Ben even gaan zoeken op internet en inderdaad, het is een andere!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij is die geposte Claire's lak geen Dreamcatcher (=Jade dupe!) hoor, wat ik begreep is die alleen in de VS te koop
Oh super!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
niet heel lullig bedoeld, maareh er is al meerdere malen geroepen dat hij gewoon bijna niet te krijgen isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mocht iemand eerdaags naar een Claire's gaan waar ze Dream Catcher hebben, wil je hem dan alsjeblieft voor mij meenemen? Ik vergoed uiteraard alles!!!
Vind het echt een supermooi kleurtje!
Erg mooie lakjes zeg!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Revvvolution Color Club
QT CG
Absolute Nubar
Treasure Nubar
Adina Zoya
Harlow Zoya
en een portje Nubar Diamont top coat
Ah bedankt voor je advies!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tip:Investeer in een nagelborsteltje, niet meer met een vijl of iets onder je nagels zitten. je haren wassen is trouwens de meest vriendelijke manier om je nagels schoon te krijgen. Investeer in een goede basecoat, tegen de vergeling van je nagels en voor meer grip van de nagellak Investeer in een goede topcoat, waardoor je lak sneller droogt en langer mooi blijft.
Ze zien er prima uit! Misschien een week of twee een kuurtje met nagelverharden doen om ze een stevigeheidsboost te geven. En daarna raak je net als wij hardstikke verslaafd aan lakken
Ik lak overigens ook niet dagelijks, ik heb nu al dat ik mijn huishouden af en toe laat liggen om te lakkenEn dan lak ik twee keer per week of zo
Dankjewelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Leuk dat je morgen ook naar Antwerpen gaat!
Enne die paarse tippainter was niet de laatste![]()
Ik had nog nooit van Deborah gehoord whehe, maar ja, kom dan ook bijna nooit bij een DA enzo![]()
Veel plezier morgen!
Ik duim meequote:
Durf bijna niet meer te gaan, hoop dat ie in de winkel gewoon dreamcatcher heet en niet naamloos is zoals het potje van MissJquote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
niet heel lullig bedoeld, maareh er is al meerdere malen geroepen dat hij gewoon bijna niet te krijgen is![]()
ook al is het niet de precieze dreamcatcher dat potje van claires, toch wil ik um
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen
Zo ziet hij er uit:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
DankjewelIk werk bij een DA dus vandaar dat ik het wist
[..]
Ik duim mee![]()
[..]
Durf bijna niet meer te gaan, hoop dat ie in de winkel gewoon dreamcatcher heet en niet naamloos is zoals het potje van MissJ
Morgen goed naar het kleurtje staren, Jade nog even goed in me opnemen en dan op jacht en hopen dat er niet allemaal look-a-likes staan zonder naam maar dat er gewoon 1 zo uniek en mooi is dat ik weet dat het de goede is![]()
Kleintje19, jij wil hem sowieso he?
Nieners bibi en Ooi86 als de kleur niet dreamcatcher heet, maar er zo uitziet als die in onderstaande quote,willen jullie hem dan?
[..]
Dankje voor de foto's!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo ziet hij er uit:
[ afbeelding ]
OK ik heb net gelogen. Die groene is niet mijn NOTD van vandaag, vandaag draag is $OPI Metro Chic.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een slechte wazige foto waar de shimmer wel op te zien is:
[ afbeelding ]
Dat moest even zonder flits en ik tril als de neten en had geen zin om mijn light box op te zetten.
Nope, alleen op de onderkant een naam. Wat bijzonder is omdat Claire's meestal alleen maar aan nummers doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
staat er nog iets op de achterkant wat de kleur aangeeft? Een nummer ofzo.. Of is het echt allemaal algemene informatie?
Die andere mintgroen an Claire's is wel mooi maar absoluut niet dezelfde. Ik heb een vergelijking gezien, volgens mij op makeupalley, maar ik heb zo geen linkje meer voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dankje voor de foto's!
MissJ heb jij iets van een kleurnummer of staat er echt alleen algemene info op:?
Had mn post ge-edit maar niet snel genoeg haha. Hoop dat ik morgen tijd heb om die vergelijking op te zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nope, alleen op de onderkant een naam. Wat bijzonder is omdat Claire's meestal alleen maar aan nummers doet.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die andere mintgroen an Claire's is wel mooi maar absoluut niet dezelfde. Ik heb een vergelijking gezien, volgens mij op makeupalley, maar ik heb zo geen linkje meer voor je.
Top! Neem aan dat de vorige topics er ook in blijven?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |
User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails
Het is wel heel erg linkerig haha. Alleen de webshops nog.
Ik zou zeggen: inslaan!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben vanaf 21 april een week in New York te vinden...
Zal mijn ogen open houden voor de wanted Claire's !!!
*note to self, Claire-adressen opschrijven
Natuurlijk blijven die erin, staat allemaal al op de wiki.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Top! Neem aan dat de vorige topics er ook in blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |