 3 februari 2010 @ 15:42 | |||
Filmpje van Virgin van 5 minuten ![]() | ||||
Tarado | woensdag 3 februari 2010 @ 15:58 | |||
Wonder what Alonso could do with a proper low fuel load. That 1m11.470 was definitely not ultra-light http://twitter.com/eddstrawF1 | ||||
vosss | woensdag 3 februari 2010 @ 16:10 | |||
quote: | ||||
LeXX | woensdag 3 februari 2010 @ 16:15 | |||
Bij Virgin had ik een witte auto verwacht ![]() (worst tvp ever ![]() | ||||
Earl_J_Hickey | woensdag 3 februari 2010 @ 16:24 | |||
Nog een goede maand en dan beginnen ze weer! Weet iemand al of RTL de rechten nu heeft gekregen?? Anders wordt het de BBC. | ||||
kepler | woensdag 3 februari 2010 @ 16:34 | |||
quote:Ik las iets heeeeel anders ![]() | ||||
vosss | woensdag 3 februari 2010 @ 16:50 | |||
Whahaha ![]() | ||||
ArcticBlizzard | woensdag 3 februari 2010 @ 16:54 | |||
quote:Ik kijk tegenwoordig belgie, heerlijk om zonder reclame van de race te kunnen genieten. | ||||
sasquatsch | woensdag 3 februari 2010 @ 16:55 | |||
quote: | ||||
Trystar | woensdag 3 februari 2010 @ 17:04 | |||
quote: ![]() tvp | ||||
sasquatsch | woensdag 3 februari 2010 @ 17:04 | |||
Tijden van vandaag:
Tijden van de afgelopen 3 dagen:
| ||||
Schunckelstar | woensdag 3 februari 2010 @ 17:06 | |||
mooie wagen die virgin ![]() opvallende neus t.o.v de rest, veel spitser | ||||
#ANONIEM | woensdag 3 februari 2010 @ 17:19 | |||
Kennelijk heeft Alonso totaal geen moeite met de Ferrari. Wat zegt dat over al dat gemiemel van Fisico vorig jaar, dat het zo lastig was om over te stappen in een andere auto? ![]() | ||||
Peterselieman | woensdag 3 februari 2010 @ 17:21 | |||
quote:Mja, de F60 was gewoon lastig te rijden. De F10 is een heel stuk makkelijker, dus daarom zal Alonso er veel minder moeite mee hebben dan Fisichella vorig jaar. | ||||
Automatic_Rock | woensdag 3 februari 2010 @ 17:21 | |||
Hoop dat Button wat meer snelheid vind de komende tests.. ![]() Maar dit is wel waar ik al bang voor was | ||||
vosss | woensdag 3 februari 2010 @ 17:26 | |||
Vergeet ook niet dat Alonsi bezig is geweest met de ontwikkeling/vereenvoudiging van het stuurwiel. Wellicht dat dat ook wat bijdraagt. Plus Alonso is natuurlijk een betere coureur dan Fisico ![]() | ||||
svenistheman | woensdag 3 februari 2010 @ 17:28 | |||
Ik durf hem wel aan nu al en kom terug op mijn eerdere voorspellingen. WC 2010: F Alonso. De beste coureur van het veld in de beste wagen. Jullie mogen me na dit seizoen hier op terug komen of ik gelijk heb gehad;) Volg dit spelletje nu al jaren maar iets in mij zegt dat de snelheid van de Ferrari gewoon waar is. Alonso gaat zijn derde in de wacht slepen, neem dat maar van me aan! ![]() | ||||
nils7 | woensdag 3 februari 2010 @ 18:12 | |||
quote:Ik hoop het wel als Alonso fan ![]() | ||||
Waffle | woensdag 3 februari 2010 @ 18:17 | |||
Sauber zit er ook lekker bij met de tijden trouwens. En mooie livery van Virgin. Een keer iets anders dan de rest. Nu nog de rest van de nieuwe teams.. | ||||
Stiggie | woensdag 3 februari 2010 @ 18:33 | |||
tvpppppp | ||||
ElmarO | woensdag 3 februari 2010 @ 18:41 | |||
Zeer puike livery van Virgin zeg. ![]() | ||||
bodylotion | woensdag 3 februari 2010 @ 18:59 | |||
quote:mee ![]() | ||||
Walter_Sobchak | woensdag 3 februari 2010 @ 19:31 | |||
quote:Oneens. De enige reden dat ie van Schumacher won was een lamme Ferrari. Van Lewis kon ie niet winnen in 2007 (een rookie!), en met Trulli had ie ook moeite in 2004. Hij heeft nergens een team naar zijn hand kunnen zetten en de overwinningen in mindere auto's van 2008 en 2009 waren dankzij een valsspelende teamgenoot en een veel te driest start van Lewis in Japan 2008. Het is en blijft een overschatte WDC. | ||||
4-elements | woensdag 3 februari 2010 @ 19:33 | |||
Ach.. Het zijn slechts tests. Pas in Bahrein weten we hoe sterk Ferrari echt is. En bijvoorbeeld Red Bull heeft nog niet getest. Dus wie weet hoe sterk zij dit jaar zijn? Valt nog niks te zeggen naar aanleiding van deze tijden. | ||||
Tarado | woensdag 3 februari 2010 @ 19:41 | |||
quote:Oneens ![]() | ||||
nils7 | woensdag 3 februari 2010 @ 20:00 | |||
quote:Renault 2005 en 2006 was geen team naar zijn hand? Oke! En in 2008 was misschien door Piquet in Singapore maar hoe zit het in Japan dan? Goezo! En bij McLaren was het gewoon het simpele feit dat Lewis echt wel voorgetrokken! We zullen het dit seizoen wel zien dan he! | ||||
bodylotion | woensdag 3 februari 2010 @ 20:02 | |||
op Schumacher na is Alonso echt de meest complete coureur van het veld ![]() | ||||
Walter_Sobchak | woensdag 3 februari 2010 @ 20:20 | |||
quote:Renault: de Renault was o.a. dankzij het testwerk van Button snel. Daar had Alonso geen alleenrecht op. Japan: zie boven. De start van Lewis, die in bocht 1 twee Ferraris eraf tikte. Je kunt toch wel lezen? Dat ie Kubica daarna inhaalde tijdens de pitsstop was prima, maar niets uitzonderlijks. Dat doet zowat elke F1 coureur wel een keer in zijn carriere. McLaren: Juist ja. Als Lewis werd voorgetrokken, dan had Lewis bijv. Monaco wel kunnen en mogen winnen: Lewis was sneller dan Alonso maar mocht niet winnen. Lewis werd niet voorgetrokken, maar Alonso kon niet sneller en ging daarom maar 'voortrekverhaaltjes' de wereld in helpen. Daar hebben ze in de psychologie zelfs een begrip voor: cognitieve dissonantie. Om van zijn selectieve gejank maar niet te spreken: Alonso ramde Lewis zowat in de vangrail in Spa, maar als Massa het bij Alonso doet, moet ie in de pits een camera erbij halen om aandacht te vestigen op wat rubber op een sidepod. Het is een overschatte WDC. En een vreselijke jankbal. | ||||
Sinister-D- | woensdag 3 februari 2010 @ 20:31 | |||
quote:Je praat alsof Schumacher de enigste andere rijder in het veld is/was ![]() quote:Bij Mclaren heeft ie het zelf vergooit door een Britse rijder in een Brits team letterlijk tegen te werken. En aangezien dit evengoed niet werd gewaardeerd door de teamleiding heeft ie z'n eigen ruiten in gegooid. Maar hij reed wel tot de 1 of 2 na laatste race mee voor het WK. En met Trulli, loopt toch aardig gelijk met posities ![]() + dat Alonso de minst ervaren van de 2 was, en er van Trulli verwacht mocht worden dat ie wel beter had mogen presteren dan Alonso, en niet stuivertje wisselen elke GP met de hogere klassering. quote:Het blijft natuurlijk gissen of ie in Singapore op de hoogste was van de crash, maar hij had al het hele weekend de snelste auto van het veld. En als zijn benzine pomp het niet had begeven tijdens de quali had ie op pole gestaan. En als je dan toch al de snelste wagen van het veld hebt kan 1+1 wel eens 2 worden. En als je dan toch zegt dat 2005/6 gewonnen heeft door een snelle auto. Verklaar dan eens alle andere WK's van eender welke kampioen. Ik zie daar geen enkele tussen die met een ondermaatste wagen domineerde ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Sinister-D- op 03-02-2010 20:39:10 ] | ||||
Walter_Sobchak | woensdag 3 februari 2010 @ 20:41 | |||
quote:True, maar ik had het over 2006, waar de Ferrari in Suzuka plofte (de eerste keer in (volgens mij) meer dan 50 races) terwijl Schumacher op kop reed. Dat had wat duidelijker van mijn kant mogen zijn. In 2005 reed Schumacher natuurlijk helemaal voor spek en bonen mee, maar idd: de McLaren plofte redelijk vaak, terwijl ie voor de Renault lag in de race. quote:Dit spreekt natuurlijk eerder voor, dan tegen, mijn punt. Trulli is geen WDC-materiaal. quote:Wat een kulargument. Senna was ook minder ervaren dan Prost in McLaren 1988, Schumacher was ook veel minder ervaren dan Piquet in 1991, Lewis was ook minder ervaren (maar dan is het ineens het voortrekargument?) in 2007. quote:Er zijn natuurlijk meer races waar de snelste coureur in FP1-3 niet de snelste coureur in de kwalificatie en/of race is. En een pole zegt inmiddels ook niets meer als je 15 ronden eerder dan de rest naar binnen moet. Maar goed, laat seizoen 2010 maar beginnen: ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst zo enthousiast was ![]() | ||||
Sinister-D- | woensdag 3 februari 2010 @ 20:46 | |||
quote:Ik had stiekem ge-edit terwijl je je bericht aan 't typen was ![]() 't was dan ook pas Alonso's 2de seizoen ![]() quote:Ze kicken Trulli niet voor niets voor het einde van het seizoen ![]() | ||||
Walter_Sobchak | woensdag 3 februari 2010 @ 20:51 | |||
quote:Had mijn quote alweer aangepast ![]() | ||||
Tarado | woensdag 3 februari 2010 @ 21:21 | |||
quote:Same here ![]() | ||||
Big-Ern | woensdag 3 februari 2010 @ 21:31 | |||
quote: Of ie nu wel of niet snel is, het is wel een nette auto geworden. | ||||
kepler | woensdag 3 februari 2010 @ 21:36 | |||
quote:Ik vind Alonse een completere coureur ![]() ![]() ![]() Kom maar op met 2010! | ||||
kepler | woensdag 3 februari 2010 @ 21:39 | |||
Ik las trouwens net dat de Bahrein GP het derde best bekeken sportevenement was van 2009 met 53miljoen kijkers... Dat zal Bernie natuurlijk weer aangrijpen om meer van zulke GPs te organiseren... | ||||
Tarabass | woensdag 3 februari 2010 @ 22:08 | |||
tvp | ||||
Burnie88 | woensdag 3 februari 2010 @ 23:33 | |||
Respect voor de livery van Virgin! Echt prachtig. Ook respect voor Ferrari. Ze zitten er super goed bij, zeker een teken. Was vorig jaar ook het geval bij Brawn / Red Bull. Alonso en Massa gaan domineren dit seizoen. | ||||
bodylotion | woensdag 3 februari 2010 @ 23:39 | |||
quote:En Sauber niet te vergeten. Wel een draak van een auto trouwens ![]() | ||||
Disavowed | woensdag 3 februari 2010 @ 23:48 | |||
TVP | ||||
Disavowed | woensdag 3 februari 2010 @ 23:51 | |||
quote:Dat is een van de mooiste in mijn ogen ![]() Renault en Mercedes dingen mee voor de titel 'Lelijkste auto van 2010'. De livery van de Renault is daarentegen wel tof. | ||||
M.Melandri | woensdag 3 februari 2010 @ 23:58 | |||
Zei Alonso in 2006 niet dat hij nooit voor ferrari wilde rijden? | ||||
M.Melandri | donderdag 4 februari 2010 @ 00:05 | |||
quote:Ik vind hem ook ietwat onderschat. Het is zeker een goede coureur, maar feit is wel dat hij in 2007 idd gewoon verslagen werd door hamilton. Ferrari lijkt de zaken voorlopig heel goed voor mekaar te hebben en dan ben ik wel benieuwd wat massa kan brengen tov alonso. | ||||
M.Melandri | donderdag 4 februari 2010 @ 00:06 | |||
quote:Qua shape vind ik de sauber ook heel mooi, livery zal wel veranderen als ze nog een hoofdsponsor kunnen vinden. | ||||
#ANONIEM | donderdag 4 februari 2010 @ 00:41 | |||
quote:Je bedoelt overschat? Hoe dan ook, het is slechts één test, maar toch: Alonso is nu al sneller dan Massa. Terwijl Massa twee dagen heeft gereden en Alonso eentje. En terwijl Alonso nieuw is bij Ferrari en Massa een oudgediende. | ||||
#ANONIEM | donderdag 4 februari 2010 @ 00:43 | |||
quote:Sorry hoor, maar een Schumacher fan die zich beklaagt over vals spelende coureurs? ![]() ![]() ![]() | ||||
vosss | donderdag 4 februari 2010 @ 01:32 | |||
quote:Ow je wilt ons vertellen dat een Villeneveu of een Hill of een Senna of een Mikka of een Prost etc etc nooit vals speelde? ![]() That's part of the game en die arrogantie hoort er gewoon bij, bij een WC. Zo simpel is het. Ik ken geen enkele WC die niet zo nu en dan eens een smerig spelletje gespeeld heeft en het kampioenschap zonder smet binnen gehaald heeft. Geen enkele. quote:QFT, ik hoop dat Massa hem het stront voor zn ogen rijdt en dat Massa in Brazilie WC gaat worden. Voor mijn part door op de vijfde plek te eindigen en dan hoop ik eik dat Lewis P1 MOET finfishen om nog kans te maken en dat dan ook doet. En dan moet Glock in de laatste bocht even aan de kant gaan voor Massa ![]() Dat zou mooi zijn ![]() | ||||
M.Melandri | donderdag 4 februari 2010 @ 01:55 | |||
quote:Overschat bedoelde ik ja ![]() Dag 3 ligt er ook meer rubber op de baan he ![]() | ||||
M.Melandri | donderdag 4 februari 2010 @ 02:02 | |||
quote:Een teamgenoot die bewust crasht is wel even wat anders he ![]() | ||||
Waffle | donderdag 4 februari 2010 @ 03:23 | |||
quote:Tsja het was onmogelijk inhalen, dus of je gaat gewoon met de hele meute mee pitten of je probeert iets compleet anders. Flavio en dergelijke kunnen best tegen Alonso gezegd hebben van je weet dat er vaak Safety cars komen op stratencircuits en als je dan een vroege stop doet je daar veel profijt van kan hebben en de enige manier om fatsoenlijk punten te scoren. Maar dergelijke dingen kunnen we alleen over roddelen, want ik denk niet dat Alonso de eerste 10 jaar hier het boekje over open doet. | ||||
ColtZ40 | donderdag 4 februari 2010 @ 07:25 | |||
tvp | ||||
Tarado | donderdag 4 februari 2010 @ 09:28 | |||
VIRGIN READY FOR SILVERSTONE SHAKEDOWN Thursday 4th February 2010 quote: | ||||
Party_P | donderdag 4 februari 2010 @ 09:29 | |||
quote:En daarnaast had Alonso een beroerde kwalificatie gereden en dan willen sommigen nog wel eens een risico nemen wat betreft strategie, zoals bijvoorbeeld een lichte auto, handig gezien mogelijke crashes op stratencircuits, wat dat betreft niet vreemd. Maar...Alonso zal er volgens mij heus wel iets vanaf hebben geweten. Wat betreft cosworth, ik ben heel erg benieuwd naar de betrouwbaarheid en vermogen van het blok. De Williams is nog niet heel erg snel ermee. | ||||
Tarado | donderdag 4 februari 2010 @ 09:29 | |||
BERNIE BACKS STEFAN GP, UNDERMINES USF1 AND CAMPOS Thursday 4th February 2010 quote: http://www.planet-f1.com/story/0,18954,3213_5917155,00.html | ||||
#ANONIEM | donderdag 4 februari 2010 @ 10:21 | |||
quote:Volgens mij beweerde ik dat helemaal niet? Wel was Schumacher er nogal sterk in om smerige truukjes uit te halen en is daar ook meerdere keren voor bestraft. Dus Schumacher fans die zich bekalgen over andere coureurs die vals spelen, hebben boter op hun hoofd. | ||||
#ANONIEM | donderdag 4 februari 2010 @ 10:23 | |||
quote:Qua auto kan dat wel zo zijn, maar het blijft een nieuw team voor hem en da's hoe dan ook wennen. Andere engineers, andere mores, etc. Massa weet dat allemaal al en kan zich volledig concentreren op rijden. | ||||
sasquatsch | donderdag 4 februari 2010 @ 10:27 | |||
quote:Ik dacht dat Campos al verkocht was aan Teixeira, zodat de financiele problemen voorbij zijn. Daarbij hebben mogen de nieuwe teams drie races missen, dus zou pas bij de vierde GP een ander team op de grid kunnen staan. Of ze moeten al voor de start in Bahrein aangeven er niet bij te zijn voor de rest van het seizoen. En Ralf als coureur... dan liever Heidfeld of Senna (als Campos het team is dat het niet haalt). | ||||
Tarado | donderdag 4 februari 2010 @ 10:30 | |||
Zoals er Alonso haters zijn zijn er ook Schumacher haters , Hamilton haters etc. alle drie wereldkampioenen en alle drie op wat minder prettige trekjes betrapt, maar dat neemt niet weg dat deze drie de beste rijders zijn en ik ernaar uit kijk dat ze het op de baan gaan uitvechten samen met Vettel en als outsiders Massa, Button, Webber en wie weet Rosberg | ||||
Tarado | donderdag 4 februari 2010 @ 10:31 | |||
quote:Bernie heeft het niet zo op Teixeira omdat die met A1 nogal wat schulden heeft openstaan, die moet hij van Bernie eerst op/af lossen voordat hij aan F1 mag beginnen | ||||
Peterselieman | donderdag 4 februari 2010 @ 10:45 | |||
Jacques Villeneuve is ook nadrukkelijk in beeld bij Stefan GP Ik blijf trouwens vinden dat er iets niet in de haak is met dit Servische team. Het is misschien een gekke gedachte, maar zou Bernie Ecclestone via een omweg misschien het team financieel steunen? | ||||
kepler | donderdag 4 februari 2010 @ 10:58 | |||
quote:Als Alonso dit jaar WC wordt dan is de discussie ook gewoon klaar ![]() | ||||
kepler | donderdag 4 februari 2010 @ 10:59 | |||
quote:Ik vertrouw het team ook voor geen meter. Zeker na al die verhalen over witwas-praktijken... Waar rook is is vuur zeggen ze altijd ![]() | ||||
vosss | donderdag 4 februari 2010 @ 11:16 | |||
quote:Present ![]() | ||||
nils7 | donderdag 4 februari 2010 @ 11:21 | |||
geen pics van silverstone? | ||||
ArcticBlizzard | donderdag 4 februari 2010 @ 11:30 | |||
De enige WK die je niet op slechte trekjes kan betrappen is Kimi ![]() ![]() ![]() En dat zeg ik uiteraard als neutrale derde ![]() Stefangp, louche al is het alleen al om de connectie met Bernie. Ook erg dom van campos dat ze het zo ver hebben laten komen. Wie weet kunnen ze alsnog het chassis kopen van dallara, bij Red Bull werd dat ook via een constructie gedaan waardoor het mogelijk was dat 2 teams met dezelfde auto rond reden. | ||||
nils7 | donderdag 4 februari 2010 @ 11:36 | |||
quote:Button ook niej! | ||||
ArcticBlizzard | donderdag 4 februari 2010 @ 11:55 | |||
quote:We hebben het over echte wereldkampioenen, niet button ![]() | ||||
vosss | donderdag 4 februari 2010 @ 11:56 | |||
![]() ![]() | ||||
beantherio | donderdag 4 februari 2010 @ 12:15 | |||
quote:De Button-haters zijn ook aanwezig zie ik. ![]() | ||||
kepler | donderdag 4 februari 2010 @ 12:17 | |||
De enige echte wereldkampioen is Fangio | ||||
UnoclaM | donderdag 4 februari 2010 @ 12:34 | |||
tvp | ||||
Big-Ern | donderdag 4 februari 2010 @ 13:01 | |||
Tijden zeggen nog niks ![]() | ||||
sasquatsch | donderdag 4 februari 2010 @ 13:01 | |||
![]() | ||||
vosss | donderdag 4 februari 2010 @ 13:08 | |||
Whahaha ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||
Tarado | donderdag 4 februari 2010 @ 16:11 | |||
Jaime Alguersuari z,n laatse tweet ![]() LET´S GROOVE ON THE HOUSE!!! COME ON!!YEEEEEEEE HOPE YOU ENJOY IT!! HAVE FUN....JAJAJA http://bit.ly/9bKv9Y http://twitter.com/JAIMEALGUERSUAR | ||||
Schunckelstar | donderdag 4 februari 2010 @ 16:41 | |||
is er weer een fok! poule dit jaar met de manager op gpupdate? ik ga mij van het weekend weer aanmelden... na het overweldigend succes van mijn team van vorig jaar (een-na-laatste in de fok!, en twee-na-laatste in de vrienden poule ![]() ![]() | ||||
sasquatsch | donderdag 4 februari 2010 @ 16:49 | |||
quote:Zowel Campos als USF1 verwachten nog steeds in Bahrein op de grid te staan. En de samenwerking van Stefan GP met Dallara zou niet gaan over het verkrigjen van de Campos chassis, maar over de ontwikkeling en evolutie van het Toyota chassis dat Stefan GP bezit. quote: | ||||
Tarado | donderdag 4 februari 2010 @ 16:52 | |||
quote:Dat klinkt wel een stuk beter, ik vond het al een vreemde manier; het chassis van een concurrent kopen alleen om deze uit te schakelen | ||||
Automatic_Rock | donderdag 4 februari 2010 @ 17:13 | |||
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er geen fok-f1-manager?? ![]() | ||||
Peterselieman | donderdag 4 februari 2010 @ 17:26 | |||
quote:Het seizoen is nog niet begonnen | ||||
nils7 | donderdag 4 februari 2010 @ 18:05 | |||
quote:heheheh dn DJ ![]() Ik draai zelf ook platjes ![]() | ||||
Meike26 | donderdag 4 februari 2010 @ 19:07 | |||
Begin klinkt niet slecht al zeg ik het zelf... ![]() (Niet dat ik zo'n feestbeest/kenner ben..... ![]() | ||||
Schunckelstar | donderdag 4 februari 2010 @ 20:10 | |||
ik zit nog eens naar die virgin te kijken, maar heeft die branson nou zijn spaceship afgebeeld op het bovenaanzicht of heb gewoonk te veel verbeelding ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||
Game_Error | donderdag 4 februari 2010 @ 21:10 | |||
Ik zie het niet hoor ![]() | ||||
Schunckelstar | donderdag 4 februari 2010 @ 21:12 | |||
niet? ![]() dan zal het wel aan mij liggen, ik zie hem niet meer anders ![]() | ||||
Sharpdressedman | donderdag 4 februari 2010 @ 22:27 | |||
rijders/mensen haten![]() ![]() ![]() | ||||
ArcticBlizzard | donderdag 4 februari 2010 @ 23:48 | |||
quote:Zo ziet die auto er erg gaaf uit, maarja om hem nou alleen maar in helicopter view op de buis te brengen is ook weer zo wat ![]() | ||||
vosss | donderdag 4 februari 2010 @ 23:48 | |||
quote:Cool. Ik wist niet dat de beste knaap plaatjes draaide ![]() | ||||
sasquatsch | vrijdag 5 februari 2010 @ 09:07 | |||
quote:Als je dat rode vlak bedoeld in het midden van de wagen, ja dat lijkt erop, maar het zal wel toeval zijn. | ||||
Atreidez | vrijdag 5 februari 2010 @ 09:16 | |||
quote:DJ Jaime ![]() | ||||
Atreidez | vrijdag 5 februari 2010 @ 09:55 | |||
![]() Virgin Shake-Down op Silverstone ![]() | ||||
sasquatsch | vrijdag 5 februari 2010 @ 11:14 | |||
Force India misschien niet op de grid?quote: | ||||
Tarado | vrijdag 5 februari 2010 @ 12:05 | |||
quote:Ze hadden natuurlijk geen budget meer voor een goede accountant ![]() | ||||
sanger | vrijdag 5 februari 2010 @ 12:19 | |||
Al jaren te laat indd. Vreemd hoor ![]() | ||||
vosss | vrijdag 5 februari 2010 @ 12:25 | |||
Kennelijk vandaag een deadline voor Campos. Ik ben benieuwd ![]() | ||||
Trystar | vrijdag 5 februari 2010 @ 13:16 | |||
quote:Autosport.com | ||||
vosss | vrijdag 5 februari 2010 @ 13:18 | |||
Owjeej, regen en nog niet op droog getest hebben. Zo zie je maar dat elk voordeel (langer aan de auto kunnen werken door de eerste test te skippen) ook nadelige gevolgen kan hebben. Ik ben benieuwd ![]() | ||||
vosss | vrijdag 5 februari 2010 @ 15:14 | |||
Even een vraagje voor de kenners onder ons. Tetsuro Kobayashi, technisch manager van Bridgestone..... is dat de vader van / familie van Kamui? ![]() | ||||
Atreidez | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:26 | |||
Enige wat ik kan vinden wat evt. van toepassing is;quote:Ik neem aan dat het gewoon een soort "Jansen" is, maar dan in Japan. | ||||
vosss | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:31 | |||
Ok, duidelijk, thanks. Ik kon zelf ook al niets vinden dus ik dacht ik vraag het eens aan de kenners hier ![]() | ||||
Trystar | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:31 | |||
quote: ![]() | ||||
vosss | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:32 | |||
Kan die vent geen fatsoenlijk trainer betalen of wat? Die fiets staat compleet los? ![]() | ||||
sasquatsch | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:43 | |||
quote:In ieder geval niet de vader. Kamui's vader is eigenaar van een sushi restaurant. | ||||
Tarado | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:46 | |||
quote:Als er een familie relatie zou zijn had dat de pers dat wel gemeld denk ik | ||||
Mr_Moon | vrijdag 5 februari 2010 @ 17:05 | |||
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was... In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde. ![]() Krijgen we dit jaar weer van dat soort taferelen? | ||||
kepler | vrijdag 5 februari 2010 @ 17:39 | |||
quote:Toen stond die eigenaar (wie ook alweer?) nog huilend op de pitsmuur omdat ze buiten de 107% vielen geloof ik | ||||
Disavowed | vrijdag 5 februari 2010 @ 17:42 | |||
quote:In 1997 waren er ook twee of drie nieuwe teams. Lola, Stewart en Prost (voorheen Ligier). Stewart haalde toen nog een tweede plaats pakte in Monte Carlo ![]() ![]() ![]() | ||||
Schunckelstar | vrijdag 5 februari 2010 @ 17:50 | |||
quote:life was ook een drama 14 gp's en 14x DNQ ![]() | ||||
Atreidez | vrijdag 5 februari 2010 @ 17:56 | |||
Als je je niet qualificeert heb je natuurlijk officieel niet aan de race deelgenomen ![]() | ||||
Meike26 | vrijdag 5 februari 2010 @ 18:03 | |||
Volgens mij juist wel. Het Lola Master Card Team was ingeschreven voor dit raceweekeinde, is afgereisd naar Australie en stonden ten slotte jankend weer op het vliegveld. Oké, er is niet deelgenomen aan de race zelf, maar wel aan het raceweekeinde.... dus in feite een ![]() | ||||
Atreidez | vrijdag 5 februari 2010 @ 18:24 | |||
DNQ ![]() | ||||
Meike26 | vrijdag 5 februari 2010 @ 18:56 | |||
Ook goed ! ![]() | ||||
Atreidez | vrijdag 5 februari 2010 @ 19:44 | |||
Voor degene die net als ik moeilijk kunnen wachten om weer wat racegeweld te zien, er was vandaag een GP2 Asia race op Abu Dhabi.. EurosportUK heeft m uitgezonden dus hij is te vinden ![]() | ||||
sanger | vrijdag 5 februari 2010 @ 19:51 | |||
quote:Rosset reed daar toch? | ||||
vosss | vrijdag 5 februari 2010 @ 19:58 | |||
Potver, worden die accounts op racing u telkens verwijderd of wat? Ik kan ineens weer niet inloggen ![]() | ||||
ElmarO | vrijdag 5 februari 2010 @ 19:58 | |||
quote:Klopt. http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola | ||||
sanger | vrijdag 5 februari 2010 @ 20:14 | |||
quote:Was het bij Lola dat ze de stickers van zijn naam in de verkeerde volgorde opplakten zodat er eigenlijk tosser stond? | ||||
Disavowed | vrijdag 5 februari 2010 @ 20:18 | |||
quote:Dat was bij Tyrrell. Toe was zijn scooter het slachtoffer. Ja, dat heb ik gewikied ![]() Ik kan me wel een foto herinneren van Benetton uit 1996. Toen stond er op de achtervleugel Benteton in plaats van Benetton ![]() | ||||
Mr_Moon | vrijdag 5 februari 2010 @ 20:55 | |||
quote:Life! ![]() quote:Dat is nu een uniek verzamelaarsobject, stond (en reed) vorig jaar nog op Goodwood Festival of Speed. | ||||
Muck | zaterdag 6 februari 2010 @ 01:00 | |||
quote:Die foto herinner ik me ook nog wel ja ![]() | ||||
Trystar | zaterdag 6 februari 2010 @ 23:43 | |||
quote:gpupdate.net | ||||
vosss | zondag 7 februari 2010 @ 01:39 | |||
Waar rook is, is meestal ook wel vuur. Ik denk dat Campos het inderdaad niet gaat redden. En USF1 ben ik ook nog altijd benieuwd naar. Die 26 auto's op de grid gaan we niet redden. Ik denk dat we al blij mogen zijn als het er 22 uiteindelijk worden straks. We zullen wel zien. Ik heb er _zin_ in ![]() | ||||
Kleffe_Dop | zondag 7 februari 2010 @ 12:17 | |||
Kwalificatie tijden van de Grand-Prix van Australië 1997:
![]() Maar wat wil je ook met een chassis dat ontworpen is zonder ooit een windtunnel gezien te hebben. ![]() Zo erg zal het in 2010 wel niet zijn. | ||||
kepler | zondag 7 februari 2010 @ 12:36 | |||
quote:Virgin is ook ontworpen zonder windtunnel ![]() Of doelde je daar juist op? ![]() | ||||
Meike26 | zondag 7 februari 2010 @ 13:09 | |||
quote:En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaan ![]() | ||||
bodylotion | zondag 7 februari 2010 @ 14:52 | |||
Weet iemand of de GP2 Asia sprintrace ook ergens te downloaden is? | ||||
Trystar | zondag 7 februari 2010 @ 16:38 | |||
quote:Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maar ![]() | ||||
bodylotion | zondag 7 februari 2010 @ 17:00 | |||
quote:PM ![]() | ||||
Bluurgh | zondag 7 februari 2010 @ 18:43 | |||
quote:zijn er foto's van beide ? ![]() | ||||
Pleasureman_Gunther | zondag 7 februari 2010 @ 23:57 | |||
Handig linkje om alle races van 2010 in je agenda te importeren: http://f1calendar.com/ Of een nog uitgebreidere, inclusief testdagen en launches (Google Calendar only): http://www.f1fanatic.co.u(...)and-google-calendar/ | ||||
Trystar | maandag 8 februari 2010 @ 01:56 | |||
quote:Thanks! ![]() | ||||
sasquatsch | maandag 8 februari 2010 @ 09:09 | |||
quote:Dit was de schuld van Mastercard die al een jaar eerder de F1 in wilde dan Lola voor ogen had. Daardoor was de wagen nog niet uitontwikkeld en had nog geen windtunnel gezien. En dus werd het een falikante mislukking. Dit is wat anders dan Virgin, die weliswaar geen windtunnel gebruikt, maar wel heel veel CFD. En hier ook bewust op stuurt in tegenstelling tot de Lola. | ||||
sasquatsch | maandag 8 februari 2010 @ 10:56 | |||
Petrov nog niet zekerquote: | ||||
vosss | maandag 8 februari 2010 @ 12:53 | |||
Campos heeft uitstel tot woensdag gekregen | ||||
Atreidez | maandag 8 februari 2010 @ 13:25 | |||
Zet die man nou alles op alles om die zoon te laten rijden, zelfs als het m 7,5milj. kost (is toch geen investering ![]() | ||||
sanger | maandag 8 februari 2010 @ 13:45 | |||
quote:Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen.... | ||||
nils7 | maandag 8 februari 2010 @ 14:07 | |||
Dan is Renault ver gezonken als ze een paydriver nodig hebben! Fernando is er net op tijd weg! | ||||
hermanf | maandag 8 februari 2010 @ 14:27 | |||
Hier nog meer teams die net als MasterCard Lola weinig succes hadden: http://www.f1rejects.com/teams/index.html Dit is bijvoorbeeld een mooi verhaal: http://www.f1rejects.com/teams/andreamoda/profile.html | ||||
sasquatsch | maandag 8 februari 2010 @ 14:54 | |||
quote:Was al een keer een special over op Fok! Sport. | ||||
LeXX | maandag 8 februari 2010 @ 15:11 | |||
quote:Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar... ![]() | ||||
Kleffe_Dop | maandag 8 februari 2010 @ 15:23 | |||
quote:Dat zal ongetwijfeld een groot succes worden... ![]() | ||||
Automatic_Rock | maandag 8 februari 2010 @ 15:37 | |||
quote:Laat ik het dan herformuleren; is er een fok F1 manager werkend voor 12 maart 2010? | ||||
vosss | maandag 8 februari 2010 @ 16:55 | |||
Waarschijnlijk wel als ze niet meer tegen problemen aanlopen met de voetbalmanager. Dus daar kan je ook net niks mee ![]() Ik hoop het wel in ieder geval ![]() | ||||
Schunckelstar | maandag 8 februari 2010 @ 17:56 | |||
quote:laten we hopen van niet ![]() | ||||
Big-Ern | maandag 8 februari 2010 @ 18:25 | |||
quote: Als iemand gewoon niet goed genoeg is, is het die Tung wel. Die Petrov mag dan wel een paydriverT lijken, maar hij heeft in de GP2 best leuke dingen laten zien. Ik schat hem hoger in dan Tung. | ||||
LeXX | maandag 8 februari 2010 @ 18:32 | |||
Ach, misschien zal Tung nog wel kunnen verrassen, al is het alleen maar om die Chinezen wat meer F1 minded te krijgen, dat zal Bernie vast aanspreken ![]() | ||||
Big-Ern | maandag 8 februari 2010 @ 21:52 | |||
quote: Helaas wel. Het zou toch eens om puur talent gaan ![]() | ||||
Tarado | dinsdag 9 februari 2010 @ 09:11 | |||
om 10uur Force India launch http://www.forceindiaf1.com/ Kijken of het hun wel lukt de auto op tijd en zonder technische problemen te presenteren | ||||
Tarado | dinsdag 9 februari 2010 @ 09:35 | |||
al foto beschikbaar![]() | ||||
Tarado | dinsdag 9 februari 2010 @ 09:43 | |||
![]() ![]() | ||||
Atreidez | dinsdag 9 februari 2010 @ 10:12 | |||
Ze hebben de neus van Renault van vorig jaar gekocht ![]() | ||||
TJDoornbos | dinsdag 9 februari 2010 @ 10:15 | |||
quote:helaas al tijdje niet meer bij de div. teams. | ||||
sanger | dinsdag 9 februari 2010 @ 10:53 | |||
Lijkt erg rank, sidepods lijken erg laag op de tweede foto. | ||||
LeXX | dinsdag 9 februari 2010 @ 10:55 | |||
Niet echt vernieuwend, die kracht India! | ||||
Atreidez | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:01 | |||
![]() Door dat groen op de neus lijkt ie heel kort ![]() | ||||
sanger | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:02 | |||
quote:Hmm, die twee andere foto's vertekennen nogal lijtk het wel. Op deze lijkt hij helemaal niet zo rank en de sidepods niet zo laag. | ||||
LeXX | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:06 | |||
Trouwens, wat ik wel mis, na al die slappe tekstjes van coureurs die "wel vertrouwen hebben in het nieuwe seizoen", is iemand die gewoon roept dat hij WC wordt. Iemand zoals DC dus ![]() ![]() | ||||
Big-Ern | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:07 | |||
Zo op het oog lijkt mij hun wagen van vorig jaar sneller. Deze ziet er inderdaad wat lomper uit. | ||||
vosss | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:07 | |||
Hmzzz, ik lees net dat JV contact heeft gehad met Renault en graag de plek van Petrov over wilt nemen mocht dat niet doorgaan. Dat zou helemaal mooi zijn, dan hebben we 5 wereldkampioenen in 1 seizoen rijden! ![]() Is dat eerder wel eens voorgekomen of zou dat ook een unicum zijn? ![]() | ||||
Big-Ern | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:09 | |||
quote: Wanneer is Jos dan kampioen geweest? ![]() | ||||
Meike26 | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:23 | |||
Jos is altijd kampioen geweest, kampioen goeie starts maken ![]() *Ow en voor de anti-Joskes : Kampioen grindbak happen... ![]() ![]() | ||||
Atreidez | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:24 | |||
Oh, ik dacht kampioen boksen ![]() | ||||
vosss | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:27 | |||
Nee sukkels, ik heb het over die andere JV natuurlijk ![]() ![]() | ||||
Peterselieman | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:27 | |||
Die is ook niet op zijn mondje gevallen | ||||
Meike26 | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:33 | |||
quote:Joh ![]() ![]() | ||||
Tarado | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:39 | |||
Force India 2009-2010![]() ![]() | ||||
vosss | dinsdag 9 februari 2010 @ 11:41 | |||
Ik vind het lastig verschil te zien door dat wit ![]() Hadden ze hem niet tegen een donkere achtergrond kunnen zetten ofzo? ![]() | ||||
nils7 | dinsdag 9 februari 2010 @ 12:20 | |||
soooooow wat een spannende wagen *not* | ||||
svenistheman | dinsdag 9 februari 2010 @ 12:27 | |||
Toch ben ik benieuwd wat Newey nu weer voor een huzarenstukje gemaakt heeft en ons morgen gaat voorstellen! Ik hoop iets anders dan de rest, en hopenlijk sneller;) | ||||
Trystar | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:38 | |||
quote:Autosport.com | ||||
sanger | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:41 | |||
Onlogische rijders setup van Mercedes GP.... | ||||
Disavowed | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:45 | |||
Zijn er al foto's van Lotus' shakedown? | ||||
sasquatsch | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:45 | |||
quote:Ik vind het wel wat hebben. Later in de week worden de tijden (meestal) steeds sneller, dus kun je beide rijders nu beter vergelijken dan bij de andere teams. En ik ben benieuwd wat Virgin doet. Als enige nieuwe team aanwezig bij deze testen. (Had Lotus ook al verwacht, maar blijkbaar zijn die nog niet zo ver). | ||||
Mr_Moon | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:48 | |||
quote:Lotus onthult de wagen toch pas de 12e? | ||||
Disavowed | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:54 | |||
quote:Klopt, maar de shakedown staat gepland voor vandaag. | ||||
Peterselieman | dinsdag 9 februari 2010 @ 13:56 | |||
quote:nope | ||||
sanger | dinsdag 9 februari 2010 @ 14:07 | |||
quote:Dat klopt, maar je kunt als rijder nooit je data van dag 1 vergelijken en verbeteringen testen op dag 2. Je komt niet echt in een flow... quote:Ben ik ook erg benieuwd naar ![]() | ||||
nils7 | dinsdag 9 februari 2010 @ 14:16 | |||
quote:Nee toch? Dacht een andere dag en ik geloof dat ze het in 't geheim zouden doen.... | ||||
Atreidez | dinsdag 9 februari 2010 @ 15:52 | |||
quote:Idd ![]() ![]() | ||||
Tarado | dinsdag 9 februari 2010 @ 16:55 | |||
Schumacher in rode bolide met ster Bekijk deze YouTube-video | ||||
Tarado | dinsdag 9 februari 2010 @ 18:13 | |||
Lotus![]() | ||||
ElmarO | dinsdag 9 februari 2010 @ 18:39 | |||
quote:Livery ziet er meer dan behoorlijk uit. | ||||
ArcticBlizzard | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:18 | |||
quote:Ziet eruit alsof hij van 5 seizoenen geleden is....... Hij ziet er erg hoekig uit. | ||||
Sinister-D- | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:24 | |||
Zo te zien is de neus wel wat korter in vergelijking met de andere wagens, en een relatief brede achtervleugel. Al kan dat ook gezichtsbedrog zijn. Voor de rest ziet ie wat simplistisch/hoekig uit, als ik 't zo kan noemen. En in eerste instantie dacht ik dat 't British Racing Green was, maar zo te zien is het toch iets donkerder. Niet zo'n heel slechte kleur(en-combinatie). De velgen zijn mooi bij het geheel afgewerkt met het geel. Op de Sauber na ( ik hoop dat die nog wijzigt ![]() ![]() edit: ArcticBlizzard was me net iets voor met het hoekig van de wagen ![]() | ||||
vosss | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:43 | |||
quote:OMG DIE IS VET! ![]() | ||||
Schunckelstar | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:45 | |||
quote:waar heb je dat gelezen? ![]() dat zou meesterlijk zijn ![]() | ||||
Disavowed | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:58 | |||
quote:British Racing Green ![]() Is die voorvleugel niet wat hoog van de grond? Of ligt dat aan mij ![]() | ||||
Sinister-D- | dinsdag 9 februari 2010 @ 20:58 | |||
quote:Dat dacht ik eerste ook totdat ik 'm vergeleek met de Jaguar van een paar jaar terug ![]() Is net iets ''metallicer'' dan het groen van de Lotus, al zal de kwaliteit van die spy-shot ook niet echt meehelpen om het goed te kunnen zien ![]() | ||||
Atreidez | dinsdag 9 februari 2010 @ 21:09 | |||
![]() Deze groen is het toch? Niet echt raar, logo was al bekend ![]() | ||||
Trystar | dinsdag 9 februari 2010 @ 21:23 | |||
Morgen de nieuwe Red Bull ![]() | ||||
Disavowed | dinsdag 9 februari 2010 @ 21:42 | |||
quote:Dat is in mijn ogen geen BRG. Eerder een moderne versie ervan. ![]() Zo hoort het ![]() | ||||
Party_P | dinsdag 9 februari 2010 @ 23:56 | |||
Was groen niet een zware kleur, alsin gewicht. Ik weet nog wel dat de verf op de groene Jaguar aan de zware kant was omdat het groen was. Andere kleuren zouden een lager gewicht hebben. | ||||
kepler | dinsdag 9 februari 2010 @ 23:57 | |||
quote:Ligt de coureur nu extreem achterover? | ||||
nils7 | woensdag 10 februari 2010 @ 01:02 | |||
Gele streep ook al opgevallen op de neus? Wel nostalgisch hoor... Alleen de shape zo hoekig he ![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 01:50 | |||
quote:Hier: http://www.autosportzone.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4802&Itemid=30 Het ging niet over onze JV he voor de duidelijkheid, maar over die andere JV ![]() Ik zou het tof vinden. 5 WC's in 1 seizoen, hoe gaaf ![]() Maargoed, ik zie het allemaal niet gebeuren eerlijk gezegd. Aan de andere kant; als je een jaar geleden geroepen had dat Schumacher in 2010 voor Mercedes ging rijden voor 3 jaar had ook iedereen je voor gek verklaard ![]() ![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 08:30 | |||
RBR6 ![]() ![]() [ Bericht 60% gewijzigd door Tarado op 10-02-2010 08:42:18 ] | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 08:43 | |||
![]() ![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 08:55 | |||
![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 09:00 | |||
![]() | ||||
svenistheman | woensdag 10 februari 2010 @ 09:09 | |||
Mooie doorontwikkeling van de R5! Vooral die grote hap in de voorvleugel is vet;) ben benieuwd wat Webber ermee gaat rijden vandaag in de tests. | ||||
sasquatsch | woensdag 10 februari 2010 @ 09:42 | |||
quote:Er is niet een vorm van British Racing Green. De eerste kleur was shamrock green, pas vanaf de jaren '20 kwamen de donkere tinten, die vervolgens British Racing Green genoemd werd. Dit zouden de echte BRG kleuren zijn: ![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 09:46 | |||
Jerez updates; http://live.autosport.com/commentary.php/id/174 | ||||
TJDoornbos | woensdag 10 februari 2010 @ 10:04 | |||
Mooie wagen die RBR! | ||||
Trystar | woensdag 10 februari 2010 @ 10:05 | |||
De RB6 ziet er goed uit! ![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 10:11 | |||
Dit zijn de tijden in Jerez na 1 uur testen, deze zullen voorlopig niet beter worden omdat het is gaan regenen 1 Rosberg 20.927s; 2 Buemi 21.031s; 3 Hulkenberg 22.243s; 4 Alonso 22.895s; 5 Kobayashi 23.287s; 6 Button 24.947s... | ||||
Trystar | woensdag 10 februari 2010 @ 10:12 | |||
Begonnen ze dus al om 9 uur, ik dacht dat ze pas om 10 zouden beginnen. Tot hoelaat duurt de test nu? | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 10:15 | |||
quote:Inderdaad vreemd maar dat zou te maken kunnen hebben met de slechte weersverwachting, het is om 17uur afgelopen maar misschien is dat ook een uur vervroegd | ||||
LeXX | woensdag 10 februari 2010 @ 10:58 | |||
![]() Wat hebben ze gedaan met Webber en Vettel door ze er zo uit te laten zien!? Lijkt wel retro ![]() Volgens mij zitten die gasten onder de make up ofzo (of ze hebben aan de banden zitten snuiven oid) ![]() Ontopic: De auto ziet er aerodynamisch gelikt uit! Zoals bijna alle nieuwe auto's is volgens mij de zitpositie een stukje lager dan vorig jaar (denk dat dat oa met de benzinetank te maken heeft, en als voordeel dat het zwaartepunt natuurlijk lager is), en er voor meer vleugelgeweld is dan achter. Ik ben benieuwd of de auto's voldoende mechanische grip hebben om een goede verhouding hierin te vinden. | ||||
TJDoornbos | woensdag 10 februari 2010 @ 11:20 | |||
Vettel zn haar is aardig langer dan de laatste tijd zo te zien. | ||||
Disavowed | woensdag 10 februari 2010 @ 11:20 | |||
quote:Weer wat geleerd ![]() Ik wist niet beter of het groen op de foto was het British Racing Green. | ||||
kepler | woensdag 10 februari 2010 @ 11:26 | |||
quote:Lijkt me gewoon op laagstaande zon ![]() Verder inderdaad een mooie wagen, en als enige (?) die bobbels op de voorkant en een hele grote wing endplate op de achtervleugel?? | ||||
bodylotion | woensdag 10 februari 2010 @ 11:26 | |||
retro als in![]() ![]() | ||||
Meike26 | woensdag 10 februari 2010 @ 11:29 | |||
Wow, en weer een erg gave livery !! Gave van deze RBR6 vind ik wel dat op de livery alles een beetje achterover leunt = leuk effect, ook als ze stil staan lijken ze nog vooruit te rijden !! En Aerodynamisch ziet het inderdaad ook wel oké uit. Vooral die haviks-neus ![]() | ||||
Big-Ern | woensdag 10 februari 2010 @ 11:34 | |||
Bruno Senna verlaat het zinkende schip van Campos en benadert Stefan GP Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 10 februari 2010 08:08 - Print artikel Mocht Campos Meta1 het niet halen om dit seizoen te debuteren in de F1, dan hoeft dit voor Bruno Senna niet te betekenen dat hij opnieuw een verloren seizoen zal moeten doormaken. Net als Romain Grosjean en Christian Klien kan hij worden toegevoegd aan de shortlist van Stefan Grand Prix. Het Servische team heeft nog geen startbewijs voor het seizoen van 2010, maar volgens F1-baas Bernie Ecclestone is dat geen probleem meer. Kazuki Nakajima lijkt naast de eerder genoemde rijders een van de favorieten. Hij was voorheen de protegé van Toyota, dat een groot deel van het F1-team heeft verkocht aan Stefan GP. De Japanner zou al aan het testen zijn in de simulator van Toyota in het Duitse Keulen. Ook Grosjean, aan de kant gezet door Renault, is in beeld gekomen door de sponsoren die hij met zich mee kan brengen. Senna zou inmiddels zodanig twijfelen aan de toekomst van Campos dat hij toenadering tot de Serviërs heeft gezocht. Stefan GP kan mogelijk het startbewijs van Campos overnemen. Doei Campos. Lijkt mij einde verhaal. | ||||
Big-Ern | woensdag 10 februari 2010 @ 11:35 | |||
quote: Ik vind de livery niet erg uitnodigend voor andere sponsoren. Hetzelfde geldt voor STR, die toch zelf de broek op moet houden. | ||||
Automatic_Rock | woensdag 10 februari 2010 @ 11:37 | |||
Is er al nieuws uit Jerez?? | ||||
Peterselieman | woensdag 10 februari 2010 @ 11:43 | |||
de baan is nat ![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 11:44 | |||
quote:Ehmz, niet echt: ![]() ![]() ![]() ![]() Je hebt niet echt op zitten letten geloof ik of wel? ![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 11:45 | |||
quote:Kimi die een glas drank af wijst? Het moet niet gekker worden ![]() | ||||
kepler | woensdag 10 februari 2010 @ 11:48 | |||
quote:wtf ![]() Die heb ik totaal gemist ![]() ![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 11:50 | |||
Geeft niks hoor ![]() Overigens van FOK!Sport: quote:Ik ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken ![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 12:11 | |||
Williams komt met live timing van Jerez tests http://www.attwilliams.com/test-timings | ||||
nils7 | woensdag 10 februari 2010 @ 12:19 | |||
Moehahha de RB6 is dus de Toro Rosso ![]() Wat ik allang dacht! Voor in de OP straks: ![]() ![]() | ||||
svenistheman | woensdag 10 februari 2010 @ 12:30 | |||
Ziet er niet goed uit voor Red Bull, nu al technisch probleem? Webber zorgt voor rode vlag 12:20 - Mark Webber zorgt voor de eerste rode vlag van de dag. De Red Bull Racing-coureur is stil komen te staan in de derde sectie van het circuit. | ||||
bodylotion | woensdag 10 februari 2010 @ 12:34 | |||
quote:'t zijn pas de eerste meters van de nieuwe auto ![]() zal Toro Rosso ondertussen al data verzameld hebben voor Red Bull? | ||||
Peterselieman | woensdag 10 februari 2010 @ 12:34 | |||
quote:Kan ook zonder logo's hoor ![]() | ||||
svenistheman | woensdag 10 februari 2010 @ 12:37 | |||
quote:Klopt, maar dan is het toch wel wat lekkerder om gewoon zoals Ferrari en McLaren niks aan het handje te hebben qua technische problemen het eerste uur;) | ||||
sasquatsch | woensdag 10 februari 2010 @ 12:42 | |||
De eerste tijden van vanochtend. Door de regen rijden ze nu in de 1:30.
Webber is gestopt op de baan en Virgin is nog niet op de baan gesignaleerd, al worden ze elk moment (als de baan weer vrij is) verwacht! | ||||
Peterselieman | woensdag 10 februari 2010 @ 12:55 | |||
Was een olielek bij RBR De Virgin is gestart | ||||
TJDoornbos | woensdag 10 februari 2010 @ 13:06 | |||
quote:en JB vaart rustig zijn rondjes | ||||
Automatic_Rock | woensdag 10 februari 2010 @ 13:15 | |||
quote:Met een hele testinstallatie op z'n auto gemonteerd zag ik ![]() | ||||
Peterselieman | woensdag 10 februari 2010 @ 13:22 | |||
De Virgin heeft een rondje gereden nu | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 13:32 | |||
Webber verbergt diffuser... ![]() ![]() | ||||
Atreidez | woensdag 10 februari 2010 @ 13:38 | |||
Jezus wat kinderachtig.. Straks hebben ze onder hun overall nog speciale kleedjes die je op de diff kan plakken bij zich ![]() | ||||
kepler | woensdag 10 februari 2010 @ 13:40 | |||
quote:of nog beter, een self-destruct knopje ![]() | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 13:41 | |||
quote:Een scherpe fotograaf zal toch wel een foto gemaakt hebben toen hij net stilstond en nog niet was uitgestapt? ![]() | ||||
Game_Error | woensdag 10 februari 2010 @ 13:42 | |||
Geeft wel meer actie, allen autos die tot stilstand komen alten ontploffen ![]() | ||||
svenistheman | woensdag 10 februari 2010 @ 13:58 | |||
De diff. van Red Bull:![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 14:32 | |||
Die helm van Vettel is gewoon een blikje Red Bull ![]() ![]() ![]() ![]() =edit= Hier meer foto's: http://formule1.nl/fotoalbums.php?pid=29&sei=35&fid=547&foto=214990&offset=0 Er zit zelfs een lipje op aan de bovenkant om het blijke te openen ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door vosss op 10-02-2010 14:38:41 ] | ||||
Aresdreams | woensdag 10 februari 2010 @ 14:52 | |||
vraag me af... zouden die streepjescodes op zijn helm daadwerkelijk werken? | ||||
Glijdt_licht | woensdag 10 februari 2010 @ 14:55 | |||
quote:Maar de Arrows A2 was veel toffer: ![]() | ||||
TJDoornbos | woensdag 10 februari 2010 @ 15:05 | |||
quote:de mooiste helm van het jaar is voor Vettel dus ![]() | ||||
Trystar | woensdag 10 februari 2010 @ 15:08 | |||
![]() | ||||
ArcticBlizzard | woensdag 10 februari 2010 @ 15:12 | |||
Zie nu eigenlijk pas net dat Ferrari het design voor de spiegels heeft aangepast. | ||||
Trystar | woensdag 10 februari 2010 @ 15:23 | |||
quote:Wat dan? Ik zie het niet. | ||||
nils7 | woensdag 10 februari 2010 @ 16:18 | |||
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...![]() ![]() RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze! wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1! Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!) | ||||
nils7 | woensdag 10 februari 2010 @ 16:23 | |||
Ik denk ik ken dat ergens van:![]() Oow jaaa... ![]() | ||||
svenistheman | woensdag 10 februari 2010 @ 16:42 | |||
Na vandaag weet ik het voor de volle 100%: Alonso en Ferrari zal de beste combi zijn van seizoen 2010, en hij gaat zijn derde binnenhalen! | ||||
Automatic_Rock | woensdag 10 februari 2010 @ 16:44 | |||
quote:Daarboven is gewoon een rioolpijp als diffuser ![]() | ||||
TJDoornbos | woensdag 10 februari 2010 @ 16:48 | |||
quote:dit zegt niks. Halve dag zeikregen plus maar paar teams plus testdagen die nooit wat zeggen. | ||||
Big-Ern | woensdag 10 februari 2010 @ 17:00 | |||
quote: Ze lijken toch weer een maas in de wet te hebben gevonden om 1 op 1 te copieren. Ben benieuwd of er nog gezeik van komt. | ||||
beantherio | woensdag 10 februari 2010 @ 17:05 | |||
quote:Het is gewoon echt een kopietje ja. ![]() Heeft STR eigenlijk wel een eigen ontwerper? Die heeft dan waarschijnlijk een jaar lang vakantie mogen vieren. ![]() | ||||
Peterselieman | woensdag 10 februari 2010 @ 17:06 | |||
quote:Ze hebben wel degelijk een eigen ontwerper, net zoals dat ze de auto zelf gebouwd hebben. Alleen de tekeningen komen ergens anders vandaan. Gewoon een cadeautje van RBR waar het per ongeluk bij zat ![]() | ||||
bodylotion | woensdag 10 februari 2010 @ 17:17 | |||
quote:Volgens mij is die V-neus wel iets anders. Die van de RBR6 lijkt iets stomper. | ||||
Trystar | woensdag 10 februari 2010 @ 17:28 | |||
| ||||
sasquatsch | woensdag 10 februari 2010 @ 18:19 | |||
In tegenstelling tot eerdere berichten mogen teams geen race missen.quote: | ||||
M.Melandri | woensdag 10 februari 2010 @ 18:24 | |||
quote:Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn. | ||||
Big-Ern | woensdag 10 februari 2010 @ 18:37 | |||
quote: Misschien is STR wel sneller dan big bro met hun Ferrari torretjes. | ||||
Sinister-D- | woensdag 10 februari 2010 @ 18:45 | |||
Toffe wagen die RB6. Alleen jammer dat ze die camera weer zo ver naar voren op de neus hebben gezet ![]() En die enkele uitlaat pijp, hadden ze die vorig jaar ook al niet? Er was volgens mij nog een team, ben er alleen niet zeker van dat 't RBR was. | ||||
Tarado | woensdag 10 februari 2010 @ 18:45 | |||
quote:Die zijn echt niet net zo snel, ze zullen er op het oog misschien hetzelfde uitzien maar neem nou maar aan dat de RBR6 een betere auto is. | ||||
ElmarO | woensdag 10 februari 2010 @ 18:47 | |||
quote:Yup, en in 2009 hadden RBR en STR in de basis dezelfde wagen, maar het verschil in prestaties was toch vrij behoorlijk. | ||||
Schunckelstar | woensdag 10 februari 2010 @ 19:33 | |||
mooie wagen die red bull ![]() | ||||
Schunckelstar | woensdag 10 februari 2010 @ 19:42 | |||
ik lees nu trouwens dat de teams alle races mee moeten doen, ipv dat ze 3 races mogen missen zoals eerder deze week gezegd werd. volgens mij proberen ze nu gewoon om campos van de grid te duwen, omdat bernie liever stefan gp heeft ![]() | ||||
Party_P | woensdag 10 februari 2010 @ 20:00 | |||
dat met stefan GP vind ik maar vreemd. | ||||
Schunckelstar | woensdag 10 februari 2010 @ 20:05 | |||
quote:ja, ik vind het ook maar vreemd eigenljk..ik heb een beetje het idee dat campos eigenlijk al onofficieel vervangen is ![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 21:38 | |||
Waar kwam dat eerder dan vanaf dat er 3 races gemist mochten worden? Volgens mij zelfs van Bernie zelf als ik me niet vergis. Ik begin zo langzamerhand te denken dat Bernie StefanGP koste wat kost op de grid wil hebben in 2010. Dit zaakje stinkt als je het mij vraagt. En dat het missen van 1, laat staan 3 races een inbruek is op het concordeverdrag én de FIA regelgeving, waarom is dat dan niet eerder boven water gekomen? ![]() | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 21:46 | |||
Ow het was Jean Todt die dat zei, de baas van de FIA:quote:En vervolgens zegt de FIA zelf: quote:Schiet mij maar lek, maar ik kan die 2 totaal verschillende zaken niet rijmen met elkaar. Hoe de neuk kan je (nota bene als baas van de FIA zijnde) de regel "je mag als team geen enkele race missen!" nou in hemelsnaam interpreteren als "je mag als team 3 races missen!" Dat is toch godsonmogelijk??? ![]() | ||||
Schunckelstar | woensdag 10 februari 2010 @ 21:50 | |||
ze zijn gewoon iets aan het verzinnen om een mooie manier te hebben om van campos af te komen, die de eerste race waarschijnlijk niet halen.. | ||||
vosss | woensdag 10 februari 2010 @ 21:50 | |||
Ja dat denk ik dus ook ![]() | ||||
bodylotion | woensdag 10 februari 2010 @ 22:18 | |||
quote:volgens mij is dat geen uitlaat maar een koelopening. pre-2009 hadden ze daar schoorstenen en schubben voor, maar da mag nie meer... | ||||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 09:02 | |||
Jerez dag 2 Voor live updates http://live.autosport.com/commentary.php/id/175 voor live timing http://www.attwilliams.com/test-timings Het regent niet, de baan is nog wel vochtig, er zit wel weer regen aan te komen. Scheduled drivers for today are M. Schumacher, Webber, Button, Alonso, Kobayashi, Hulkenberg, Kubica, Liuzzi, Buemi and Glock (amateur) beelden van gisteren http://youtu.be/Mhjr8A3o7p8 http://youtu.be/j2nUAeF-nuk [ Bericht 15% gewijzigd door Tarado op 11-02-2010 09:34:09 ] | ||||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 09:57 | |||
Volgens het Spaanse AS wordt Campos indirect gered door Volkswagen en zal wel aan de start verschijnen in Bahrein, vanaf 2011 zal het team van Volkswagen zijn. http://www.as.com/motor/a(...)00211dasdaimot_1/Tes | ||||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 10:01 | |||
quote:mooie zaak als het gered wordt! | ||||
Atreidez | donderdag 11 februari 2010 @ 10:08 | |||
En dan zonder Bruno Senna ? ![]() | ||||
Meike26 | donderdag 11 februari 2010 @ 10:08 | |||
Joehoe, nieuwe fabrikant in de F1 en ik had het al eerder gehoopt, het is Volkswagen (VAG) ! Let's hope so ! Een heel stuk beter dat Campos het nu gaat redden (neem ik aan), dan dat vage Stefan GP. Ik had het ze graag gegunt en ik geloof dat die maffe Serviers gewoon met de roeiboot naar Bahrein toe komen en hun volgepropte container, maar het luchtje wat aan dit team zit is naar genoeg om toch voor Campos / Volkswagen te zijn ![]() | ||||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 10:12 | |||
quote:Nee die blijft (volgens het artikel) | ||||
Waffle | donderdag 11 februari 2010 @ 10:19 | |||
quote:Ik heb juist liever dat StefanGP. Ze worden ondersteund door Toyota en hebben de auto waar Toyota mee zou gaan rijden. Daar zit denk ik meer in dan een auto door Campos gebouwd. Maar ja ik zie USF1 ook de start niet halen, dus ik denk dat ze wel een kans nog maken. | ||||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 10:23 | |||
quote:Stefan GP wil ik gewoon niet door hun arrogantie. Wij zijn er bij al hebben we geen startbewijs en weet ik wat voor praatjes wekken weerzin bij mij. VW ![]() Kleine Senna ![]() | ||||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 10:41 | |||
quote:Stefan GP wordt niet ondersteund door Toyota | ||||
sasquatsch | donderdag 11 februari 2010 @ 11:15 | |||
quote:Niet financieel, maar wel technisch. | ||||
Gijsje | donderdag 11 februari 2010 @ 11:16 | |||
quote:Apart als dit waar is, dacht dat Bernie voorstander was van Stefan GP. Snap dan niet helemaal waarom hij dan Campos overneemt. Of kunnen we USF1 ook afschrijven en neemt Stefan GP die plaats in ? | ||||
sanger | donderdag 11 februari 2010 @ 11:17 | |||
quote:Ze hebben alleen een samenwerkingsverband gesloten met Toyota Motorsport ![]() | ||||
Tarado | donderdag 11 februari 2010 @ 11:21 | |||
quote:Oh shit dat heb ik nooit gelezen ![]() | ||||
Disavowed | donderdag 11 februari 2010 @ 11:47 | |||
quote:Dit is nou politiek ![]() | ||||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 11:53 | |||
Virgin Racing-auto valt uit elkaar 11:18 - De sessie is geneutraliseerd en de oorzaak daarvoor ligt bij het nieuwe Virgin Racing. De VR-01 verloor allemaal onderdelen van het bodywork in bocht 2 die eerst opgeruimd moeten worden. ![]() | ||||
Atreidez | donderdag 11 februari 2010 @ 12:03 | |||
![]() | ||||
Mr_Moon | donderdag 11 februari 2010 @ 12:03 | |||
quote:Volgend jaar Audi in de F1? ![]() ![]() | ||||
Disavowed | donderdag 11 februari 2010 @ 12:03 | |||
quote:Motorkap verloren? Dat is Berger of Alesi op Hockenheim ook eens overkomen. Ik meen me te herinneren dat ook de Arrows van De la Rosa in twee stukken brak. Volgens mij was dat ook op Hockenheim. Ik kan helaas geen filmpje vinden ![]() | ||||
Disavowed | donderdag 11 februari 2010 @ 12:05 | |||
quote:In elk geval niet met die livery ![]() ![]() | ||||
Meike26 | donderdag 11 februari 2010 @ 12:08 | |||
quote:Dat was Verstappen... die heeft de helft van de race zonder engine-cover gereden en ook uitgereden. Jos ging tijdens die race ook wel lekker... Was de GP van Hockenheim in 2000 geloof ik. | ||||
sasquatsch | donderdag 11 februari 2010 @ 12:36 | |||
quote:Het was blijkbaar de voorvleugel. ![]() | ||||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 12:37 | |||
quote:Kolles zit nu toch bij Virgin? Of vergis ik me heel erg? ![]() Het begint zo langzamerhand wel een teringzooitje te worden hoor. Dit hebben we toch helemaal niet nodig in de sport? ![]() | ||||
Peterselieman | donderdag 11 februari 2010 @ 12:39 | |||
Nee, Kolles zit in de sportscars en wordt genoemd bij Stefan GP | ||||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 12:39 | |||
Ow dan zal ik me wel vergissen; ik meende serieus dat hij bij Virgin zat ![]() | ||||
TJDoornbos | donderdag 11 februari 2010 @ 12:40 | |||
quote: ![]() | ||||
vosss | donderdag 11 februari 2010 @ 12:42 | |||
Even wat anders:quote:Wat vreemd. Bijna geen aanpassing aan de banden en dan rijdt hij ze binnen 10 rondjes finaal op de sokken? Is die auto dan wel goed genoeg gebouwd, of rijdt hij er te ruw mee? Vooralsnog is hij iig de enige zo te zien die er problemen mee heeft. |