Oh oh ik voel dat we er een nieuwe verslaafde bij gaan krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Wampi het volgende:met die prijzen snap ik waarom jullie bakken vol hebben! van m'n eerste echt salaris mag ik toch best wat leuks voor mezelf kopen
9 flesjes ofzo
Haha als ik mn loon binnen heb ga ik ook loos.. ernstigquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh oh ik voel dat we er een nieuwe verslaafde bij gaan krijgen![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha als ik mn loon binnen heb ga ik ook loos.. ernstig
En de nageltjes van vandaag natuurlijk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef snkr-xxx het volgende:
Zeg dames, ik ben er nog gewoon hoor, ik heb in deel 61 nog meegepost zie ik. Ik post trouwens al vanaf deel 2 mee en ben halverwege ook eens een hele maand offline geweest en toen hoorde ik er niemand over, behalve Obli
![]()
Dit is gewoon een drukke week voor mij, moet shit afmaken voor m'n (voltijd) studie, werk daarbij gewoon van 9 tot 18 en heb ook nog een eigen bedrijf ergensEn idd, ik heb wel tijd om te bloggen, je zou kunnen zeggen , gooi die fotos dan gewoon in het topic, maar dan moet ik ze er tussen knallen zonder bijgelezen en gereageerd te hebben en dat vind ik heel niet netjes.
![]()
Dus, vandaar!
Ach wat schattig, die ontkenningsfasequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Wampi het volgende:
ik denkdat ik niet zo extreem verslaafd ga worden. vroegah toen ik nog 20 was had ik wel áltijd mijn nagels gelakt, soms allemaal een andere kleur, maar meestal blauw, zwart of knalgroen
, dus het zit er wel een soort van in misschien
.
even n domme vraag (weer).. is OPI beter dan China Glaze, of is dat echt persoonlijke voorkeur?
Persoonlijke voorkeurquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Wampi het volgende:
ik denkdat ik niet zo extreem verslaafd ga worden. vroegah toen ik nog 20 was had ik wel áltijd mijn nagels gelakt, soms allemaal een andere kleur, maar meestal blauw, zwart of knalgroen
, dus het zit er wel een soort van in misschien
.
even n domme vraag (weer).. is OPI beter dan China Glaze, of is dat echt persoonlijke voorkeur?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Snkr het is geen aanval, ze (we!) missen je!
Denk je wel een beetje aan jezelf ook nog dan, met al die drukte?
Oh die kleur is echt mooi. Ga hem maar halen v/d week, twijfel steeds, maar nu ben ik er echt voor gevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh hij was al bijna dicht, ik gooi 'm er nog ff in![]()
[..]
En de nageltjes van vandaag natuurlijk!
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Wat mooi! Is het een groene?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef AmNaBa het volgende:
Wel, ga een poging wagen een foto te plaatsen. Niet die van de wheels, foto's lukken niet. Deze had ik al gemaakt, kleur 21 mist.
Las dat iemand dubbele kleurtjes had meegenomen, ik heb serieus de laatste maand al een briefje in mijn portemonnee met de kleuren die ik al heb.![]()
Wil van multi dimension nog 49, 50 en 51. Die lijken me gaaf!
krijg hem er nog niet zo mooi op, sorry even oefenen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en dat zijn mijn nagels nu: opi dear santa met witte hello kitty gestempeld![]()
ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
(checkt historie... vanaf topic 3 doe ik mee)
Kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
Wat een hel om glitternagellak eraf te halen
Die heb ik volgens mij ook nog ergens in 1 van de lades staan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
net dit lakje opgedaan:
[ afbeelding ]
Echt![]()
![]()
wat een mooie rode knalkleur zeg
![]()
Ik ga morgen bij daglicht een foto van mijn nagels maken.
quote:
dit weekend, als het goed isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wanneer kwamen jouw nagels nou ook alweer??
Nee, jij krijgt binnenkort een pakketje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Vriendinnetje was heel blij met haar nagellakpakket!!(drie lakjes, watjes en remover)
(en ik was trots op mezelf, vandaag in de kruidvat alleen lakjes voor haar gekocht, en NIKS voor mezelf)
Ik wil jouw nagels!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Jaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt binnenkort een pakketje.
Ik zat al heel snel op om de dagquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik doe overigens al mee sinds deel 1.. Hoewel ik mijn nagels toen nog niet zo vaak lakte
Geweldig mooi kleurtje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Nicequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef RenRen- het volgende:
Oh yayIk heb de bevestigingsmail. Gewoon op het linkje klikken?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb met email a een account aangemaakt, en met email b een account bij paypal.
Ik vind het trouwens echt ongelooflijk geweldig hoe strak jij je nagels lakt en al helemaal bij je nagelriemen,hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Weet ik veel. TD en paypal gemailt.quote:
Paypal roept gelijk dat het niet kan, omdat de emailadressen niet overeen komen hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Je hoeft niet met hetzelfde e-mailadres bij TD te bestellen en met paypal te betalen hoor. Ik heb op mijn eigen adres besteld en mn man heeft met zijn e-mailadres betaald, geen enkel probleem
Ik haat je. Je nagels zijn gewoon te perfect.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Ik vraag even wat m'n man nou precies gedaan heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Paypal roept gelijk dat het niet kan, omdat de emailadressen niet overeen komen hier
Graag, want dit is gewoon heel storend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik vraag even wat m'n man nou precies gedaan heeft
Morgen ga ik het proberen, HEEL erg bedanktquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb het in mn post erbij gezetMijn bestelling is in ieder geval op de post gegaan op deze manier, dus als je het ook zo doet komt het wel goed!
Ja.. het is soms zo frustrerend! Gister MAAH eraf gepoetst, daarna moest ik gelukkig nog douchen en haren wassen, dat heeft wel geholpen! 's Avonds m'n handen lekker verwend met een olie op de nagelriemen, en heb gedurende tvkijken 2x heeel dik ingesmeerd met handcreme. Vanavond weer lakkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
Wat een hel om glitternagellak eraf te halen
nais!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef Lindytje het volgende:
Essende Iced chai latte met een nep-konad
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik haat je. Je nagels zijn gewoon te perfect.Als jullie zo blijven haten ga ik echt weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef PeRi het volgende:
2laagjes Nfu.Oh 51 over een laagje OPI Parlez-Vous OPI
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik haat je. Je nagels zijn gewoon te perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb precies hetzelfde
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
He. Ik krijg geen bevestiging met trans design, Inc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik vraag even wat m'n man nou precies gedaan heeft
Edit: je logt in bij paypal met je naam en wachtwoord. Klik vervolgens bovenaan bij die blauwe knoppen op 'geld overmaken'. Dan doe je bij 'aan' als e-mailadres david@transdesign.com. Als het goed is controleert hij dat en komt er daarna, of na afloop dit te staan: Trans Design, Inc.
Vul dan het bedrag in dat je over moet maken, selecteer 'US Dollar'. Klik dan op doorgaan.
Op de volgende pagina (uw bestelling controleren en verzenden) wijst het meeste zich voor zich (kan nu niet controleren omdat we anders een nieuw betaalproces moeten starten), daar staat ook een opmerkingenvak (e-mail aan ontvanger) en daar kun je je ordernr en bestelnaam en evt ander e-mailadres ingeven. Dan komt het wel goed
ik vind 'm heel mooiquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:03 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm wel heel heftig irl, moet er wel echt aan wennen.
Kakquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
bibi en stormqueen, ik heb een probleem
ik heb van alle kleurtjes 1 meegenomen, van de blauwe was er nog maar 1 namelijk![]()
dus 1 van jullie zal de blauwe moeten afstaan aan de ander?
Ligt het aan mij of is Kruidvat personeel altijd een beetje.. moeilijk?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Joysa het volgende:
Peri, mooi!!
Ik kom net van kruidvat af.. nog steeds lege moonlight display.
Dus ik ging even vragen hoe het nou zat.
Verkoopster ' Oh als er een nieuwe collectie komt hebben we die gelijk binnen en komt ie ook gelijk in het vak!'
Ik: 'Hm de collectie is allang uit, en in andere filialen hebben ze em wel al liggen'
Verkoopster: 'Noooouuu dat kan eeeeeecht niet hoor!'
Ik: 'Laat maar, ik hou het wel in de gaten!'
Zucht
Moeilijk? Ja. Chagerijnig? Ja. En ze kijken allemaal ontevreden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Kruidvat personeel altijd een beetje.. moeilijk?
Volgens mij stellen ze gewoon geen hoge eisen, ik kan me niet herinneren dat het Kruidvatpersoneel bijster slim was.quote:Op donderdag 21 januari 2010 @ 12:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
mooie lange nagelbeddenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:39 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Afgelopen dagen naarstig op zoek geweest naar Nougat Praline want die was natúúrlijk nergens te vinden in Amsterdam (Okay, 2 kruidvatten gehad..en toen was ik er wel klaar mee..) maar gelukkig in Hilversum gevonden! Joepie!! (bij alle 3 nog geen Go Snow gezien).
Ze is echt mooi![]()
Mijn nageltjes:
http://img197.imageshack.us/i/dsc01958wl.jpg/
Onbekende van Hema
http://img62.imageshack.us/i/dsc01976e.jpg/
http://img718.imageshack.us/i/dsc01975t.jpg/
Catrice Nougat Praline![]()
http://img37.imageshack.us/i/dsc01967oz.jpg/
Naakte nagels![]()
http://img718.imageshack.us/i/dsc01946.jpg/
Essence Chocolate Shake. WIlde niet goed lakken, te stroperig.
http://img710.imageshack.us/i/dsc01979d.jpg/
Nieuwe Aanwinst![]()
base coat, onbekende kleur van de Hennes, Catrice purple dream, Catrice nougat praline ,Catrice brown topas, en een zooi Max kleurtjes van de action, essence all access en essence hot stuff.
Edit: Oh zie dat ie de foto`s niet in topic laat zien.. hoe lukt dat wel? /n00b
1 |
Had ik kunnen weten, vroeger zoveel met html gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef Nune het volgende:
Leuk ZHD! De link plaats je tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ]. Dan staan de foto's wel in het topic.
ja, zeker weten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat Mir, stuur ze maar naar Bibi. Ik heb zat lakjes
ooohquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Vanmorgen stond mij auto op blokken, ze hadden de velgen met banden eraf gehaald....stelletje [censuur]
Ik vind dat ik wel nieuwe lakjes verdient heb nu...
Dat mensen dat doen... Dat snap je toch nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Vanmorgen stond mij auto op blokken, ze hadden de velgen met banden eraf gehaald....stelletje [censuur]
Mooie kleurtjes. ;oquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten, vroeger zoveel met html gedaan
Ik snap dat ook niet, zeker omdat mijn type auto sinds Koninginnedag toch niet meer zo populair was, dacht ik....quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat mensen dat doen... Dat snap je toch niet
China Glaze Fortune teller, wel af en toe op ebay maar moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Als er iemand uit Amerika langskomt die dingen voor mij mee kan nemen, waar MOET ik dan om vragen? Zijn er bijvoorbeeld specials van OPI die hier niet te krijgen zijn?
Eikels!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
What the fuck. o.O Dat doe je toch niet zomaar..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Volgens mij gebruik je gewoon photoshop voor de nette randjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Daph, die flesjes
Nou jaa.. wat een asociale mensen ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Ow zou het daarom niet werken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes. ;o
Psst, Fok laat toch ook geen images zien van imageshack? Probeer anders via Tinypic.com =]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je gewoon photoshop voor de nette randjes
Zal ik doen! Maar ik weer dat je gewoon heel netjes bent en er de tijd voor neemt. En ik denk dat als het een keer helemaal mis gaat je niet gaat zitten prutsen maar gewoon overnieuw begint!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja dat zal t zijnKom maar een keer kijken hoe ik lak
![]()
Zou t graag voor je willen filmen maar heb geen camera
Gewoon clean up gaan doen mensen, is niet zo heel moeilijk.
Sure?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat Mir, stuur ze maar naar Bibi. Ik heb zat lakjes
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Zal ik doen! Maar ik weer dat je gewoon heel netjes bent en er de tijd voor neemt. En ik denk dat als het een keer helemaal mis gaat je niet gaat zitten prutsen maar gewoon overnieuw begint!
Deze had ik even gemist! Tof kleurtje hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Foto in de bus, dus faal.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik hou soms van pietlutten, zeker op nagellakgebied
Ik moet zeggen dat oefening echt kunst baart in deze... Het lukt mijn steeds beter om vrij strak te lakken, ook langs mijn nagelriemen. Alleen zijn mijn nagelriemen lang niet zo mooi als die van snkr, dus is het sowieso al minder mooi dan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef bernies het volgende:
ik ben heel ergen
![]()
Wat zoetquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaa mooi!quote:
Daar ga ik vanavond de suede van lakkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Wampi het volgende:
ik heb toch bij de V&D vandaag n OPI gehaald: You don't know Jacques.. mooooi!!maar heb m'n nagels nog Groovy nu, dus vanavond maar ns proberen hoe ie lakt & staat!
Ik ben verliefd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat is er zo een:
[ afbeelding ]
Een matte met shimmer, had ik eergister op, hier nog niet gepost geloof ik
oh!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat is er zo een:
[ afbeelding ]
misschien juist daaromquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, zeker omdat mijn type auto sinds Koninginnedag toch niet meer zo populair was, dacht ik....
hysterischquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
nah, nu krijg ik haast weer spijt dat ik 'm verkocht hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dat is er zo een:
[ afbeelding ]
Suedes met topcoat zijn ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef snkr-xxx het volgende:
Suedes zijn leuk he! Ik draag ze eigenlijk bijna nooit omdat ik weer verliefd op Shiny lak ben
Waar heb je die gezien?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb swatches gezien net en vind de blauwe eigenlijk maar mwah
Roep je even als je het weer weet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb ze ook ergens gezien, weet alleen niet meer waar. Vond er zelf helemaal niks aan
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Roep je even als je het weer weet?
Oh, ik dacht dat ze ze in de winkel gezien had, vandaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/
Google is je vriend
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze ze in de winkel gezien had, vandaar
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
NeeIk zie nooit wat in de winkel, ben nu op zoek naar die nude lakken van Catrice. Wat een drama is dat Kruidvat toch
Zeg eens... waar zit die geweldige Kruidvat van jou?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ik wist niet dat je die zocht! Ik heb er eentje meegepikt, de andere twee laten staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Mijn geweldige Kruidvat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zeg eens... waar zit die geweldige Kruidvat van jou?
Hoofddorp, daar kom ik elke dag doorheen met mijn bus!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn geweldige Kruidvat?Ik ben vandaag even naar Hoofddorp geweest
(die bij ons in de buurt hebben helemaal niks..) Ze hebben de Catrice Nude Sensation Collection verborgen opgesteld; aan de kop van de GOSH counter
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Joysa het volgende:
Al wat oudere foto maar deze heb ik nu weer op, Catrice - Pretty Pink (alleen nu stompjes, geen gel meer)
[ afbeelding ]Ow wat een leuk kittig kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh, die hoef ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/
Google is je vriend
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoofddorp, daar kom ik elke dag doorheen met mijn bus!
Heeft die Kruidvat leuke dingetjes?
Oeh nice, ga ik morgen maar eens even kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]Die Kruidvat is zelfs een nette winkel! Zéker voor Kruidvatbegrippen (artikelen all over the place)
jahquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Sjeen het volgende:
En dan moet die rechtse blauw voorstellen?
Valt mee he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
Ha thanks Daph! Dat is niet eens zover uit de richting
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Joysa het volgende:
Al wat oudere foto maar deze heb ik nu weer op, Catrice - Pretty Pink (alleen nu stompjes, geen gel meer)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij werkt bij V&D, of niet??!!
Ik herken die jus-pers (en het werkblad)! Ik heb daar honderden liters sap mee geperst...(4 jaar op za bij La Place gewerkt...)
Don't come closer, I might hurt you
Pretty!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag zo'n "holo" van de Etos op... hij is gematigd holo, maar wel een gezellig kleurtje vinnik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij werkt bij V&D, of niet??!!
Ik herken die jus-pers (en het werkblad)! Ik heb daar honderden liters sap mee geperst...(4 jaar op za bij La Place gewerkt...)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag zo'n "holo" van de Etos op... hij is gematigd holo, maar wel een gezellig kleurtje vinnik
[ afbeelding ]
nee, dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. vind jij het ook vaak lijken dat er alleen maar rode glitters in zitten? Ik wil em dan altijd even in fel licht houden zodat ik zie dat er meer in zit
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Oblivion het volgende:
Hallo dames!
Ik heb jullie gemist!
Heb niet alles doorgespit, want weinig tijd daarvoor...
Zag wel weer een paar mooie kleuren en nagels voorbij komen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Oblivion het volgende:
Hallo dames!
Ik heb jullie gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Kijk dit dan... da's toch niet normaal. Ik doe onder álles ridgefiller of gewone basecoat, en nóg zijn mijn nagels zo geel als die van iemand die 5 pakjes peuken per dag rookt... (ik rook maar 1 pakje per dag![]()
én met rechts, en dit is links...)
Hoe kan dat toch?? Ik kan echt niet meer zonder lak de deur uit.![]()
Ik zal m even onder een spoiler zetten, ranzig geel...
Ik heb dat ook. En ik rook ook met rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij jou ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Oblivion het volgende:
Hallo dames!
Ik heb jullie gemist!
Ja... da's toch vaag??!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. En ik rook ook met rechts.
En maar braaf basecoat smeren tegen (o.a.) verkleuren...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik heb ook vergeelde nagels en ik rook helemaal niet.. Ik ga inderdaad ook niet meer zonder nagellak de deur uit
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En maar braaf basecoat smeren tegen (o.a.) verkleuren...
Ik snap het ook niet hoor. Het is wel vervelend! (Heb ik eindelijk geen afgekloven pootjes meer, maar wel lekkere gele nagels.)quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou ja het scheelt wel, eerst had ik echt gewoon roze nagels - als in barbieroze - na het dragen van roze lak. Dat was voor ik van het fenomeen basecoat had gehoord..
Anders had je afgekloven gele pootjes gehad!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor. Het is wel vervelend! (Heb ik eindelijk geen afgekloven pootjes meer, maar wel lekkere gele nagels.)
Dat klinkt wel vreselijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Anders had je afgekloven gele pootjes gehad!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Nune het volgende:
Nee, verkleurde nagels zijn niet leuk. Zal er wel uit moeten groeien hè?
Mooi kleurtje!!quote:
Ja, bah, geel..quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook gele nagels
Mooi kleurtje Daph, teal
Oranje!!quote:
Die's mooi!quote:
Dat is al een heel verschil.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Nagels 23 december:
[ afbeelding ]
Nagels nu (21 januari)
[ afbeelding ]
ik zei toch dat ik ze snel vond groeienquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Nagels 23 december:
[ afbeelding ]
Nagels nu (21 januari)
[ afbeelding ]
Ik zag dit toevallig toen ik op mijn eigen blog op het label 'Teal' kliktequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:16 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik ze snel vond groeien
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Nagels 23 december:
[ afbeelding ]
Nagels nu (21 januari)
[ afbeelding ]
ik zit weer mobiel en zag die foto heeel langzaam laden.. Ik dacht, wow! Hand-twin!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Net even de stad in geweest, en kijk eens wat ik gekregen heb van vriendjelief
[ afbeelding ]
Kon er geen foto van vinden, dit een een foto van snkr-xxx
Hij is naamloos, komt van de claire'squote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit![]()
@tliciouz,wauw gave kleur,welke is dat want die moet ik eigenlijk wel hebben![]()
Ow m'n pakketje is binnen maar ik heb em bij ons in de winkel aan laten komen waar ik vandaag niet ben,nu moet ik tot 21.30 wachten tot m'n man ze mee neemt![]()
Hey Obli,wij missen jou nagels
WIsh it was!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik zit weer mobiel en zag die foto heeel langzaam laden.. Ik dacht, wow! Hand-twin!!
lief van je vriendje
Jaa, die vind ik veel leuker dan die snow dingetjes!quote:
Hoe heb je met dat kwastje gelakt dan? Ik heb ooit eens een van die lakken gekregen (half potje) maar weggedaan omdat ik er niet mee om kon gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verliefd op dit lakjeHij is zo mooi en lakt fijn, en die borstel hoorde alleen maar negatieve reacties er over maar ik hoef er echt maar een keer overheen en hij dekt mijn nagels helemaal.
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Pics! Pics!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoe heb je met dat kwastje gelakt dan? Ik heb ooit eens een van die lakken gekregen (half potje) maar weggedaan omdat ik er niet mee om kon gaan.
Haha, ik sta met m'n kop op google streetview![]()
Dank je, is voor het eerst sinds lange tijd omdat ik op dit moment werkloos ben (quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
tliciouz, jij hebt ook mooie nagels zeg!
Bwhehe neequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics! Pics!
Nou gewoon lakken!Ik vind hem echt super fijn, ik ga er een keer overheen en hij dekt precies mijn hele nagel als ik in het midden strijk.
oh, ben ik niet de enige werkloze hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je, is voor het eerst sinds lange tijd omdat ik op dit moment werkloos ben () en ik daarom ze ook gelukkig niet stoot. Heb echt een zielig pinkje aan de andere hand die afgebroken is.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
net dit lakje opgedaan:
[ afbeelding ]
Echt![]()
![]()
wat een mooie rode knalkleur zeg
![]()
Ik ga morgen bij daglicht een foto van mijn nagels maken.
Mooie nagels, en staat je leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verliefd op dit lakjeHij is zo mooi en lakt fijn, en die borstel hoorde alleen maar negatieve reacties er over maar ik hoef er echt maar een keer overheen en hij dekt mijn nagels helemaal.
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Ooooooh wat leuk gedaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
eerst wat foto's posten en dan even bijlezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer es wat anders
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
eerst wat foto's posten en dan even bijlezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer es wat anders
hadden ze maar eens wat in aalsmeer . ik woon er en vind daar nooit watquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt mee he?Misschien heeft de Kruidvat in Aalsmeer ook wel, maar daar ben ik al een hele tijd niet meer geweest
Deze zoek ik ook nog!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Dank jequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
@ Buzzwheedle: tof!! Heb je netjes gedaan!
@MissJ:wat een mooie kleur
En ik heb net nieuwe lakjes gekocht:
[ afbeelding ]
vlnr: China Glaze Passion in the Pacific, Orly Elsbeth's Rose, Bourjois Cerise Noir. Voor in totaal 11 euro, best netjes vind ik zelf!
Ja, we hebben hier om de hoek een winkeltje zitten voor kappers en nagelstylisten.. En daar verkopen ze die!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind die van China Glaze mooi!
Waar heb je die gekocht dan, gewoon zomaar in een echte winkel?
Ze hadden er wel de Moonlight Collectionquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
hadden ze maar eens wat in aalsmeer . ik woon er en vind daar nooit wat. ik ga altijd naar mijdrecht omdat die tenminste wat groter is
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha nog een Aalsmeerderwordt aardig regionaal dit
I know, same herequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het aan mij had geleden had ik al in Aalsmeer (of Amstelveen) gewoond, maar woningnet werkt niet mee[/offtopic]
Same here, ook voor Amstelveen..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
I know, same here, voor Amstelveen dan
Daar zit ik nu ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Same here, ook voor Amstelveen..
Is nu maar Uithoorn geworden.
Haha neee? zal ik es roepen, misschien hoor je mequote:
offtopic.. Wij zitten niet via woningbouw nu.. dan moeten we nog 100 jaar wachten.. zitten nu maar via makelaar enzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Uithoorn heeft de regels weer veranderd; 60% van de vrijkomende woningen wordt verhuurd aan de laagste inkomens, waar ik dus weer nét buiten val wss![]()
Nou ja.
[/klaag]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha neee? zal ik es roepen, misschien hoor je me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Joysa op 21-01-2010 20:55:33 ]The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Heh, lijkt dat nu gewoon heel erg op die nfu oh's?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
Wow, ik heb dit topic gemist!!! Beetje verwaarloosd door omstandige persoonlijkheden,
heb heel erg veel last van m'n darmen en ze kunnen alsmaar niks vinden dus nu krijg ik allemaal inwendige onderzoeken.
Om mezelf een beetje op te beuren heb ik net deze gekocht (foto geleend van het internet) voor maar... 25ct!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee! Zal zelf even morgen foto's maken of straks even en dan posten.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Ja flakie topcoat! Rainbow, nooit gespot? Zag laatst in Uithoorn dat ze idd in zo'n afprijsbak lagen..quote:
Die heb ik ook !quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
Wow, ik heb dit topic gemist!!! Beetje verwaarloosd door omstandige persoonlijkheden,
heb heel erg veel last van m'n darmen en ze kunnen alsmaar niks vinden dus nu krijg ik allemaal inwendige onderzoeken.
Om mezelf een beetje op te beuren heb ik net deze gekocht (foto geleend van het internet) voor maar... 25ct!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee! Zal zelf even morgen foto's maken of straks even en dan posten.
Die heb ik gemist :p Heb er vanmiddag wel de sweet peach uitgevist.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja flakie topcoat! Rainbow, nooit gespot? Zag laatst in Uithoorn dat ze idd in zo'n afprijsbak lagen..
JA! Eindelijk iemand die het ook heeft, niet dat ik het je gun ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Lindytje het volgende:
Damn... ben nu aan het lakken met China Glaze LOL, wat lakt dat verrot zeg!!
Neeee als ik dat geweten had, dan had ik er wel eente meegenomen! In de Kruidvatten (Kruidvaten?) waar ik kom hebben ze dat dus nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja flakie topcoat! Rainbow, nooit gespot? Zag laatst in Uithoorn dat ze idd in zo'n afprijsbak lagen..
Ja, echt!!! Ik trek strepen en klonten enzo...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JA! Eindelijk iemand die het ook heeft, niet dat ik het je gun ofzo, maar alle reviews die ik er over lees zijn posi
![]()
Idd sterkte Nieners..Nie loik.
Kak!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als iemand die nog ergens vindt... Dan mag ie best naar mij hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 25 ctquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak!!![]()
Die heb ik laatst zien ligggen, maar laten liggen omdat ik al zoiets heb van een ander merk..
Whehequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik ga me al schamen in een hoekje...![]()
Nou, het scheelde al een beetje dat ik al 8 dingen uit die bak had gevistquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WheheBedoelde alleen maar dat ik het knap vind dat je zoiets kan weerstaan als het voor 25 cent in een uitverkoopbak ligt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Crientj het volgende:
Sterkte Nieners!
Ik ben mijn nagels moe. :/ Wat ik ook probeer.. Gister gelakt, vandaag maar weer eraf gehaald omdat echt alles gechipt was.
Maakt het niet echt leuk, zowel de topcoat van Essence én die van Max Nails blijven niet zitten.
Waarom heeft onze kruidvat geen opruiming etc. o.O Ik wil nieuwe lakjes.</verslaafd>
@ Sjeen & Lindy, ik heb een track code.. ;P Ben benieuwd wanneer het binnen is. =]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef PartyHardy het volgende:
Met de flakies van Gosh![]()
[ afbeelding ]
Na het aantrekken van mijn schoen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind alleen de kleur wel iets te, misschien in de zomer wel heel leuk!
Gaaf!! Jammer wel van het schoen-aantrek-mini-drama... da's altijd zó irritant!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me too!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Crientj het volgende:
Sterkte Nieners!
Ik ben mijn nagels moe. :/ Wat ik ook probeer.. Gister gelakt, vandaag maar weer eraf gehaald omdat echt alles gechipt was.
Maakt het niet echt leuk, zowel de topcoat van Essence én die van Max Nails blijven niet zitten.
Waarom heeft onze kruidvat geen opruiming etc. o.O Ik wil nieuwe lakjes.</verslaafd>
@ Sjeen & Lindy, ik heb een track code.. ;P Ben benieuwd wanneer het binnen is. =]
Nee van de Hema, hij was nog geen ¤2,00!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Hoop leuke kleurtjes weer![]()
Mss, is dat er een van Essence?
Oh ja ik vergeet steeds een tip te posten, over lakken. Wat ik soms doe is, ik begin met een nagel, duw even mn nagelriem terug, voorzichtig met een andere nagel of een bokkepoot, en dan meteen lak erop! Dan heb je wat meer nagel, en die nagelriem springt vanzelf wel weer terug, dus dan heb je een kleinere 'gap'
image plate + stempel + scraper + stempellakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:52 schreef princess-a het volgende:
Dag dames!
Mijn mamagaat met een vriendin naar de huishoudbeurs en ik heb haar vriendelijk verzocht voor mij de Konad stands op te zoeken.
Wat is nou een goed startpakket wat ik haar kan vragen om mee te nemen? Heb ik genoeg aan image plates en stempellakken?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:53 schreef bernies het volgende:
goedemorgen!
Net gezien op TD, vanaf 5 februari is de Hong Kong collectie van OPI te koop!
Over twee weken dus.
Op dit leuke blog zijn de swatches te vinden: http://www.daisybeauty.com/web/lackoholic/blogg?p_p_id=33&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_33_struts_action=%2Fblogs%2Fview&_33_delta=5&_33_keywords=&_33_advancedSearch=false&_33_andOperator=true&cur=10
Heb je je schoen niet verpest?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is echt geweldig inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:03 schreef Nieners het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meet me on the star ferry.............
Ik vind alleen Jade is the new black iets denk ik.. en die suzy in the sky? Maar blauw draag ik niet echt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal niet echt wat
Hmm, vind het ook niet zulke mooie kleurtjes. ;oquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:53 schreef bernies het volgende:
goedemorgen!
Net gezien op TD, vanaf 5 februari is de Hong Kong collectie van OPI te koop!
Over twee weken dus.
Op dit leuke blog zijn de swatches te vinden: http://www.daisybeauty.com/web/lackoholic/blogg?p_p_id=33&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_33_struts_action=%2Fblogs%2Fview&_33_delta=5&_33_keywords=&_33_advancedSearch=false&_33_andOperator=true&cur=10
oeh, die heb ik ook, maar ik wist niet dat die zó mooi wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's gewoon nfu.oh, maar dan voor 25 centquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:35 schreef Nieners het volgende:
Lakken Mirjam, hij is prachtig.
Maar zo in het potje vind ik hem niks aan!
Heb net even geprobeerd een betere foto te maken. God, wat haat ik m'n nagels.
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje en een mooie collectie!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
For Audrey![]()
[ afbeelding ]
en als extragratis bonus nog twee plaatjes die ik gisteren in enigszins benevelde toestand heb geschoten
Naakte rechterhand, lekker geel
[ afbeelding ]
M'n stash op kleur gesorteerd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |