Het is art de lautrec #b07quote:Op zondag 31 januari 2010 23:43 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Wat apart, je ziet op die eerste helemaal niets van die glitters! Mooie! Wat is het?
En dan staat er heel vrolijk bij "free shipping".quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef Nieners het volgende:
http://cgi.ebay.com/Clari(...)?hash=item3efb5d301b
Nou zeg.
Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef Nieners het volgende:
http://cgi.ebay.com/Clari(...)?hash=item3efb5d301b
Nou zeg.
Ze zijn cool!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))
Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken
[ link | afbeelding ]
heeel herkenbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn cool!
Ik kan ook nooit stoppen met naar me nagels kijken en meestal ook aan iedereen laten zien.
Echt he, iedereen word er gek van.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
heeel herkenbaaren dan de volgende dag; ik heb weer wat anders hoor, KIJK
Tip:quote:Op maandag 1 februari 2010 02:06 schreef Mss het volgende:
Nou, mijn nagels zijn lelijk zeg, ik heb er wel weer randjes aan zitten, maar die zijn zo dun dat ze om de haverklap ombuigen, en ze zijn gelig. Ze hebben ook verschillende kleuren en daar kan ik niks aan doen. Bah, het is echt ranzig. En om de haverklap rotzooi die je er met een vijl onderuit moet pulken. Ik zou er bijna weer van gaan bijten.
[ afbeelding ]
Het is toch geen pan.
En dan heb ik maar weer een avondje uitgetrokken om te lakken, en dan gaat het wel, maar dat red ik niet om dat om de 2 dagen te doen hoor.
[ afbeelding ]
Einde klaagverhaal
Wauw!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
*hoopt meequote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld![]()
Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
Volgens mij is het wel okee als je 2 dagen wacht, langer weet ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.
Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Obliiii![]()
show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry meis, maar vandaag niet zo veel tijd..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Mijn nagels zijn juist veel harder geworden net scheermesjes af en toequote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
Dan zou ik ze juist lakken, mijn nagels zijn dan veel sterker dan wanneer ze 'naakt' zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
*wilt graag je bestelling zien*quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld![]()
Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VSquote:Op maandag 1 februari 2010 12:07 schreef Nieners het volgende:
[..]
Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
Ik hoop hard voor je mee. Goedemorgen iedereen!
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)
Wat heb je besteld?
Nee, tenzij de dollarkoers plotseling omhoog schietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Tammymara het volgende:
dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt hequote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)
OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
Zal ik zeker doen!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt he
Helaas...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VS
hebbie nog leuke lakjes die je kwijt wiltquote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een lak in mijn untrieds gevonden bij het swatchen en ik snap niet dat ik deze nog nooit heb gedragen!!![]()
Heb ook iets gevonden dat direct op de swaplist komtGoud is niet echt mijn kleur, zeker niet die kleur goud.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles wat goed staat op Scrangie, niet altijd goed staat op mij. Dit heb ik al een tijdje geleden gekocht..
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou is,maar hier zou de pakjesmeneer insneeuwen als ie het zou proberen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3A7O73GR.jpg (OT)
Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste hadquote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
Wow heb veel gemist hier!
Ben vrijdag t/m zondag in Antwerpen geweest en ben los gegaan met nagellak kopen. Toen ik thuis kwam lag er ook nog een pakketje van Alice and Jo's op me te wachten![]()
Hier mijn aankopen:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
4 stuks Art de Lautrec van Alice and Jo's
[ afbeelding ]
en nog 3 Art de Lautrec's
[ afbeelding ]
Barry M van Alice and Jo's
[ afbeelding ]
tippainters van Essence, gekocht bij de Kruidvat op de Keyserlei in Antwerpen
[ afbeelding ]
de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen
[ afbeelding ]
gekocht bij de Inno in Antwerpen. Die middelste 2 zijn volgens mij een Italiaans merk.
Zo, voorlopig kan ik dus weer even vooruit![]()
Nu nog bedenken wat ik straks op ga doen![]()
Ow ja, had ook een aparte foto van de h&m-tjes (die wel op de foto met alle lakjes staan), maar die was te donker geworden, niet goed genoeg om hier te plaatsen. Maar voor eventuele liefhebbers wil ik wel alsnog een goede foto maken, dus zeg 't maar![]()
Hoe duur is die van de Claire's?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had)
Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
Very nice!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Nune het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis na een lange vermoeiende dag.
[ afbeelding ]
OPI Dating a Royal, gesponst met Absolutely Alice.
Dat is prima hoor!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef Daph_ het volgende:
Je hebt je eerste follower![]()
Leuk al die blogs! Ik zal je blog opnemen onder mijn favo blogs, vind je dat goed?
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Nieners het volgende:
[..]
Hoe duur is die van de Claire's?
Zou het anders een hele grote moeite zijn een potje voor mij mee te nemen?![]()
![]()
.
Ik wil oookquote:Op maandag 1 februari 2010 @ 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
MiMu heeft een andere blognaam en adres: http://thedutchnailblog.blogspot.comquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:
@ MissJ; heet de Claire's mint kleur Dream Catcher?
Ik heb namelijk de onderstaande en vraag me nu af of die van jou anders is.
[ afbeelding ]
Zit er ook een fijn wat donkerder groen glittertje in?
@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)
OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
Ga je gangquote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.![]()
http://thedutchnailblog.blogspot.com/
Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.![]()
Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
ik wil um ook heel graagquote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
Ja, zoiets stond er ????quote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:
echeck?Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wil um ook heel graag![]()
![]()
je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
Kun je wel, zonder geld op je rekening. Als je gewoon de betaling afrondt, dan gaat het allemaal vanzelf, althans, dat is bij mij altijd het geval geweest. Heb nooit geld op mijn paypal rekening hoeven zettenquote:Op maandag 1 februari 2010 @ 19:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)
Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
Dat sowieso..quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw.
dan neem ik er sowieso al 2quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw.
Zat ik al over te denken jaquote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
5 krijg je wel wegquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zat ik al over te denken jaMaar straks zit ik met 5 nagellakken in dezelfde kleur die ik misschien zelf niet eens mooi vind, omdat iedereen hem dan net ergens heeft gevonden.. en ik ga vrij regelmatig even over de grens dus mocht iemand em willen maar net te laat zijn kijk ik gewoon nog een keer. Vind ik geen straf
![]()
Wat mooi!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste gesponsZo met die macro zit je er echt met je neus bovenop. IRL is ie echt heel mooi
[ afbeelding ]
En weer veel moois Dames, wat een scores en mooie nagels
Ik zou hem ook heel graag willenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 isIk ga er toch al heen om te kijken, dan maakt het niet uit of ik er 1 of 3 koop!
En maandag ben ik in Londen dus als ie Woensdag niet in Antwerpen is is er nog een 2e ronde (ik ben morgen net iets te laat in Antwerpen dus ik kijk Woensdag en laat het dan hier weten of het gelukt is)
Op hoeveel centjes kom je dan ongeveer voor 8 lakjes?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)
Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
Ik vind het prima, dank je welquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
Foto, foto, foto!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Lalala ik heb voor het eerst echt geKonad.
Puckzzz.. als je misschien komt helpen met de Dollarnailart, doe je mij dan ook zo mooi sponzen?
Maar wel heel erg scheefquote:
Het is een beetje blauw paarsig, niet helemaal blauw hoor! Maar wel moeilijk op de foto te zetten haha. Mijn camera maakt graag alles blauw (toen ik Purple Pizzazz op de foto probeerde te krijgen, leek het op de foto een donkerblauwe niet-dekkende jelly terwijl het een intense paarse jelly is met een roze/rode shimmer)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wel heel erg scheef. Maar ach, 2 daagjes en dan krijg ik weer nieuwe nagels
. Waarom is Cashmere Cardigan bij jou trouwens blauw? Het is echt een lila bij mij!
Wat leuk zeg! En goed gelukt voor een eerste keer.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Debsterr het volgende:
M'n nagels zijn heel erg toe aan een opknapbeurt en alles wat velletjes lijken, is eigenlijk topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan! Vind het leuk dat je nu ook een blog hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! En goed gelukt voor een eerste keer.![]()
En Daph: dankjewel voor het noemen van mijn blog. Da's lief.
Ik vind het zelf ook leuk haha.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Graag gedaan! Vind het leuk dat je nu ook een blog hebt
Mirjam heeft daar volgens mij een keer wat besteld, zelf heb ik daar geen ervaring mee..quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook leuk haha.![]()
Even een ander vraagje voor degenen die Nfu Oh bij viis.ee hebben besteld.. Hoe lang duurde het voordat de bestelling aankwam? Want ik zit maar te wachten erop.
Oh schattig, dat laatste plaatje lijkt net een weiland. Met een hek. En dan wolkjes.quote:Op maandag 1 februari 2010 @ 20:48 schreef Debsterr het volgende:
M'n nagels zijn heel erg toe aan een opknapbeurt en alles wat velletjes lijken, is eigenlijk topcoat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jou wil ik altijd wel sponzenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Lalala ik heb voor het eerst echt geKonad.
Puckzzz.. als je misschien komt helpen met de Dollarnailart, doe je mij dan ook zo mooi sponzen?
Duurde bij mij een weekje ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook leuk haha.![]()
Even een ander vraagje voor degenen die Nfu Oh bij viis.ee hebben besteld.. Hoe lang duurde het voordat de bestelling aankwam? Want ik zit maar te wachten erop.
Mooi!! Leuk gedaan, mooie kleurtjes ookquote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste gesponsZo met die macro zit je er echt met je neus bovenop. IRL is ie echt heel mooi
[ afbeelding ]
En weer veel moois Dames, wat een scores en mooie nagels
adem in, adem uit... naam is veranderd! *gaat even zoeken*quote:
Bedankt, dan zullen de dames deze week wel verschijnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duurde bij mij een weekje ofzo.![]()
En afgelopen weekend m'n eerste nagelcompliment gekregen van een heel schattig Chinees meisje
Haha ja had 'm al gevondenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
adem in, adem uit... naam is veranderd! *gaat even zoeken*
edit: http://thedutchnailblog.blogspot.com/
asjeblief
Hoi, welkomquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
Beetje aan het rondsnuffen op forum en ineens zit ik al ruim een kwartier nagelplaatjes te bekijken![]()
Ben echt helemaal onder de indruk van de nagels en kleurtjes hier. Wat een kunstwerkjes zitten erbij *jaloers* Die tijgernagels zijn bijvoorbeeld echt erg gaaf!
Zelf heb ik nu een nudekleur op met een lichte glimmer die helaas niet zo goed overkomt op de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ga nu even verder jullie oude topics doorspitten, op zoek naar inspiratie
Mocht iemand eerdaags naar een Claire's gaan waar ze Dream Catcher hebben, wil je hem dan alsjeblieft voor mij meenemen? Ik vergoed uiteraard alles!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:
[ afbeelding ]
@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
I agree, vooral als ik op iphone ga lezenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik de OP een beetje inkort? En dan bedoel ik niet inkorten in de zin van linkjes weggooien, maar meer de links als een tekst/woord weer te geven. Ik moet altijd zo lang scrollen.
goed planquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
Heeft er iemand bezwaar tegen als ik de OP een beetje inkort? En dan bedoel ik niet inkorten in de zin van linkjes weggooien, maar meer de links als een tekst/woord weer te geven. Ik moet altijd zo lang scrollen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
Zeker een goed plan!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
Ik wilde mijn dwangneurose voor het beheren van lijstjes niet tentoonstellen.. prima idee dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
Leuk dat je morgen ook naar Antwerpen gaat!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had)
Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
3,95. erg fijne prijs dusquote:Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Nieners het volgende:
[..]
Hoe duur is die van de Claire's?
Zou het anders een hele grote moeite zijn een potje voor mij mee te nemen?![]()
![]()
.
Lakje wat ik gekocht heb is van Claire's eigen merk, dus ik denk nergens anders te koop.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef AmNaBa het volgende:
Wat een gave buit trouwens zeg!
Ik was bij Claire in Amersfoort binnengelopen, maar die hadden weer andere lakjes, dan ik nu op de foto zie.Of is het gewoon een merk bij een andere winkel vandaan?
Voor zover ik goed gekeken heb is ie naamloosquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg gaaf zegquote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Nune het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis na een lange vermoeiende dag.
[ afbeelding ]
OPI Dating a Royal, gesponst met Absolutely Alice.
Ben even gaan zoeken op internet en inderdaad, het is een andere!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is die geposte Claire's lak geen Dreamcatcher (=Jade dupe!) hoor, wat ik begreep is die alleen in de VS te koop
Oh super!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
niet heel lullig bedoeld, maareh er is al meerdere malen geroepen dat hij gewoon bijna niet te krijgen isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mocht iemand eerdaags naar een Claire's gaan waar ze Dream Catcher hebben, wil je hem dan alsjeblieft voor mij meenemen? Ik vergoed uiteraard alles!!!
Vind het echt een supermooi kleurtje!
Erg mooie lakjes zeg!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Revvvolution Color Club
QT CG
Absolute Nubar
Treasure Nubar
Adina Zoya
Harlow Zoya
en een portje Nubar Diamont top coat
Ah bedankt voor je advies!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tip:Investeer in een nagelborsteltje, niet meer met een vijl of iets onder je nagels zitten. je haren wassen is trouwens de meest vriendelijke manier om je nagels schoon te krijgen. Investeer in een goede basecoat, tegen de vergeling van je nagels en voor meer grip van de nagellak Investeer in een goede topcoat, waardoor je lak sneller droogt en langer mooi blijft.
Ze zien er prima uit! Misschien een week of twee een kuurtje met nagelverharden doen om ze een stevigeheidsboost te geven. En daarna raak je net als wij hardstikke verslaafd aan lakken
Ik lak overigens ook niet dagelijks, ik heb nu al dat ik mijn huishouden af en toe laat liggen om te lakkenEn dan lak ik twee keer per week of zo
Dankjewelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Leuk dat je morgen ook naar Antwerpen gaat!
Enne die paarse tippainter was niet de laatste![]()
Ik had nog nooit van Deborah gehoord whehe, maar ja, kom dan ook bijna nooit bij een DA enzo![]()
Veel plezier morgen!
Ik duim meequote:
Durf bijna niet meer te gaan, hoop dat ie in de winkel gewoon dreamcatcher heet en niet naamloos is zoals het potje van MissJquote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niet heel lullig bedoeld, maareh er is al meerdere malen geroepen dat hij gewoon bijna niet te krijgen is![]()
ook al is het niet de precieze dreamcatcher dat potje van claires, toch wil ik um
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen
Zo ziet hij er uit:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
DankjewelIk werk bij een DA dus vandaar dat ik het wist
[..]
Ik duim mee![]()
[..]
Durf bijna niet meer te gaan, hoop dat ie in de winkel gewoon dreamcatcher heet en niet naamloos is zoals het potje van MissJ
Morgen goed naar het kleurtje staren, Jade nog even goed in me opnemen en dan op jacht en hopen dat er niet allemaal look-a-likes staan zonder naam maar dat er gewoon 1 zo uniek en mooi is dat ik weet dat het de goede is![]()
Kleintje19, jij wil hem sowieso he?
Nieners bibi en Ooi86 als de kleur niet dreamcatcher heet, maar er zo uitziet als die in onderstaande quote,willen jullie hem dan?
[..]
Dankje voor de foto's!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo ziet hij er uit:
[ afbeelding ]
OK ik heb net gelogen. Die groene is niet mijn NOTD van vandaag, vandaag draag is $OPI Metro Chic.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een slechte wazige foto waar de shimmer wel op te zien is:
[ afbeelding ]
Dat moest even zonder flits en ik tril als de neten en had geen zin om mijn light box op te zetten.
Nope, alleen op de onderkant een naam. Wat bijzonder is omdat Claire's meestal alleen maar aan nummers doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
staat er nog iets op de achterkant wat de kleur aangeeft? Een nummer ofzo.. Of is het echt allemaal algemene informatie?
Die andere mintgroen an Claire's is wel mooi maar absoluut niet dezelfde. Ik heb een vergelijking gezien, volgens mij op makeupalley, maar ik heb zo geen linkje meer voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dankje voor de foto's!
MissJ heb jij iets van een kleurnummer of staat er echt alleen algemene info op:?
Had mn post ge-edit maar niet snel genoeg haha. Hoop dat ik morgen tijd heb om die vergelijking op te zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nope, alleen op de onderkant een naam. Wat bijzonder is omdat Claire's meestal alleen maar aan nummers doet.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die andere mintgroen an Claire's is wel mooi maar absoluut niet dezelfde. Ik heb een vergelijking gezien, volgens mij op makeupalley, maar ik heb zo geen linkje meer voor je.
Top! Neem aan dat de vorige topics er ook in blijven?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |
User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails
Het is wel heel erg linkerig haha. Alleen de webshops nog.
Ik zou zeggen: inslaan!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben vanaf 21 april een week in New York te vinden...
Zal mijn ogen open houden voor de wanted Claire's !!!
*note to self, Claire-adressen opschrijven
Natuurlijk blijven die erin, staat allemaal al op de wiki.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Top! Neem aan dat de vorige topics er ook in blijven?
Mooie kleur he?! Ik heb um ook. Geen spijt van!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef milka82 het volgende:
Whaaaah! Ik had jullie nooit moeten ontdekken. Lees nu een maand mee, inmiddels is mijn derde bestelling bij TD onderweg en voel ik me naakt zonder lakje. Heb net mijn nagels verwend met Blue Island Iced Tea van CG, je moet toch wat in je verlof (37 weken zwanger!) Ik kijk uit naar nog vele mooie nageltjes!
Welkom!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef milka82 het volgende:
Whaaaah! Ik had jullie nooit moeten ontdekken. Lees nu een maand mee, inmiddels is mijn derde bestelling bij TD onderweg en voel ik me naakt zonder lakje. Heb net mijn nagels verwend met Blue Island Iced Tea van CG, je moet toch wat in je verlof (37 weken zwanger!) Ik kijk uit naar nog vele mooie nageltjes!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef progje het volgende:
wauw, prachtige kleur Nune. Netjes gelakt ook!
ik gebruik suedes met een bonder basecoat, anders vliegt het er zo weer af inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
Vanochtend een suede van OPI opgedaan, kom net onder de douche vandaan en kijk op mijn nagels bijna alles er weer af!Dan maar een nieuwe er op. Ik ga die suede vanaf nu alleen maar gebruiken voor een feestje of avondje uit, vind veel te zonde aangezien alles er binnen een korte tijd alweer af is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Mss het volgende:
Nog altijd gestopt met bijten
Ik was alweer een beetje uitgekeken op mijn rode kleurtje, maar ik had geen tijd om de hele zooi er opnieuw op te doen. Ik heb in die kleur rood ook een kleur rood met zwarte glitters, of zwart met rode glitters, het is maar net hoe je het bekijkt. Anyway, daar heb ik nu een french mee geprobeerd.
[ afbeelding ]
Ja, ik ben het aan het bijhouden qua foto's. De eerste foto's die ik heb is van 15 januari, dus toch wel een aardig contrast. Ik wil ze over een week of 2 een onder elkaar zettenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Goed zo Mss! Lijkt me ook leuk om terug te zien: van stompjes naar lange nagels.. Misschien een keer een compilatie maken?
Ehm, het kan handig zijn je foto even te verkleinen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Mss het volgende:
Nog altijd gestopt met bijten
Ik was alweer een beetje uitgekeken op mijn rode kleurtje, maar ik had geen tijd om de hele zooi er opnieuw op te doen. Ik heb in die kleur rood ook een kleur rood met zwarte glitters, of zwart met rode glitters, het is maar net hoe je het bekijkt. Anyway, daar heb ik nu een french mee geprobeerd.
[ afbeelding ]
Leuk, ben benieuwd! Leuk die french zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ben het aan het bijhouden qua foto's. De eerste foto's die ik heb is van 15 januari, dus toch wel een aardig contrast. Ik wil ze over een week of 2 een onder elkaar zetten
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ehm, het kan handig zijn je foto even te verkleinen!
Die heb ik ook, werken primaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
wie heeft er ervaring met dit soort stripers/dotters?
bevallen ze, of toch maar niet doen?
[ afbeelding ]
whoa, tering, behangpapier!quote:
nee, als ze binnen zijn ben je de eerste (tweede, ik eerst mwhihi) die het weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook, werken primaHeb er eentje die doet het alleen met het kwastje maar verder is het prima kwaliteit (en het kost bijna niks
)
Heb je de plates al?Ik zit al de hele dag tevergeefs te wachten op mijn RBL's.. Er is wel een klein pakketje van fabuloustreet gekomen dat ik pas donderdagavond laat had besteld
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
Vervelend tliciouz! Kan je er geen topcoat over doen en dan weer een matte?
[ afbeelding ]
ORLY Mirror Mirror met mijn zielige winterpootjes.
Online shop! YEAH!!!!quote:Hi,
sorry, you are right. Very sad, but you can't buy cute as hell in Holland. But Kruidvat didn't want this trend edition... So we can't do anything. Maybe we will have an onlineshop in later 2010.
best regards,
your essence-team
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, als ze binnen zijn ben je de eerste (tweede, ik eerst mwhihi) die het weet
en w.b. die stripers, dna denk ik da'k ze ga kopen, kan er 24 kopen voor 15 dollar
ik ben er erg tevreden mee. heb deze er onder mee andere gemaaktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:
wie heeft er ervaring met dit soort stripers/dotters?
bevallen ze, of toch maar niet doen?
[ afbeelding ]
nu wil ik ze helemaal hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ben er erg tevreden mee. heb deze er onder mee andere gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is met een kwastje en een pennetje voor hele fijne puntjes. onderop het flesje zit ook nog een dingetje om het pennetje om het door te prikken als het dicht zit.
@ mimu bij mij is je blog automatisch omgegaan in je nieuwe, hoor. heel netjes
kwee nie meer van wie, maar die orly is moooi
weet iemand een mooie legergroene kleur?
lekker kleurtjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
Zo, suede er af nu een simpele van de hema op die ik vandaag weer terug vond. Het is een rood/roze. Moet wel nog even de randjes schoonmaken
Zonder flits.
[ afbeelding ]
Met flits.
[ afbeelding ]
Aangepastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whoa, tering, behangpapier!
met paint of photoshop
610 pixels breed, past precies in de layout
Wat een lekker fel kleurtje! En wat een mooie nagels heb jij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
Zo, suede er af nu een simpele van de hema op die ik vandaag weer terug vond. Het is een rood/roze. Moet wel nog even de randjes schoonmaken
Zonder flits.
[ afbeelding ]
Met flits.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
Zonder flits.
[ afbeelding ]
Met flits.
[ afbeelding ]
Toen ik dat op je blog zag, begon ik er wel over na te denken haha. Maar ik heb geen leuke plates, en ik weet niet of ik er het geduld voor heb om het uit de losse hand te doen. Toch maar eens een keer oefenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Niets bijzonders denk ik, aangezien ik niets bijzonders ga doen die dag, zou ik het stom vinden om mijn nagels wel helemaal blij te maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Al over nagedacht?
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Bij Enchantra kun je de Matte Magic van CG bestellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:
Wat schattig Obli die hartjes![]()
tliciouz ,hele mooie kleur!
Weet iemand waar ik online in Nederland matte lakjes kan bestellen,wil het toch maar es proberen of een matte topcoat nog beter.
Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:
Weet iemand waar ik online in Nederland matte lakjes kan bestellen,wil het toch maar es proberen of een matte topcoat nog beter.
Zoet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Toch doen hoor, en dan hier posten!
Hartjes kan je heel gemakkelijk zelf maken, je neemt een tandenstoker, zet twee dotjes en die trek onder bij elkaar..![]()
Op youtube kan je echt heel vinden.
Volgende worden niet zo zoet...quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort![]()
Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!![]()
Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Hartjes kan je heel gemakkelijk zelf maken, je neemt een tandenstoker, zet twee dotjes en die trek onder bij elkaar..![]()
Lui wijf!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk!
alleen snap ik de uitleg niet, hihi
Zoetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort![]()
Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!![]()
Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
Dankje voor opzoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Oblivion het volgende:
Alle valentijns Nagels op Youtube van deze week.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lui wijf!![]()
Ik zal eens zoeken,brb...
*klik*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Oblivion het volgende:
Alle valentijns Nagels op Youtube van deze week.
Mijn cowgirl kostuum met zebra of luipaardnagels denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Nee die is ook anders maar er is nog een derde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Foto is van missJ.
Moet je eens proberen je naam te veranderen. Dat is handig joh!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: inslaan!!!![]()
Hee MiMu, leuk je hier ook weer eens te zienWat een werk he, zo'n blog..
de zwarte streepjes van mondriaan zijn konad hoor,quote:
Lol nee bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moet je eens proberen je naam te veranderen. Dat is handig joh!![]()
Naja, voor de toekomst wel maar ik ben nu al twee dagen bezig iedereen aan te schrijven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
de zwarte streepjes van mondriaan zijn konad hoor,ze zijn ingekleurd met de stripers
trouwens, met de meeste kleuren die ik heb kan ik ook stempelen, ik heb er 8 (en ze zijn al 10 jaar oud)![]()
OMG die pinguïntjes zijn zo lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ben er erg tevreden mee. heb deze er onder mee andere gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is met een kwastje en een pennetje voor hele fijne puntjes. onderop het flesje zit ook nog een dingetje om het pennetje om het door te prikken als het dicht zit.
@ mimu bij mij is je blog automatisch omgegaan in je nieuwe, hoor. heel netjes
kwee nie meer van wie, maar die orly is moooi
weet iemand een mooie legergroene kleur?
Echantra verkoopt China Glaze Matte Magic en Boozyshop Essie MAY.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:
Bijna wel. Heb vanmiddag allerlei bedrijven waar ik al contact mee had aangeschreven om mijn gegevens te laten veranderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol nee bedanktJe bent nu in ieder geval helemaal klaar om alleen met je bloginhoud bezig te zijn toch?
Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
New members to the family:
[ afbeelding ]
060, 118, 107, 560
Leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Crientj: pakje is binnen![]()
Dus, net binnen:
[ afbeelding ]
Seche Vite![]()
China Glaze Dorothy who?
OPI Mad as a hatter
OPI Mrs O'leary's bbq
Essie Angora cardi
(kleuren zijn niet heel accuraat, maar voor het idee...)
Zo, en nu eens even bijlezen
Pretty!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
New members to the family:
[ afbeelding ]
060, 118, 107, 560
Helemaal super!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Crientj: pakje is binnen![]()
Dus, net binnen:
[ afbeelding ]
Seche Vite![]()
China Glaze Dorothy who?
OPI Mad as a hatter
OPI Mrs O'leary's bbq
Essie Angora cardi
(kleuren zijn niet heel accuraat, maar voor het idee...)
Zo, en nu eens even bijlezen
Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en ik heb net al mijn nagels gekortwiekt... Ik zat nog met een kort pinkie (die ene die helemaal ingescheurd was..), mijn wijsvingers waren niet helemaal op lengte, en toen scheurde net bij het uitpakken van het pakketje hierboven (ongeduldig!!!) mijn duimnagel... ik had hem al een keer gelijmd, en de andere duim ook, maar nu was ie echt verloren... Dus ik ben weer kort.
Hahaha, ja!!! Maar mijn ongeduld hangt er ook wel mee samen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;o
Nette nageltjes hoor!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Nune het volgende:
Ik ging naakt op de foto vanmiddag.![]()
[ afbeelding ]
Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty!!
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
Rood kantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Goedzo!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind OPI erg fijn lakken, door het borsteltje maar ook de formule. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, sommigen vinden het borsteltje helemaal niet fijn. En OPI hoeft niet duur te zijn hoor, bestellen via transdesign is fijn en scheelt veel geld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs
Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
Ik vind OPI ook erg fijn lakken en ze hebben leuke kleurtjes zoals je al zegt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs
Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tilicious (ofzoiets, sorry) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Oei!!! Gatver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
Beterschap!![]()
(en van mij krijg je een schop onder je hol naar je bed...) Pas goed op jezelf hoor!
Don't come closer, I might hurt you
quote:OPI-Suzi Skis in the Pyrenees (Suede) $4.99 $4.99 1 5-B59
OPI-My Private Jet $4.99 $4.99 1 5-T02
OPI-Black Onyx $4.99 $4.99 1 DS021
OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95 1 DS007
OPI-DS signature * $6.95 $6.95 1 5-S63
OPI-Chicago Champagne Toast $4.99 $4.99 1 5-A56
OPI-Absolutely Alice $4.99 $4.99 1 5-B61
OPI-OPI Ink $4.99 $4.99 1 70577
CG-Ruby Pumps #182 $2.60 $2.60
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]scheelt dat ik helaas al migraine heb haha maar bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tilicious (ofzoiets, sorry) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
ik doe ook wel voorzichtig, is wel erg moeilijk met mijn rooster en niemand was blij met me op dit moment... helemaal m'n horeca baantje niet.. maar dat is nu echt te zwaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de hele dag braaf in bed gelegennu eventjes lakken, iemand nog suggesties welke kleuren in ga mengen?
iemand trouwens tevens een idee waar je potjes kan kopen met kwastjes om het erin te doen?
daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Nieners het volgende:
AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs! Kleintje, wat balen.. hopelijk kan de dokter iets meer voor je betekenen zodat het snel wat beter gaat.
M'n nagellakremover is op, wat haat ik dat! Morgen even nieuwe halen.
Ben heul benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb hartjes gedaan. Om te proberen. Ziet er wel geinig uitMorgen foto's.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Mad as a Hatter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zonnebril opzet*
Hoeveel lagen zijn dit nou? Hij dekt toch zo slecht? Heb je er nog een basis onder?
Haha wat lief! De mijne doet dat helaas nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennenvorige keer remover op, 4 vinger schoon nog 6 vies, moeders had het nog staan
Vond hem eerst niet zo maar vind hem steeds mooier en toffer wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorgDit is drie laagjes met een laag SV. Het voelt alsof ik naar minidiscoballen kijk als ik naar mijn nagels kijk
Thanks,ik heb em ook bestelt + nog 3 andere lakjes,ik ben te ergquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).
Kreeg em vanmiddagal binnen... Heb ff snel een nagel getest en ik ben tevreden!
heel mooi dat mattequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi met Orly satin seal
(edit: en kijk mijn nagels kort zijn![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |