abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77615784
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hij heeft nergens een team naar zijn hand kunnen zetten en de overwinningen in mindere auto's van 2008 en 2009 waren dankzij een valsspelende teamgenoot en een veel te driest start van Lewis in Japan 2008.
Sorry hoor, maar een Schumacher fan die zich beklaagt over vals spelende coureurs?
pi_77616417
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar een Schumacher fan die zich beklaagt over vals spelende coureurs?
Ow je wilt ons vertellen dat een Villeneveu of een Hill of een Senna of een Mikka of een Prost etc etc nooit vals speelde?

That's part of the game en die arrogantie hoort er gewoon bij, bij een WC.
Zo simpel is het. Ik ken geen enkele WC die niet zo nu en dan eens een smerig spelletje gespeeld heeft en het kampioenschap zonder smet binnen gehaald heeft.

Geen enkele.
quote:
Het is een overschatte WDC. En een vreselijke jankbal
QFT, ik hoop dat Massa hem het stront voor zn ogen rijdt en dat Massa in Brazilie WC gaat worden. Voor mijn part door op de vijfde plek te eindigen en dan hoop ik eik dat Lewis P1 MOET finfishen om nog kans te maken en dat dan ook doet.

En dan moet Glock in de laatste bocht even aan de kant gaan voor Massa

Dat zou mooi zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77616618
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Je bedoelt overschat?

Hoe dan ook, het is slechts één test, maar toch: Alonso is nu al sneller dan Massa. Terwijl Massa twee dagen heeft gereden en Alonso eentje. En terwijl Alonso nieuw is bij Ferrari en Massa een oudgediende.
Overschat bedoelde ik ja

Dag 3 ligt er ook meer rubber op de baan he Overigens is de ferrari compleet verandert dus ik denk niet dat alonso zoveel last heeft van het feit dat hij net nieuw is bij ferrari.
pi_77616693
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Een teamgenoot die bewust crasht is wel even wat anders he En ik weet 99% zeker dat hij op de hoogte was van deze actie. Anders zou hij nooit akkoord zijn gegaan om als 1 van de eersten naar binnen te gaan terwijl hij achteraan moest starten.
pi_77617572
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 02:02 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Een teamgenoot die bewust crasht is wel even wat anders he En ik weet 99% zeker dat hij op de hoogte was van deze actie. Anders zou hij nooit akkoord zijn gegaan om als 1 van de eersten naar binnen te gaan terwijl hij achteraan moest starten.
Tsja het was onmogelijk inhalen, dus of je gaat gewoon met de hele meute mee pitten of je probeert iets compleet anders. Flavio en dergelijke kunnen best tegen Alonso gezegd hebben van je weet dat er vaak Safety cars komen op stratencircuits en als je dan een vroege stop doet je daar veel profijt van kan hebben en de enige manier om fatsoenlijk punten te scoren.

Maar dergelijke dingen kunnen we alleen over roddelen, want ik denk niet dat Alonso de eerste 10 jaar hier het boekje over open doet.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_77619124
tvp
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:28:19 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77620346
VIRGIN READY FOR SILVERSTONE SHAKEDOWN
Thursday 4th February 2010
quote:
Virgin Racing are ready to take their VR-01 to the track for the first time on Thursday.

The Dinnington-based outfit launched their car on Wednesday, and while the digital launch was not without its problems, the team are confident that their shakedown run at Silverstone will go smoothly having completed the necessary safety tests.

"We are delighted to have sailed through the sign-off of the VR-01's structural integrity in accordance with the FIA's crash testing requirements," said technical director Nick Wirth.

"We're all set for our initial shakedown before heading out to Jerez to begin three weeks of testing. Everyone is looking forward to finally seeing the VR-01 on track," he added.

The VR-01 was designed completely in the digital realm, using Computational Fluid Dynamics and without the assistance of a wind tunnel.
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:29:23 #58
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_77620363
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 03:23 schreef Waffle het volgende:

[..]

Tsja het was onmogelijk inhalen, dus of je gaat gewoon met de hele meute mee pitten of je probeert iets compleet anders. Flavio en dergelijke kunnen best tegen Alonso gezegd hebben van je weet dat er vaak Safety cars komen op stratencircuits en als je dan een vroege stop doet je daar veel profijt van kan hebben en de enige manier om fatsoenlijk punten te scoren.

Maar dergelijke dingen kunnen we alleen over roddelen, want ik denk niet dat Alonso de eerste 10 jaar hier het boekje over open doet.
En daarnaast had Alonso een beroerde kwalificatie gereden en dan willen sommigen nog wel eens een risico nemen wat betreft strategie, zoals bijvoorbeeld een lichte auto, handig gezien mogelijke crashes op stratencircuits, wat dat betreft niet vreemd.

Maar...Alonso zal er volgens mij heus wel iets vanaf hebben geweten.

Wat betreft cosworth, ik ben heel erg benieuwd naar de betrouwbaarheid en vermogen van het blok. De Williams is nog niet heel erg snel ermee.
Drugs are good mkay?
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:29:53 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77620375
BERNIE BACKS STEFAN GP, UNDERMINES USF1 AND CAMPOS
quote:
Bernie Ecclestone has once again stated his belief that USF1 and Campos will not make it to the season opening grand prix, and as a result is trying to ensure Stefan GP a place on the grid.

The ambitious Serbian outfit have signed a deal with Toyota to provide them with technical support, with rumours suggesting the deal also involves the use of Toyota's 2010 chassis and engine.

Backed by millionaire Zoran Stefanovic, the team appear to have also secured the support of F1 supremo Bernie Ecclestone.

"I do not believe in the involvement of USF1 and Campos," Ecclestone told Bild.

"Instead, I have good contact with Stefan GP and am trying to get the team a starting spot," he added.

Stefan GP's entry into the sport is reliant upon one of the other teams on the grid dropping out and with USF1 and Campos Meta both rumoured to be struggling to make it to the season's first race, the possibility of the team racing in Bahrain is edging closer to reality.

Germany's Auto Motor und Sport, and Finland's Turun Sanomat have both reported that the Campos team have run into financial difficulty. It has been suggested that having fallen behind in their payments to their car constructor Dallara, that the manufacturer may have sold the rights to Campos' car to Stefan GP.

Even if Stefan GP have acquired the rights to the Dallara-built car it is believed they have no intention of using it, preferring to remain with Toyota's model.

Should Stefan GP race in 2010, Ecclestone has backed Ralf Schumacher to pilot one of their cars.

"Ralf Schumacher would be the best driver for them, has experience and knows the team," said the 79-year-old.

http://www.planet-f1.com/story/0,18954,3213_5917155,00.html
pi_77621514
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:32 schreef vosss het volgende:
Ow je wilt ons vertellen dat een Villeneveu of een Hill of een Senna of een Mikka of een Prost etc etc nooit vals speelde?
Volgens mij beweerde ik dat helemaal niet?

Wel was Schumacher er nogal sterk in om smerige truukjes uit te halen en is daar ook meerdere keren voor bestraft. Dus Schumacher fans die zich bekalgen over andere coureurs die vals spelen, hebben boter op hun hoofd.
pi_77621557
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:55 schreef M.Melandri het volgende:
Dag 3 ligt er ook meer rubber op de baan he Overigens is de ferrari compleet verandert dus ik denk niet dat alonso zoveel last heeft van het feit dat hij net nieuw is bij ferrari.
Qua auto kan dat wel zo zijn, maar het blijft een nieuw team voor hem en da's hoe dan ook wennen. Andere engineers, andere mores, etc. Massa weet dat allemaal al en kan zich volledig concentreren op rijden.
pi_77621676
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]

Ik dacht dat Campos al verkocht was aan Teixeira, zodat de financiele problemen voorbij zijn.

Daarbij hebben mogen de nieuwe teams drie races missen, dus zou pas bij de vierde GP een ander team op de grid kunnen staan. Of ze moeten al voor de start in Bahrein aangeven er niet bij te zijn voor de rest van het seizoen.

En Ralf als coureur... dan liever Heidfeld of Senna (als Campos het team is dat het niet haalt).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:30:08 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77621764
Zoals er Alonso haters zijn zijn er ook Schumacher haters , Hamilton haters etc. alle drie wereldkampioenen en alle drie op wat minder prettige trekjes betrapt, maar dat neemt niet weg dat deze drie de beste rijders zijn en ik ernaar uit kijk dat ze het op de baan gaan uitvechten samen met Vettel en als outsiders Massa, Button, Webber en wie weet Rosberg
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:31:55 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77621816
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik dacht dat Campos al verkocht was aan Teixeira, zodat de financiele problemen voorbij zijn.

Daarbij hebben mogen de nieuwe teams drie races missen, dus zou pas bij de vierde GP een ander team op de grid kunnen staan. Of ze moeten al voor de start in Bahrein aangeven er niet bij te zijn voor de rest van het seizoen.

En Ralf als coureur... dan liever Heidfeld of Senna (als Campos het team is dat het niet haalt).
Bernie heeft het niet zo op Teixeira omdat die met A1 nogal wat schulden heeft openstaan, die moet hij van Bernie eerst op/af lossen voordat hij aan F1 mag beginnen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 februari 2010 @ 10:45:10 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77622160
Jacques Villeneuve is ook nadrukkelijk in beeld bij Stefan GP

Ik blijf trouwens vinden dat er iets niet in de haak is met dit Servische team. Het is misschien een gekke gedachte, maar zou Bernie Ecclestone via een omweg misschien het team financieel steunen?
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:58:15 #66
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77622535
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef Tarado het volgende:
Zoals er Alonso haters zijn zijn er ook Schumacher haters , Hamilton haters etc. alle drie wereldkampioenen en alle drie op wat minder prettige trekjes betrapt, maar dat neemt niet weg dat deze drie de beste rijders zijn en ik ernaar uit kijk dat ze het op de baan gaan uitvechten samen met Vettel en als outsiders Massa, Button, Webber en wie weet Rosberg
Als Alonso dit jaar WC wordt dan is de discussie ook gewoon klaar
The line is a dot to you!
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:59:22 #67
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77622571
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
Jacques Villeneuve is ook nadrukkelijk in beeld bij Stefan GP

Ik blijf trouwens vinden dat er iets niet in de haak is met dit Servische team. Het is misschien een gekke gedachte, maar zou Bernie Ecclestone via een omweg misschien het team financieel steunen?
Ik vertrouw het team ook voor geen meter. Zeker na al die verhalen over witwas-praktijken... Waar rook is is vuur zeggen ze altijd
pi_77623033
quote:
Hamilton haters
Present
vosss is de naam,
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:21:15 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77623171
geen pics van silverstone?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77623452
De enige WK die je niet op slechte trekjes kan betrappen is Kimi
En dat zeg ik uiteraard als neutrale derde

Stefangp, louche al is het alleen al om de connectie met Bernie. Ook erg dom van campos dat ze het zo ver hebben laten komen. Wie weet kunnen ze alsnog het chassis kopen van dallara, bij Red Bull werd dat ook via een constructie gedaan waardoor het mogelijk was dat 2 teams met dezelfde auto rond reden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:36:03 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77623611
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De enige WK die je niet op slechte trekjes kan betrappen is Kimi
En dat zeg ik uiteraard als neutrale derde

Stefangp, louche al is het alleen al om de connectie met Bernie. Ook erg dom van campos dat ze het zo ver hebben laten komen. Wie weet kunnen ze alsnog het chassis kopen van dallara, bij Red Bull werd dat ook via een constructie gedaan waardoor het mogelijk was dat 2 teams met dezelfde auto rond reden.
Button ook niej!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77624231
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

Button ook niej!
We hebben het over echte wereldkampioenen, niet button
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_77624279
vosss is de naam,
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:15:25 #74
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_77624896
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

We hebben het over echte wereldkampioenen, niet button
De Button-haters zijn ook aanwezig zie ik.
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:17:29 #75
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77624962
De enige echte wereldkampioen is Fangio
pi_77625534
tvp
pi_77626491
Tijden zeggen nog niks
pi_77626507
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77626727
Whahaha !!!!
vosss is de naam,
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:11:47 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77633223
Jaime Alguersuari z,n laatse tweet

LET´S GROOVE ON THE HOUSE!!! COME ON!!YEEEEEEEE HOPE YOU ENJOY IT!! HAVE FUN....JAJAJA

http://bit.ly/9bKv9Y

http://twitter.com/JAIMEALGUERSUAR
pi_77634285
is er weer een fok! poule dit jaar met de manager op gpupdate?
ik ga mij van het weekend weer aanmelden...
na het overweldigend succes van mijn team van vorig jaar (een-na-laatste in de fok!, en twee-na-laatste in de vrienden poule ) ga ik dit jaar voor de winst
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77634583
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]

Zowel Campos als USF1 verwachten nog steeds in Bahrein op de grid te staan.

En de samenwerking van Stefan GP met Dallara zou niet gaan over het verkrigjen van de Campos chassis, maar over de ontwikkeling en evolutie van het Toyota chassis dat Stefan GP bezit.
quote:
Although there have been rumours in recent days that Campos' deal with Italian racing car constructor Dallara was in jeopardy because F1 hopeful Stefan GP had reached an agreement with the company too, AUTOSPORT understands that the two projects are not related.

While Dallara is producing an entire car for Campos, the deal with Stefan GP is believed to revolve around the development and evolution of the Toyota 2010 chassis that the Serbian-based team has acquired.
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:52:59 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77634705
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zowel Campos als USF1 verwachten nog steeds in Bahrein op de grid te staan.

En de samenwerking van Stefan GP met Dallara zou niet gaan over het verkrigjen van de Campos chassis, maar over de ontwikkeling en evolutie van het Toyota chassis dat Stefan GP bezit.
[..]

Dat klinkt wel een stuk beter, ik vond het al een vreemde manier; het chassis van een concurrent kopen alleen om deze uit te schakelen
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:13:52 #84
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_77635465
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er geen fok-f1-manager??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 februari 2010 @ 17:26:15 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77635851
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er geen fok-f1-manager??
Het seizoen is nog niet begonnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:05:28 #86
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77636968
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef Tarado het volgende:

LET´S GROOVE ON THE HOUSE!!! COME ON!!YEEEEEEEE HOPE YOU ENJOY IT!! HAVE FUN....JAJAJA

heheheh dn DJ

Ik draai zelf ook platjes eens ff kijken of die er wat van bakt!
N/A
pi_77639000
Begin klinkt niet slecht al zeg ik het zelf...

(Niet dat ik zo'n feestbeest/kenner ben..... )
pi_77641763
ik zit nog eens naar die virgin te kijken, maar heeft die branson nou zijn spaceship afgebeeld
op het bovenaanzicht of heb gewoonk te veel verbeelding

donderdag 4 februari 2010 @ 21:10:22 #89
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_77644534
Ik zie het niet hoor
ff wachten nog
pi_77644629
niet?

dan zal het wel aan mij liggen, ik zie hem niet meer anders
pi_77648600
rijders/mensen haten
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77652665
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zit nog eens naar die virgin te kijken, maar heeft die branson nou zijn spaceship afgebeeld

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo ziet die auto er erg gaaf uit, maarja om hem nou alleen maar in helicopter view op de buis te brengen is ook weer zo wat
pi_77652667
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef Tarado het volgende:

Cool. Ik wist niet dat de beste knaap plaatjes draaide
vosss is de naam,
pi_77658525
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Schunckelstar het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als je dat rode vlak bedoeld in het midden van de wagen, ja dat lijkt erop, maar het zal wel toeval zijn.
pi_77658720
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef vosss het volgende:
Cool. Ik wist niet dat de beste knaap plaatjes draaide
DJ Jaime Grappig!
Where facts are few, experts are many.
pi_77659794

Virgin Shake-Down op Silverstone
Where facts are few, experts are many.
pi_77662388
Force India misschien niet op de grid?
quote:
Force India faces dissolution by the UK's Companies House, according to a report in the Daily Telegraph.

The newspaper said the Silverstone based team, reportedly in danger of not being able to race this season, has failed to lodge its mandatory financial accounts for 2008.

The due date was the end of last October, and on January 26 a notice of dissolution was sent to team directors Michiel Mol and Vijay Mallya.

"We have been discussing an extension to that filing deadline with Companies House because we needed more time to get the accounts in order," said Force India's new chief operating officer Otmar Szafnauer.

"On January 28 we got written confirmation of a deadline extension to February 25. If we don't make this the question is then what happens," he explained.

Szafnauer added that Force India, whose 2006 and 2007 accounts were reportedly also filed late, should be able to meet the new deadline.

A Companies House representative said: "If they do submit their accounts by February 25, there will be time for us to suspend the dissolution process.

"The ball is in their court. It (the dissolution) is only going to be suspended when the accounts are received. If we don't receive any accounts in the next three months we are going to strike the company off," the representative warned.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:05:03 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77664226
quote:
Ze hadden natuurlijk geen budget meer voor een goede accountant
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:19:59 #99
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77664725
Al jaren te laat indd. Vreemd hoor
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77664899
Kennelijk vandaag een deadline voor Campos.

Ik ben benieuwd
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')