abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77503710
quote:
Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))

Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken
[ link | afbeelding ]

Wauw!!!!
Daar zou ik ook de hele dag naar kijken als ik dat ophad!
  maandag 1 februari 2010 @ 09:23:47 #27
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77503751
Zo goed als een heel topic gemist. Weer erg mooie plaatjes dames
Knoei
pi_77503813
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld

Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
  maandag 1 februari 2010 @ 09:50:26 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77504193
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld

*hoopt mee *
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 februari 2010 @ 09:53:11 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77504244
Niets gevonden in de Claire's Hengelo. Helaas.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77504270
Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu ) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.

Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
pi_77504346
Thanks Debster Gelukkig ben ik de hele dag alleen thuis dus ik kan het pakje gewoon aannemen als het komt!!
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu ) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.

Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
Volgens mij is het wel okee als je 2 dagen wacht, langer weet ik niet.

Wat betreft invoering: als je lakken meer waard zijn dan ¤ 22 dan kan het zijn dat je invoerrechten en btw moet betalen aan de deur. Niet alles wordt eruit gepikt, maar mocht je pakketje eruit gehaald worden en de waarde van je lakken (dus niet de verzendkosten erbij rekenen!) is hoger dan ¤ 22 dan kan het zijn dat je 19% btw moet betalen en ¤ 12,50 (vast) inklaringskosten. Voor meer informatie kun je ook even op www.douane.nl kijken.
pi_77504556
Dank je wel Daph! Ga ik nu even naar zoeken!
En dan wacht ik nog wel even tot het geld echt erop staat,die paar dagen kan ik ook nog wel wachten.Kan ik die tijd gebruiken om uit te rekenen op welk bedrag ik uitkom (En dat is vast meer dan 22 euro.....) Thanks!
  maandag 1 februari 2010 @ 10:19:57 #34
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77504831
Mogguh! Snelle tvp, moet nu weg!
Don't come closer, I might hurt you
pi_77505197
tvpuh!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77505623
quote:
Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:

[..]

Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))

Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken
[ link | afbeelding ]

leuk!

En ook weer mooie creaties in de OP!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77505977
Obliiii

show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:07:57 #38
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_77506031
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_77506132
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Obliiii

show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
SPOILER

Sorry meis, maar vandaag niet zo veel tijd..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 1 februari 2010 @ 11:14:33 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77506187
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
Mijn nagels zijn juist veel harder geworden net scheermesjes af en toe
pi_77506325
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Dan zou ik ze juist lakken, mijn nagels zijn dan veel sterker dan wanneer ze 'naakt' zijn
pi_77507367
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
pi_77507418
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
*wilt graag je bestelling zien*
All good things are wild and free.
pi_77507555
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)

Wat heb je besteld?
  maandag 1 februari 2010 @ 12:07:21 #45
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77507778
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:

Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
Ik hoop hard voor je mee . Goedemorgen iedereen!
Living and loving in the moment.
pi_77507877
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:07 schreef Nieners het volgende:

[..]

Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
Ik hoop hard voor je mee . Goedemorgen iedereen!
Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VS
pi_77507888
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)

Wat heb je besteld?
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)

OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
pi_77508215
dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
pi_77508328
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Tammymara het volgende:
dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
Nee, tenzij de dollarkoers plotseling omhoog schiet
pi_77508427
THANK YOU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')