Er is niet een vorm van British Racing Green. De eerste kleur was shamrock green, pas vanaf de jaren '20 kwamen de donkere tinten, die vervolgens British Racing Green genoemd werd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:42 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen geen BRG. Eerder een moderne versie ervan.
[ afbeelding ]
Zo hoort het. En het is goed om te zien, voor zover mogelijk, dat ze oude elementen hebben overgenomen.
Inderdaad vreemd maar dat zou te maken kunnen hebben met de slechte weersverwachting, het is om 17uur afgelopen maar misschien is dat ook een uur vervroegdquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Begonnen ze dus al om 9 uur, ik dacht dat ze pas om 10 zouden beginnen.
Tot hoelaat duurt de test nu?
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er is niet een vorm van British Racing Green. De eerste kleur was shamrock green, pas vanaf de jaren '20 kwamen de donkere tinten, die vervolgens British Racing Green genoemd werd.
Dit zouden de echte BRG kleuren zijn:
[ afbeelding ]
Lijkt me gewoon op laagstaande zonquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef LeXX het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben ze gedaan met Webber en Vettel door ze er zo uit te laten zien!? Lijkt wel retro
Volgens mij zitten die gasten onder de make up ofzo (of ze hebben aan de banden zitten snuiven oid)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:29 schreef Meike26 het volgende:
Wow, en weer een erg gave livery !! Gave van deze RBR6 vind ik wel dat op de livery alles een beetje achterover leunt = leuk effect, ook als ze stil staan lijken ze nog vooruit te rijden !!
En Aerodynamisch ziet het inderdaad ook wel oké uit. Vooral die haviks-neus
Ehmz, niet echt:quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef kepler het volgende:
Verder inderdaad een mooie wagen, en als enige (?) die bobbels op de voorkant
Kimi die een glas drank af wijst? Het moet niet gekker wordenquote:
wtfquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, niet echt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt niet echt op zitten letten geloof ik of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |