Wauw!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))
Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken
[ link | afbeelding ]
*hoopt meequote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld![]()
Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
Volgens mij is het wel okee als je 2 dagen wacht, langer weet ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef Tammymara het volgende:
Zit er bij transdesign nog een tijd op wanneer je het moet betalen? Als ik het nu bestel , en krijg die invoice of hoe het heet, kan ik dan twee dagen wachten met betalen? aangezien het geld pas (zie vorige topic) over een dag of drie op paypal staat?? ja ik weet (nu) dat ik het ook kan betalen zonder geld op paypal te zetten maar dan moet ik het weer terug gaan boeken omdat ik het nooit gebruik.
Maar zit daar nog een tijdslimiet aan wanneer je moet betalen?
En laatste vraag: als je besteld en het word eruit gepakt door de douane, hoeveel extra kosten komen er dan bij? Kan ik even uitrekenen of het dan nog steeds goedkoper is dan zeven euro betalen HIER in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!quote:Op maandag 1 februari 2010 01:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeetje! Al mijn nageldingen bij elkaar zijn nog niet zó duur (hoop ik;))
Het is een beetje zielig maar ik blijf naar mijn nagels kijken
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Obliiii![]()
show eens wat nagel pics, ik wil een nieuw verlanglijstje met must haves nagellakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry meis, maar vandaag niet zo veel tijd..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Mijn nagels zijn juist veel harder geworden net scheermesjes af en toequote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
Dan zou ik ze juist lakken, mijn nagels zijn dan veel sterker dan wanneer ze 'naakt' zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Agapimou het volgende:
Mijn nagels zijn de laatste tijd zoveel gescheurd etc dat ik ze nu maar even laat rusten. Even geen nagellak e.d
*wilt graag je bestelling zien*quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michelangela het volgende:
Aangestoken door de vele mooie voorbeelden hier heb ik ook maar eens een bestelling geplaatst bij Transdesign. Wat is jullie ervaring met de levertijden? Ik ben natuurlijk ongeduldig en zou het liefst morgen al beginnen met uitproberen
Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:26 schreef Daph_ het volgende:
RBL Scrangie had een vermeende dupe, van Sally Hansen (volgens mij Grape Going), maar veel meningen zijn daarover verdeeld![]()
Wie hoopt er met me mee dat mijn RBL's vandaag komen.. Ik wil ze!!! *stampvoet*
Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VSquote:Op maandag 1 februari 2010 12:07 schreef Nieners het volgende:
[..]
Klopt! Weet je ms waar ik die kan krijgen via internet?
Ik hoop hard voor je mee. Goedemorgen iedereen!
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ongeveer een week (uitgaande van een pakketje van negen lakken en dat je vandaag een paypalverzoek krijgt)
Wat heb je besteld?
Nee, tenzij de dollarkoers plotseling omhoog schietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Tammymara het volgende:
dus Daph, lakjes twv 21.60 hoef ik niet bang te zijn voor inklaringskosten en Btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |