Daarboven is gewoon een rioolpijp als diffuserquote:
dit zegt niks. Halve dag zeikregen plus maar paar teams plus testdagen die nooit wat zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef svenistheman het volgende:
Na vandaag weet ik het voor de volle 100%:
Alonso en Ferrari zal de beste combi zijn van seizoen 2010, en hij gaat zijn derde binnenhalen!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef nils7 het volgende:
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze!
wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1!
Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!)
Het is gewoon echt een kopietje ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef nils7 het volgende:
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...
RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze!
wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1!
Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!)
Ze hebben wel degelijk een eigen ontwerper, net zoals dat ze de auto zelf gebouwd hebben. Alleen de tekeningen komen ergens anders vandaan. Gewoon een cadeautje van RBR waar het per ongeluk bij zatquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een kopietje ja.![]()
Heeft STR eigenlijk wel een eigen ontwerper? Die heeft dan waarschijnlijk een jaar lang vakantie mogen vieren.
Volgens mij is die V-neus wel iets anders. Die van de RBR6 lijkt iets stomper.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een kopietje ja.![]()
Heeft STR eigenlijk wel een eigen ontwerper? Die heeft dan waarschijnlijk een jaar lang vakantie mogen vieren.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. Nico Rosberg Mercedes 1m20.927s 2. Sebastien Buemi Toro Rosso 1m21.031s +0.104 3. Nico Hulkenberg Williams 1m22.243s +1.316 4. Fernando Alonso Ferrari 1m22.895s +1.968 5. Kamui Kobayashi Sauber 1m23.787s +2.860 6. Jenson Button McLaren 1m24.947s +4.020 7. Vitantonio Liuzzi Force India 1m24.968s +4.041 8. Vitaly Petrov Renault 1m25.440s +4.513 9. Mark Webber Red Bull 1m26.502s +5.575 10. Timo Glock Virgin 1m38.734s +17.807 |
quote:Following recent reports on the interpretation of clauses in the Concorde Agreement concerning the concept of a Team's ‘participation’ in the FIA Formula One World Championship, the FIA wishes to make the following clarification:
From a sporting and regulatory point of view, each Team that has registered for the Championship is obliged to take part in every event of the season. Any failure to take part, even for just one Championship event, would constitute an infringement both of the Concorde Agreement and the FIA Regulations.
Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef nils7 het volgende:
Vergelijk de RB met de TR moehehehe...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RB hoefde helemaal niet eerder te testen dat deed TR wel voor ze!
wheheheh TR moest 'm zelf bouwen jaaa... wellicht dat ze DAT gedaan hebben maar het ontwerp is 1 op 1!
Als dat zo is vrees ik voor de snelheid want de TR was niet echt vooraan te vinden in Valencia (of ze testen totaal andere dingen) maar de Ferrari motor is wel snel (zie Ferrari en Sauber!)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn.
Die zijn echt niet net zo snel, ze zullen er op het oog misschien hetzelfde uitzien maar neem nou maar aan dat de RBR6 een betere auto is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik verwacht veel van Buemi als de auto's van STR en RBR net zo snel zijn.
Yup, en in 2009 hadden RBR en STR in de basis dezelfde wagen, maar het verschil in prestaties was toch vrij behoorlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn echt niet net zo snel, ze zullen er op het oog misschien hetzelfde uitzien maar neem nou maar aan dat de RBR6 een betere auto is.
ja, ik vind het ook maar vreemd eigenljk..ik heb een beetje het idee dat campos eigenlijk al onofficieel vervangen isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef Party_P het volgende:
dat met stefan GP vind ik maar vreemd.
En vervolgens zegt de FIA zelf:quote:"Tijdens de laatste bijeenkomst van de World Motor Sport Council is besloten dat een team drie races van het wereldkampioenschap mag missen. Dit hoeven niet drie races achter elkaar te zijn." zei Todt.
Schiet mij maar lek, maar ik kan die 2 totaal verschillende zaken niet rijmen met elkaar.quote:De FIA verklaart: "Naar aanleiding van de recente berichtgeving over de interpretatie van clausules met betrekking tot de deelname van teams willen we het een en ander verduidelijken."
"Vanuit sportief en reglementair oogpunt is elk team dat zich ingeschreven heeft voor het wereldkampioen verplicht om aan elk evenement van het seizoen deel te nemen. Elke gemiste Grand Prix zou een overtreding van de Concorde Agreement en de FIA-reglementen betekenen."
volgens mij is dat geen uitlaat maar een koelopening. pre-2009 hadden ze daar schoorstenen en schubben voor, maar da mag nie meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Toffe wagen die RB6. Alleen jammer dat ze die camera weer zo ver naar voren op de neus hebben gezet![]()
En die enkele uitlaat pijp, hadden ze die vorig jaar ook al niet? Er was volgens mij nog een team, ben er alleen niet zeker van dat 't RBR was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |