gpupdate.netquote:Campos wil problemen volgende week oplossen
06 februari 2010
Adrián Campos verwacht maandag de financiële problemen van zijn team te kunnen oplossen. De Spanjaard bevestigt de problemen die het team heeft, maar ontkent verder dat Dallara, dat de auto's bouwt voor Campos, het contract met het Spaanse team heeft ontbonden.
"We werken hard om alles op maandag opgelost te hebben en we werken ook hard om er bij de eerste race in Bahrein bij te zijn", vertelde Campos aan de BBC. Hij wilde niet bevestigen of hij in zee zal gaan met A1GP-baas Tony Teixeira. "Het probleem is dat de besprekingen vertrouwelijk zijn."
Geruchten dat Dallara, dat de auto's voor Campos bouwt, het hele Formule 1-project heeft overgedragen aan Stefan GP, doet de teambaas af als onzin. "Dallara kan dat niet eens, want wij hebben een contract met ze", zei hij, al liet hij ook weten dat het klopte dat niet elke rekening aan het Italiaanse bedrijf is betaald. "Soms betalen we op tijd, maar soms hebben we het geld gewoon niet. Dat probleem proberen we op te lossen."
1 2 3 4 5 | ~ 22 Pedro Diniz Arrows-Yamaha 1:35.972 +6.603 23 Vincenzo Sospiri Lola-Ford 1:40.972 +11.603 24 Ricardo Rosset Lola-Ford 1:42.086 +12.717 |
Virgin is ook ontworpen zonder windtunnelquote:Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kwalificatie tijden van de Grand-Prix van Australië 1997:
[ code verwijderd ]
![]()
Maar wat wil je ook met een chassis dat ontworpen is zonder ooit een windtunnel gezien te hebben.![]()
Zo erg zal het in 2010 wel niet zijn.
En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat was bij Tyrrell. Toe was zijn scooter het slachtoffer.
Ja, dat heb ik gewikied
Ik kan me wel een foto herinneren van Benetton uit 1996. Toen stond er op de achtervleugel Benteton in plaats van Benetton.
Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maarquote:Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef bodylotion het volgende:
Weet iemand of de GP2 Asia sprintrace ook ergens te downloaden is?
PMquote:Op zondag 7 februari 2010 16:38 schreef Trystar het volgende:
[..]
Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maar
zijn er foto's van beide ?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaan
Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Handig linkje om alle races van 2010 in je agenda te importeren:
http://f1calendar.com/
Of een nog uitgebreidere, inclusief testdagen en launches (Google Calendar only):
http://www.f1fanatic.co.u(...)and-google-calendar/
Dit was de schuld van Mastercard die al een jaar eerder de F1 in wilde dan Lola voor ogen had. Daardoor was de wagen nog niet uitontwikkeld en had nog geen windtunnel gezien. En dus werd het een falikante mislukking.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Mr_Moon het volgende:
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was...
In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde.
[ afbeelding ]
Krijgen we dit jaar weer van dat soort taferelen?
quote:Vitaly Petrov’s Formula 1 dream today hangs in the balance after his father admitted that the loan he had personally secured to pay the first instalment of his son’s ¤15 million deal to race for the Renault F1 team in 2010, had been put on hold.
Speaking to the Russian media, Alexander Petrovic has revealed that despite approaching 500 of Russia’s largest companies for support, his son’s management have come up empty handed. Indeed, it is Petrov’s father himself who has promised to pay the first instalment of ¤7.5 million to Renault (securing the money against his own property), after the team agreed to hand Petrov his F1 debut on the proviso that half the seat’s ¤15 million value be paid at the beginning of March 2010, with the remaining ¤7.5 million to be paid in July 2010.
...
“Thank God, at the last moment my friend – the Chairman of the Board of Directors of one of the St. Petersburg banks – did not refuse to issue a credit for ¤7.5 million. To do this, I had to lay the property.”
Alexander however has admitted that, as of yet, he has still not received the loan and that if the money fails to arrive before March 1, his son may lose his Formula 1 drive.
Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen....quote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Zet die man nou alles op alles om die zoon te laten rijden, zelfs als het m 7,5milj. kost (is toch geen investering).
Was al een keer een special over op Fok! Sport.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef hermanf het volgende:
Hier nog meer teams die net als MasterCard Lola weinig succes hadden: http://www.f1rejects.com/teams/index.html Dit is bijvoorbeeld een mooi verhaal: http://www.f1rejects.com/teams/andreamoda/profile.html
Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen....
Dat zal ongetwijfeld een groot succes worden...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:
[..]
Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...![]()
Laat ik het dan herformuleren; is er een fok F1 manager werkend voor 12 maart 2010?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet begonnen
laten we hopen van nietquote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:
[..]
en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:
[..]
Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |