abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77563264
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Pretty!!
[..]

Gefeliciteerd
[..]

Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
en Thanks Nune! Ik zal morgen eens foto's maken van mijn Nfu Oh's
pi_77563422
Volgens mij vind die Max nails lak (Die goedkope van de action) het niet fijn om een laagje eroverheen te krijgen.

Eerst al met mijn topcoat last van, nu ook met CG Matte Magic.
Wel laten drogen enzovoort, maar ik heb nu een hele streep waarbij die lak weggepoest is. ;{
pi_77563533
Maar ik ben wel helemaal verliefd op die matte topcoat.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:54:47 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77564108
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?

[ afbeelding ]

Al over nagedacht?
Rood kant

Oh...op mijn nagels? Dat weet ik nog niet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:57:28 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77564259
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort

Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!

Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
Goedzo!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77564349
Oke dames, niet lachen maar ik kon het niet laten Ik zag dat filmpje wat oblivion plaatste en ik moest zelf gewoon even die hartjes uitproberen. De aller eerste keer dat ik iets op mijn nagels heb behalve een simpel lakje. En het staat stiekem best leuk zo voor de eerste keer. Helaas geen cocktailprikkertje in de buurt, dus maar een wattenstaafje schuin afgeknipt

All good things are wild and free.
pi_77564968
Toch wel goed gelukt voor met een wattenstaafje
pi_77564998
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs

Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
pi_77565288
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:

Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
Ik vind OPI erg fijn lakken, door het borsteltje maar ook de formule. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, sommigen vinden het borsteltje helemaal niet fijn. En OPI hoeft niet duur te zijn hoor, bestellen via transdesign is fijn en scheelt veel geld.
pi_77566562
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:

Ik vind OPI ook erg fijn lakken en ze hebben leuke kleurtjes zoals je al zegt!
Je kunt ook marktplaats in de gaten houden, daar bieden ze ook wel eens OPI lakjes voor goedkoop aan, en anders is bestellen via transdesign niet zo duur.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77567179
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
pi_77567340
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
En tilicious (ofzoiets, sorry ) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:52:15 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77567385
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
SPOILER
Oei!!! Gatver!!
Beterschap!
(en van mij krijg je een schop onder je hol naar je bed... ) Pas goed op jezelf hoor!
Don't come closer, I might hurt you
pi_77567387
Hee, krijg nah wat!
net bestelling gedaan op TD, krijg ik ineens wel in 1 keer de keuze om voor de shipping fee van 18 dollar te kiezen!
Krijg nu ook gelijk paypal. Gelijk betalen of wegklikken en wachten op het betaalverzoek?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77567487
dit is mijn bestelling trouwens:
quote:
OPI-Suzi Skis in the Pyrenees (Suede) $4.99 $4.99 1 5-B59
OPI-My Private Jet $4.99 $4.99 1 5-T02
OPI-Black Onyx $4.99 $4.99 1 DS021
OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95 1 DS007
OPI-DS signature * $6.95 $6.95 1 5-S63
OPI-Chicago Champagne Toast $4.99 $4.99 1 5-A56
OPI-Absolutely Alice $4.99 $4.99 1 5-B61
OPI-OPI Ink $4.99 $4.99 1 70577
CG-Ruby Pumps #182 $2.60 $2.60
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_77567554
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]

Ik ben jaloers op jou bestelling
pi_77567604
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:

[..]
SPOILER
En tilicious (ofzoiets, sorry ) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
scheelt dat ik helaas al migraine heb haha maar bah!
ik doe ook wel voorzichtig, is wel erg moeilijk met mijn rooster en niemand was blij met me op dit moment... helemaal m'n horeca baantje niet.. maar dat is nu echt te zwaar..
SPOILER
ik heb de hele dag braaf in bed gelegen nu eventjes lakken, iemand nog suggesties welke kleuren in ga mengen? iemand trouwens tevens een idee waar je potjes kan kopen met kwastjes om het erin te doen?
pi_77567666
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]

*jaloers is*
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:59:00 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77567748

Essie Angora Cardi met Orly satin seal

(edit: en kijk mijn nagels kort zijn )
Don't come closer, I might hurt you
pi_77567898
Kleintje wel doen hoor *knuf voor de au en de val* Ik heb in november blijkbaar ook een hersenschudding opgelopen bij mijn aanrijding en doordat ik geen rust heb genomen, draag ik daar nu de gevolgen van . *geeft Kleintje zachte schop onder d'r bips* Naar bed jij!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:04:31 #276
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77568049
AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs! Kleintje, wat balen.. hopelijk kan de dokter iets meer voor je betekenen zodat het snel wat beter gaat .

M'n nagellakremover is op, wat haat ik dat! Morgen even nieuwe halen.
Living and loving in the moment.
pi_77568276
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Nieners het volgende:
AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs! Kleintje, wat balen.. hopelijk kan de dokter iets meer voor je betekenen zodat het snel wat beter gaat .

M'n nagellakremover is op, wat haat ik dat! Morgen even nieuwe halen.
daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennen vorige keer remover op, 4 vinger schoon nog 6 vies, moeders had het nog staan
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:29:57 #278
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77569307
Kleintje ga naar bed! *strenge moederblik opzet*

In bed kun je ook lakken
pi_77569642
Ik heb hartjes gedaan. Om te proberen. Ziet er wel geinig uit Morgen foto's.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:38:34 #280
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_77569742
AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs!!

en kleintje beterschap goed rusten hoor

ben echt inspiratie loos ben te veel bezig met dingen voor de bruiloft
maar wie weet staks als die foli's binnen zijn
  PR/Manusje van alles dinsdag 2 februari 2010 @ 21:40:43 #281
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77569863
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb hartjes gedaan. Om te proberen. Ziet er wel geinig uit Morgen foto's.
Ben heul benieuwd
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77570043
* gaat met boos hoofd in bed liggen mokken *

i'll be back
pi_77570073
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ben heul benieuwd
had jij je gelakte nagels al gepost ja?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77570653
Mad as a Hatter

dinsdag 2 februari 2010 @ 21:58:44 #285
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77570804
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Mad as a Hatter

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zonnebril opzet*

Hoeveel lagen zijn dit nou? Hij dekt toch zo slecht? Heb je er nog een basis onder?
pi_77570971
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zonnebril opzet*

Hoeveel lagen zijn dit nou? Hij dekt toch zo slecht? Heb je er nog een basis onder?
Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorg Dit is drie laagjes met een laag SV. Het voelt alsof ik naar minidiscoballen kijk als ik naar mijn nagels kijk
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:04:11 #287
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77571088
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennen vorige keer remover op, 4 vinger schoon nog 6 vies, moeders had het nog staan
Haha wat lief! De mijne doet dat helaas niet . Die zat me alleen met een scheef hoofd aan te kijken toen ik zei dat ik zin had om te lakken. Heb vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad dus dat is een beetje afleiding voor me. Gelukkig is nog niks gechipt . En nu hup naar bed jij!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:04:54 #288
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77571128
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorg Dit is drie laagjes met een laag SV. Het voelt alsof ik naar minidiscoballen kijk als ik naar mijn nagels kijk
Vond hem eerst niet zo maar vind hem steeds mooier en toffer worden .
*ook eens kijken gaat*
pi_77571150
Ik heb Mad as a Hatter op papier gemengd met CG Medaillon voor extra bling... die ga ik binnenkort eens opsmeren
I had a signature once. It was awful.
pi_77571197
Kleintje, sterkte! Hoop dat het binnenkort wat beter gaat. Wel uitrusten hoor!

En Daph: Mooi.
pi_77571551
Ik hoop trouwens echt dat ik morgen verrast word met een pakketje. Nfu Oh, Transdesign of mijn gelset, ik wil ze.
pi_77571688
* duimt dat het nailart pakket bij Debsterr wordt bezorgd, dat Nune één (of meer!) pakketjes ontvangt, dat Mirjam de plates van ocnailart binnen krijgt en hoopt ook dat Daph haar RBL's binnenkrijgt!!* Ja, ik hoop nog steeds dat het waar is en dat ze komen. Ze zijn vorige week verzonden zei ze, ik hoop het, ik hoop het.. *crosses fingers*
pi_77571843
Oja, je RBL's! Ze waren verzonden, ik hoop dat ze heeeeeel snel aankomen. Kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten!
pi_77571962

Ik ga erover dromen denk ik Nighty ladies, cross your fingers for all those lovely packages!!
pi_77571998
Ik duik er ook in. Truste!
pi_77572106
Kleintje, sterkte

ladies, weten jullie dat: heb een betaalverzoek ontvangen van TD, ik betaal via paypal.
Wanneer moet ik dat verzoek uiterlijk voldoen?
komt me namelijk beter uit als ik over een paar dagen betaal
Maar ik MOEST nu bestellen want ze hadden Suzi skis in the pyrenees / suede weer
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:43:37 #297
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_77573120
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).
Kreeg em vanmiddagal binnen ... Heb ff snel een nagel getest en ik ben tevreden!
Thanks,ik heb em ook bestelt + nog 3 andere lakjes,ik ben te erg
Hopelijk heb ik het ookzo snel in huis
Net na lange tijd weer gekonad,morgen foto's!

Kleintje sterkte ,doe het rustig aan is echt belangrijk bij een hersenschuding
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_77574674
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Essie Angora Cardi met Orly satin seal

(edit: en kijk mijn nagels kort zijn )
heel mooi dat matte
Ik denk dat ik toch ook maar een matte topcoat ga scoren
pi_77575396
Bijna
pi_77575403
maar nog niet helemaal
pi_77575419
ja ik weet dat ik naar bed moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')