abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:58:24 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77561405
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Crientj het volgende:

[..]

Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;o
Hahaha, ja!!! Maar mijn ongeduld hangt er ook wel mee samen...
Nogmaals heeeeeeel erg bedankt!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_77561714
Die hartjes zijn wel heel simpel. Misschien doe ik er wel 1.
pi_77561733
Ik ging naakt op de foto vanmiddag.

Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:22:04 #254
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77562503
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Nune het volgende:
Ik ging naakt op de foto vanmiddag.
[ afbeelding ]
Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!
Nette nageltjes hoor!!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:25:19 #255
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77562658
Obli !
Whatever I want.
pi_77563264
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Pretty!!
[..]

Gefeliciteerd
[..]

Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
en Thanks Nune! Ik zal morgen eens foto's maken van mijn Nfu Oh's
pi_77563422
Volgens mij vind die Max nails lak (Die goedkope van de action) het niet fijn om een laagje eroverheen te krijgen.

Eerst al met mijn topcoat last van, nu ook met CG Matte Magic.
Wel laten drogen enzovoort, maar ik heb nu een hele streep waarbij die lak weggepoest is. ;{
pi_77563533
Maar ik ben wel helemaal verliefd op die matte topcoat.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:54:47 #259
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77564108
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?

[ afbeelding ]

Al over nagedacht?
Rood kant

Oh...op mijn nagels? Dat weet ik nog niet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:57:28 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_77564259
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort

Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!

Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
Goedzo!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_77564349
Oke dames, niet lachen maar ik kon het niet laten Ik zag dat filmpje wat oblivion plaatste en ik moest zelf gewoon even die hartjes uitproberen. De aller eerste keer dat ik iets op mijn nagels heb behalve een simpel lakje. En het staat stiekem best leuk zo voor de eerste keer. Helaas geen cocktailprikkertje in de buurt, dus maar een wattenstaafje schuin afgeknipt

All good things are wild and free.
pi_77564968
Toch wel goed gelukt voor met een wattenstaafje
pi_77564998
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs

Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
pi_77565288
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:

Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....
Ik vind OPI erg fijn lakken, door het borsteltje maar ook de formule. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, sommigen vinden het borsteltje helemaal niet fijn. En OPI hoeft niet duur te zijn hoor, bestellen via transdesign is fijn en scheelt veel geld.
pi_77566562
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:

Ik vind OPI ook erg fijn lakken en ze hebben leuke kleurtjes zoals je al zegt!
Je kunt ook marktplaats in de gaten houden, daar bieden ze ook wel eens OPI lakjes voor goedkoop aan, en anders is bestellen via transdesign niet zo duur.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77567179
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
pi_77567340
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
En tilicious (ofzoiets, sorry ) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:52:15 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77567385
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
SPOILER
Oei!!! Gatver!!
Beterschap!
(en van mij krijg je een schop onder je hol naar je bed... ) Pas goed op jezelf hoor!
pi_77567387
Hee, krijg nah wat!
net bestelling gedaan op TD, krijg ik ineens wel in 1 keer de keuze om voor de shipping fee van 18 dollar te kiezen!
Krijg nu ook gelijk paypal. Gelijk betalen of wegklikken en wachten op het betaalverzoek?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77567487
dit is mijn bestelling trouwens:
quote:
OPI-Suzi Skis in the Pyrenees (Suede) $4.99 $4.99 1 5-B59
OPI-My Private Jet $4.99 $4.99 1 5-T02
OPI-Black Onyx $4.99 $4.99 1 DS021
OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95 1 DS007
OPI-DS signature * $6.95 $6.95 1 5-S63
OPI-Chicago Champagne Toast $4.99 $4.99 1 5-A56
OPI-Absolutely Alice $4.99 $4.99 1 5-B61
OPI-OPI Ink $4.99 $4.99 1 70577
CG-Ruby Pumps #182 $2.60 $2.60
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77567554
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]

Ik ben jaloers op jou bestelling
pi_77567604
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:

[..]
SPOILER
En tilicious (ofzoiets, sorry ) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
scheelt dat ik helaas al migraine heb haha maar bah!
ik doe ook wel voorzichtig, is wel erg moeilijk met mijn rooster en niemand was blij met me op dit moment... helemaal m'n horeca baantje niet.. maar dat is nu echt te zwaar..
SPOILER
ik heb de hele dag braaf in bed gelegen nu eventjes lakken, iemand nog suggesties welke kleuren in ga mengen? iemand trouwens tevens een idee waar je potjes kan kopen met kwastjes om het erin te doen?
pi_77567666
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef MissJ het volgende:
[..]

*jaloers is*
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:59:00 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77567748

Essie Angora Cardi met Orly satin seal

(edit: en kijk mijn nagels kort zijn )
pi_77567898
Kleintje wel doen hoor *knuf voor de au en de val* Ik heb in november blijkbaar ook een hersenschudding opgelopen bij mijn aanrijding en doordat ik geen rust heb genomen, draag ik daar nu de gevolgen van . *geeft Kleintje zachte schop onder d'r bips* Naar bed jij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')