Oooh, die hoef ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.parokeets.com/(...)ition-nail-polishes/
Google is je vriend
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoofddorp, daar kom ik elke dag doorheen met mijn bus!
Heeft die Kruidvat leuke dingetjes?
Oeh nice, ga ik morgen maar eens even kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]Die Kruidvat is zelfs een nette winkel! Zéker voor Kruidvatbegrippen (artikelen all over the place)
jahquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Sjeen het volgende:
En dan moet die rechtse blauw voorstellen?
Valt mee he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef snkr-xxx het volgende:
Ha thanks Daph! Dat is niet eens zover uit de richting
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:08 schreef Joysa het volgende:
Al wat oudere foto maar deze heb ik nu weer op, Catrice - Pretty Pink (alleen nu stompjes, geen gel meer)
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij werkt bij V&D, of niet??!!
Ik herken die jus-pers (en het werkblad)! Ik heb daar honderden liters sap mee geperst...(4 jaar op za bij La Place gewerkt...)
Don't come closer, I might hurt you
Pretty!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag zo'n "holo" van de Etos op... hij is gematigd holo, maar wel een gezellig kleurtje vinnik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij werkt bij V&D, of niet??!!
Ik herken die jus-pers (en het werkblad)! Ik heb daar honderden liters sap mee geperst...(4 jaar op za bij La Place gewerkt...)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag zo'n "holo" van de Etos op... hij is gematigd holo, maar wel een gezellig kleurtje vinnik
[ afbeelding ]
nee, dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. vind jij het ook vaak lijken dat er alleen maar rode glitters in zitten? Ik wil em dan altijd even in fel licht houden zodat ik zie dat er meer in zit
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Oblivion het volgende:
Hallo dames!
Ik heb jullie gemist!
Heb niet alles doorgespit, want weinig tijd daarvoor...
Zag wel weer een paar mooie kleuren en nagels voorbij komen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Oblivion het volgende:
Hallo dames!
Ik heb jullie gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Lindytje het volgende:
Kijk dit dan... da's toch niet normaal. Ik doe onder álles ridgefiller of gewone basecoat, en nóg zijn mijn nagels zo geel als die van iemand die 5 pakjes peuken per dag rookt... (ik rook maar 1 pakje per dag![]()
én met rechts, en dit is links...)
Hoe kan dat toch?? Ik kan echt niet meer zonder lak de deur uit.![]()
Ik zal m even onder een spoiler zetten, ranzig geel...
Ik heb dat ook. En ik rook ook met rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij jou ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Oblivion het volgende:
Hallo dames!
Ik heb jullie gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |