nu wil ik ze helemaal hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ben er erg tevreden mee. heb deze er onder mee andere gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is met een kwastje en een pennetje voor hele fijne puntjes. onderop het flesje zit ook nog een dingetje om het pennetje om het door te prikken als het dicht zit.
@ mimu bij mij is je blog automatisch omgegaan in je nieuwe, hoor. heel netjes
kwee nie meer van wie, maar die orly is moooi
weet iemand een mooie legergroene kleur?
lekker kleurtjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
Zo, suede er af nu een simpele van de hema op die ik vandaag weer terug vond. Het is een rood/roze. Moet wel nog even de randjes schoonmaken
Zonder flits.
[ afbeelding ]
Met flits.
[ afbeelding ]
Aangepastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whoa, tering, behangpapier!
met paint of photoshop
610 pixels breed, past precies in de layout
Wat een lekker fel kleurtje! En wat een mooie nagels heb jij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
Zo, suede er af nu een simpele van de hema op die ik vandaag weer terug vond. Het is een rood/roze. Moet wel nog even de randjes schoonmaken
Zonder flits.
[ afbeelding ]
Met flits.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef tliciouz het volgende:
Zonder flits.
[ afbeelding ]
Met flits.
[ afbeelding ]
Toen ik dat op je blog zag, begon ik er wel over na te denken haha. Maar ik heb geen leuke plates, en ik weet niet of ik er het geduld voor heb om het uit de losse hand te doen. Toch maar eens een keer oefenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Dames wat gaan jullie dragen op Valentijsdag?
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Niets bijzonders denk ik, aangezien ik niets bijzonders ga doen die dag, zou ik het stom vinden om mijn nagels wel helemaal blij te maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Al over nagedacht?
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Bij Enchantra kun je de Matte Magic van CG bestellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:
Wat schattig Obli die hartjes![]()
tliciouz ,hele mooie kleur!
Weet iemand waar ik online in Nederland matte lakjes kan bestellen,wil het toch maar es proberen of een matte topcoat nog beter.
Ik heb 2 dagen geleden een matte topcoat van Diamond Cosmetics (via boozyshop.nl) besteld (volgens mij nieuw in de shop, ik was em nog niet eerder tegengekomen).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:
Weet iemand waar ik online in Nederland matte lakjes kan bestellen,wil het toch maar es proberen of een matte topcoat nog beter.
Zoet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Toch doen hoor, en dan hier posten!
Hartjes kan je heel gemakkelijk zelf maken, je neemt een tandenstoker, zet twee dotjes en die trek onder bij elkaar..![]()
Op youtube kan je echt heel vinden.
Volgende worden niet zo zoet...quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort![]()
Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!![]()
Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Hartjes kan je heel gemakkelijk zelf maken, je neemt een tandenstoker, zet twee dotjes en die trek onder bij elkaar..![]()
Lui wijf!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk!
alleen snap ik de uitleg niet, hihi
Zoetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb een paar nagels afgebeten en omdat het toen allemaal ongelijk was alles maar kortgevijld...heel kort![]()
Maar ik heb ze niet voor niets opgeofferd. Had vandaag rij-examen, dus spanning, dus bijten, maar wel geslaagd!![]()
Ben nu wel benieuwd hoe snel mn nageltjes weer mooi lang zijn. En kan ik meteen wat donkere kleurtjes uit de kast trekken..vind ik bij mezelf het mooist op wat kortere nagels.
Dankje voor opzoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Oblivion het volgende:
Alle valentijns Nagels op Youtube van deze week.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lui wijf!![]()
Ik zal eens zoeken,brb...
*klik*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Oblivion het volgende:
Alle valentijns Nagels op Youtube van deze week.
Mijn cowgirl kostuum met zebra of luipaardnagels denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Al over nagedacht?
Nee die is ook anders maar er is nog een derde.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Foto is van missJ.
Moet je eens proberen je naam te veranderen. Dat is handig joh!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: inslaan!!!![]()
Hee MiMu, leuk je hier ook weer eens te zienWat een werk he, zo'n blog..
de zwarte streepjes van mondriaan zijn konad hoor,quote:
Lol nee bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moet je eens proberen je naam te veranderen. Dat is handig joh!![]()
Naja, voor de toekomst wel maar ik ben nu al twee dagen bezig iedereen aan te schrijven.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
de zwarte streepjes van mondriaan zijn konad hoor,ze zijn ingekleurd met de stripers
trouwens, met de meeste kleuren die ik heb kan ik ook stempelen, ik heb er 8 (en ze zijn al 10 jaar oud)![]()
OMG die pinguïntjes zijn zo lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ben er erg tevreden mee. heb deze er onder mee andere gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is met een kwastje en een pennetje voor hele fijne puntjes. onderop het flesje zit ook nog een dingetje om het pennetje om het door te prikken als het dicht zit.
@ mimu bij mij is je blog automatisch omgegaan in je nieuwe, hoor. heel netjes
kwee nie meer van wie, maar die orly is moooi
weet iemand een mooie legergroene kleur?
Echantra verkoopt China Glaze Matte Magic en Boozyshop Essie MAY.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Guess. het volgende:
Bijna wel. Heb vanmiddag allerlei bedrijven waar ik al contact mee had aangeschreven om mijn gegevens te laten veranderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol nee bedanktJe bent nu in ieder geval helemaal klaar om alleen met je bloginhoud bezig te zijn toch?
Wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
New members to the family:
[ afbeelding ]
060, 118, 107, 560
Leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Crientj: pakje is binnen![]()
Dus, net binnen:
[ afbeelding ]
Seche Vite![]()
China Glaze Dorothy who?
OPI Mad as a hatter
OPI Mrs O'leary's bbq
Essie Angora cardi
(kleuren zijn niet heel accuraat, maar voor het idee...)
Zo, en nu eens even bijlezen
Pretty!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
Mooi!!!! Welkom in Daph's familie, lakjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef Daph_ het volgende:
New members to the family:
[ afbeelding ]
060, 118, 107, 560
Helemaal super!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Crientj: pakje is binnen![]()
Dus, net binnen:
[ afbeelding ]
Seche Vite![]()
China Glaze Dorothy who?
OPI Mad as a hatter
OPI Mrs O'leary's bbq
Essie Angora cardi
(kleuren zijn niet heel accuraat, maar voor het idee...)
Zo, en nu eens even bijlezen
Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;oquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en ik heb net al mijn nagels gekortwiekt... Ik zat nog met een kort pinkie (die ene die helemaal ingescheurd was..), mijn wijsvingers waren niet helemaal op lengte, en toen scheurde net bij het uitpakken van het pakketje hierboven (ongeduldig!!!) mijn duimnagel... ik had hem al een keer gelijmd, en de andere duim ook, maar nu was ie echt verloren... Dus ik ben weer kort.
Hahaha, ja!!! Maar mijn ongeduld hangt er ook wel mee samen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb ik het zo goed en stevig ingepakt voor je ? ;o
Nette nageltjes hoor!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Nune het volgende:
Ik ging naakt op de foto vanmiddag.![]()
[ afbeelding ]
Oké een beetje dan, bedekt met ridgefiller. Ze lijken wel wat minder geel zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |