Daarboven is gewoon een rioolpijp als diffuserquote:
dit zegt niks. Halve dag zeikregen plus maar paar teams plus testdagen die nooit wat zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef svenistheman het volgende:
Na vandaag weet ik het voor de volle 100%:
Alonso en Ferrari zal de beste combi zijn van seizoen 2010, en hij gaat zijn derde binnenhalen!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef nils7 het volgende:
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze!
wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1!
Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!)
Het is gewoon echt een kopietje ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef nils7 het volgende:
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...
RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze!
wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1!
Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!)
Ze hebben wel degelijk een eigen ontwerper, net zoals dat ze de auto zelf gebouwd hebben. Alleen de tekeningen komen ergens anders vandaan. Gewoon een cadeautje van RBR waar het per ongeluk bij zatquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een kopietje ja.![]()
Heeft STR eigenlijk wel een eigen ontwerper? Die heeft dan waarschijnlijk een jaar lang vakantie mogen vieren.
Volgens mij is die V-neus wel iets anders. Die van de RBR6 lijkt iets stomper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een kopietje ja.![]()
Heeft STR eigenlijk wel een eigen ontwerper? Die heeft dan waarschijnlijk een jaar lang vakantie mogen vieren.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. Nico Rosberg Mercedes 1m20.927s 2. Sebastien Buemi Toro Rosso 1m21.031s +0.104 3. Nico Hulkenberg Williams 1m22.243s +1.316 4. Fernando Alonso Ferrari 1m22.895s +1.968 5. Kamui Kobayashi Sauber 1m23.787s +2.860 6. Jenson Button McLaren 1m24.947s +4.020 7. Vitantonio Liuzzi Force India 1m24.968s +4.041 8. Vitaly Petrov Renault 1m25.440s +4.513 9. Mark Webber Red Bull 1m26.502s +5.575 10. Timo Glock Virgin 1m38.734s +17.807 |
quote:Following recent reports on the interpretation of clauses in the Concorde Agreement concerning the concept of a Team's ‘participation’ in the FIA Formula One World Championship, the FIA wishes to make the following clarification:
From a sporting and regulatory point of view, each Team that has registered for the Championship is obliged to take part in every event of the season. Any failure to take part, even for just one Championship event, would constitute an infringement both of the Concorde Agreement and the FIA Regulations.
Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef nils7 het volgende:
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze!
wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1!
Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn.
Die zijn echt niet net zo snel, ze zullen er op het oog misschien hetzelfde uitzien maar neem nou maar aan dat de RBR6 een betere auto is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn.
Yup, en in 2009 hadden RBR en STR in de basis dezelfde wagen, maar het verschil in prestaties was toch vrij behoorlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn echt niet net zo snel, ze zullen er op het oog misschien hetzelfde uitzien maar neem nou maar aan dat de RBR6 een betere auto is.
ja, ik vind het ook maar vreemd eigenljk..ik heb een beetje het idee dat campos eigenlijk al onofficieel vervangen isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef Party_P het volgende:
dat met stefan GP vind ik maar vreemd.
En vervolgens zegt de FIA zelf:quote:"Tijdens de laatste bijeenkomst van de World Motor Sport Council is besloten dat een team drie races van het wereldkampioenschap mag missen. Dit hoeven niet drie races achter elkaar te zijn." zei Todt.
Schiet mij maar lek, maar ik kan die 2 totaal verschillende zaken niet rijmen met elkaar.quote:De FIA verklaart: "Naar aanleiding van de recente berichtgeving over de interpretatie van clausules met betrekking tot de deelname van teams willen we het een en ander verduidelijken."
"Vanuit sportief en reglementair oogpunt is elk team dat zich ingeschreven heeft voor het wereldkampioen verplicht om aan elk evenement van het seizoen deel te nemen. Elke gemiste Grand Prix zou een overtreding van de Concorde Agreement en de FIA-reglementen betekenen."
volgens mij is dat geen uitlaat maar een koelopening. pre-2009 hadden ze daar schoorstenen en schubben voor, maar da mag nie meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Toffe wagen die RB6. Alleen jammer dat ze die camera weer zo ver naar voren op de neus hebben gezet![]()
En die enkele uitlaat pijp, hadden ze die vorig jaar ook al niet? Er was volgens mij nog een team, ben er alleen niet zeker van dat 't RBR was.
mooie zaak als het gered wordt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Tarado het volgende:
Volgens het Spaanse AS wordt Campos indirect gered door Volkswagen en zal wel aan de start verschijnen in Bahrein, vanaf 2011 zal het team van Volkswagen zijn.
http://www.as.com/motor/a(...)00211dasdaimot_1/Tes
Ik heb juist liever dat StefanGP. Ze worden ondersteund door Toyota en hebben de auto waar Toyota mee zou gaan rijden. Daar zit denk ik meer in dan een auto door Campos gebouwd. Maar ja ik zie USF1 ook de start niet halen, dus ik denk dat ze wel een kans nog maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:08 schreef Meike26 het volgende:
Joehoe, nieuwe fabrikant in de F1 en ik had het al eerder gehoopt, het is Volkswagen (VAG) !
Let's hope so ! Een heel stuk beter dat Campos het nu gaat redden (neem ik aan), dan dat vage Stefan GP. Ik had het ze graag gegunt en ik geloof dat die maffe Serviers gewoon met de roeiboot naar Bahrein toe komen en hun volgepropte container, maar het luchtje wat aan dit team zit is naar genoeg om toch voor Campos / Volkswagen te zijn
Stefan GP wil ik gewoon niet door hun arrogantie. Wij zijn er bij al hebben we geen startbewijs en weet ik wat voor praatjes wekken weerzin bij mij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:08 schreef Meike26 het volgende:
Joehoe, nieuwe fabrikant in de F1 en ik had het al eerder gehoopt, het is Volkswagen (VAG) !
Let's hope so ! Een heel stuk beter dat Campos het nu gaat redden (neem ik aan), dan dat vage Stefan GP. Ik had het ze graag gegunt en ik geloof dat die maffe Serviers gewoon met de roeiboot naar Bahrein toe komen en hun volgepropte container, maar het luchtje wat aan dit team zit is naar genoeg om toch voor Campos / Volkswagen te zijn
Stefan GP wordt niet ondersteund door Toyotaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:19 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik heb juist liever dat StefanGP. Ze worden ondersteund door Toyota en hebben de auto waar Toyota mee zou gaan rijden. Daar zit denk ik meer in dan een auto door Campos gebouwd. Maar ja ik zie USF1 ook de start niet halen, dus ik denk dat ze wel een kans nog maken.
Niet financieel, maar wel technisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stefan GP wordt niet ondersteund door Toyota
Apart als dit waar is, dacht dat Bernie voorstander was van Stefan GP. Snap dan niet helemaal waarom hij dan Campos overneemt. Of kunnen we USF1 ook afschrijven en neemt Stefan GP die plaats in ?quote:'Campos Meta wordt in 2011 Volkswagen'
De Spaanse sportkrant AS meldt donderdag dat Adrian Campos het Formule 1-team Campos Meta 1 heeft verlaten. Formule 1-baas Bernie Ecclestone en teampresident Jose Ramon Carabante van Campos Meta 1 nemen het team over, waarna ze in 2011 de renstal verkopen aan Volkswagen.
Betaling
Door de overname lijkt Campos Meta 1 verzekerd van deelname aan de eerste race van het seizoen in Bahrein. De betalingsachterstand van zes miljoen euro bij chassisbouwer Dallara is voldaan.
Team
Colin Kolles wordt teambaas. De Duitse Roemeen stond eerder aan het hoofd van Midland F1, Spyker en Force India. Het contract van Bruno Senna wordt gerespecteerd. Het team, dat mogelijk nog van naam zal veranderen, moet nu nog op zoek naar een tweede coureur.
Geld
Campos Meta 1 werd geplaagd door financiële problemen. Een deal met A1GP-baas Tony Teixeira ketste af, waarna Ecclestone en Carabante de team redden van de ondergang.
Ze hebben alleen een samenwerkingsverband gesloten met Toyota Motorsportquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stefan GP wordt niet ondersteund door Toyota
Oh shit dat heb ik nooit gelezenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een samenwerkingsverband gesloten met Toyota Motorsport
Dit is nou politiekquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:16 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Apart als dit waar is, dacht dat Bernie voorstander was van Stefan GP. Snap dan niet helemaal waarom hij dan Campos overneemt. Of kunnen we USF1 ook afschrijven en neemt Stefan GP die plaats in ?
Volgend jaar Audi in de F1?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Tarado het volgende:
Volgens het Spaanse AS wordt Campos indirect gered door Volkswagen en zal wel aan de start verschijnen in Bahrein, vanaf 2011 zal het team van Volkswagen zijn.
http://www.as.com/motor/a(...)00211dasdaimot_1/Tes
Motorkap verloren?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Virgin Racing-auto valt uit elkaar
11:18 - De sessie is geneutraliseerd en de oorzaak daarvoor ligt bij het nieuwe Virgin Racing. De VR-01 verloor allemaal onderdelen van het bodywork in bocht 2 die eerst opgeruimd moeten worden.
In elk geval niet met die liveryquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Volgend jaar Audi in de F1?![]()
[ afbeelding ]
Dat was Verstappen... die heeft de helft van de race zonder engine-cover gereden en ook uitgereden. Jos ging tijdens die race ook wel lekker... Was de GP van Hockenheim in 2000 geloof ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Motorkap verloren?
Dat is Berger of Alesi op Hockenheim ook eens overkomen. Ik meen me te herinneren dat ook de Arrows van De la Rosa in twee stukken brak. Volgens mij was dat ook op Hockenheim.
Ik kan helaas geen filmpje vinden.
Het was blijkbaar de voorvleugel.quote:
Kolles zit nu toch bij Virgin? Of vergis ik me heel erg?quote:Colin Kolles wordt teambaas. De Duitse Roemeen stond eerder aan het hoofd van Midland F1, Spyker en Force India. Het contract van Bruno Senna wordt gerespecteerd. Het team, dat mogelijk nog van naam zal veranderen, moet nu nog op zoek naar een tweede coureur.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het was blijkbaar de voorvleugel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |