quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty!!
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
Rood kantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Goedzo!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort![]()
Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!![]()
Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
Ik vind OPI erg fijn lakken, door het borsteltje maar ook de formule. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, sommigen vinden het borsteltje helemaal niet fijn. En OPI hoeft niet duur te zijn hoor, bestellen via transdesign is fijn en scheelt veel geld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs
Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
Ik vind OPI ook erg fijn lakken en ze hebben leuke kleurtjes zoals je al zegt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs
Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tilicious (ofzoiets, sorry) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Oei!!! Gatver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
Beterschap!![]()
(en van mij krijg je een schop onder je hol naar je bed...) Pas goed op jezelf hoor!
Don't come closer, I might hurt you
quote:OPI-Suzi Skis in the Pyrenees (Suede) $4.99 $4.99 1 5-B59
OPI-My Private Jet $4.99 $4.99 1 5-T02
OPI-Black Onyx $4.99 $4.99 1 DS021
OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95 1 DS007
OPI-DS signature * $6.95 $6.95 1 5-S63
OPI-Chicago Champagne Toast $4.99 $4.99 1 5-A56
OPI-Absolutely Alice $4.99 $4.99 1 5-B61
OPI-OPI Ink $4.99 $4.99 1 70577
CG-Ruby Pumps #182 $2.60 $2.60
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]scheelt dat ik helaas al migraine heb haha maar bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tilicious (ofzoiets, sorry) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
ik doe ook wel voorzichtig, is wel erg moeilijk met mijn rooster en niemand was blij met me op dit moment... helemaal m'n horeca baantje niet.. maar dat is nu echt te zwaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de hele dag braaf in bed gelegennu eventjes lakken, iemand nog suggesties welke kleuren in ga mengen?
iemand trouwens tevens een idee waar je potjes kan kopen met kwastjes om het erin te doen?
daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Nieners het volgende:
AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs! Kleintje, wat balen.. hopelijk kan de dokter iets meer voor je betekenen zodat het snel wat beter gaat.
M'n nagellakremover is op, wat haat ik dat! Morgen even nieuwe halen.
Ben heul benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb hartjes gedaan. Om te proberen. Ziet er wel geinig uitMorgen foto's.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Daph_ het volgende:
Mad as a Hatter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zonnebril opzet*
Hoeveel lagen zijn dit nou? Hij dekt toch zo slecht? Heb je er nog een basis onder?
Haha wat lief! De mijne doet dat helaas nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
daarom hou ik zoveel van me moeder, dingen die ik veel gebruik haalt ze dubbel en dan verstopt ze er 1tje want ik ga altijd hysterisch door het huis rennenvorige keer remover op, 4 vinger schoon nog 6 vies, moeders had het nog staan
Vond hem eerst niet zo maar vind hem steeds mooier en toffer wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook... Dus ik moet zeggen dat ik een beetje valsspeel met een laagje Millennium eronder, uit voorzorgDit is drie laagjes met een laag SV. Het voelt alsof ik naar minidiscoballen kijk als ik naar mijn nagels kijk
Thanks,ik heb em ook bestelt + nog 3 andere lakjes,ik ben te ergquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).
Kreeg em vanmiddagal binnen... Heb ff snel een nagel getest en ik ben tevreden!
heel mooi dat mattequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi met Orly satin seal
(edit: en kijk mijn nagels kort zijn![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |