abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77508451
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:

[..]

Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)

OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt he
pi_77508557
Ik heb een lak in mijn untrieds gevonden bij het swatchen en ik snap niet dat ik deze nog nooit heb gedragen!!

Heb ook iets gevonden dat direct op de swaplist komt Goud is niet echt mijn kleur, zeker niet die kleur goud.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles wat goed staat op Scrangie, niet altijd goed staat op mij. Dit heb ik al een tijdje geleden gekocht..

[ Bericht 0% gewijzigd door Daph_ op 01-02-2010 13:00:18 ]
pi_77508678
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Leuke lakjes! Wel foto's posten als je ze binnen hebt he
Zal ik zeker doen!
  maandag 1 februari 2010 @ 13:28:46 #54
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77510418
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Op eBay misschien, maar ik weet niet zeker of ze daar verkrijgbaar is. Of swappen natuurlijk met iemand uit de VS
Helaas... .
Ik houd het wel in de gaten.
Scrangie staat erop en wil wel bieden maar het zit nu al op 47 dollar dus ik laat het aan me voorbij gaan. Echt heel jammer .
Living and loving in the moment.
pi_77512302
Acht lakjes besteld
Nu afwachten!
(kon weer eens niet wachten)

Moet wel eerst nog betalen en zo..
(en acht en geen negen omdat ik dan op 21.60 zat en geen 22
wil het risico niet lopen op al die extra kosten~!
pi_77513274
Nog geen spoor van de pakketmeneer
pi_77513425
Ik weet niet hoe het bij jou is,maar hier zou de pakjesmeneer insneeuwen als ie het zou proberen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3A7O73GR.jpg (OT)
pi_77513688
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een lak in mijn untrieds gevonden bij het swatchen en ik snap niet dat ik deze nog nooit heb gedragen!!

Heb ook iets gevonden dat direct op de swaplist komt Goud is niet echt mijn kleur, zeker niet die kleur goud.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles wat goed staat op Scrangie, niet altijd goed staat op mij. Dit heb ik al een tijdje geleden gekocht..
hebbie nog leuke lakjes die je kwijt wilt
pi_77514441
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou is,maar hier zou de pakjesmeneer insneeuwen als ie het zou proberen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3A7O73GR.jpg (OT)

Hier regende het net.. Vanochtend natte sneeuw gehad, verder niks..
  maandag 1 februari 2010 @ 15:32:34 #60
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77514558
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Daph_ het volgende:
Nog geen spoor van de pakketmeneer
Hier ook niet
Knoei
pi_77515376
Wow heb veel gemist hier!
Ben vrijdag t/m zondag in Antwerpen geweest en ben los gegaan met nagellak kopen. Toen ik thuis kwam lag er ook nog een pakketje van Alice and Jo's op me te wachten
Hier mijn aankopen:

Alles bij elkaar

4 stuks Art de Lautrec van Alice and Jo's

en nog 3 Art de Lautrec's

Barry M van Alice and Jo's

tippainters van Essence, gekocht bij de Kruidvat op de Keyserlei in Antwerpen

de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen

gekocht bij de Inno in Antwerpen. Die middelste 2 zijn volgens mij een Italiaans merk.

Zo, voorlopig kan ik dus weer even vooruit
Nu nog bedenken wat ik straks op ga doen

Ow ja, had ook een aparte foto van de h&m-tjes (die wel op de foto met alle lakjes staan), maar die was te donker geworden, niet goed genoeg om hier te plaatsen. Maar voor eventuele liefhebbers wil ik wel alsnog een goede foto maken, dus zeg 't maar
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 1 februari 2010 @ 15:56:32 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77515575
Mooie buit!!

I mijn verdunner nu zonder gezuir heli-yum kunnen lakken
  maandag 1 februari 2010 @ 15:59:21 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515674
Goede buit MissJ!!

Ik moet Never so Evergeen er al weer afhalen.. mijn duimnagel is gespleten voor een deel en nu heb ik dus een lelijk lak-loos stuk...
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 1 februari 2010 @ 16:07:18 #64
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77515957
Ik kan natuurlijk ook gewoon die ene nagel opnieuw doen...
pi_77516469
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:51 schreef MissJ het volgende:
Wow heb veel gemist hier!
Ben vrijdag t/m zondag in Antwerpen geweest en ben los gegaan met nagellak kopen. Toen ik thuis kwam lag er ook nog een pakketje van Alice and Jo's op me te wachten
Hier mijn aankopen:

[ afbeelding ]
Alles bij elkaar

[ afbeelding ]
4 stuks Art de Lautrec van Alice and Jo's

[ afbeelding ]
en nog 3 Art de Lautrec's

[ afbeelding ]
Barry M van Alice and Jo's

[ afbeelding ]
tippainters van Essence, gekocht bij de Kruidvat op de Keyserlei in Antwerpen

[ afbeelding ]
de veelgezochte mintgroene van Claire's, in overvloed te koop bij Claire's in Antwerpen

[ afbeelding ]
gekocht bij de Inno in Antwerpen. Die middelste 2 zijn volgens mij een Italiaans merk.

Zo, voorlopig kan ik dus weer even vooruit
Nu nog bedenken wat ik straks op ga doen

Ow ja, had ook een aparte foto van de h&m-tjes (die wel op de foto met alle lakjes staan), maar die was te donker geworden, niet goed genoeg om hier te plaatsen. Maar voor eventuele liefhebbers wil ik wel alsnog een goede foto maken, dus zeg 't maar
Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had )

Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 1 februari 2010 @ 16:32:44 #66
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77516954
Ik zat in afwachting van de pakjesman met blote nagels, maar omdat ik hem niet meer verwacht heb ik een untried opgedaan

Dit is P2 Scandal

Rood
Knoei
  maandag 1 februari 2010 @ 16:39:19 #67
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77517274

CG - Heli-Yum
  maandag 1 februari 2010 @ 16:43:10 #68
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_77517408
Zo maar eens Spacy van P2 eraf halen en alles bijvijlen. Heb overal ongelijke stukjes enzo. Grr.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:54:53 #69
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77517883
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Goede buit zeg! Kun je flink lakken haha.. Ik ga morgen ook naar Antwerpen en hoopte al dat die kleur bij Claire's zou zijn, de paarse tippainter wil ik ook nog dus dat komt goed (tenzij jij de laatste had )

Deborah is gewoon in Nederland te koop hoor (bij de Uw eigen drogist, DA etc) al kan het best een italiaans merk zijn natuurlijk
Hoe duur is die van de Claire's?
Zou het anders een hele grote moeite zijn een potje voor mij mee te nemen? .
Living and loving in the moment.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:58:17 #70
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77518046
Ook ik wacht op de post, maar volgens mij werken die hier nooit op maandag
Zaterdag glibberde hier wel de postbode door de besneeuwde straten.
En vandaag is er hier flink veel gevallen
maar voor alle wachtenden op pakketjes: opdat ze maar snel mogen komen.
Ik wacht op stripers en fimo
En ik heb voorlopig nog een heleboel kleurtjes om uit te proberen.
helaas vanaf donderdag minder nagellaktijd, moet twee keer per week naar fysio en ergo voor dystrofie in mijn pols. Zal dan daarna geen fut meer hebben om te lakken.

Wat een gave buit trouwens zeg!
Ik was bij Claire in Amersfoort binnengelopen, maar die hadden weer andere lakjes, dan ik nu op de foto zie.Of is het gewoon een merk bij een andere winkel vandaan?
pi_77518631
Postbodemeneer is niet geweest post krijgen we nooit op maandag, wel reclame en pakketjes als die afgeleverd moeten worden. Ik hoop dat mijn pakketje dan morgen komt..
pi_77518664
Zo, eindelijk weer thuis na een lange vermoeiende dag.

OPI Dating a Royal, gesponst met Absolutely Alice.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:13:55 #73
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77518698
Meneer de postbode is bij mij ook niet geweest, hoewel het pakketje vrijdag al was afgegeven op het postkantoor...
  maandag 1 februari 2010 @ 17:14:20 #74
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77518712
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Nune het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis na een lange vermoeiende dag.

[ afbeelding ]
OPI Dating a Royal, gesponst met Absolutely Alice.
Very nice!!!
pi_77519418
Ik denk dat ik opnieuw verliefd ben op Konad Vanmiddag gespeeld met allerlei plates en het is zo leuk!! M79 is een hele leuke plate!
pi_77520085
Ik heb ook een blog gemaakt, want ik vind het ook leuk om plaatjes te delen.
http://thelacquerfiles.blogspot.com/
pi_77520136
Je hebt je eerste follower

Leuk al die blogs! Ik zal je blog opnemen onder mijn favo blogs, vind je dat goed?
pi_77520365
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef Daph_ het volgende:
Je hebt je eerste follower

Leuk al die blogs! Ik zal je blog opnemen onder mijn favo blogs, vind je dat goed?
Dat is prima hoor! Zit zelf nog van alles uit te vogelen haha. Ik vind al die blogs ook zo leuk!
pi_77520586
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:54 schreef Nieners het volgende:

[..]

Hoe duur is die van de Claire's?
Zou het anders een hele grote moeite zijn een potje voor mij mee te nemen? .
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoor Mits hij er is natuurlijk
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77520597
Woohoo, voor de eerste keer in de OP

Ik zag een prachtige buit voorbij komen

Nune, ik ga je ook volgen
pi_77520673
Damn, ik blijf maar filmpjes kijken van allemaal designs. Krijg meteen de neiging alles van me nagels af te halen en weer overnieuw te beginnen.
pi_77520725
quote:
Op maandag 1 februari 2010 @ 18:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoor Mits hij er is natuurlijk
Ik wil oook Maar ik ga wel in Londen kijken, of ze hem daar hebben, nog 2 maandjes
pi_77521189
Oja, ik was vandaag in Kronenburg, Arnhem. Ik heb me werkelijk suf gezocht in de Schekler naar P2, die hadden ze niet, maar wel [b] Basic. Daar maar één potje van meegenomen, even testen. Bij de Kruidvat heb ik de Show Your Feet collectie niet gezien, of gemist.
pi_77521276
@ MissJ; heet de Claire's mint kleur Dream Catcher?

Ik heb namelijk de onderstaande en vraag me nu af of die van jou anders is.

Zit er ook een fijn wat donkerder groen glittertje in?

@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
pi_77521354
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:
@ MissJ; heet de Claire's mint kleur Dream Catcher?

Ik heb namelijk de onderstaande en vraag me nu af of die van jou anders is.
[ afbeelding ]

Zit er ook een fijn wat donkerder groen glittertje in?

@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
MiMu heeft een andere blognaam en adres: http://thedutchnailblog.blogspot.com Moet in de wiki ook even aangepast worden!
pi_77521374
MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.
http://thedutchnailblog.blogspot.com/

Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
pi_77521450
Gevonden! Dank jullie!
pi_77521504
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:

[..]

Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)

OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
.
pi_77521557
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.
http://thedutchnailblog.blogspot.com/

Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
Ga je gang
pi_77521754
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ga je gang
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.

Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
pi_77521898
MissJ goeie aankopen! En ik zag weer mooie kleuren langskomen van Nune en Bubsel! .

Mijn wijsvinger is vanmiddag ingescheurd, ik heb een scheurweek geloof ik .
Whatever I want.
pi_77521960
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:

[..]

Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.

Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
Goed bezig
pi_77522471
Ik heb nog een laatste paypal vraag

Ik kreeg net die "vraag om te betalen"van david.
Er stond nog geen geld op mijn paypal account, dat duurt nog even, heb ik gisteren pas overgeboekt.Daph, jij zei dat je normaal ook gewoon anders doet, dat je meteen laat afboeken van je rekening.

Maar ik heb het toch geprobeerd (Saldo van 50 cent) en nu zegt ie dat ik een of andere echeck verstuurd heb. Houdt dat nu in dat het toch van mijn (bank)rekening afgaat, en ik straks het geld dat ik overgeboekt heb naar paypal alsnog helemaal erop heb staan?

Sorry, ik gebruik dat nooit en doe ook nooit zulke bestellingen, dus SORRY voor de "overlast" met mijn lastige vragen!
pi_77522816
echeck? Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
pi_77522832
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:

[..]

ik wil um ook heel graag

je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
pi_77522931
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:
echeck? Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)

Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
pi_77523085
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik wil um ook heel graag

je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 is Ik ga er toch al heen om te kijken, dan maakt het niet uit of ik er 1 of 3 koop! En maandag ben ik in Londen dus als ie Woensdag niet in Antwerpen is is er nog een 2e ronde (ik ben morgen net iets te laat in Antwerpen dus ik kijk Woensdag en laat het dan hier weten of het gelukt is)
pi_77523162
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw .
Whatever I want.
pi_77523183
quote:
Op maandag 1 februari 2010 @ 19:10 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)

Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
Kun je wel, zonder geld op je rekening. Als je gewoon de betaling afrondt, dan gaat het allemaal vanzelf, althans, dat is bij mij altijd het geval geweest. Heb nooit geld op mijn paypal rekening hoeven zetten
Moet ik wel zeggen dat het bij TD heel kut is geregeld met de betalingen, normaal is PP heel makkelijk. Dus geef de moed niet op joh
pi_77523206
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw .
Dat sowieso..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')