Ik wil oookquote:Op maandag 1 februari 2010 @ 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
MiMu heeft een andere blognaam en adres: http://thedutchnailblog.blogspot.comquote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef bernies het volgende:
@ MissJ; heet de Claire's mint kleur Dream Catcher?
Ik heb namelijk de onderstaande en vraag me nu af of die van jou anders is.
[ afbeelding ]
Zit er ook een fijn wat donkerder groen glittertje in?
@ Allemaal: is het blog van MiMu helemaal weg of is dit tijdelijk? Weet iemand dit? http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Een weekje is nog best snel. Onderstaand lijstje is het geworden. Ik was helemaal weg van de Absolutely Alice, en heb toen het lijstje nog maar even verder aangevuld. Je moet toch het maximale uit de verzendkosten halen. (of een excuus voor jezelf verzinnen om zoveel mogelijk te mogen bestellen...)
OPI-Absolutely Alice
OPI-Gargantuan Green Grape (Matte)
OPI-Russian Navy (Matte)
OPI-Alpine Snow (Matte)
OPI-Off with Her Red!
OPI-Chocolate Shake-speare
OPI-Happy Holly-days! *
OPI-Hawaiian Orchid
OPI-Venus di Violet *
Ga je gangquote:Op maandag 1 februari 2010 18:28 schreef Nune het volgende:
MiMu heeft een nieuwe blognaam, zat me net ook al suf te zoeken.![]()
http://thedutchnailblog.blogspot.com/
Edit: Zal ik even Wiki'en of doe jij dat Daph?
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Whehe. Nou ja, het is gelukt hoor.![]()
Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
ik wil um ook heel graagquote:Op maandag 1 februari 2010 18:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb echt geeen idee, ben gewoon heel nieuwsgierig waarom iedereen die kleur zo mooi vind en wilde daarom even kijken. Als ik er dan toch ben wil ik best 1 voor je meenemen hoorMits hij er is natuurlijk
Ja, zoiets stond er ????quote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Daph_ het volgende:
echeck?Dat bericht heb ik nog nooit gehad geloof ik.. Maar ik neem aan dat ze het dan gewoon van je bankrekening afschrijven. Pin me er niet op vast hoor, want echeck zegt me niks!
Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wil um ook heel graag![]()
![]()
je krijgt er het geld voor terug plus een vergoeding voor de moeite
Kun je wel, zonder geld op je rekening. Als je gewoon de betaling afrondt, dan gaat het allemaal vanzelf, althans, dat is bij mij altijd het geval geweest. Heb nooit geld op mijn paypal rekening hoeven zettenquote:Op maandag 1 februari 2010 @ 19:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)
Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
Dat sowieso..quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw.
dan neem ik er sowieso al 2quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
Als je 'm vindt zou ik 'm dan inslaan princess-a, je krijgt ze hier toch wel aan de vrouw.
Zat ik al over te denken jaquote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef PeRi het volgende:
5 krijg je wel wegquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zat ik al over te denken jaMaar straks zit ik met 5 nagellakken in dezelfde kleur die ik misschien zelf niet eens mooi vind, omdat iedereen hem dan net ergens heeft gevonden.. en ik ga vrij regelmatig even over de grens dus mocht iemand em willen maar net te laat zijn kijk ik gewoon nog een keer. Vind ik geen straf
![]()
Wat mooi!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn eerste gesponsZo met die macro zit je er echt met je neus bovenop. IRL is ie echt heel mooi
[ afbeelding ]
En weer veel moois Dames, wat een scores en mooie nagels
Ik zou hem ook heel graag willenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah, wordt leuk als er nog maar 1 isIk ga er toch al heen om te kijken, dan maakt het niet uit of ik er 1 of 3 koop!
En maandag ben ik in Londen dus als ie Woensdag niet in Antwerpen is is er nog een 2e ronde (ik ben morgen net iets te laat in Antwerpen dus ik kijk Woensdag en laat het dan hier weten of het gelukt is)
Op hoeveel centjes kom je dan ongeveer voor 8 lakjes?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond er ????
Er staat nu iets van "pending untill 08-02" ik vroeg me al af hoe hij het kon betalen zonder geld op mijn account, En paypal kan niet weten of de overschrijving goedgekeurd word zeg maar en of er straks geld op mijn account staat. Ik wacht het maar af ( Pfffffff, meteen de laatste keer dat ik zoiets doe!)
Maar ik weet nu dus ook niet of het meteen verstuurd word of dat het pas verstuurd word als de betaling binnen is (lijkt mij logisch)
Ik vind het prima, dank je welquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Blogs van -Nienna- en buzzwheedle staan er ook in, als dat niet oké is geef maar een gil want dan pluk ik ze er wel weer uit.
Foto, foto, foto!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Lalala ik heb voor het eerst echt geKonad.
Puckzzz.. als je misschien komt helpen met de Dollarnailart, doe je mij dan ook zo mooi sponzen?
Maar wel heel erg scheefquote:
Het is een beetje blauw paarsig, niet helemaal blauw hoor! Maar wel moeilijk op de foto te zetten haha. Mijn camera maakt graag alles blauw (toen ik Purple Pizzazz op de foto probeerde te krijgen, leek het op de foto een donkerblauwe niet-dekkende jelly terwijl het een intense paarse jelly is met een roze/rode shimmer)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wel heel erg scheef. Maar ach, 2 daagjes en dan krijg ik weer nieuwe nagels
. Waarom is Cashmere Cardigan bij jou trouwens blauw? Het is echt een lila bij mij!
Wat leuk zeg! En goed gelukt voor een eerste keer.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Debsterr het volgende:
M'n nagels zijn heel erg toe aan een opknapbeurt en alles wat velletjes lijken, is eigenlijk topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan! Vind het leuk dat je nu ook een blog hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! En goed gelukt voor een eerste keer.![]()
En Daph: dankjewel voor het noemen van mijn blog. Da's lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |