ik zit weer mobiel en zag die foto heeel langzaam laden.. Ik dacht, wow! Hand-twin!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Net even de stad in geweest, en kijk eens wat ik gekregen heb van vriendjelief
[ afbeelding ]
Kon er geen foto van vinden, dit een een foto van snkr-xxx
Hij is naamloos, komt van de claire'squote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit![]()
@tliciouz,wauw gave kleur,welke is dat want die moet ik eigenlijk wel hebben![]()
Ow m'n pakketje is binnen maar ik heb em bij ons in de winkel aan laten komen waar ik vandaag niet ben,nu moet ik tot 21.30 wachten tot m'n man ze mee neemt![]()
Hey Obli,wij missen jou nagels
WIsh it was!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik zit weer mobiel en zag die foto heeel langzaam laden.. Ik dacht, wow! Hand-twin!!
lief van je vriendje
Jaa, die vind ik veel leuker dan die snow dingetjes!quote:
Hoe heb je met dat kwastje gelakt dan? Ik heb ooit eens een van die lakken gekregen (half potje) maar weggedaan omdat ik er niet mee om kon gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verliefd op dit lakjeHij is zo mooi en lakt fijn, en die borstel hoorde alleen maar negatieve reacties er over maar ik hoef er echt maar een keer overheen en hij dekt mijn nagels helemaal.
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Pics! Pics!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoe heb je met dat kwastje gelakt dan? Ik heb ooit eens een van die lakken gekregen (half potje) maar weggedaan omdat ik er niet mee om kon gaan.
Haha, ik sta met m'n kop op google streetview![]()
Dank je, is voor het eerst sinds lange tijd omdat ik op dit moment werkloos ben (quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
tliciouz, jij hebt ook mooie nagels zeg!
Bwhehe neequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics! Pics!
Nou gewoon lakken!Ik vind hem echt super fijn, ik ga er een keer overheen en hij dekt precies mijn hele nagel als ik in het midden strijk.
oh, ben ik niet de enige werkloze hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je, is voor het eerst sinds lange tijd omdat ik op dit moment werkloos ben () en ik daarom ze ook gelukkig niet stoot. Heb echt een zielig pinkje aan de andere hand die afgebroken is.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
net dit lakje opgedaan:
[ afbeelding ]
Echt![]()
![]()
wat een mooie rode knalkleur zeg
![]()
Ik ga morgen bij daglicht een foto van mijn nagels maken.
Mooie nagels, en staat je leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben verliefd op dit lakjeHij is zo mooi en lakt fijn, en die borstel hoorde alleen maar negatieve reacties er over maar ik hoef er echt maar een keer overheen en hij dekt mijn nagels helemaal.
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Ooooooh wat leuk gedaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
eerst wat foto's posten en dan even bijlezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer es wat anders
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
eerst wat foto's posten en dan even bijlezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer es wat anders
hadden ze maar eens wat in aalsmeer . ik woon er en vind daar nooit watquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt mee he?Misschien heeft de Kruidvat in Aalsmeer ook wel, maar daar ben ik al een hele tijd niet meer geweest
Deze zoek ik ook nog!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit.
Dank jequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Lindytje het volgende:
@ Buzzwheedle: tof!! Heb je netjes gedaan!
@MissJ:wat een mooie kleur
En ik heb net nieuwe lakjes gekocht:
[ afbeelding ]
vlnr: China Glaze Passion in the Pacific, Orly Elsbeth's Rose, Bourjois Cerise Noir. Voor in totaal 11 euro, best netjes vind ik zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |