Hahaha, ja!!! Maar mijn ongeduld hangt er ook wel mee samen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;o

Nette nageltjes hoor!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Nune het volgende:
Ik ging naakt op de foto vanmiddag.
[ afbeelding ]
Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty!!
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjes
 en Thanks Nune! Ik zal morgen eens foto's maken van mijn Nfu Oh's
 en Thanks Nune! Ik zal morgen eens foto's maken van mijn Nfu Oh's  

Rood kantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?

Goedzo!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort
Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!
Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.

Ik zag dat filmpje wat oblivion plaatste en ik moest zelf gewoon even die hartjes uitproberen. De aller eerste keer dat ik iets op mijn nagels heb behalve een simpel lakje. En het staat stiekem best leuk zo voor de eerste keer.
 Ik zag dat filmpje wat oblivion plaatste en ik moest zelf gewoon even die hartjes uitproberen. De aller eerste keer dat ik iets op mijn nagels heb behalve een simpel lakje. En het staat stiekem best leuk zo voor de eerste keer.  Helaas geen cocktailprikkertje in de buurt, dus maar een wattenstaafje schuin afgeknipt
 Helaas geen cocktailprikkertje in de buurt, dus maar een wattenstaafje schuin afgeknipt 

Ik vind OPI erg fijn lakken, door het borsteltje maar ook de formule. Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, sommigen vinden het borsteltje helemaal niet fijn. En OPI hoeft niet duur te zijn hoor, bestellen via transdesign is fijn en scheelt veel geld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs
Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....

Ik vind OPI ook erg fijn lakken en ze hebben leuke kleurtjes zoals je al zegt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
@ AmyGrace gefeliciteerd met je rijbewijs
Mooie lakjes ook weer zie ik. Ik zie ook dat jullie veel van OPI hebben, is dat echt zo'n fijne lak? Na een paar erg dure miskopen van Chanel en Dior nagellakjes was ik ff genezen van dure nagellak kopen. Maar nu ik hier zoveel ontzettend leuke kleuren van OPI zie word ik wel erg hebberig....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tilicious (ofzoiets, sorry) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Kleintje19 het volgende:
 Oei!!! Gatver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
Oei!!! Gatver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lakken, ook al word dat geen succes...ik ga eens lakjes mixen
Beterschap!
(en van mij krijg je een schop onder je hol naar je bed...) Pas goed op jezelf hoor!
Don't come closer, I might hurt you

quote:OPI-Suzi Skis in the Pyrenees (Suede) $4.99 $4.99 1 5-B59
OPI-My Private Jet $4.99 $4.99 1 5-T02
OPI-Black Onyx $4.99 $4.99 1 DS021
OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95 1 DS007
OPI-DS signature * $6.95 $6.95 1 5-S63
OPI-Chicago Champagne Toast $4.99 $4.99 1 5-A56
OPI-Absolutely Alice $4.99 $4.99 1 5-B61
OPI-OPI Ink $4.99 $4.99 1 70577
CG-Ruby Pumps #182 $2.60 $2.60

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]scheelt dat ik helaas al migraine heb haha maar bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tilicious (ofzoiets, sorry) ik vind het wel goed gelukt zonder dotter of sateprikker!
ik doe ook wel voorzichtig, is wel erg moeilijk met mijn rooster en niemand was blij met me op dit moment... helemaal m'n horeca baantje niet.. maar dat is nu echt te zwaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de hele dag braaf in bed gelegennu eventjes lakken, iemand nog suggesties welke kleuren in ga mengen?
iemand trouwens tevens een idee waar je potjes kan kopen met kwastjes om het erin te doen?

)
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |