Ik vind het wel wat hebben. Later in de week worden de tijden (meestal) steeds sneller, dus kun je beide rijders nu beter vergelijken dan bij de andere teams.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:41 schreef sanger het volgende:
Onlogische rijders setup van Mercedes GP....
Lotus onthult de wagen toch pas de 12e?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef Disavowed het volgende:
Zijn er al foto's van Lotus' shakedown?
Klopt, maar de shakedown staat gepland voor vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:48 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Lotus onthult de wagen toch pas de 12e?
nopequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef Disavowed het volgende:
Zijn er al foto's van Lotus' shakedown?
Dat klopt, maar je kunt als rijder nooit je data van dag 1 vergelijken en verbeteringen testen op dag 2. Je komt niet echt in een flow...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Later in de week worden de tijden (meestal) steeds sneller, dus kun je beide rijders nu beter vergelijken dan bij de andere teams.
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:En ik ben benieuwd wat Virgin doet. Als enige nieuwe team aanwezig bij deze testen. (Had Lotus ook al verwacht, maar blijkbaar zijn die nog niet zo ver).
Nee toch? Dacht een andere dag en ik geloof dat ze het in 't geheim zouden doen....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:54 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Klopt, maar de shakedown staat gepland voor vandaag.
Iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:45 schreef sasquatsch het volgende:
En ik ben benieuwd wat Virgin doet. Als enige nieuwe team aanwezig bij deze testen. (Had Lotus ook al verwacht, maar blijkbaar zijn die nog niet zo ver).
Ziet eruit alsof hij van 5 seizoenen geleden is.......quote:
OMG DIE IS VET!quote:
waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef vosss het volgende:
Hmzzz, ik lees net dat JV contact heeft gehad met Renault en graag de plek van Petrov over wilt nemen mocht dat niet doorgaan.
Dat zou helemaal mooi zijn, dan hebben we 5 wereldkampioenen in 1 seizoen rijden!
Is dat eerder wel eens voorgekomen of zou dat ook een unicum zijn?
British Racing Greenquote:
Dat dacht ik eerste ook totdat ik 'm vergeleek met de Jaguar van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef Disavowed het volgende:
[..]
British Racing Green.
Is die voorvleugel niet wat hoog van de grond? Of ligt dat aan mij.
Dat is in mijn ogen geen BRG. Eerder een moderne versie ervan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerste ook totdat ik 'm vergeleek met de Jaguar van een paar jaar terug
[ afbeelding ]
Is net iets ''metallicer'' dan het groen van de Lotus, al zal de kwaliteit van die spy-shot ook niet echt meehelpen om het goed te kunnen zien
Hier:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar heb je dat gelezen?![]()
dat zou meesterlijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |