abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77498311

Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards

Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails

Webshops

• http://www.naildesigneurodiscount.nl
    Goedkoop met nailartspulletjes en materiaal voor kunstnagels
  • http://www.veelsieraden.nl
    Voor alle Konad producten, nagellak en Nail-art
  • http://www.konadnail.nl
    Voor o.a. Konad plates, polish en China Glaze
  • http://www.chez-delaney.com/delaney.html
    Voor Konad en Fauxnad (nep Konad plates)
  • http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique
    Voor o.a. Nfu Oh nagellak
  • http://www.opi.nl
    Check de store locator voor O.P.I verkooppunten!
  • http://www.transdesign.com
    China Glaze lakjes voor $ 2,60 per stuk. Let op! Als je bij transdesign bestelt, rekenen ze hoge shipping fee (100+ dollar). Bij het invullen van je gegevens vul je in de comment box 'apply flat rate' in (staat ook in de instructie onderaan). Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina bij PayPal. Betaal nu nog niet! Dan betaal je die hoge shipping fee. Als je wacht tot je het betalingsverzoek krijgt per e-mail, rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes.
  • http://stores.shop.ebay.n(...)idZp4634Q2ec0Q2em322
    Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze, zo'n 4 euro per potje, free shipping bij een bestelling van 10 lakjes
  • http://www.viis.ee
    Voor zeer goedkope Nfu Oh. Betrouwbaar volgens een ander forum
  • http://www.dutchkisses.nl
    Voor Fauxnad (Hello Kitty plate voor 2,50!)
  • http://www.cherryculture.com/
    Voor o.a. LA rockstar en NYX nagellak
  • http://www.ocnailart.com
    Voor konadspullen (lakken, imageplates, sets). Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je ook nog 30% korting! Boven de $ 40 free shipping, óók naar Nederland!

Creaties uit het vorige topic

-Nienna-

Nieners:

Myraela

Romika

Lindytje

Puckzzz

Vorige topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 |

De OP is hier te vinden.

Sorry als er iets niet klopt maar ik slaap al half en ik maak bijna nooit OP's

[ Bericht 6% gewijzigd door Tammymara op 01-02-2010 23:12:55 ]
  • pi_77498327
    Tuhvuhpuh
    pi_77498370
    Terugvindpolish
    it's the map in my mind that sends me on my way.
      zondag 31 januari 2010 @ 23:50:14 #4
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77498431
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 23:43 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Wat apart, je ziet op die eerste helemaal niets van die glitters! Mooie! Wat is het?
    Het is art de lautrec #b07 .
    IRL zoveel mooier, blijf er echt steeds naar kijken!

Als iemand nog een dupe weet voor RBL Scrangie: graag!
    Living and loving in the moment.
    pi_77498449
    Boehoe, mijn nagels breken weer allemaal af.....
    pi_77498476
    @ Tammy, nee niet in Nederland volgens mij.
    Heb die bij Cherryculture besteld
    pi_77498499
    Oh, vroeg ik al in het vorige topic Hoe duur zijn MAC nagellakken?
    pi_77498787
    prachtige nagels weer in de OP
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
    pi_77499111
    Slaap lekker!

P.S. Die weblog met stomme polishnamen is geweldig!

[ Bericht 70% gewijzigd door zoeperzazke op 01-02-2010 00:22:11 ]
    I had a signature once. It was awful.
    pi_77499328
    tvp
      maandag 1 februari 2010 @ 01:38:44 #11
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77501061
    pi_77501184
    quote:
    En dan staat er heel vrolijk bij "free shipping".
    Dat mag ook wel voor die prijs.
    pi_77501397
    quote:
    Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))

Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken

Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
    pi_77501528
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Ze zijn cool!
    Ik kan ook nooit stoppen met naar me nagels kijken en meestal ook aan iedereen laten zien.
    pi_77501550
    Nou, mijn nagels zijn lelijk zeg, ik heb er wel weer randjes aan zitten, maar die zijn zo dun dat ze om de haverklap ombuigen, en ze zijn gelig . Ze hebben ook verschillende kleuren en daar kan ik niks aan doen. Bah, het is echt ranzig. En om de haverklap rotzooi die je er met een vijl onderuit moet pulken. Ik zou er bijna weer van gaan bijten.

Het is toch geen pan.

En dan heb ik maar weer een avondje uitgetrokken om te lakken, en dan gaat het wel, maar dat red ik niet om dat om de 2 dagen te doen hoor.

Einde klaagverhaal
    Aids.
    pi_77501568
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 02:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze zijn cool!
    Ik kan ook nooit stoppen met naar me nagels kijken en meestal ook aan iedereen laten zien.
    heeel herkenbaar en dan de volgende dag; ik heb weer wat anders hoor, KIJK
    Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
    pi_77501697
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 02:07 schreef princess-a het volgende:

[..]

heeel herkenbaar en dan de volgende dag; ik heb weer wat anders hoor, KIJK
    Echt he, iedereen word er gek van.
    Mijn moeder kijkt niet eens meer en zegt alleen "ja, leuk"

Wel een mooi kleurtje Mss, en het hoeft toch ook niet om de 2 dagen? Blijft vast wel langer zitten.
    pi_77502690
    Tvp voor vanavond na werk
    The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
    pi_77502733
    pi_77502799
    Mogguh .
    Whatever I want.
    pi_77502812
    Goeiemorgen.
    pi_77502849
    Morning!
    All good things are wild and free.
    pi_77503013
    hoi hoi ik heb even een vraag! ik heb al een paar dagen erg last van me nagels, als je erop drukt of als ik iets open maak doet het pijn, zelfs als ik niks doe maar alleen al even de kou in ga beginnen ze al vrij snel pijn te doen erg vervelend kan het door de kou zijn?
    pi_77503365
    Hey, die foto van Mss doet me aan Ruby pumps denken! ( dacht ik voor ik goed naar het flesje keek, heb ik zelf ook op nu)
      Licht Ontvlambaar maandag 1 februari 2010 @ 09:15:51 #25
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_77503643
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 02:06 schreef Mss het volgende:
    Nou, mijn nagels zijn lelijk zeg, ik heb er wel weer randjes aan zitten, maar die zijn zo dun dat ze om de haverklap ombuigen, en ze zijn gelig . Ze hebben ook verschillende kleuren en daar kan ik niks aan doen. Bah, het is echt ranzig. En om de haverklap rotzooi die je er met een vijl onderuit moet pulken. Ik zou er bijna weer van gaan bijten.

[ afbeelding ]
    Het is toch geen pan.

En dan heb ik maar weer een avondje uitgetrokken om te lakken, en dan gaat het wel, maar dat red ik niet om dat om de 2 dagen te doen hoor.

[ afbeelding ]

Einde klaagverhaal
    Tip:

• Investeer in een nagelborsteltje, niet meer met een vijl of iets onder je nagels zitten. je haren wassen is trouwens de meest vriendelijke manier om je nagels schoon te krijgen.
  • Investeer in een goede basecoat, tegen de vergeling van je nagels en voor meer grip van de nagellak
  • Investeer in een goede topcoat, waardoor je lak sneller droogt en langer mooi blijft.

Ze zien er prima uit! Misschien een week of twee een kuurtje met nagelverharden doen om ze een stevigeheidsboost te geven. En daarna raak je net als wij hardstikke verslaafd aan lakken

Ik lak overigens ook niet dagelijks, ik heb nu al dat ik mijn huishouden af en toe laat liggen om te lakken En dan lak ik twee keer per week of zo
  • You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_77503710
    quote:

[..]

[ link | afbeelding ]

Wauw!!!!
    Daar zou ik ook de hele dag naar kijken als ik dat ophad!
      maandag 1 februari 2010 @ 09:23:47 #27
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_77503751
    Zo goed als een heel topic gemist. Weer erg mooie plaatjes dames
    Knoei
    pi_77503813
    RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld

Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
      maandag 1 februari 2010 @ 09:50:26 #29
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77504193
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
    RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld

*hoopt mee *
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 februari 2010 @ 09:53:11 #30
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_77504244
    Niets gevonden in de Claire's Hengelo. Helaas.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_77504270
    Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu ) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.

Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
    En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
    pi_77504346
    Thanks Debster Gelukkig ben ik de hele dag alleen thuis dus ik kan het pakje gewoon aannemen als het komt!!
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef Tammymara het volgende:
    Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu ) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.

Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
    En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
    Volgens mij is het wel okee als je 2 dagen wacht, langer weet ik niet.

Wat betreft invoering: als je lakken meer waard zijn dan ¤ 22 dan kan het zijn dat je invoerrechten en btw moet betalen aan de deur. Niet alles wordt eruit gepikt, maar mocht je pakketje eruit gehaald worden en de waarde van je lakken (dus niet de verzendkosten erbij rekenen!) is hoger dan ¤ 22 dan kan het zijn dat je 19% btw moet betalen en ¤ 12,50 (vast) inklaringskosten. Voor meer informatie kun je ook even op www.douane.nl kijken.
    pi_77504556
    Dank je wel Daph! Ga ik nu even naar zoeken!
    En dan wacht ik nog wel even tot het geld echt erop staat,die paar dagen kan ik ook nog wel wachten.Kan ik die tijd gebruiken om uit te rekenen op welk bedrag ik uitkom (En dat is vast meer dan 22 euro.....) Thanks!
      maandag 1 februari 2010 @ 10:19:57 #34
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77504831
    Mogguh! Snelle tvp, moet nu weg!
    Don't come closer, I might hurt you
    pi_77505197
    tvpuh!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_77505623
    quote:

[..]

[ link | afbeelding ]

leuk!

En ook weer mooie creaties in de OP!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_77505977
    Obliiii

show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 1 februari 2010 @ 11:07:57 #38
    267323 Agapimou
    Morgen gratis bier
    pi_77506031
    Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
    aa-gap-ie-moe
    Not your average newbie :h
    pi_77506132
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Kleintje19 het volgende:
    Obliiii

show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
    SPOILER

Sorry meis, maar vandaag niet zo veel tijd..
      maandag 1 februari 2010 @ 11:14:33 #40
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_77506187
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
    Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
    Mijn nagels zijn juist veel harder geworden net scheermesjes af en toe
    pi_77506325
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
    Dan zou ik ze juist lakken, mijn nagels zijn dan veel sterker dan wanneer ze 'naakt' zijn
    pi_77507367
    Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
    pi_77507418
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
    Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
    *wilt graag je bestelling zien*
    pi_77507555
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
    Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)

Wat heb je besteld?
      maandag 1 februari 2010 @ 12:07:21 #45
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77507778
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:

Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
    Ik hoop hard voor je mee . Goedemorgen iedereen!
    pi_77507877
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:07 schreef Nieners het volgende:

[..]

Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
    Ik hoop hard voor je mee . Goedemorgen iedereen!
    Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VS
    pi_77507888
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)

Wat heb je besteld?
    Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)

OPI-Absolutely Alice
    OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
    OPI-Russian Navy (Matte)
    OPI-Alpine Snow (Matte)
    OPI-Off with Her Red!
    OPI-Chocolate Shake-speare
    OPI-Happy Holly-days! *
    OPI-Hawaiian Orchid
    OPI-Venus di Violet *
    pi_77508215
    dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
    pi_77508328
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Tammymara het volgende:
    dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
    Nee, tenzij de dollarkoers plotseling omhoog schiet
    pi_77508427
    THANK YOU!
    pi_77508451
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:

[..]

Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)

OPI-Absolutely Alice
    OPI-Russian Navy (Matte)
    OPI-Alpine Snow (Matte)
    OPI-Off with Her Red!
    OPI-Happy Holly-days! *
    OPI-Hawaiian Orchid
    OPI-Venus di Violet *
    Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt he
    pi_77508557
    Ik heb een lak in mijn untrieds gevonden bij het swatchen en ik snap niet dat ik deze nog nooit heb gedragen!!

Heb ook iets gevonden dat direct op de swaplist komt Goud is niet echt mijn kleur, zeker niet die kleur goud.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles wat goed staat op Scrangie, niet altijd goed staat op mij. Dit heb ik al een tijdje geleden gekocht..

[ Bericht 0% gewijzigd door Daph_ op 01-02-2010 13:00:18 ]
    pi_77508678
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt he
    Zal ik zeker doen!
      maandag 1 februari 2010 @ 13:28:46 #54
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77510418
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VS
    Helaas... .
    Ik houd het wel in de gaten.
    Scrangie staat erop en wil wel bieden maar het zit nu al op 47 dollar dus ik laat het aan me voorbij gaan. Echt heel jammer .
    pi_77512302
    Acht lakjes besteld
    Nu afwachten!
    (kon weer eens niet wachten)

Moet wel eerst nog betalen en zo..
    (en acht en geen negen omdat ik dan op 21.60 zat en geen 22
    wil het risico niet lopen op al die extra kosten~!
    pi_77513274
    Nog geen spoor van de pakketmeneer
    pi_77513425
    Ik weet niet hoe het bij jou is,maar hier zou de pakjesmeneer insneeuwen als ie het zou proberen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3A7O73GR.jpg (OT)
    pi_77513688
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
    Ik heb een lak in mijn untrieds gevonden bij het swatchen en ik snap niet dat ik deze nog nooit heb gedragen!!

Heb ook iets gevonden dat direct op de swaplist komt Goud is niet echt mijn kleur, zeker niet die kleur goud.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles wat goed staat op Scrangie, niet altijd goed staat op mij. Dit heb ik al een tijdje geleden gekocht..
    hebbie nog leuke lakjes die je kwijt wilt
    pi_77514441
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
    Ik weet niet hoe het bij jou is,maar hier zou de pakjesmeneer insneeuwen als ie het zou proberen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3A7O73GR.jpg (OT)

Hier regende het net.. Vanochtend natte sneeuw gehad, verder niks..
      maandag 1 februari 2010 @ 15:32:34 #60
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_77514558
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Daph_ het volgende:
    Nog geen spoor van de pakketmeneer
    Hier ook niet
    Knoei
    pi_77515376
    Wow heb veel gemist hier!
    Ben vrijdag t/m zondag in Antwerpen geweest en ben los gegaan met nagellak kopen. Toen ik thuis kwam lag er ook nog een pakketje van Alice and Jo's op me te wachten
    Hier mijn aankopen:

Alles bij elkaar

4 stuks Art de Lautrec van Alice and Jo's

en nog 3 Art de Lautrec's

Barry M van Alice and Jo's

tippainters van Essence, gekocht bij de Kruidvat op de Keyserlei in Antwerpen

de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen

gekocht bij de Inno in Antwerpen. Die middelste 2 zijn volgens mij een Italiaans merk.

Zo, voorlopig kan ik dus weer even vooruit
    Nu nog bedenken wat ik straks op ga doen

Ow ja, had ook een aparte foto van de h&m-tjes (die wel op de foto met alle lakjes staan), maar die was te donker geworden, niet goed genoeg om hier te plaatsen. Maar voor eventuele liefhebbers wil ik wel alsnog een goede foto maken, dus zeg 't maar
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      maandag 1 februari 2010 @ 15:56:32 #62
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_77515575
    Mooie buit!!

I mijn verdunner nu zonder gezuir heli-yum kunnen lakken
      maandag 1 februari 2010 @ 15:59:21 #63
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77515674
    Goede buit MissJ!!

Ik moet Never so Evergeen er al weer afhalen.. mijn duimnagel is gespleten voor een deel en nu heb ik dus een lelijk lak-loos stuk...
      maandag 1 februari 2010 @ 16:07:18 #64
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77515957
    Ik kan natuurlijk ook gewoon die ene nagel opnieuw doen...
    pi_77516469
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
    Wow heb veel gemist hier!
    Ben vrijdag t/m zondag in Antwerpen geweest en ben los gegaan met nagellak kopen. Toen ik thuis kwam lag er ook nog een pakketje van Alice and Jo's op me te wachten
    Hier mijn aankopen:

[ afbeelding ]
    Alles bij elkaar

[ afbeelding ]
    4 stuks Art de Lautrec van Alice and Jo's

[ afbeelding ]
    en nog 3 Art de Lautrec's

[ afbeelding ]
    Barry M van Alice and Jo's

[ afbeelding ]
    tippainters van Essence, gekocht bij de Kruidvat op de Keyserlei in Antwerpen

[ afbeelding ]
    de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen

[ afbeelding ]
    gekocht bij de Inno in Antwerpen. Die middelste 2 zijn volgens mij een Italiaans merk.

Zo, voorlopig kan ik dus weer even vooruit
    Nu nog bedenken wat ik straks op ga doen

Ow ja, had ook een aparte foto van de h&m-tjes (die wel op de foto met alle lakjes staan), maar die was te donker geworden, niet goed genoeg om hier te plaatsen. Maar voor eventuele liefhebbers wil ik wel alsnog een goede foto maken, dus zeg 't maar
    Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had )

Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
      maandag 1 februari 2010 @ 16:32:44 #66
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_77516954
    Ik zat in afwachting van de pakjesman met blote nagels, maar omdat ik hem niet meer verwacht heb ik een untried opgedaan

Dit is P2 Scandal

Rood
    Knoei
      maandag 1 februari 2010 @ 16:39:19 #67
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_77517274

CG - Heli-Yum
      maandag 1 februari 2010 @ 16:43:10 #68
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_77517408
    Zo maar eens Spacy van P2 eraf halen en alles bijvijlen. Heb overal ongelijke stukjes enzo. Grr.
      maandag 1 februari 2010 @ 16:54:53 #69
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77517883
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had )

Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
    Hoe duur is die van de Claire's?
    Zou het anders een hele grote moeite zijn een potje voor mij mee te nemen? .
      maandag 1 februari 2010 @ 16:58:17 #70
    287877 AmNaBa
    heeft het nagellakvirus
    pi_77518046
    Ook ik wacht op de post, maar volgens mij werken die hier nooit op maandag
    Zaterdag glibberde hier wel de postbode door de besneeuwde straten.
    En vandaag is er hier flink veel gevallen
    maar voor alle wachtenden op pakketjes: opdat ze maar snel mogen komen.
    Ik wacht op stripers en fimo
    En ik heb voorlopig nog een heleboel kleurtjes om uit te proberen.
    helaas vanaf donderdag minder nagellaktijd, moet twee keer per week naar fysio en ergo voor dystrofie in mijn pols. Zal dan daarna geen fut meer hebben om te lakken.

Wat een gave buit trouwens zeg!
    Ik was bij Claire in Amersfoort binnengelopen, maar die hadden weer andere lakjes, dan ik nu op de foto zie.Of is het gewoon een merk bij een andere winkel vandaan?
    pi_77518631
    Postbodemeneer is niet geweest post krijgen we nooit op maandag, wel reclame en pakketjes als die afgeleverd moeten worden. Ik hoop dat mijn pakketje dan morgen komt..
    pi_77518664
    Zo, eindelijk weer thuis na een lange vermoeiende dag.

OPI Dating a Royal, gesponst met Absolutely Alice.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:13:55 #73
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77518698
    Meneer de postbode is bij mij ook niet geweest, hoewel het pakketje vrijdag al was afgegeven op het postkantoor...
      maandag 1 februari 2010 @ 17:14:20 #74
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77518712
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Nune het volgende:

[ afbeelding ]
    Very nice!!!
    pi_77519418
    Ik denk dat ik opnieuw verliefd ben op Konad Vanmiddag gespeeld met allerlei plates en het is zo leuk!! M79 is een hele leuke plate!
    pi_77520085
    Ik heb ook een blog gemaakt, want ik vind het ook leuk om plaatjes te delen.
    http://thelacquerfiles.blogspot.com/
    pi_77520136
    Je hebt je eerste follower

Leuk al die blogs! Ik zal je blog opnemen onder mijn favo blogs, vind je dat goed?
    pi_77520365
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef Daph_ het volgende:
    Je hebt je eerste follower

Leuk al die blogs! Ik zal je blog opnemen onder mijn favo blogs, vind je dat goed?
    Dat is prima hoor! Zit zelf nog van alles uit te vogelen haha. Ik vind al die blogs ook zo leuk!
    pi_77520586
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Nieners het volgende:

[..]

Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoor Mits hij er is natuurlijk
    pi_77520597
    Woohoo, voor de eerste keer in de OP

Ik zag een prachtige buit voorbij komen

Nune, ik ga je ook volgen
    pi_77520673
    Damn, ik blijf maar filmpjes kijken van allemaal designs. Krijg meteen de neiging alles van me nagels af te halen en weer overnieuw te beginnen.
    pi_77520725
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 @ 18:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoor Mits hij er is natuurlijk
    Ik wil oook Maar ik ga wel in Londen kijken, of ze hem daar hebben, nog 2 maandjes
    pi_77521189
    Oja, ik was vandaag in Kronenburg, Arnhem. Ik heb me werkelijk suf gezocht in de Schekler naar P2, die hadden ze niet, maar wel [b] Basic. Daar maar één potje van meegenomen, even testen. Bij de Kruidvat heb ik de Show Your Feet collectie niet gezien, of gemist.
    pi_77521276
    @ MissJ; heet de Claire's mint kleur Dream Catcher?

Ik heb namelijk de onderstaande en vraag me nu af of die van jou anders is.

Zit er ook een fijn wat donkerder groen glittertje in?

@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
    pi_77521354
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:

[ afbeelding ]

@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
    MiMu heeft een andere blognaam en adres: http://thedutchnailblog.blogspot.com Moet in de wiki ook even aangepast worden!
    pi_77521374
    MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.
    http://thedutchnailblog.blogspot.com/

Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
    pi_77521450
    Gevonden! Dank jullie!
    pi_77521504
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:

[..]

OPI-Absolutely Alice
    OPI-Russian Navy (Matte)
    OPI-Alpine Snow (Matte)
    OPI-Off with Her Red!
    OPI-Happy Holly-days! *
    OPI-Hawaiian Orchid
    OPI-Venus di Violet *
    .
    pi_77521557
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
    MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.
    http://thedutchnailblog.blogspot.com/

Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
    Ga je gang
    pi_77521754
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ga je gang
    Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.

Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
    pi_77521898
    MissJ goeie aankopen! En ik zag weer mooie kleuren langskomen van Nune en Bubsel! .

Mijn wijsvinger is vanmiddag ingescheurd, ik heb een scheurweek geloof ik .
    Whatever I want.
    pi_77521960
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:

[..]

Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.

Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
    Goed bezig
    pi_77522471
    Ik heb nog een laatste paypal vraag

Ik kreeg net die "vraag om te betalen"van david.
    Er stond nog geen geld op mijn paypal account, dat duurt nog even, heb ik gisteren pas overgeboekt.Daph, jij zei dat je normaal ook gewoon anders doet, dat je meteen laat afboeken van je rekening.

Maar ik heb het toch geprobeerd (Saldo van 50 cent) en nu zegt ie dat ik een of andere echeck verstuurd heb. Houdt dat nu in dat het toch van mijn (bank)rekening afgaat, en ik straks het geld dat ik overgeboekt heb naar paypal alsnog helemaal erop heb staan?

Sorry, ik gebruik dat nooit en doe ook nooit zulke bestellingen, dus SORRY voor de "overlast" met mijn lastige vragen!
    pi_77522816
    echeck? Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
    pi_77522832
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

ik wil um ook heel graag

je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
    pi_77522931
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:
    echeck? Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
    Ja, zoiets stond er ????
    Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)

Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
    pi_77523085
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik wil um ook heel graag

je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
    Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 is Ik ga er toch al heen om te kijken, dan maakt het niet uit of ik er 1 of 3 koop! En maandag ben ik in Londen dus als ie Woensdag niet in Antwerpen is is er nog een 2e ronde (ik ben morgen net iets te laat in Antwerpen dus ik kijk Woensdag en laat het dan hier weten of het gelukt is)
    pi_77523162
    Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw .
    Whatever I want.
    pi_77523183
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 @ 19:10 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Ja, zoiets stond er ????
    Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)

Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
    Kun je wel, zonder geld op je rekening. Als je gewoon de betaling afrondt, dan gaat het allemaal vanzelf, althans, dat is bij mij altijd het geval geweest. Heb nooit geld op mijn paypal rekening hoeven zetten
    Moet ik wel zeggen dat het bij TD heel kut is geregeld met de betalingen, normaal is PP heel makkelijk. Dus geef de moed niet op joh
    pi_77523206
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
    Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw .
    Dat sowieso..
    pi_77523410
    quote:
    dan neem ik er sowieso al 2

die kleur is machtiggggg

sinds vorig jaar toen ik de chanel jade al hoorde voorbij komen was het whiii en toen ik hoorde dat er een copy was deed ik nog meer whiiiii
    pi_77523420
    quote:
    Zat ik al over te denken ja Maar straks zit ik met 5 nagellakken in dezelfde kleur die ik misschien zelf niet eens mooi vind, omdat iedereen hem dan net ergens heeft gevonden.. en ik ga vrij regelmatig even over de grens dus mocht iemand em willen maar net te laat zijn kijk ik gewoon nog een keer. Vind ik geen straf
      maandag 1 februari 2010 @ 19:26:09 #103
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_77523768
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zat ik al over te denken ja Maar straks zit ik met 5 nagellakken in dezelfde kleur die ik misschien zelf niet eens mooi vind, omdat iedereen hem dan net ergens heeft gevonden.. en ik ga vrij regelmatig even over de grens dus mocht iemand em willen maar net te laat zijn kijk ik gewoon nog een keer. Vind ik geen straf
    5 krijg je wel weg . Dreamcatcher is erg gewild! Maar ik begrijp wel wat je bedoelt
    Whatever I want.
      maandag 1 februari 2010 @ 19:36:16 #104
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77524275
    Mijn eerste gespons Zo met die macro zit je er echt met je neus bovenop. IRL is ie echt heel mooi

En weer veel moois Dames, wat een scores en mooie nagels
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_77524337
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
    Mijn eerste gespons Zo met die macro zit je er echt met je neus bovenop. IRL is ie echt heel mooi

[ afbeelding ]

Wat mooi!
      maandag 1 februari 2010 @ 19:40:46 #106
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_77524509
    mooie nagels in de op zeg
    en andere nagels ook mooi gedaan maar puckzzz die van jou zijn super echt heel erg mooi
    pi_77525522
    Volgens mij is die geposte Claire's lak geen Dreamcatcher (=Jade dupe!) hoor, wat ik begreep is die alleen in de VS te koop
    pi_77525713
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 is Ik ga er toch al heen om te kijken, dan maakt het niet uit of ik er 1 of 3 koop! En maandag ben ik in Londen dus als ie Woensdag niet in Antwerpen is is er nog een 2e ronde (ik ben morgen net iets te laat in Antwerpen dus ik kijk Woensdag en laat het dan hier weten of het gelukt is)
    Ik zou hem ook heel graag willen
    pi_77526658
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Ja, zoiets stond er ????

Op hoeveel centjes kom je dan ongeveer voor 8 lakjes?
    Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
    Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
    pi_77526768
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik vind het prima, dank je wel

Puckzzz, wat gaaf, die kleurencombinatie vind ik vooral erg mooi.
      maandag 1 februari 2010 @ 20:38:34 #111
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77527688
    Lalala ik heb voor het eerst echt geKonad .

Puckzzz.. als je misschien komt helpen met de Dollarnailart, doe je mij dan ook zo mooi sponzen ?
    pi_77527770
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:

Puckzzz.. als je misschien komt helpen met de Dollarnailart, doe je mij dan ook zo mooi sponzen ?
    Foto, foto, foto!
    pi_77527823
    Debsterr: Foto's?

Heb vanmiddag ook weer lekker geKonad!

Heb nu alweer iets anders op mijn nagels
    pi_77527911
    lastig... ik wil mn nagels gaan lakken maar heb een loopneus en dan kan ik zeker een kwartier niet snuiten haha....
      maandag 1 februari 2010 @ 20:48:50 #115
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77528190
    M'n nagels zijn heel erg toe aan een opknapbeurt en alles wat velletjes lijken, is eigenlijk topcoat .

pi_77528297
    Leuk gedaan!!
      maandag 1 februari 2010 @ 20:54:08 #117
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77528437
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
    Leuk gedaan!!
    Maar wel heel erg scheef . Maar ach, 2 daagjes en dan krijg ik weer nieuwe nagels . Waarom is Cashmere Cardigan bij jou trouwens blauw? Het is echt een lila bij mij!
    pi_77528569
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar wel heel erg scheef . Maar ach, 2 daagjes en dan krijg ik weer nieuwe nagels . Waarom is Cashmere Cardigan bij jou trouwens blauw? Het is echt een lila bij mij!
    Het is een beetje blauw paarsig, niet helemaal blauw hoor! Maar wel moeilijk op de foto te zetten haha. Mijn camera maakt graag alles blauw (toen ik Purple Pizzazz op de foto probeerde te krijgen, leek het op de foto een donkerblauwe niet-dekkende jelly terwijl het een intense paarse jelly is met een roze/rode shimmer)

Op de bovenste foto is ze niet helemaal blauw trouwens?
    pi_77528829
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Debsterr het volgende:
    M'n nagels zijn heel erg toe aan een opknapbeurt en alles wat velletjes lijken, is eigenlijk topcoat .

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Wat leuk zeg! En goed gelukt voor een eerste keer.

En Daph: dankjewel voor het noemen van mijn blog. Da's lief.
    pi_77529001
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Nune het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! En goed gelukt voor een eerste keer.

En Daph: dankjewel voor het noemen van mijn blog. Da's lief.
    Graag gedaan! Vind het leuk dat je nu ook een blog hebt
    pi_77529291
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Graag gedaan! Vind het leuk dat je nu ook een blog hebt
    Ik vind het zelf ook leuk haha.

Even een ander vraagje voor degenen die Nfu Oh bij viis.ee hebben besteld.. Hoe lang duurde het voordat de bestelling aankwam? Want ik zit maar te wachten erop.
    pi_77529332
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef Nune het volgende:

[..]

Even een ander vraagje voor degenen die Nfu Oh bij viis.ee hebben besteld.. Hoe lang duurde het voordat de bestelling aankwam? Want ik zit maar te wachten erop.
    Mirjam heeft daar volgens mij een keer wat besteld, zelf heb ik daar geen ervaring mee..
    pi_77529480
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 @ 20:48 schreef Debsterr het volgende:

[afbeelding]
    [afbeelding]
    Oh schattig, dat laatste plaatje lijkt net een weiland. Met een hek. En dan wolkjes.
      maandag 1 februari 2010 @ 21:18:48 #124
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77529570
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:

Jou wil ik altijd wel sponzen

Whehehe JK!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 1 februari 2010 @ 21:19:03 #125
    242690 IJsdraakje
    Womansplainer
    pi_77529587
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef Nune het volgende:

[..]

Duurde bij mij een weekje ofzo.

En afgelopen weekend m'n eerste nagelcompliment gekregen van een heel schattig Chinees meisje
    Jumalatkin kuolevat
    Edessäni vuotavat
    Olen tämän maailman loppu
    Minä olen tyhjyys
      maandag 1 februari 2010 @ 21:29:02 #126
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77530033
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi!! Leuk gedaan, mooie kleurtjes ook
      maandag 1 februari 2010 @ 21:34:11 #127
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77530284
    Hihi thanks iedereen voor de reacties .
      maandag 1 februari 2010 @ 21:40:16 #128
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77530577
    WAAR IS DE BLOG VAN MIMU ?

edit: gevonden.
    pi_77530638
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Debsterr het volgende:
    WAAR IS DE BLOG VAN MIMU ?
    adem in, adem uit... naam is veranderd! *gaat even zoeken*

edit: http://thedutchnailblog.blogspot.com/
    asjeblief
    pi_77530718
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Duurde bij mij een weekje ofzo.

En afgelopen weekend m'n eerste nagelcompliment gekregen van een heel schattig Chinees meisje
    Bedankt, dan zullen de dames deze week wel verschijnen.
      maandag 1 februari 2010 @ 21:44:22 #131
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77530777
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Joysa het volgende:

[..]

adem in, adem uit... naam is veranderd! *gaat even zoeken*

edit: http://thedutchnailblog.blogspot.com/
    asjeblief
    Haha ja had 'm al gevonden .. heb alle blogs op een rijtje als favorieten, en toen ik bij Obli was zag ik het staan .
    pi_77530792
    Beetje aan het rondsnuffen op forum en ineens zit ik al ruim een kwartier nagelplaatjes te bekijken
    Ben echt helemaal onder de indruk van de nagels en kleurtjes hier. Wat een kunstwerkjes zitten erbij *jaloers* Die tijgernagels zijn bijvoorbeeld echt erg gaaf!

Zelf heb ik nu een nudekleur op met een lichte glimmer die helaas niet zo goed overkomt op de foto's

Zo ga nu even verder jullie oude topics doorspitten, op zoek naar inspiratie
      maandag 1 februari 2010 @ 21:46:39 #133
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77530923
    Welkom KiesKleurig wat een leuke nick ook!

je weet dat dat hier binnen no-time gewoon KK gaat worden he?
    pi_77531126
    welkom kieskleurig!

another addict
    pi_77531216
    Welkom KiesKleurig!
    Leuk kleurtje ook! Ik vind nudes er altijd mooi uit zien.
      maandag 1 februari 2010 @ 21:59:39 #136
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77531544
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
    Beetje aan het rondsnuffen op forum en ineens zit ik al ruim een kwartier nagelplaatjes te bekijken
    Ben echt helemaal onder de indruk van de nagels en kleurtjes hier. Wat een kunstwerkjes zitten erbij *jaloers* Die tijgernagels zijn bijvoorbeeld echt erg gaaf!

Zelf heb ik nu een nudekleur op met een lichte glimmer die helaas niet zo goed overkomt op de foto's
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Zo ga nu even verder jullie oude topics doorspitten, op zoek naar inspiratie
    Hoi, welkom
    Mooi kleurtje is het!
    pi_77531554
    quote:

[ afbeelding ]

Mocht iemand eerdaags naar een Claire's gaan waar ze Dream Catcher hebben, wil je hem dan alsjeblieft voor mij meenemen? Ik vergoed uiteraard alles!!!

Vind het echt een supermooi kleurtje!
    pi_77531703
    Heeft er iemand bezwaar tegen als ik de OP een beetje inkort? En dan bedoel ik niet inkorten in de zin van linkjes weggooien, maar meer de links als een tekst/woord weer te geven. Ik moet altijd zo lang scrollen.
    pi_77531779
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Nune het volgende:
    Heeft er iemand bezwaar tegen als ik de OP een beetje inkort? En dan bedoel ik niet inkorten in de zin van linkjes weggooien, maar meer de links als een tekst/woord weer te geven. Ik moet altijd zo lang scrollen.
    I agree, vooral als ik op iphone ga lezen
    pi_77531847
    quote:
    goed plan
      maandag 1 februari 2010 @ 22:08:12 #141
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77531949
    quote:
      maandag 1 februari 2010 @ 22:10:45 #142
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77532095
    quote:
    Zeker een goed plan!
    pi_77532176
    Dan ga ik beginnen en als hij klaar is plaats ik hem wel in de wiki.
      maandag 1 februari 2010 @ 22:12:10 #144
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77532183
    quote:
    Ik wilde mijn dwangneurose voor het beheren van lijstjes niet tentoonstellen.. prima idee dus!
    pi_77532528
    Bedankt voor het hartelijke welkom
    En ja zeker een addict erbij
    Helaas lukt het echte versierwerk mij nooit zo goed, nouja op linkerhand wel, maar als ik met links rechts moet versieren......
    pi_77532828
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Leuk dat je morgen ook naar Antwerpen gaat!
    Enne die paarse tippainter was niet de laatste
    Ik had nog nooit van Deborah gehoord whehe, maar ja, kom dan ook bijna nooit bij een DA enzo
    Veel plezier morgen!
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    pi_77532873
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Nieners het volgende:

[..]

3,95. erg fijne prijs dus
    pi_77532933
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef AmNaBa het volgende:
    Wat een gave buit trouwens zeg!
    Ik was bij Claire in Amersfoort binnengelopen, maar die hadden weer andere lakjes, dan ik nu op de foto zie.Of is het gewoon een merk bij een andere winkel vandaan?
    Lakje wat ik gekocht heb is van Claire's eigen merk, dus ik denk nergens anders te koop.
    pi_77533117
    quote:

[ afbeelding ]

Voor zover ik goed gekeken heb is ie naamloos Kan er geen naam op vinden in ieder geval.
    volgens mij is die van mij ook zonder glittertje, maar weet niet zeker, heb 'm nog niet getest op mijn nagels.

trouwens, hoe doe je in 1 post meerdere quotes plaatsen? Kan dat wel en dan zonder je post gewoon tig keer te wijzigen door er meer quotes in te zetten.
    pi_77533163
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Nune het volgende:

[ afbeelding ]
    Echt heel erg gaaf zeg
    pi_77533181
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Daph_ het volgende:
    Volgens mij is die geposte Claire's lak geen Dreamcatcher (=Jade dupe!) hoor, wat ik begreep is die alleen in de VS te koop
    Ben even gaan zoeken op internet en inderdaad, het is een andere!
    Dus als je de Jade dupe wil, zoek iemand in de VS die deze wilt sturen!

Vraag dan gelijk naar Magic van Claire's......
    pi_77534491
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef Nune het volgende:

Nieuwe OP

Zie er goed en vooral leesbaar uit!
      maandag 1 februari 2010 @ 23:05:52 #154
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77535048
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Oh super! . *duimt hard*
    pi_77535349
    Zo, de nieuwe OP is opgeslagen op de wiki. Mochten jullie hem niets vinden plaats ik de oude OP weer terug.
    En nu ga ik slapen want ik moet morgen weer om half 6 op.

Truste!
    pi_77535507
    Ik heb dat eerste gedeelte alvast erin gezet,Maar uit die wiki word ik even geen wijs En voor ik iets fout doe, laat ik het maar zo , de volgende die kan dan meteen alles doen

Ziet er goed uit!
    pi_77536778
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Mocht iemand eerdaags naar een Claire's gaan waar ze Dream Catcher hebben, wil je hem dan alsjeblieft voor mij meenemen? Ik vergoed uiteraard alles!!!

Vind het echt een supermooi kleurtje!
    niet heel lullig bedoeld, maareh er is al meerdere malen geroepen dat hij gewoon bijna niet te krijgen is

ook al is het niet de precieze dreamcatcher dat potje van claires, toch wil ik um
    pi_77536921
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
    [ afbeelding ]

Revvvolution Color Club
    QT CG
    Absolute Nubar
    Treasure Nubar
    Adina Zoya
    Harlow Zoya
    en een portje Nubar Diamont top coat
    Erg mooie lakjes zeg!
    waar hebbie ze besteld / gekocht? Ikke ook wille
    pi_77537609
    Ik ben vanaf 21 april een week in New York te vinden...
    Zal mijn ogen open houden voor de wanted Claire's !!!
    *note to self, Claire-adressen opschrijven

[ Bericht 1% gewijzigd door Linnie20v op 02-02-2010 00:19:21 ]
    pi_77537858
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 09:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tip:

• Investeer in een nagelborsteltje, niet meer met een vijl of iets onder je nagels zitten. je haren wassen is trouwens de meest vriendelijke manier om je nagels schoon te krijgen.
  • Investeer in een goede basecoat, tegen de vergeling van je nagels en voor meer grip van de nagellak
  • Investeer in een goede topcoat, waardoor je lak sneller droogt en langer mooi blijft.

Ze zien er prima uit! Misschien een week of twee een kuurtje met nagelverharden doen om ze een stevigeheidsboost te geven. En daarna raak je net als wij hardstikke verslaafd aan lakken

Ik lak overigens ook niet dagelijks, ik heb nu al dat ik mijn huishouden af en toe laat liggen om te lakken En dan lak ik twee keer per week of zo
  • Ah bedankt voor je advies!

Ik heb een nagelborsteltje liggen, ik zal die vanaf nu gaan gebruiken.
    Heb je voorbeelden van een goede base en topcoat. Ik heb namelijk weinig zin om heel veel geld uit te gaan geven aan trial en error. Heb deze maand een dure maand met carnaval he

En wat bedoel je met een nagelverharder kuur? En waar te krijgen?

Oh, en ik heb weer een nieuw lakje gekocht . Dat is het nadeel aan studeren in de binnenstad, je gaat heel makkelijk winkelen in een tussenuur
    Aids.
    pi_77538480
    Oh fijn dat jullie mijn blog teruggevonden hebben! Het leek mij logisch dat followers gewoon mee zouden verhuizen maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
    Wat een werk om overal die link te laten veranderen. Ben er de hele dag mee bezig geweest en nu ben ik gaar.

Ik heb Dream Catcher gekregen in een swap Zal hem binnenkort posten.

En nu mijn nagels voor vandaag: mijn eigenste franken!

Ik was een beetje nail-art moe de laatste tijd maar ik geloof dat ik er morgen maar weer eens een konadje op ga knallen.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_77538497
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef MissJ het volgende:

[..]

Leuk dat je morgen ook naar Antwerpen gaat!
    Enne die paarse tippainter was niet de laatste
    Ik had nog nooit van Deborah gehoord whehe, maar ja, kom dan ook bijna nooit bij een DA enzo
    Veel plezier morgen!
    Dankjewel Ik werk bij een DA dus vandaar dat ik het wist
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Nieners het volgende:

[..]

Oh super! . *duimt hard*
    Ik duim mee
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

niet heel lullig bedoeld, maareh er is al meerdere malen geroepen dat hij gewoon bijna niet te krijgen is

ook al is het niet de precieze dreamcatcher dat potje van claires, toch wil ik um
    Durf bijna niet meer te gaan, hoop dat ie in de winkel gewoon dreamcatcher heet en niet naamloos is zoals het potje van MissJ
    Morgen goed naar het kleurtje staren, Jade nog even goed in me opnemen en dan op jacht en hopen dat er niet allemaal look-a-likes staan zonder naam maar dat er gewoon 1 zo uniek en mooi is dat ik weet dat het de goede is

Kleintje19, jij wil hem sowieso he?
    Nieners bibi en Ooi86 als de kleur niet dreamcatcher heet, maar er zo uitziet als die in onderstaande quote,willen jullie hem dan?
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
    [ afbeelding ]
    pi_77538778
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dankjewel Ik werk bij een DA dus vandaar dat ik het wist
    [..]

Ik duim mee
    [..]

Durf bijna niet meer te gaan, hoop dat ie in de winkel gewoon dreamcatcher heet en niet naamloos is zoals het potje van MissJ
    Morgen goed naar het kleurtje staren, Jade nog even goed in me opnemen en dan op jacht en hopen dat er niet allemaal look-a-likes staan zonder naam maar dat er gewoon 1 zo uniek en mooi is dat ik weet dat het de goede is

Kleintje19, jij wil hem sowieso he?
    Nieners bibi en Ooi86 als de kleur niet dreamcatcher heet, maar er zo uitziet als die in onderstaande quote,willen jullie hem dan?
    [..]
    Zo ziet hij er uit:

OK ik heb net gelogen. Die groene is niet mijn NOTD van vandaag, vandaag draag is $OPI Metro Chic.

En een slechte wazige foto waar de shimmer wel op te zien is:

Dat moest even zonder flits en ik tril als de neten en had geen zin om mijn light box op te zetten.
    pi_77538851
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zo ziet hij er uit:

[ afbeelding ]

OK ik heb net gelogen. Die groene is niet mijn NOTD van vandaag, vandaag draag is $OPI Metro Chic.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En een slechte wazige foto waar de shimmer wel op te zien is:

[ afbeelding ]

Dat moest even zonder flits en ik tril als de neten en had geen zin om mijn light box op te zetten.
    Dankje voor de foto's!
    MissJ heb jij iets van een kleurnummer of staat er echt alleen algemene info op:?
    pi_77538885
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:

[..]

staat er nog iets op de achterkant wat de kleur aangeeft? Een nummer ofzo.. Of is het echt allemaal algemene informatie?
    Nope, alleen op de onderkant een naam. Wat bijzonder is omdat Claire's meestal alleen maar aan nummers doet.
    pi_77538910
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dankje voor de foto's!
    MissJ heb jij iets van een kleurnummer of staat er echt alleen algemene info op:?
    Die andere mintgroen an Claire's is wel mooi maar absoluut niet dezelfde. Ik heb een vergelijking gezien, volgens mij op makeupalley, maar ik heb zo geen linkje meer voor je.
    pi_77539002
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 01:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nope, alleen op de onderkant een naam. Wat bijzonder is omdat Claire's meestal alleen maar aan nummers doet.
    Had mn post ge-edit maar niet snel genoeg haha. Hoop dat ik morgen tijd heb om die vergelijking op te zoeken
    Slaap lekker!
    pi_77540076
    Straks even bijlezen.
    pi_77540213
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 01:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die andere mintgroen an Claire's is wel mooi maar absoluut niet dezelfde. Ik heb een vergelijking gezien, volgens mij op makeupalley, maar ik heb zo geen linkje meer voor je.
    Bedoel je deze?

Foto is van missJ.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 08:30:50 #170
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77541028
    Dat sponzen ziet er echt heel mooi uit zeg!
    Voor de rest ook mooie nagels dames
    Ja en dus?
    pi_77541306
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik ben vanaf 21 april een week in New York te vinden...
    Zal mijn ogen open houden voor de wanted Claire's !!!
    *note to self, Claire-adressen opschrijven
    Ik zou zeggen: inslaan!!!

Hee MiMu, leuk je hier ook weer eens te zien Wat een werk he, zo'n blog..
    pi_77542760
    Ik ben er nog niet achter hoe het zit met dingen mee terugnemen....het aantal enzo (heb ergens gelezen dat de waarde niet meer dan 500 dollar mag zijn, echter geen idee of ze er bezwaar hebben tegen 50 lakjes )
    Iemand ervaring met Amerika?? Anders wil ik het naar mezelf sturen vanuit NYC!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 2 februari 2010 @ 10:38:54 #174
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_77542843
    Ik moet heul wat bijlezen, maar ik heb er nu geen tijd voor. Wat gaat alles snel.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_77545814
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Top! Neem aan dat de vorige topics er ook in blijven?
    Natuurlijk blijven die erin, staat allemaal al op de wiki.
    pi_77546025
    Mad as a Hatter
    pi_77546121
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
    Mad as a Hatter
    Ik heb hem op mijn tenen.
    pi_77546582
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik heb hem op mijn tenen.
    Geweldig!!

Ik ben pas halverwege mijn mani, maar oooooooh
    pi_77547998
    MAAH is inderdaad heel fijn. En lekker hysterisch haha! Ik ga denk ik zo maar lakken met mirror mirror want die past goed bij mijn nieuwe laarsjes.
    pi_77550094
    Vanochtend een suede van OPI opgedaan, kom net onder de douche vandaan en kijk op mijn nagels bijna alles er weer af! Dan maar een nieuwe er op. Ik ga die suede vanaf nu alleen maar gebruiken voor een feestje of avondje uit, vind veel te zonde aangezien alles er binnen een korte tijd alweer af is.
    pi_77551215
    Vervelend tliciouz! Kan je er geen topcoat over doen en dan weer een matte?

ORLY Mirror Mirror met mijn zielige winterpootjes.
    pi_77551550
    wauw, prachtige kleur Nune. Netjes gelakt ook!
    "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
    pi_77551954
    Whaaaah! Ik had jullie nooit moeten ontdekken. Lees nu een maand mee, inmiddels is mijn derde bestelling bij TD onderweg en voel ik me naakt zonder lakje. Heb net mijn nagels verwend met Blue Island Iced Tea van CG, je moet toch wat in je verlof (37 weken zwanger!) Ik kijk uit naar nog vele mooie nageltjes!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 15:26:56 #184
    73348 mmascha
    Restaurant Odell
    pi_77553158
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef milka82 het volgende:
    Whaaaah! Ik had jullie nooit moeten ontdekken. Lees nu een maand mee, inmiddels is mijn derde bestelling bij TD onderweg en voel ik me naakt zonder lakje. Heb net mijn nagels verwend met Blue Island Iced Tea van CG, je moet toch wat in je verlof (37 weken zwanger!) Ik kijk uit naar nog vele mooie nageltjes!
    Mooie kleur he?! Ik heb um ook. Geen spijt van!
    Lekker genieten van je weken thuis!
    Bij Hoevelaken rechtsaf.
    pi_77553835
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef milka82 het volgende:
    Welkom!
    Mooie kleur is die van CG, alleen heb ik hem zelf niet in mijn bezit want ik denk niet dat ik hem veel zal dragen.
    pi_77553974
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef progje het volgende:
    wauw, prachtige kleur Nune. Netjes gelakt ook!
    Dankjewel! Wanneer zien we eens weer een foto van jouw nagels?
    pi_77553999
    wie heeft er ervaring met dit soort stripers/dotters?
    bevallen ze, of toch maar niet doen?

'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_77554021
    Nog altijd gestopt met bijten

Ik was alweer een beetje uitgekeken op mijn rode kleurtje, maar ik had geen tijd om de hele zooi er opnieuw op te doen. Ik heb in die kleur rood ook een kleur rood met zwarte glitters, of zwart met rode glitters, het is maar net hoe je het bekijkt. Anyway, daar heb ik nu een french mee geprobeerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mss op 02-02-2010 16:51:33 ]
    Aids.
    pi_77554031
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef tliciouz het volgende:
    Vanochtend een suede van OPI opgedaan, kom net onder de douche vandaan en kijk op mijn nagels bijna alles er weer af! Dan maar een nieuwe er op. Ik ga die suede vanaf nu alleen maar gebruiken voor een feestje of avondje uit, vind veel te zonde aangezien alles er binnen een korte tijd alweer af is.
    ik gebruik suedes met een bonder basecoat, anders vliegt het er zo weer af inderdaad
    pi_77554110
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Mss het volgende:

Ik was alweer een beetje uitgekeken op mijn rode kleurtje, maar ik had geen tijd om de hele zooi er opnieuw op te doen. Ik heb in die kleur rood ook een kleur rood met zwarte glitters, of zwart met rode glitters, het is maar net hoe je het bekijkt. Anyway, daar heb ik nu een french mee geprobeerd.

[ afbeelding ]
    Goed zo Mss! Lijkt me ook leuk om terug te zien: van stompjes naar lange nagels.. Misschien een keer een compilatie maken?
    pi_77554245
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Nune het volgende:

[..]

Goed zo Mss! Lijkt me ook leuk om terug te zien: van stompjes naar lange nagels.. Misschien een keer een compilatie maken?
    Ja, ik ben het aan het bijhouden qua foto's. De eerste foto's die ik heb is van 15 januari, dus toch wel een aardig contrast. Ik wil ze over een week of 2 een onder elkaar zetten
    Aids.
    pi_77554407
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Mss het volgende:

[ afbeelding ]
    Ehm, het kan handig zijn je foto even te verkleinen!
    pi_77554427
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, ik ben het aan het bijhouden qua foto's. De eerste foto's die ik heb is van 15 januari, dus toch wel een aardig contrast. Ik wil ze over een week of 2 een onder elkaar zetten
    Leuk, ben benieuwd! Leuk die french zo.

Mirjam; ik heb geen ervaring met die stripers.
    pi_77554665
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ehm, het kan handig zijn je foto even te verkleinen!
    Hoe doe je dat?
    Aids.
    pi_77555196
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:

[ afbeelding ]
    Die heb ik ook, werken prima Heb er eentje die doet het alleen met het kwastje maar verder is het prima kwaliteit (en het kost bijna niks )

Heb je de plates al? Ik zit al de hele dag tevergeefs te wachten op mijn RBL's.. Er is wel een klein pakketje van fabuloustreet gekomen dat ik pas donderdagavond laat had besteld
    pi_77555338
    Ik heb drie stripers van Essence, doe er weinig tot niets mee....
    pi_77555431
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef Mss het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
    whoa, tering, behangpapier!

met paint of photoshop
    610 pixels breed, past precies in de layout
    pi_77555459
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die heb ik ook, werken prima Heb er eentje die doet het alleen met het kwastje maar verder is het prima kwaliteit (en het kost bijna niks )

Heb je de plates al? Ik zit al de hele dag tevergeefs te wachten op mijn RBL's.. Er is wel een klein pakketje van fabuloustreet gekomen dat ik pas donderdagavond laat had besteld
    nee, als ze binnen zijn ben je de eerste (tweede, ik eerst mwhihi) die het weet

en w.b. die stripers, dna denk ik da'k ze ga kopen, kan er 24 kopen voor 15 dollar
      dinsdag 2 februari 2010 @ 16:21:04 #199
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_77555502
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef Nune het volgende:
    Vervelend tliciouz! Kan je er geen topcoat over doen en dan weer een matte?

[ afbeelding ]
    ORLY Mirror Mirror met mijn zielige winterpootjes.
    Mooie kleur. Mooie nagels ook!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 16:21:25 #200
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_77555518
    Gerechtigheid! Na twee weken gestalk van mij op facebook bij Essence, kreeg ik vorige week een PM terug met de vraag waar ik het over had als ik zei dat een en ander niet in NL te verkrijgen is, een PM terug met antw van mij en 5 dagen na laatstgenoemde PM, kreeg ik net bericht.

GERECHTIGHEID !
    quote:
    Hi,
    sorry, you are right. Very sad, but you can't buy cute as hell in Holland. But Kruidvat didn't want this trend edition... So we can't do anything. Maybe we will have an onlineshop in later 2010.

best regards,
    your essence-team
    Online shop! YEAH!!!!
    Whatever I want.
    pi_77555576
    Nee, geen onlineshop alsjeblieft!

pi_77555765
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, als ze binnen zijn ben je de eerste (tweede, ik eerst mwhihi) die het weet

en w.b. die stripers, dna denk ik da'k ze ga kopen, kan er 24 kopen voor 15 dollar
    Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Die stripers zijn wel leuk hoor.. Zou er ook meer mee moeten doen

NEEEEEEEEEEE Geen online shop van Essence Alhoewel... Meet me in Budapest !! Zouden ze die ook nog verkopen?
    pi_77556101
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Mirjam het volgende:

[ afbeelding ]
    ik ben er erg tevreden mee. heb deze er onder mee andere gemaakt

is met een kwastje en een pennetje voor hele fijne puntjes. onderop het flesje zit ook nog een dingetje om het pennetje om het door te prikken als het dicht zit.

@ mimu bij mij is je blog automatisch omgegaan in je nieuwe, hoor. heel netjes

kwee nie meer van wie, maar die orly is moooi

weet iemand een mooie legergroene kleur?
    pi_77556250
    Zo, net ff bij de action 2 x nagellakremover gekocht en de cheapass topcoat en een saaie rode lak.
    ik hou niet zo van rood.
    pi_77556307
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

is met een kwastje en een pennetje voor hele fijne puntjes. onderop het flesje zit ook nog een dingetje om het pennetje om het door te prikken als het dicht zit.

nu wil ik ze helemaal hebben
    pi_77556707
    Zo, suede er af nu een simpele van de hema op die ik vandaag weer terug vond. Het is een rood/roze. Moet wel nog even de randjes schoonmaken

Zonder flits.

Met flits.
    pi_77556731
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
    Zo, suede er af nu een simpele van de hema op die ik vandaag weer terug vond. Het is een rood/roze. Moet wel nog even de randjes schoonmaken

Zonder flits.
    [ afbeelding ]

Met flits.
    [ afbeelding ]
    lekker kleurtje
    pi_77556798
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

whoa, tering, behangpapier!

met paint of photoshop
    610 pixels breed, past precies in de layout
    Aangepast
    Aids.
    pi_77556840
    quote:

Zonder flits.
    [ afbeelding ]

Met flits.
    [ afbeelding ]
    Wat een lekker fel kleurtje! En wat een mooie nagels heb jij.
    pi_77558392
    Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?

Al over nagedacht?
    pi_77558416
    quote:

Zonder flits.
    [ afbeelding ]

Met flits.
    [ afbeelding ]

Echt een hele mooi kleur...
    pi_77558468
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:

[ afbeelding ]

Al over nagedacht?
    Toen ik dat op je blog zag, begon ik er wel over na te denken haha. Maar ik heb geen leuke plates, en ik weet niet of ik er het geduld voor heb om het uit de losse hand te doen. Toch maar eens een keer oefenen.
    pi_77558489
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 @ 17:36 schreef Oblivion het volgende:

[afbeelding]

Al over nagedacht?
    Niets bijzonders denk ik, aangezien ik niets bijzonders ga doen die dag, zou ik het stom vinden om mijn nagels wel helemaal blij te maken.

dinsdag 2 februari 2010 @ 17:41:16 #214
    246495 Guess.
    Gijs,Joost&Teun!!!
    pi_77558543
    Wat schattig Obli die hartjes
    tliciouz ,hele mooie kleur!

Weet iemand waar ik online in Nederland matte lakjes kan bestellen,wil het toch maar es proberen of een matte topcoat nog beter.
    28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
    pi_77558551
    Dank jullie wel dames!
    quote:

[ afbeelding ]

Al over nagedacht?
    Oh wat leuk!
    pi_77558565
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:

Weet iemand waar ik online in Nederland matte lakjes kan bestellen,wil het toch maar es proberen of een matte topcoat nog beter.
    Bij Enchantra kun je de Matte Magic van CG bestellen.
    pi_77558674

Toch doen hoor, en dan hier posten!

Hartjes kan je heel gemakkelijk zelf maken, je neemt een tandenstoker, zet twee dotjes en die trek onder bij elkaar..
    Op youtube kan je echt heel vinden.
    pi_77558732
    Ja maar Obli, ik heb zo'n verstoorde fijne motoriek! Ik ga het proberen, lekker oefenen en frutselen. Kom ik de zondag ook weer door.
    pi_77558754
    quote:

Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).
    Kreeg em vanmiddagal binnen ... Heb ff snel een nagel getest en ik ben tevreden!
    pi_77558783
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
    [ afbeelding ]

Hartjes kan je heel gemakkelijk zelf maken, je neemt een tandenstoker, zet twee dotjes en die trek onder bij elkaar..
    Zoet!
    pi_77558933
    Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort

Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!

Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
    pi_77559101
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Zoet!
    Volgende worden niet zo zoet...
    *aan het denken gaat....alvast..
    pi_77559108
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
    Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort

Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!

Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
    Gefeliciteerd!
    pi_77559111
    quote:
    [ afbeelding ]

leuk!
    alleen snap ik de uitleg niet, hihi
    pi_77559139
    Gefeliciteerd!
    pi_77559174
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

leuk!
    alleen snap ik de uitleg niet, hihi
    Lui wijf!

Ik zal eens zoeken,brb...
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:01:31 #227
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_77559226
    quote:
    [ afbeelding ]

Zoet !
    quote:

Gefeliciteerd !
    pi_77559290
    Gefeliciteerd AmyGrace!
    pi_77559399
    quote:
    Dankje voor opzoeken
    En wat leuk die zoete nagels

En gefeliciteerd AmyGrace!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:07:41 #231
    287877 AmNaBa
    heeft het nagellakvirus
    pi_77559414
    @ AmyGrace,
    gefeliciteerd met je rijbewijs!!!

Ik wacht op het tnt mannetje met bestelde 2-way stripers, dus nog geen ervaring, maar lijkt me echt supertof. Maar goed...nu wachten en wachten...

Leuk idee, valentijnsnagels.....heb al wel eerder veel met hartjes gedaan. Gauw eten en dan mijn nagels lakken, want ze zien er niet meer uit.
    pi_77559739
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Lui wijf!

Ik zal eens zoeken,brb...
    quote:
    *klik*
    pi_77559803
    oooh, nu snap ik het!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:25:44 #234
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_77560065
    quote:

[ afbeelding ]

Al over nagedacht?
    Mijn cowgirl kostuum met zebra of luipaardnagels denk ik het is dan ook carnaval.
    Mooie valentijnscreaties heb jij al gemaakt!

Gefeli Amygrace!

Er stond vandaag toch zo een leuk pakketje op mij te wachten Misa, Zoya en Nubar met dank aan snkr-xxx en Romika! Namen en foto's komen morgen met daglicht *tromgeroffel*
    Knoei
    pi_77560104
    Bedankt voor de felicitaties

Ik vond nog een oude NOTD op de camera, Gosh Rainbow over zwarte nagellak van Essence. t'Is echt onmogelijk om de schoonheid van flakies op de foto te krijgen...zucht

pi_77560353
    New members to the family:

060, 118, 107, 560
    pi_77560377
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[ afbeelding ]
    Foto is van missJ.
    Nee die is ook anders maar er is nog een derde.
    pi_77560428
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 09:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: inslaan!!!

Hee MiMu, leuk je hier ook weer eens te zien Wat een werk he, zo'n blog..
    Moet je eens proberen je naam te veranderen. Dat is handig joh!
    Naja, voor de toekomst wel maar ik ben nu al twee dagen bezig iedereen aan te schrijven.
    pi_77560487
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nu wil ik ze helemaal hebben
    de zwarte streepjes van mondriaan zijn konad hoor, ze zijn ingekleurd met de stripers

trouwens, met de meeste kleuren die ik heb kan ik ook stempelen, ik heb er 8 (en ze zijn al 10 jaar oud)
    pi_77560538
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Moet je eens proberen je naam te veranderen. Dat is handig joh!
    Naja, voor de toekomst wel maar ik ben nu al twee dagen bezig iedereen aan te schrijven.
    Lol nee bedankt Je bent nu in ieder geval helemaal klaar om alleen met je bloginhoud bezig te zijn toch?
    pi_77560563
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

de zwarte streepjes van mondriaan zijn konad hoor, ze zijn ingekleurd met de stripers

trouwens, met de meeste kleuren die ik heb kan ik ook stempelen, ik heb er 8 (en ze zijn al 10 jaar oud)
    pi_77560581
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

OMG die pinguïntjes zijn zo lief!

Legergroen, hmmm, ik heb er wel wat maar geen gangbare merken.
    pi_77560640
    quote:

Echantra verkoopt China Glaze Matte Magic en Boozyshop Essie MAY.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:42:53 #244
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77560766
    Crientj: pakje is binnen

Dus, net binnen:

Seche Vite
    China Glaze Dorothy who?
    OPI Mad as a hatter
    OPI Mrs O'leary's bbq
    Essie Angora cardi
    (kleuren zijn niet heel accuraat, maar voor het idee...)

Zo, en nu eens even bijlezen
    pi_77560865
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol nee bedankt Je bent nu in ieder geval helemaal klaar om alleen met je bloginhoud bezig te zijn toch?
    Bijna wel. Heb vanmiddag allerlei bedrijven waar ik al contact mee had aangeschreven om mijn gegevens te laten veranderen.
    Ik hoop er vanavond nog een leuke mani uit te kunnen knallen (Zal hem hier ook posten ) en misschien nog wat swatches te doen voor de rest van de week.

Leuke Valentijnsnagels Obli!
    En tlicious (volgens mij klopt dat niet ) ook al zulke prachtige nagels!
    Mss: goesso! Volhouden! Ik heb ook heel erg gebeten vroegah. Nu zuig ik op mijn nagels als ik nerveus ben.
    pi_77560870
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

060, 118, 107, 560
    Wat leuk zeg! Ik zit nog steeds te wachten op de mijne.
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:

Dus, net binnen:
    [ afbeelding ]

Seche Vite
    China Glaze Dorothy who?
    OPI Mad as a hatter
    OPI Mrs O'leary's bbq
    Essie Angora cardi

Leuk!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:52:56 #247
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77561175
    quote:
    [ afbeelding ]

Pretty!!
    quote:

Gefeliciteerd
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

060, 118, 107, 560
    Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:54:49 #248
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77561252
    Oh... en ik heb net al mijn nagels gekortwiekt... Ik zat nog met een kort pinkie (die ene die helemaal ingescheurd was.. ), mijn wijsvingers waren niet helemaal op lengte, en toen scheurde net bij het uitpakken van het pakketje hierboven (ongeduldig!!!) mijn duimnagel... ik had hem al een keer gelijmd, en de andere duim ook, maar nu was ie echt verloren... Dus ik ben weer kort.
    pi_77561308
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:

Dus, net binnen:
    [ afbeelding ]

Seche Vite
    China Glaze Dorothy who?
    OPI Mad as a hatter
    OPI Mrs O'leary's bbq
    Essie Angora cardi

Helemaal super!

Weer prachtige kleurtjes allemaal!
    Ik ga straks maar weer lakken met CG OMG. Denk ik. Of het wordt weer zwart..
    Maar ik ben zo bang dat de boel weer gaat chippen..
    pi_77561330
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Lindytje het volgende:
    Oh... en ik heb net al mijn nagels gekortwiekt... Ik zat nog met een kort pinkie (die ene die helemaal ingescheurd was.. ), mijn wijsvingers waren niet helemaal op lengte, en toen scheurde net bij het uitpakken van het pakketje hierboven (ongeduldig!!!) mijn duimnagel... ik had hem al een keer gelijmd, en de andere duim ook, maar nu was ie echt verloren... Dus ik ben weer kort.
    Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;o
      dinsdag 2 februari 2010 @ 18:58:24 #251
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77561405
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Crientj het volgende:

[..]

Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;o
    Hahaha, ja!!! Maar mijn ongeduld hangt er ook wel mee samen...
    Nogmaals heeeeeeel erg bedankt!!
    pi_77561714
    Die hartjes zijn wel heel simpel. Misschien doe ik er wel 1.
    pi_77561733
    Ik ging naakt op de foto vanmiddag.

Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 19:22:04 #254
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77562503
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Nune het volgende:
    Ik ging naakt op de foto vanmiddag.
    [ afbeelding ]
    Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!
    Nette nageltjes hoor!!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 19:25:19 #255
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_77562658
    Obli !
    Whatever I want.
    pi_77563264
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Pretty!!
    [..]

Gefeliciteerd
    [..]

Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
    en Thanks Nune! Ik zal morgen eens foto's maken van mijn Nfu Oh's
    pi_77563422
    Volgens mij vind die Max nails lak (Die goedkope van de action) het niet fijn om een laagje eroverheen te krijgen.

Eerst al met mijn topcoat last van, nu ook met CG Matte Magic.
    Wel laten drogen enzovoort, maar ik heb nu een hele streep waarbij die lak weggepoest is. ;{
    pi_77563533
    Maar ik ben wel helemaal verliefd op die matte topcoat.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 19:54:47 #259
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77564108
    quote:

[ afbeelding ]

Al over nagedacht?
    Rood kant

Oh...op mijn nagels? Dat weet ik nog niet
      dinsdag 2 februari 2010 @ 19:57:28 #260
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77564259
    quote:

Goedzo!!
    pi_77564349
    Oke dames, niet lachen maar ik kon het niet laten Ik zag dat filmpje wat oblivion plaatste en ik moest zelf gewoon even die hartjes uitproberen. De aller eerste keer dat ik iets op mijn nagels heb behalve een simpel lakje. En het staat stiekem best leuk zo voor de eerste keer. Helaas geen cocktailprikkertje in de buurt, dus maar een wattenstaafje schuin afgeknipt

pi_77564968
    Toch wel goed gelukt voor met een wattenstaafje
    pi_77564998
    @ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs

Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
    pi_77565288
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:

Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
    Ik vind OPI erg fijn lakken, door het borsteltje maar ook de formule. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, sommigen vinden het borsteltje helemaal niet fijn. En OPI hoeft niet duur te zijn hoor, bestellen via transdesign is fijn en scheelt veel geld.
    pi_77566562
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:

Ik vind OPI ook erg fijn lakken en ze hebben leuke kleurtjes zoals je al zegt!
    Je kunt ook marktplaats in de gaten houden, daar bieden ze ook wel eens OPI lakjes voor goedkoop aan, en anders is bestellen via transdesign niet zo duur.
    pi_77567179
    SPOILER
    en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
    pi_77567340
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    En tilicious (ofzoiets, sorry ) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 20:52:15 #268
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77567385
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
    SPOILER
    Oei!!! Gatver!!
    Beterschap!
    (en van mij krijg je een schop onder je hol naar je bed... ) Pas goed op jezelf hoor!
    pi_77567387
    Hee, krijg nah wat!
    net bestelling gedaan op TD, krijg ik ineens wel in 1 keer de keuze om voor de shipping fee van 18 dollar te kiezen!
    Krijg nu ook gelijk paypal. Gelijk betalen of wegklikken en wachten op het betaalverzoek?
    pi_77567487
    dit is mijn bestelling trouwens:
    quote:
    OPI-Suzi Skis in the Pyrenees (Suede) $4.99 $4.99 1 5-B59
    OPI-My Private Jet $4.99 $4.99 1 5-T02
    OPI-Black Onyx $4.99 $4.99 1 DS021
    OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95 1 DS007
    OPI-DS signature * $6.95 $6.95 1 5-S63
    OPI-Chicago Champagne Toast $4.99 $4.99 1 5-A56
    OPI-Absolutely Alice $4.99 $4.99 1 5-B61
    OPI-OPI Ink $4.99 $4.99 1 70577
    CG-Ruby Pumps #182 $2.60 $2.60
    pi_77567554
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef MissJ het volgende:
    [..]

Ik ben jaloers op jou bestelling
    pi_77567604
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:

[..]
    SPOILER
    En tilicious (ofzoiets, sorry ) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
    scheelt dat ik helaas al migraine heb haha maar bah!
    ik doe ook wel voorzichtig, is wel erg moeilijk met mijn rooster en niemand was blij met me op dit moment... helemaal m'n horeca baantje niet.. maar dat is nu echt te zwaar..
    SPOILER
    ik heb de hele dag braaf in bed gelegen nu eventjes lakken, iemand nog suggesties welke kleuren in ga mengen? iemand trouwens tevens een idee waar je potjes kan kopen met kwastjes om het erin te doen?
    pi_77567666
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef MissJ het volgende:
    [..]

*jaloers is*
      dinsdag 2 februari 2010 @ 20:59:00 #274
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_77567748

Essie Angora Cardi met Orly satin seal

(edit: en kijk mijn nagels kort zijn )
    pi_77567898
    Kleintje wel doen hoor *knuf voor de au en de val* Ik heb in november blijkbaar ook een hersenschudding opgelopen bij mijn aanrijding en doordat ik geen rust heb genomen, draag ik daar nu de gevolgen van . *geeft Kleintje zachte schop onder d'r bips* Naar bed jij!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 21:04:31 #276
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77568049
    AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs! Kleintje, wat balen.. hopelijk kan de dokter iets meer voor je betekenen zodat het snel wat beter gaat .

M'n nagellakremover is op, wat haat ik dat! Morgen even nieuwe halen.
    pi_77568276
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Nieners het volgende:
    AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs! Kleintje, wat balen.. hopelijk kan de dokter iets meer voor je betekenen zodat het snel wat beter gaat .

M'n nagellakremover is op, wat haat ik dat! Morgen even nieuwe halen.
    daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennen vorige keer remover op, 4 vinger schoon nog 6 vies, moeders had het nog staan
      dinsdag 2 februari 2010 @ 21:29:57 #278
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77569307
    Kleintje ga naar bed! *strenge moederblik opzet*

In bed kun je ook lakken
    pi_77569642
    Ik heb hartjes gedaan. Om te proberen. Ziet er wel geinig uit Morgen foto's.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 21:38:34 #280
    54058 babyfeet
    08-09-2010 Trouwen!!!!!
    pi_77569742
    AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs!!

en kleintje beterschap goed rusten hoor

ben echt inspiratie loos ben te veel bezig met dingen voor de bruiloft
    maar wie weet staks als die foli's binnen zijn
      PR/Manusje van alles dinsdag 2 februari 2010 @ 21:40:43 #281
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_77569863
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
    Ik heb hartjes gedaan. Om te proberen. Ziet er wel geinig uit Morgen foto's.
    Ben heul benieuwd
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
    pi_77570043
    * gaat met boos hoofd in bed liggen mokken *

i'll be back
    pi_77570073
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ben heul benieuwd
    had jij je gelakte nagels al gepost ja?
    pi_77570653
    Mad as a Hatter

dinsdag 2 februari 2010 @ 21:58:44 #285
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_77570804
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Daph_ het volgende:
    Mad as a Hatter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    zonnebril opzet*

Hoeveel lagen zijn dit nou? Hij dekt toch zo slecht? Heb je er nog een basis onder?
    pi_77570971
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zonnebril opzet*

Hoeveel lagen zijn dit nou? Hij dekt toch zo slecht? Heb je er nog een basis onder?
    Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorg Dit is drie laagjes met een laag SV. Het voelt alsof ik naar minidiscoballen kijk als ik naar mijn nagels kijk
      dinsdag 2 februari 2010 @ 22:04:11 #287
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77571088
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennen vorige keer remover op, 4 vinger schoon nog 6 vies, moeders had het nog staan
    Haha wat lief! De mijne doet dat helaas niet . Die zat me alleen met een scheef hoofd aan te kijken toen ik zei dat ik zin had om te lakken. Heb vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad dus dat is een beetje afleiding voor me. Gelukkig is nog niks gechipt . En nu hup naar bed jij!
      dinsdag 2 februari 2010 @ 22:04:54 #288
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_77571128
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorg Dit is drie laagjes met een laag SV. Het voelt alsof ik naar minidiscoballen kijk als ik naar mijn nagels kijk
    Vond hem eerst niet zo maar vind hem steeds mooier en toffer worden .
    *ook eens kijken gaat*
    pi_77571150
    Ik heb Mad as a Hatter op papier gemengd met CG Medaillon voor extra bling... die ga ik binnenkort eens opsmeren
    pi_77571197
    Kleintje, sterkte! Hoop dat het binnenkort wat beter gaat. Wel uitrusten hoor!

En Daph: Mooi.
    pi_77571551
    Ik hoop trouwens echt dat ik morgen verrast word met een pakketje. Nfu Oh, Transdesign of mijn gelset, ik wil ze.
    pi_77571688
    * duimt dat het nailart pakket bij Debsterr wordt bezorgd, dat Nune één (of meer!) pakketjes ontvangt, dat Mirjam de plates van ocnailart binnen krijgt en hoopt ook dat Daph haar RBL's binnenkrijgt!!* Ja, ik hoop nog steeds dat het waar is en dat ze komen. Ze zijn vorige week verzonden zei ze, ik hoop het, ik hoop het.. *crosses fingers*
    pi_77571843
    Oja, je RBL's! Ze waren verzonden, ik hoop dat ze heeeeeel snel aankomen. Kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten!
    pi_77571962

Ik ga erover dromen denk ik Nighty ladies, cross your fingers for all those lovely packages!!
    pi_77571998
    Ik duik er ook in. Truste!
    pi_77572106
    Kleintje, sterkte

ladies, weten jullie dat: heb een betaalverzoek ontvangen van TD, ik betaal via paypal.
    Wanneer moet ik dat verzoek uiterlijk voldoen?
    komt me namelijk beter uit als ik over een paar dagen betaal
    Maar ik MOEST nu bestellen want ze hadden Suzi skis in the pyrenees / suede weer
      dinsdag 2 februari 2010 @ 22:43:37 #297
    246495 Guess.
    Gijs,Joost&Teun!!!
    pi_77573120
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).
    Kreeg em vanmiddagal binnen ... Heb ff snel een nagel getest en ik ben tevreden!
    Thanks,ik heb em ook bestelt + nog 3 andere lakjes,ik ben te erg
    Hopelijk heb ik het ookzo snel in huis
    Net na lange tijd weer gekonad,morgen foto's!

Kleintje sterkte ,doe het rustig aan is echt belangrijk bij een hersenschuding
    28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
    pi_77574674
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
    [ afbeelding ]

Essie Angora Cardi met Orly satin seal

(edit: en kijk mijn nagels kort zijn )
    heel mooi dat matte
    Ik denk dat ik toch ook maar een matte topcoat ga scoren
    pi_77575396
    Bijna
    pi_77575403
    maar nog niet helemaal
    pi_77575419
    ja ik weet dat ik naar bed moet
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')