Autosport.comquote:Jerez weather a worry for F1 teams
By Jonathan Noble Friday, February 5th 2010, 09:45 GMT
Red Bull Racing faces an anxious wait ahead of its new car debut in Jerez next week with early forecasts suggesting the second pre-season F1 test could be hit by rain.
The Milton Keynes-based team chose to skip the first F1 test at Valencia earlier this week to give itself more development time for the new RB6 car - which many believe will be a strong contender for the world championship this year.
The team was confident that the remaining 12 days of testing scheduled before the first race would be plenty for it to get the most out of the RB6.
However, early weather forecasts for Jerez suggest that rain could blight some, if not all, of the four day test - which could severely limit useful track time.
If Jerez is a wash-out that would leave Red Bull Racing with only two more scheduled tests - at Jerez the following week and Barcelona at the end of this month - to get its car fully sorted prior to Bahrain.
Virgin Racing and Force India are the other teams that have scheduled next week's Jerez test to be the first outing with their new car.
Ik neem aan dat het gewoon een soort "Jansen" is, maar dan in Japan.quote:The name is Japanese: Kobayashi (小林) means "small grove" and is a common family name
quote:NobleF1
Check out @bsenna multitasking - riding a bike and playing MW2 at the same time. Brilliant. http://www.twitvid.com/667F5
In ieder geval niet de vader. Kamui's vader is eigenaar van een sushi restaurant.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef vosss het volgende:
Even een vraagje voor de kenners onder ons.
Tetsuro Kobayashi, technisch manager van Bridgestone..... is dat de vader van / familie van Kamui?
Als er een familie relatie zou zijn had dat de pers dat wel gemeld denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In ieder geval niet de vader. Kamui's vader is eigenaar van een sushi restaurant.
Toen stond die eigenaar (wie ook alweer?) nog huilend op de pitsmuur omdat ze buiten de 107% vielen geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Mr_Moon het volgende:
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was...
In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde.
[ afbeelding ]
Krijgen we dit jaar weer van dat soort taferelen?
In 1997 waren er ook twee of drie nieuwe teams. Lola, Stewart en Prost (voorheen Ligier). Stewart haalde toen nog een tweede plaats pakte in Monte Carloquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Mr_Moon het volgende:
Met al de verhalen rond Campos, USF1 en StefanGP vraag ik me af wat het minst succesvolle team was...
In '97 had je het Lola Mastercard Team dat aan 1 race heeft deelgenomen maar zich niet qualificeerde.
[ afbeelding ]
life was ook een dramaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]
Rosset reed daar toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Toen stond die eigenaar (wie ook alweer?) nog huilend op de pitsmuur omdat ze buiten de 107% vielen geloof ik
Was het bij Lola dat ze de stickers van zijn naam in de verkeerde volgorde opplakten zodat er eigenlijk tosser stond?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt.
http://en.wikipedia.org/wiki/MasterCard_Lola
Dat was bij Tyrrell. Toe was zijn scooter het slachtoffer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Was het bij Lola dat ze de stickers van zijn naam in de verkeerde volgorde opplakten zodat er eigenlijk tosser stond?
Life!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:50 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
life was ook een drama
14 gp's en 14x DNQ
Dat is nu een uniek verzamelaarsobject, stond (en reed) vorig jaar nog op Goodwood Festival of Speed.quote:... in the second of his two races the car coasted to a halt after 400 yards with the mechanics on strike revealing they never put oil in the engine. In came Bruno Giacomelli, an Italian veteran who had last raced in Formula 1 in 1983. Not surprisingly, things did not improve. The car did not get faster, in fact it never managed to run more than three or four laps before exploding. At 1990 San Marino Grand Prix Giacomelli was even noted for saying that he was scared he might be struck from behind as his car was so slow...
Die foto herinner ik me ook nog wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:18 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat was bij Tyrrell. Toe was zijn scooter het slachtoffer.
Ja, dat heb ik gewikied
Ik kan me wel een foto herinneren van Benetton uit 1996. Toen stond er op de achtervleugel Benteton in plaats van Benetton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |