abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77718816
quote:
Campos wil problemen volgende week oplossen

06 februari 2010

Adrián Campos verwacht maandag de financiële problemen van zijn team te kunnen oplossen. De Spanjaard bevestigt de problemen die het team heeft, maar ontkent verder dat Dallara, dat de auto's bouwt voor Campos, het contract met het Spaanse team heeft ontbonden.

"We werken hard om alles op maandag opgelost te hebben en we werken ook hard om er bij de eerste race in Bahrein bij te zijn", vertelde Campos aan de BBC. Hij wilde niet bevestigen of hij in zee zal gaan met A1GP-baas Tony Teixeira. "Het probleem is dat de besprekingen vertrouwelijk zijn."

Geruchten dat Dallara, dat de auto's voor Campos bouwt, het hele Formule 1-project heeft overgedragen aan Stefan GP, doet de teambaas af als onzin. "Dallara kan dat niet eens, want wij hebben een contract met ze", zei hij, al liet hij ook weten dat het klopte dat niet elke rekening aan het Italiaanse bedrijf is betaald. "Soms betalen we op tijd, maar soms hebben we het geld gewoon niet. Dat probleem proberen we op te lossen."
gpupdate.net
pi_77721716
Waar rook is, is meestal ook wel vuur.

Ik denk dat Campos het inderdaad niet gaat redden.
En USF1 ben ik ook nog altijd benieuwd naar.

Die 26 auto's op de grid gaan we niet redden.
Ik denk dat we al blij mogen zijn als het er 22 uiteindelijk worden straks.

We zullen wel zien.
Ik heb er _zin_ in
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:17:14 #128
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77726100
Kwalificatie tijden van de Grand-Prix van Australië 1997:
1
2
3
4
5
1  Jacques Villeneuve      Williams-Renault    1:29.369   
~
22 Pedro Diniz             Arrows-Yamaha       1:35.972 +6.603
23 Vincenzo Sospiri        Lola-Ford           1:40.972 +11.603
24 Ricardo Rosset          Lola-Ford           1:42.086 +12.717




Maar wat wil je ook met een chassis dat ontworpen is zonder ooit een windtunnel gezien te hebben.
Zo erg zal het in 2010 wel niet zijn.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:36:08 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77726575
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kwalificatie tijden van de Grand-Prix van Australië 1997:
[ code verwijderd ]



Maar wat wil je ook met een chassis dat ontworpen is zonder ooit een windtunnel gezien te hebben.
Zo erg zal het in 2010 wel niet zijn.
Virgin is ook ontworpen zonder windtunnel

Of doelde je daar juist op?
The line is a dot to you!
pi_77727367
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Dat was bij Tyrrell. Toe was zijn scooter het slachtoffer.

Ja, dat heb ik gewikied

Ik kan me wel een foto herinneren van Benetton uit 1996. Toen stond er op de achtervleugel Benteton in plaats van Benetton .
En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaan
  zondag 7 februari 2010 @ 14:52:46 #131
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77730070
Weet iemand of de GP2 Asia sprintrace ook ergens te downloaden is?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77733111
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef bodylotion het volgende:
Weet iemand of de GP2 Asia sprintrace ook ergens te downloaden is?
Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maar
  zondag 7 februari 2010 @ 17:00:55 #133
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77733907
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:38 schreef Trystar het volgende:

[..]

Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maar
PM
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77737210
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaan
zijn er foto's van beide ? lijkt me wel grappig om te zien!
pi_77754063
Handig linkje om alle races van 2010 in je agenda te importeren:

http://f1calendar.com/

Of een nog uitgebreidere, inclusief testdagen en launches (Google Calendar only):

http://www.f1fanatic.co.u(...)and-google-calendar/
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_77756672
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Handig linkje om alle races van 2010 in je agenda te importeren:

http://f1calendar.com/

Of een nog uitgebreidere, inclusief testdagen en launches (Google Calendar only):

http://www.f1fanatic.co.u(...)and-google-calendar/
Thanks!
pi_77759240
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Mr_Moon het volgende:
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was...

In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde.

[ afbeelding ]

Krijgen we dit jaar weer van dat soort taferelen?
Dit was de schuld van Mastercard die al een jaar eerder de F1 in wilde dan Lola voor ogen had. Daardoor was de wagen nog niet uitontwikkeld en had nog geen windtunnel gezien. En dus werd het een falikante mislukking.

Dit is wat anders dan Virgin, die weliswaar geen windtunnel gebruikt, maar wel heel veel CFD. En hier ook bewust op stuurt in tegenstelling tot de Lola.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77761576
Petrov nog niet zeker
quote:
Vitaly Petrov’s Formula 1 dream today hangs in the balance after his father admitted that the loan he had personally secured to pay the first instalment of his son’s ¤15 million deal to race for the Renault F1 team in 2010, had been put on hold.

Speaking to the Russian media, Alexander Petrovic has revealed that despite approaching 500 of Russia’s largest companies for support, his son’s management have come up empty handed. Indeed, it is Petrov’s father himself who has promised to pay the first instalment of ¤7.5 million to Renault (securing the money against his own property), after the team agreed to hand Petrov his F1 debut on the proviso that half the seat’s ¤15 million value be paid at the beginning of March 2010, with the remaining ¤7.5 million to be paid in July 2010.

...

“Thank God, at the last moment my friend – the Chairman of the Board of Directors of one of the St. Petersburg banks – did not refuse to issue a credit for ¤7.5 million. To do this, I had to lay the property.”

Alexander however has admitted that, as of yet, he has still not received the loan and that if the money fails to arrive before March 1, his son may lose his Formula 1 drive.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77765197
Campos heeft uitstel tot woensdag gekregen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77766071
Zet die man nou alles op alles om die zoon te laten rijden, zelfs als het m 7,5milj. kost (is toch geen investering ).
Where facts are few, experts are many.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:45:15 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77766712
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Zet die man nou alles op alles om die zoon te laten rijden, zelfs als het m 7,5milj. kost (is toch geen investering ).
Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:07:52 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77767530
Dan is Renault ver gezonken als ze een paydriver nodig hebben!

Fernando is er net op tijd weg!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77768207
Hier nog meer teams die net als MasterCard Lola weinig succes hadden: http://www.f1rejects.com/teams/index.html Dit is bijvoorbeeld een mooi verhaal: http://www.f1rejects.com/teams/andreamoda/profile.html
pi_77769066
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef hermanf het volgende:
Hier nog meer teams die net als MasterCard Lola weinig succes hadden: http://www.f1rejects.com/teams/index.html Dit is bijvoorbeeld een mooi verhaal: http://www.f1rejects.com/teams/andreamoda/profile.html
Was al een keer een special over op Fok! Sport.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77769648
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen....
Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
  maandag 8 februari 2010 @ 15:23:29 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77770021
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:

[..]

Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
Dat zal ongetwijfeld een groot succes worden...
  maandag 8 februari 2010 @ 15:37:38 #147
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_77770531
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het seizoen is nog niet begonnen
Laat ik het dan herformuleren; is er een fok F1 manager werkend voor 12 maart 2010?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_77773856
Waarschijnlijk wel als ze niet meer tegen problemen aanlopen met de voetbalmanager.

Dus daar kan je ook net niks mee

Ik hoop het wel in ieder geval
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77776269
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:

[..]

en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
laten we hopen van niet
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77777381
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:

[..]

Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...

Als iemand gewoon niet goed genoeg is, is het die Tung wel. Die Petrov mag dan wel een paydriverT lijken, maar hij heeft in de GP2 best leuke dingen laten zien. Ik schat hem hoger in dan Tung.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')