abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77666524
quote:
Jerez weather a worry for F1 teams

By Jonathan Noble Friday, February 5th 2010, 09:45 GMT

Red Bull Racing faces an anxious wait ahead of its new car debut in Jerez next week with early forecasts suggesting the second pre-season F1 test could be hit by rain.

The Milton Keynes-based team chose to skip the first F1 test at Valencia earlier this week to give itself more development time for the new RB6 car - which many believe will be a strong contender for the world championship this year.

The team was confident that the remaining 12 days of testing scheduled before the first race would be plenty for it to get the most out of the RB6.

However, early weather forecasts for Jerez suggest that rain could blight some, if not all, of the four day test - which could severely limit useful track time.

If Jerez is a wash-out that would leave Red Bull Racing with only two more scheduled tests - at Jerez the following week and Barcelona at the end of this month - to get its car fully sorted prior to Bahrain.

Virgin Racing and Force India are the other teams that have scheduled next week's Jerez test to be the first outing with their new car.
Autosport.com
pi_77666603
Owjeej, regen en nog niet op droog getest hebben.

Zo zie je maar dat elk voordeel (langer aan de auto kunnen werken door de eerste test te skippen) ook nadelige gevolgen kan hebben.

Ik ben benieuwd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77671174
Even een vraagje voor de kenners onder ons.

Tetsuro Kobayashi, technisch manager van Bridgestone..... is dat de vader van / familie van Kamui?
vosss is de naam,
pi_77674053
Enige wat ik kan vinden wat evt. van toepassing is;
quote:
The name is Japanese: Kobayashi (小林) means "small grove" and is a common family name
Ik neem aan dat het gewoon een soort "Jansen" is, maar dan in Japan.
Where facts are few, experts are many.
pi_77674240
Ok, duidelijk, thanks. Ik kon zelf ook al niets vinden dus ik dacht ik vraag het eens aan de kenners hier
vosss is de naam,
pi_77674255
quote:
NobleF1
Check out @bsenna multitasking - riding a bike and playing MW2 at the same time. Brilliant. http://www.twitvid.com/667F5
pi_77674316
Kan die vent geen fatsoenlijk trainer betalen of wat?

Die fiets staat compleet los?
vosss is de naam,
pi_77674762
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef vosss het volgende:
Even een vraagje voor de kenners onder ons.

Tetsuro Kobayashi, technisch manager van Bridgestone..... is dat de vader van / familie van Kamui?
In ieder geval niet de vader. Kamui's vader is eigenaar van een sushi restaurant.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:46:07 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77674844
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In ieder geval niet de vader. Kamui's vader is eigenaar van een sushi restaurant.
Als er een familie relatie zou zijn had dat de pers dat wel gemeld denk ik
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:05:12 #110
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77675510
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was...

In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde.

Krijgen we dit jaar weer van dat soort taferelen?
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:39:25 #111
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77676526
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Mr_Moon het volgende:
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was...

In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde.

[ afbeelding ]

Toen stond die eigenaar (wie ook alweer?) nog huilend op de pitsmuur omdat ze buiten de 107% vielen geloof ik
The line is a dot to you!
pi_77676633
quote:

[ afbeelding ]

In 1997 waren er ook twee of drie nieuwe teams. Lola, Stewart en Prost (voorheen Ligier). Stewart haalde toen nog een tweede plaats pakte in Monte Carlo . Prachtig seizoen was dat . Dus wat mij betreft mag het dit jaar weer .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77676842
quote:

[ afbeelding ]

life was ook een drama

14 gp's en 14x DNQ
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77676998
Als je je niet qualificeert heb je natuurlijk officieel niet aan de race deelgenomen
pi_77677180
Volgens mij juist wel. Het Lola Master Card Team was ingeschreven voor dit raceweekeinde, is afgereisd naar Australie en stonden ten slotte jankend weer op het vliegveld. Oké, er is niet deelgenomen aan de race zelf, maar wel aan het raceweekeinde.... dus in feite een DNF DNS
pi_77677669
DNQ
pi_77678622
Ook goed !
pi_77680152
Voor degene die net als ik moeilijk kunnen wachten om weer wat racegeweld te zien, er was vandaag een GP2 Asia race op Abu Dhabi.. EurosportUK heeft m uitgezonden dus hij is te vinden
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:51:47 #119
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77680417
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:39 schreef kepler het volgende:

[..]

Toen stond die eigenaar (wie ook alweer?) nog huilend op de pitsmuur omdat ze buiten de 107% vielen geloof ik
Rosset reed daar toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77680652
Potver, worden die accounts op racing u telkens verwijderd of wat?
Ik kan ineens weer niet inloggen
vosss is de naam,
pi_77680662
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Rosset reed daar toch?
Klopt.

http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:14:43 #122
65960 sanger
pi_77681262
quote:
Was het bij Lola dat ze de stickers van zijn naam in de verkeerde volgorde opplakten zodat er eigenlijk tosser stond?
pi_77681397
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:14 schreef sanger het volgende:

[..]

Was het bij Lola dat ze de stickers van zijn naam in de verkeerde volgorde opplakten zodat er eigenlijk tosser stond?
Dat was bij Tyrrell. Toe was zijn scooter het slachtoffer.

Ja, dat heb ik gewikied

Ik kan me wel een foto herinneren van Benetton uit 1996. Toen stond er op de achtervleugel Benteton in plaats van Benetton .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:55:46 #124
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77683217
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

life was ook een drama

14 gp's en 14x DNQ
Life! The slowest F1 car ever made...
quote:
... in the second of his two races the car coasted to a halt after 400 yards with the mechanics on strike revealing they never put oil in the engine. In came Bruno Giacomelli, an Italian veteran who had last raced in Formula 1 in 1983. Not surprisingly, things did not improve. The car did not get faster, in fact it never managed to run more than three or four laps before exploding. At 1990 San Marino Grand Prix Giacomelli was even noted for saying that he was scared he might be struck from behind as his car was so slow...
Dat is nu een uniek verzamelaarsobject, stond (en reed) vorig jaar nog op Goodwood Festival of Speed.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:00:07 #125
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_77691886
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gewikied

Ik kan me wel een foto herinneren van Benetton uit 1996. Toen stond er op de achtervleugel Benteton in plaats van Benetton .
Die foto herinner ik me ook nog wel ja
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_77718816
quote:
Campos wil problemen volgende week oplossen

06 februari 2010

Adrián Campos verwacht maandag de financiële problemen van zijn team te kunnen oplossen. De Spanjaard bevestigt de problemen die het team heeft, maar ontkent verder dat Dallara, dat de auto's bouwt voor Campos, het contract met het Spaanse team heeft ontbonden.

"We werken hard om alles op maandag opgelost te hebben en we werken ook hard om er bij de eerste race in Bahrein bij te zijn", vertelde Campos aan de BBC. Hij wilde niet bevestigen of hij in zee zal gaan met A1GP-baas Tony Teixeira. "Het probleem is dat de besprekingen vertrouwelijk zijn."

Geruchten dat Dallara, dat de auto's voor Campos bouwt, het hele Formule 1-project heeft overgedragen aan Stefan GP, doet de teambaas af als onzin. "Dallara kan dat niet eens, want wij hebben een contract met ze", zei hij, al liet hij ook weten dat het klopte dat niet elke rekening aan het Italiaanse bedrijf is betaald. "Soms betalen we op tijd, maar soms hebben we het geld gewoon niet. Dat probleem proberen we op te lossen."
gpupdate.net
pi_77721716
Waar rook is, is meestal ook wel vuur.

Ik denk dat Campos het inderdaad niet gaat redden.
En USF1 ben ik ook nog altijd benieuwd naar.

Die 26 auto's op de grid gaan we niet redden.
Ik denk dat we al blij mogen zijn als het er 22 uiteindelijk worden straks.

We zullen wel zien.
Ik heb er _zin_ in
vosss is de naam,
  zondag 7 februari 2010 @ 12:17:14 #128
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77726100
Kwalificatie tijden van de Grand-Prix van Australië 1997:
1
2
3
4
5
1  Jacques Villeneuve      Williams-Renault    1:29.369   
~
22 Pedro Diniz             Arrows-Yamaha       1:35.972 +6.603
23 Vincenzo Sospiri        Lola-Ford           1:40.972 +11.603
24 Ricardo Rosset          Lola-Ford           1:42.086 +12.717

Maar wat wil je ook met een chassis dat ontworpen is zonder ooit een windtunnel gezien te hebben.
Zo erg zal het in 2010 wel niet zijn.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:36:08 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77726575
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kwalificatie tijden van de Grand-Prix van Australië 1997:
[ code verwijderd ]

Maar wat wil je ook met een chassis dat ontworpen is zonder ooit een windtunnel gezien te hebben.
Zo erg zal het in 2010 wel niet zijn.
Virgin is ook ontworpen zonder windtunnel

Of doelde je daar juist op?
pi_77727367
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gewikied

En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaan
  zondag 7 februari 2010 @ 14:52:46 #131
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77730070
Weet iemand of de GP2 Asia sprintrace ook ergens te downloaden is?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77733111
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef bodylotion het volgende:
Weet iemand of de GP2 Asia sprintrace ook ergens te downloaden is?
Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maar
  zondag 7 februari 2010 @ 17:00:55 #133
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77733907
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:38 schreef Trystar het volgende:

[..]

Op Racing-underground.com. Moet je wel een account voor hebben, als je een invite nodig hebt zeg je het maar
PM
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77737210
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

En wat de te denken van Juan Pablo Montoya, volgens mij was het de GP van Hongarije 2002, waar boven zijn pitbox het hele weekeinde "Monotoya" heeft gestaan
zijn er foto's van beide ? lijkt me wel grappig om te zien!
pi_77754063
Handig linkje om alle races van 2010 in je agenda te importeren:

http://f1calendar.com/

Of een nog uitgebreidere, inclusief testdagen en launches (Google Calendar only):

http://www.f1fanatic.co.u(...)and-google-calendar/
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_77756672
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Handig linkje om alle races van 2010 in je agenda te importeren:

http://f1calendar.com/

Of een nog uitgebreidere, inclusief testdagen en launches (Google Calendar only):

http://www.f1fanatic.co.u(...)and-google-calendar/
Thanks!
pi_77759240
quote:

[ afbeelding ]

Dit was de schuld van Mastercard die al een jaar eerder de F1 in wilde dan Lola voor ogen had. Daardoor was de wagen nog niet uitontwikkeld en had nog geen windtunnel gezien. En dus werd het een falikante mislukking.

Dit is wat anders dan Virgin, die weliswaar geen windtunnel gebruikt, maar wel heel veel CFD. En hier ook bewust op stuurt in tegenstelling tot de Lola.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77761576
Petrov nog niet zeker
quote:
Vitaly Petrov’s Formula 1 dream today hangs in the balance after his father admitted that the loan he had personally secured to pay the first instalment of his son’s ¤15 million deal to race for the Renault F1 team in 2010, had been put on hold.

Speaking to the Russian media, Alexander Petrovic has revealed that despite approaching 500 of Russia’s largest companies for support, his son’s management have come up empty handed. Indeed, it is Petrov’s father himself who has promised to pay the first instalment of ¤7.5 million to Renault (securing the money against his own property), after the team agreed to hand Petrov his F1 debut on the proviso that half the seat’s ¤15 million value be paid at the beginning of March 2010, with the remaining ¤7.5 million to be paid in July 2010.

...

“Thank God, at the last moment my friend – the Chairman of the Board of Directors of one of the St. Petersburg banks – did not refuse to issue a credit for ¤7.5 million. To do this, I had to lay the property.”

Alexander however has admitted that, as of yet, he has still not received the loan and that if the money fails to arrive before March 1, his son may lose his Formula 1 drive.
pi_77765197
Campos heeft uitstel tot woensdag gekregen
vosss is de naam,
pi_77766071
Zet die man nou alles op alles om die zoon te laten rijden, zelfs als het m 7,5milj. kost (is toch geen investering ).
  maandag 8 februari 2010 @ 13:45:15 #141
65960 sanger
pi_77766712
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Atreidez het volgende:
Zet die man nou alles op alles om die zoon te laten rijden, zelfs als het m 7,5milj. kost (is toch geen investering ).
Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen....
  maandag 8 februari 2010 @ 14:07:52 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77767530
Dan is Renault ver gezonken als ze een paydriver nodig hebben!

Fernando is er net op tijd weg!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77768207
Hier nog meer teams die net als MasterCard Lola weinig succes hadden: http://www.f1rejects.com/teams/index.html Dit is bijvoorbeeld een mooi verhaal: http://www.f1rejects.com/teams/andreamoda/profile.html
pi_77769066
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:27 schreef hermanf het volgende:
Hier nog meer teams die net als MasterCard Lola weinig succes hadden: http://www.f1rejects.com/teams/index.html Dit is bijvoorbeeld een mooi verhaal: http://www.f1rejects.com/teams/andreamoda/profile.html
Was al een keer een special over op Fok! Sport.
pi_77769648
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Lijkt mij ook geen investering inderdaad. Of hij hoopt alsnog sponsoren binnen te halen voor dit seizoen....
Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
  maandag 8 februari 2010 @ 15:23:29 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77770021
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef LeXX het volgende:

[..]

Wat een failure... hopelijk kan Renault zonder dat geld, en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
Dat zal ongetwijfeld een groot succes worden...
  maandag 8 februari 2010 @ 15:37:38 #147
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_77770531
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het seizoen is nog niet begonnen
Laat ik het dan herformuleren; is er een fok F1 manager werkend voor 12 maart 2010?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_77773856
Waarschijnlijk wel als ze niet meer tegen problemen aanlopen met de voetbalmanager.

Dus daar kan je ook net niks mee

Ik hoop het wel in ieder geval
vosss is de naam,
pi_77776269
quote:

[..]

en gooit alsnog Ho Pin Tung in die kar...
laten we hopen van niet
pi_77777381
quote:

[..]

Als iemand gewoon niet goed genoeg is, is het die Tung wel. Die Petrov mag dan wel een paydriverT lijken, maar hij heeft in de GP2 best leuke dingen laten zien. Ik schat hem hoger in dan Tung.
pi_77777736
Ach, misschien zal Tung nog wel kunnen verrassen, al is het alleen maar om die Chinezen wat meer F1 minded te krijgen, dat zal Bernie vast aanspreken
pi_77787493
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef LeXX het volgende:
Ach, misschien zal Tung nog wel kunnen verrassen, al is het alleen maar om die Chinezen wat meer F1 minded te krijgen, dat zal Bernie vast aanspreken

Helaas wel. Het zou toch eens om puur talent gaan
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:11:53 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77797232
om 10uur Force India launch

http://www.forceindiaf1.com/

Kijken of het hun wel lukt de auto op tijd en zonder technische problemen te presenteren
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:35:00 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77797803
al foto beschikbaar
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:43:09 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77798013

pi_77798812
Ze hebben de neus van Renault van vorig jaar gekocht
pi_77798869
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Helaas wel. Het zou toch eens om puur talent gaan
helaas al tijdje niet meer bij de div. teams.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:53:26 #158
65960 sanger
pi_77799968
Lijkt erg rank, sidepods lijken erg laag op de tweede foto.
pi_77800018
Niet echt vernieuwend, die kracht India!
pi_77800207

Door dat groen op de neus lijkt ie heel kort
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:02:13 #161
65960 sanger
pi_77800229
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]

Door dat groen op de neus lijkt ie heel kort
Hmm, die twee andere foto's vertekennen nogal lijtk het wel. Op deze lijkt hij helemaal niet zo rank en de sidepods niet zo laag.
pi_77800350
Trouwens, wat ik wel mis, na al die slappe tekstjes van coureurs die "wel vertrouwen hebben in het nieuwe seizoen", is iemand die gewoon roept dat hij WC wordt. Iemand zoals DC dus Dat hij het nooit werd is niet belangrijk
pi_77800377
Zo op het oog lijkt mij hun wagen van vorig jaar sneller. Deze ziet er inderdaad wat lomper uit.
pi_77800402
Hmzzz, ik lees net dat JV contact heeft gehad met Renault en graag de plek van Petrov over wilt nemen mocht dat niet doorgaan.

Dat zou helemaal mooi zijn, dan hebben we 5 wereldkampioenen in 1 seizoen rijden!

Is dat eerder wel eens voorgekomen of zou dat ook een unicum zijn?
vosss is de naam,
pi_77800460
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef vosss het volgende:
Hmzzz, ik lees net dat JV contact heeft gehad met Renault en graag de plek van Petrov over wilt nemen mocht dat niet doorgaan.

Dat zou helemaal mooi zijn, dan hebben we 5 wereldkampioenen in 1 seizoen rijden!

Wanneer is Jos dan kampioen geweest?
pi_77800886
Jos is altijd kampioen geweest, kampioen goeie starts maken

*Ow en voor de anti-Joskes : Kampioen grindbak happen...
pi_77800924
Oh, ik dacht kampioen boksen
pi_77801008
Nee sukkels, ik heb het over die andere JV natuurlijk
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 februari 2010 @ 11:27:43 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77801028
Die is ook niet op zijn mondje gevallen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77801213
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:27 schreef vosss het volgende:
Nee sukkels, ik heb het over die andere JV natuurlijk
Joh
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:39:09 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77801436
Force India 2009-2010

pi_77801536
Ik vind het lastig verschil te zien door dat wit
Hadden ze hem niet tegen een donkere achtergrond kunnen zetten ofzo?
vosss is de naam,
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:20:58 #173
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77802905
soooooow wat een spannende wagen *not*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77803130
Toch ben ik benieuwd wat Newey nu weer voor een huzarenstukje gemaakt heeft en ons morgen gaat voorstellen!

Ik hoop iets anders dan de rest, en hopenlijk sneller;)
pi_77805969
quote:
Jerez test's full driver line-up

By Pablo Elizalde Tuesday, February 9th 2010, 10:44 GMT

Formula 1 teams will kick off its second test of the 2010 pre-season at the Jerez circuit tomorrow.

Three outfits who missed the first test at Valencia - Red Bull, Force India and Virgin Racing - will join their rivals in Spain this week.

Below is the provisional line-up for the Jerez test.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Team             Feb 10        Feb 11        Feb 12         Feb 13

Mercedes GP      Rosberg       Schumacher    Rosberg        Schumacher
Red Bull         Webber        Webber        Vettel         Vettel
Mclaren          Button        Button        Hamilton       Hamilton
Ferrari          Alonso        Alonso        Massa          Massa
BMW Sauber       Kobayashi     Kobayashi     de la Rosa     de la Rosa
Williams         Hulkenberg    Hulkenberg    Barrichello    Barrichello
Renault          Petrov        Petrov        Kubica         Kubica
Force India      Liuzzi        Liuzzi        Sutil          Sutil
Toro Rosso       Buemi         Buemi         Alguersuari    Alguersuari
Virgin Racing    Glock         Glock         di Grassi      di Grassi
Autosport.com
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:41:45 #176
65960 sanger
pi_77806092
Onlogische rijders setup van Mercedes GP....
pi_77806275
Zijn er al foto's van Lotus' shakedown?
pi_77806279
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef sanger het volgende:
Onlogische rijders setup van Mercedes GP....
Ik vind het wel wat hebben. Later in de week worden de tijden (meestal) steeds sneller, dus kun je beide rijders nu beter vergelijken dan bij de andere teams.

En ik ben benieuwd wat Virgin doet. Als enige nieuwe team aanwezig bij deze testen. (Had Lotus ook al verwacht, maar blijkbaar zijn die nog niet zo ver).
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:48:42 #179
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77806392
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef Disavowed het volgende:
Lotus onthult de wagen toch pas de 12e?
pi_77806657
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Lotus onthult de wagen toch pas de 12e?
Klopt, maar de shakedown staat gepland voor vandaag.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 februari 2010 @ 13:56:40 #181
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77806728
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef Disavowed het volgende:
nope
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:07:40 #182
65960 sanger
pi_77807101
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat hebben. Later in de week worden de tijden (meestal) steeds sneller, dus kun je beide rijders nu beter vergelijken dan bij de andere teams.
Dat klopt, maar je kunt als rijder nooit je data van dag 1 vergelijken en verbeteringen testen op dag 2. Je komt niet echt in een flow...
quote:
En ik ben benieuwd wat Virgin doet. Als enige nieuwe team aanwezig bij deze testen. (Had Lotus ook al verwacht, maar blijkbaar zijn die nog niet zo ver).
Ben ik ook erg benieuwd naar
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:16:29 #183
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77807379
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:54 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Klopt, maar de shakedown staat gepland voor vandaag.
Nee toch? Dacht een andere dag en ik geloof dat ze het in 't geheim zouden doen....
N/A
pi_77811107
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
Idd En ook benieuwd wat de pace van de RB is
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:55:20 #185
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77813500
Schumacher in rode bolide met ster

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:13:10 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77816239
Lotus
pi_77817263
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:13 schreef Tarado het volgende:
Lotus
[ afbeelding ]
Livery ziet er meer dan behoorlijk uit.
pi_77818887
quote:
Lotus
[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof hij van 5 seizoenen geleden is.......
Hij ziet er erg hoekig uit.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:24:06 #189
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_77819074
Zo te zien is de neus wel wat korter in vergelijking met de andere wagens, en een relatief brede achtervleugel. Al kan dat ook gezichtsbedrog zijn. Voor de rest ziet ie wat simplistisch/hoekig uit, als ik 't zo kan noemen.
En in eerste instantie dacht ik dat 't British Racing Green was, maar zo te zien is het toch iets donkerder. Niet zo'n heel slechte kleur(en-combinatie). De velgen zijn mooi bij het geheel afgewerkt met het geel.
Op de Sauber na ( ik hoop dat die nog wijzigt ) zijn het dit jaar eigenlijk wel allemaal mooie livery's

edit: ArcticBlizzard was me net iets voor met het hoekig van de wagen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_77819850
quote:
Lotus
[ afbeelding ]
OMG DIE IS VET!
vosss is de naam,
pi_77819935
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef vosss het volgende:

waar heb je dat gelezen?

dat zou meesterlijk zijn
pi_77820469
quote:
Lotus
[ afbeelding ]
British Racing Green .

Is die voorvleugel niet wat hoog van de grond? Of ligt dat aan mij .
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:58:52 #193
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_77823082
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef Disavowed het volgende:

[..]

British Racing Green .

Is die voorvleugel niet wat hoog van de grond? Of ligt dat aan mij .
Dat dacht ik eerste ook totdat ik 'm vergeleek met de Jaguar van een paar jaar terug

Is net iets ''metallicer'' dan het groen van de Lotus, al zal de kwaliteit van die spy-shot ook niet echt meehelpen om het goed te kunnen zien
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_77823610

Deze groen is het toch? Niet echt raar, logo was al bekend
pi_77824285
Morgen de nieuwe Red Bull
pi_77825316
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:58 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerste ook totdat ik 'm vergeleek met de Jaguar van een paar jaar terug

[ afbeelding ]

Is net iets ''metallicer'' dan het groen van de Lotus, al zal de kwaliteit van die spy-shot ook niet echt meehelpen om het goed te kunnen zien
Dat is in mijn ogen geen BRG. Eerder een moderne versie ervan.

Zo hoort het . En het is goed om te zien, voor zover mogelijk, dat ze oude elementen hebben overgenomen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:56:41 #197
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_77832024
Was groen niet een zware kleur, alsin gewicht. Ik weet nog wel dat de verf op de groene Jaguar aan de zware kant was omdat het groen was. Andere kleuren zouden een lager gewicht hebben.
Drugs are good mkay?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:57:53 #198
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77832068
quote:
Lotus
[ afbeelding ]
Ligt de coureur nu extreem achterover?
  woensdag 10 februari 2010 @ 01:02:31 #199
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77833502
Gele streep ook al opgevallen op de neus? Wel nostalgisch hoor...
Alleen de shape zo hoekig he
N/A
pi_77833861
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

waar heb je dat gelezen?

dat zou meesterlijk zijn
Hier:

http://www.autosportzone.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4802&Itemid=30

Het ging niet over onze JV he voor de duidelijkheid, maar over die andere JV
Ik zou het tof vinden. 5 WC's in 1 seizoen, hoe gaaf

Maargoed, ik zie het allemaal niet gebeuren eerlijk gezegd.
Aan de andere kant; als je een jaar geleden geroepen had dat Schumacher in 2010 voor Mercedes ging rijden voor 3 jaar had ook iedereen je voor gek verklaard
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')